![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21081 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21082 |
Partijlid
|
![]() Circe beweert dat bigamie de norm is in de moslimwereld. Dat klopt compleet niet. Het is een gewoon een leugen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21083 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de norm is dat een meerderheid aan bigamie doet dan heb je waarschijnlijk gelijk dat het niet zo is, daarentegen als de norm is dat een meerderheid ermee instemt en toelaat dan heeft Circe gelijk. Ik vind het commaneuken als je naar het geheel kijkt, zoals onze Hollandse buren zo leuk zeggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21084 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21085 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In elk islamitisch land waar kindhuwelijken toegelaten zijn is het veelgebruikt en aanvaard, dus een norm. Idem met polygamie, "bijna universele praktijk van het polygame huwelijk" (waar dit toegelaten is). Polygamie in de Islaam http://www.uwkeuze.net/Artikelen/Ver...%20Islaam.html ................ norm de toestand die voor een categorie van personen of zaken de gewone is of waarnaar zij zich kunnen of moeten richten norm Stelsel van meestal ongeschreven gedragsregels, gebaseerd op een stelsel van waarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21086 |
Gouverneur
|
![]() Wie twijfelt er nu nog steeds aan dat: MOSLIMS denken dat ze het hier helemaal en willekeurig voor het zeggen hebben???
Hieronder, nog zo een staaltje van hun kunde!! Ter beste aandacht van de verantwoordelijke voor de klachtendienst Brussel, 17 juni 2013 Geachte Heren, Verschoning voor de overlast en het vrij laattijdig ageren. Oorspronkelijk dacht ik eraan de zaak zelf te ‘seponeren’, de ervaren zekerheid toegedaan, dat dit op een hoger niveau in ieder geval toch zou gaan gebeuren. Wat mij echter van deze optie deed afzien is: dat ik merk, dat er in mij sindsdien iets veranderd is en, dat dit iets, mogelijk mijn verdere leven zal blijven aantasten. Hieronder dus het relaas van het gebeuren: Op 11 dezer, te 1000 Brussel, ‘Brouckère’ nam ik omstreeks 15;20 uur plaats in uw bus ‘xxxx’ . Handelend zoals steeds, koos ik voor: het eerste ‘zitje’ bij de ingang. Steeds zoals naar gewoonte, nam ik mijn ‘smartphone’ ter hand. Plotseling hoorde ik links vooraan nogal levendig lawaai en ontdekte het aangezicht van een woedende jonge chauffeur van Noord Afrikaanse herkomst. Deze richtte zich kennelijk luidkeels tot mij. Hij drukte zich uit in de Franse taal, hetgeen er heeft toe geleid dat het wel iets tijd heeft gekost alvorens ik kon verstaan, dat ik zonder toelating in de bus aan het fotograferen was, waardoor in extenso de kans zou bestaan, dat zijn weerspiegeling ook op de prent zou kunnen verschijnen. Meteen had hij het op mijn ‘Gsm’ gemunt en wou (in een eerste afdwingpoging) het toestel in beslag nemen!?. – Daarna beval hij mij: ‘zijn’ bus op staande voet te verlaten. Toen begreep ik, dat het om een regelrechte aanval op mijn privacy ging, ik ben dan ook op zijn aanstalten niet ingegaan waardoor. . . de ‘Kiekenmarkt’ een poosje verkeersstil heeft gelegen. In mijn hoedanigheid als zes-en-zestigjarige, psychisch hypergevoelige hartpatiënt, heeft mij deze ruwe agressieve aanranding gesjokt. Een redelijke gedachte zou zijn te denken dat; betrokkene een dagelijks ‘routeverslag’ indient waar hij de gebeurlijke incidenten zou dienen op in te schrijven. Hopelijk strookt dit met mijn betoog. Vertrouwend dat U begrip zult kunnen opbrengen voor de schrijnende ernst van deze situatie. Alsook dat U wel de nodige stappen zal ondernemen opdat in de toekomst zulke feiten zich niet meer zullen voordoen. Met een beleefde groet. OilOnFire MIVB Gebruiker: xxxxx P.S : De voorgaande tekst wordt U toegestuurd onder gebruikelijk algemeen voorbehoud van recht. Ik eis eveneens dat de derde in geen enkel scenario, in het bezit geraakt van mijn persoonlijke gegevens. Minder dan een maand later: Nog zo iets???? (zie volgende post)
![]() |
#21087 |
Gouverneur
|
![]() Een maal, is geen gewoonte.
Twee maal is een goed begin van een reeks! Eens te meer zie ik mij verplicht U een spijtig voorval te moeten melden, het welk mij niet alleen tijd heeft gekost maar mijn zelfbeheersing erg op de proef heeft gesteld en mij voor de rest van de dag, een akelig gevoel van ongemak heeft bezorgd. Gisteren, vrijdag 12 dezer, omstreeks 9;30 uur, hadden mijn echtgenote en ik, maar pas plaats genomen in uw bus N° 051 van de Mivb-lijn Heizel/Beekkant. – Merkten wij een bejaarde man op die moeizaam in de bus stapte en meteen aan de chauffeur vroeg, of deze bus wel naar ‘Brouckère’ reed. Het antwoord op deze vraag hebben wij niet gehoord maar, bleven er ergens wel verbaast bij, omdat deze blijkbaar ‘Brouckère passagier’ op de bus bleef staan, staan, staan. Na een poosje rijden hoorden we de passagier aan de bestuurder zeggen, dat hij momenteel niet kon gaan zitten wegens rugpijn. Nadien hoorden wij de chauffeur zijn aanstalten, op een vrij bevelende manier herhalen. Nog steeds wou de aangesprokene, niet gaan zitten, steeds maar zijn rug situatie aanhalend. Waarop de moedwillige chauffeur de ‘bus’ gewoon stillegde. Dus het was: ‘gaan zitten’ en ‘rijden’ of rechtop blijven en niet vooruit komen. Uiteraard te weinig om aan massasekwestratie te denken maar: toch wel enorm klantonvriendelijk?! Omwille meerdere aantijgingen van andere ongeduldige gebruikers, bleef de man maar koppig weigeren te gaan zitten: steeds wegens zijn belemmerende rugproblemen. Alsof de chauffeur als heer en meester, almachtig over de bus en de onmiddellijke toekomst van een groep passagiers kon beschikken! Deze wachttijd heeft zo iets als een kwartier geduurd, tot wanneer een inmiddels opgevraagde Politieagent instapte. Nadat deze laatste op zijn beurt, tot 5 maal toe getracht had, zijn ‘Target’ tot zitten aan te zetten, werd er dan toch maar besloten verder te rijden en heb ik resoluut besloten getuige te willen zijn voor het ‘slachtoffer’. Ik heb hem mijn persoonlijke gegevens meegegeven. Nadien is de bus dan maar verder gereden om, ter hoogte van de ‘Ter Rivierenlaan, Jette/Ganshoren’, volledig ontruimd te worden. Behalve de arme stakkerd: die het dan ter plekke, aan een kleine kudde van +/- 5 agenten, nog maar eens mocht uitleggen. (Hebben die nu echt niets beters te doen?) Wat is er eigenlijk aan de hand: ‘Een orkaan in een glas water’ – Ingeleid door de koppige wil oplegging van iemand die er baat zou aan hebben, (me dunkt), zich beter in te werken in de 1e graad - kennis van de democratische regels ter zake en deze van de geringste basic mensenrechten. Dit alles cijfert uiteraard niet weg, dat ongeveer 15 ?* 20 buspassagiers, tussen 20 ?* 30 minuten van hun kostbare tijd verplicht hebben moeten inleveren en dat ik, nog steeds hartpatient (sinds het vorige voorval) en uiterst mentaal gevoelig, mij de ganse dag onwel heb mogen voelen. Asser = is teveel! – Ofwel doet U er ‘iets’* aan ofwel loop ik naar het gerecht!....(* is een metafoor!) Dank U voor dit laatste. ![]()
![]() |
#21088 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Proficiat.
Dit doet me aan mijn ex-buren denken. Moslims, mevrouw stopte zich weg achter half neergelaten roluiken. Gedurende twee jaar nul komma nul onderhoud tuin uitgevoerd. Onkruid 3 meter hoog. In het voortuintje stond gras 70 cm hoog. Jammer dat ik geen foto's meer kan nemen. De huisbaas moest nu de boel snoeien maar is na 3 dagen nog steeds niet rond. Hij wist te vertellen dat de huurders hem hadden verteld dat zij, quote, "heel veel en hard in de tuin hadden gewerkt om het netjes te houden". Ik sta er steeds weer versteld van hoe het mogelijk is dat autochtonen zich zo laten bedotten door die vreemdelingen, belg of niet. Laatst gewijzigd door kwantum : 13 juli 2013 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21089 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En velen hebben problemen om het snoeisel (als het dan gebeurt) in gepaste afmetingen te snijden om in de groene bak te plaatsen want ze hebben het materiaal niet, en vertikken het om het aan te kopen. En de tijd dat ik uitleende is al lang voorbij. Mijn voortuin is de enige waar het onkruid niet tussen de stoepstenen groeit en aan de stoeprand. Dat onkruid geeft een verwaarloosde indruk. Maar dat is nu eenmaal hun mentaliteit: de straatkant is voor de overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21090 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#21091 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#21092 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21093 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21094 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dikke 2. Het is inderdaad triest. Heel heel triest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21095 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21096 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20130720_00665324
Een Noorse vrouw is in Dubai veroordeeld tot een gevangenisstraf van 16 maanden voor het hebben van buitenechtelijke seks. De vrouw werd verkracht na een avondje uit met collega’s op zakenreis. Citaat:
Veel commentaar vraagt het bovenstaande niet. De verontwaardiging voor zoveel achterlijke godsdienstige en ander waanzin borrelt wel vanzelf op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21097 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Zweedse firma waar ze voor werkte heeft haar ontslagen op basis van "onzedelijk gedrag"
http://gatesofvienna.net/2013/07/swe...gian-in-dubai/ Citaat:
maar nee hoor, er is géén islamizering gaande in Sweden, en van dhimmitude hebben ze nog nooit gehoord! Ik hoop dat ze haar ontslag gaat aanvechten en een FIKSE schadevergoeding gaat eisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21098 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#21099 | |