![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2081 |
Gouverneur
|
![]() Dat iets onnatuurlijk is, is niet genoeg om het ook pervers te noemen.
Pervers is ook iets "slecht", "verdorven, "immoreel". Dus of je homofilie als pervers beschouwd is afhankelijk van het feit of je het ook als "slecht" beschouwd. Dus persoonlijk en niet bewijsbaar. Dat het onnatuurlijk is, staat gewoon vast. Om de redenering door te trekken naar pedofilie. Pedofilie is ook onnatuurlijk. Maar de overgrote meerderheid van de bevolking beschouwt het ook als slecht en dus pervers. Dat pedofilie pervers is, vinden de meeste mensen vanzelfsprekend, maar bewijzen dat pedofilie pervers is, is even onbewijsbaar, als het bewijzen dat homofilie pervers is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2082 | |
Gouverneur
|
![]() [quote="TomB"]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2083 |
Gouverneur
|
![]() @TomB
ik beschouw fellatio niet als een kinky sexspelletje. Ik geef toe dat het slecht geformuleerd was. De discussie of iets kinky is of niet, is trouwens even onzinnig als deze discussie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2084 | ||
Europees Commissaris
|
![]() [quote="skye"]
Citaat:
![]() Gebruik je gezond verstand, skye!!!!!!!!!!!!!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2085 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote="skye"]
Citaat:
Komaan Skye, u weet net zo goed als ik dat het voor een volwassene met enige intelligentie zeer gemakkelijk is om kinderen te verleiden en verliefd te doen worden op u.
![]() |
![]() |
#2086 | |||
Gouverneur
|
![]() [quote="Paulus de Boskabouter"]
Citaat:
PEDOFILIE is het meest walgelijke dat men zich maar kan inbeelden. Lees gewoon wat er staat. Er komen gevallen voor dat kinderen verliefd zijn op de pedofiel en dus niet gedwongen worden. Er is hier trouwens een reportage over geweest ooit. De moeder van het slachtoffer vertelde hoe haar dochter van 12 aan het wenen was, omdat de dader in de gevangenis moest en getuigde voor de rechtbank dat ze hem niet mochten opsluiten omdat ze van hem hield. Als men zegt dat pedofilie pervers is, vanwege de verkrachting, stelt men dus eigenlijk dat in dit geval het niet pervers zou zijn. Wat natuurlijk volledige onzin is. Pedofilie is voor mij pervers of het kind vrijwillig meegedaan heeft aan de "spelletjes" of niet. Pedofielen mogen ze voor mijn part castreren. Dus een onderscheid maken tussen pedofilie en homofilie op basis van verkrachting gaat dus niet op. Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen onderscheid is. Er is namelijk wel degelijk een onderscheid, maar dat Raf zijn hersencellen eens aan het werk zet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2087 |
|
![]() Het ging om 'Consenting Adults'. U hebt het deel consenting weerlegd, gaat u nu ook beweren dat een 12 jarige Adult is?
![]()
![]() |
#2088 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen homofilie en pedofilie, is inderdaad dat er bij pedofilie altijd een kind betrokken is (het leven kan soms simpel zijn). Dit zorgt ervoor dat in een pedofiele relatie, het kind altijd in een machteloze positie staat. Dit is voor mij al voldoende om pedofilie "slecht" te vinden en gecombineerd met de onnatuurlijkheid dus ook pervers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2089 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() [quote="skye"]
Citaat:
ik zei gewoon 'gebruik je gezond verstand, Skye' en voor de rest niets. Kijk welk een uitleg ik krijg ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2090 |
|
![]() Dat is omdat Skye wist wat gij erbij dacht
![]()
![]() |
#2091 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is al erg genoeg dat meneer pastoor, en de aarsbischoppen onze kinderen ongestraft mogen bepotelen en aanranden!
![]() |
![]() |
![]() |
#2092 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AARSbisschoppen.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2093 | |||
Gouverneur
|
![]() [quote="TomB"]
Citaat:
![]() |
![]() |
#2094 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote="Godfried"]
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2095 |
Gouverneur
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2096 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2097 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2098 | ||||
Minister-President
|
![]() [quote="Godfried"]
Citaat:
Of ga je weer afkomen met je al Godsdienstige geschriften... Staat er daar nog niets in dan van al die pedopriesters???
![]() |
![]() |
#2099 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegennatuurlijk bestaat eigenlijk niet, en pervers is inderdaad een stap verder. Ik vermoed dat de psychische schade in het geval van pedofilie weldegelijk kan aangetoond worden in de meeste gevallen. Eveneens fysische wanneer het verkrachting betreft. Daar betreden we overduidelijk het terrein der perversiteiten. Voor de rest vind ik me terug in dit begrippenkader. We zijn reeds zo ver van de natuurlijke gang van zaken afgeweken dat er nog weinig zou overblijven in onze handelingen dat niet pervers zou heten, wanneer we Torvicx denkwereldje doortrekken. Dit kan je steeds eens checken in mijn verslagje van het onthutsende boerderijbezoek. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2100 |
|
![]() Zeg Rafke, ik vind dat toch straf dat iemand die zoveel bewijzen nodig heeft, zo naief meedoet in de promotie van de goednieuws show van de VLD.