![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21001 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21002 |
Banneling
|
![]() Vandaar komt dus die fixatie op de vermeende dubbelnicks…
Nu, een fixatie meer of minder zal het verschil niet maken. Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 juni 2020 om 19:44. |
![]() |
![]() |
#21003 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21004 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21005 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De held die 'n draad opstart omdat z'n initialen op 't forum staan, 'n hoop trammelant schopt na z'n zoveelste verbanning, net terug na z'n permanente verbanning, gaat nu minimaliseren dat 'n vrouw die geen mens ooit iets misdaan heeft hier, haar privéleven te grabbel gegooid werd, haar destijdse gezondheidstoestand belachelijk gemaakt werd edm., zonder de rest van de typisch linkse achterbakse praktijken.
Je moet maar lef hebben.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#21006 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#21007 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergelijk nu eens de sanctie van beide 'daders'. |
|
![]() |
![]() |
#21008 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21009 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou er geen topic voor oudstrijders van banmeldingen moeten geopend worden?
#21010 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#21011 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet voor teen of tander, en zonder iemand te viseren, maar ik zie hier niet alleen kogels van links naar rechts vliegen maar ook omgekeerd.
![]() ![]()
#21012 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar eens tot wat links in staat is. Dat ging wel verder dan op een rood driehoekje klikken. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 10 juni 2020 om 20:54. |
||
![]() |
![]() |
#21013 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na lang beraad werd de hele club verbannen, maar enkel omdat ze 'n dossier aangelegd hadden om 't forum aan te klagen bij 't CGKR, wat ook gebeurd is, enkel...'t CGKR reageerde niet op hun klacht ![]() Hetgeen over alice geschreven was, over haar privéleven, werd niet eens geknipt door Akira, tot haast 't hele forum in opstand kwam (bij manier van spreken). Jij zal je dat natuurlijk allemaal niet herinneren omdat je 't - zelfs toen al - te druk had met provoceren. Of misschien was je toen ook al 'even' verbannen, dat kan. Je maakt er blijkbaar 'n soort van carrière van. En voordat je wakker gaat liggen over mijn gekwetste gevoelentjes en over onverwerkte trauma's, nogmaals; met hetgeen er over mij geschreven werd, heb ik hartelijk gelachen, schaterlachen zelfs. Want ik was niet degene die geobsedeerd was om anderen verbannen te krijgen, of over vermeend racisme dat ze overal zagen. Van mij mag iedereen hier uitkramen wat ie wil. Aan de veren kent men de vogel. (Of in dit geval - aan hetgeen uit z'n bek/TB komt.)
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#21014 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dit forum is dat gewoon, maar gelukkig kom ik in de wereld buiten dit forum mensen tegen die weten dat liberalen en tsjeven geen linksen zijn. Hier ben je al links als je een gematigde NV-A'er bent.
#21015 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zetten we ons allemaal aan tafel; of deel ik de fles met SDX. Zij mag pijpen, ik bedoel, zij mag de pijp hebben.
![]() |
#21016 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zo bruin als dat links clubbeke heeft hier nog niemand 't ooit gebakken. Dus kan dat gehuil van: "Meester, hij is begonnen en daarom doe ik 't ook" maar best stoppen. Soit, mijn gedacht. Ieder doet wat ie belieft, zolang moderatie niet ingrijpt tenminste, dat is niet aan mij.
|
![]() |
![]() |
#21017 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straddle (of all people, totaal tegenstelde overtuigingen), ook lid van de club, maar vertrok omdat 't zelfs hem te gortig werd, was degene die mij persoonlijk verwittigde dat ik geviseerd werd.
Zelfs Zeikstraal, die dat forum opgericht had, kreeg er 'n degout van, dat hij hen hìer, onder 'n andere nick, aan de kaak is komen stellen.
![]() |
![]() |
#21018 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Liberalen zijn serieus "verlinkst" toen Verhofstadt in 1999 zijn liberale principes en Burgermanifesten overboord gooide, om met de sossen in zee te gaan. En t'is nooit meer terug echt goed gekomen met hen. Bij de kaloten is er altijd al een linkse en een meer rechtse vleugel geweest.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 10 juni 2020 om 20:58. |
![]() |
![]() |
#21019 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Regelen we wel zonder potte(n)kijkers.
|
![]() |
![]() |
#21020 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |