Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2013, 20:08   #21141
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Scorpio ... ff ter verduidelijking ...

Er zijn na de crash in Pennsylvania lichaamsresten naar een labo gestuurd ter analyse ... per toeval, en tegen de wet in, naar hetzelfde labo waar de (zogezegde) resten van New York & Washington zijn heen gestuurd.
Bewijs dat eens.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2013, 20:09   #21142
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit maakt nog eens duidelijk wat een onzin jullie verpatsen ... Denk je echt dat dit soort vragen te beantwoorden valt?
Kortom, je hebt gewoonweg niets.
Oud 2 juni 2013, 20:10   #21143
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Even samenvatten: je geeft hier zonet zelf toe dat je beweringen doet waarvoor je GEEN ENKEL bewijs hebt. Met andere woorden, verzinsels.

En daaruit besluit je dan dat wij, niet jij, degenen zijn die 'onzin verpatsen'? Sterk!
Idd!
Oud 2 juni 2013, 20:44   #21144
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat wil je?

Met termen ... "als zotte beweren" ... "bewijs eens" wat niet te bewijzen valt ... hou je geen discussie in leven hé Scorpio
Vragen dat je je beweringen onderbouwt, stel je voor. Hoe durf ik! Kennelijk kan jij enkel discussiëren zolang wat je zegt niet in twijfel wordt getrokken, en zolang iedereen gewoon je beweringen voor feit aanvaardt. Waarschijnlijk is dat hoe je het gewoon bent vanop de conspiracy websites. Hier werkt het echter niet zo, hier zijn we iets kritischer.

Feit is dat je volledige argumentatie, én je theorie gewoon extreem zwak is: vanaf het moment dat je theorie ook maar een beetje kritisch benaderd wordt valt ze als een kaartenhuisje in mekaar, zoals ook nu weer aangetoond is, waardoor je al zeer snel terug moet naar de favoriete tactiek van de amateur-samenzweringstheorist: zeggen dat de ander een blind schaap is dat alles zomaar gelooft. Wel sorry, maar dat maakt al een tiental jaar geen indruk meer.

Citaat:
Je zegt dat je al gegraven hebt, proficiat, maar hoe diep? Welke officiële raporten heb je doorwandeld?
o.a. het NIST-rapport, en het rapport van de 9/11 commission.

Ik moet zeggen, ik heb al met heel wat samezweringstheoristjes gediscussieerd over 9/11, en jij bent een van de zwaksten. De meesten onder hen slagen er tenminste in een iet of wat coherente theorie te presenteren, en beargumenteren die op een doordachte manier, waardoor het soms echt moeite kost om ze te achterhalen. Bij jou is dat spijtig genoeg niet het geval, je begint al te janken bij een eenvoudige vraag om je theorie te onderbouwen, en kan op geen enkele kritische vraag erover zelfs maar een begin van een steekhoudend antwoord verzinnen. Ik moet zeggen dat me dat toch wel tegenvalt, zeker als je kijkt naar hoe hoog jij hier altijd van de toren blaast. Ik blijf echt op m'n honger zitten...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2013, 00:46   #21145
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit maakt nog eens duidelijk wat een onzin jullie verpatsen ... Denk je echt dat dit soort vragen te beantwoorden valt?
jij en pindar zijn de enigen die hier onzin plaatsen geen personen in flight 77, behalve dan diegene die nog vastgestript zat in zijn passagiersstoel
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2013, 00:51   #21146
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe in gods naam kan men bewijzen dat de vliegers leeg waren die dag, 12 jaar geleden?
jij beweerd dat ze leeg waren buiten flight 93 dan zeker
de telefoongesprekken, gesprekken tss cockpit en luchthavens, het gevonden dna van de slachtoffers en de vele persoonlijke bezittingen veeg jij ff onder tafel...
Oud 3 juni 2013, 00:53   #21147
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Alweer ... jij gelooft blind wat jou wordt voorgeschoteld door de Main Stream Media ...
niet blind aan de hand van de bewijzen zou jij ook eens moeten doen
Oud 3 juni 2013, 00:56   #21148
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht

o.a. het NIST-rapport, en het rapport van de 9/11 commission.

Ik moet zeggen, ik heb al met heel wat samezweringstheoristjes gediscussieerd over 9/11, en jij bent een van de zwaksten. De meesten onder hen slagen er tenminste in een iet of wat coherente theorie te presenteren, en beargumenteren die op een doordachte manier, waardoor het soms echt moeite kost om ze te achterhalen. Bij jou is dat spijtig genoeg niet het geval, je begint al te janken bij een eenvoudige vraag om je theorie te onderbouwen, en kan op geen enkele kritische vraag erover zelfs maar een begin van een steekhoudend antwoord verzinnen. Ik moet zeggen dat me dat toch wel tegenvalt, zeker als je kijkt naar hoe hoog jij hier altijd van de toren blaast. Ik blijf echt op m'n honger zitten...
game set and match
Oud 3 juni 2013, 02:53   #21149
TRX
Vreemdeling

TRX's schermafbeelding

Standaard

Alsof dit allemaal om bewijsmateriaal gaat.
Ik heb meer dan voldoende bewijs dat de hele zaak stinkt, ook van zogenaamde telefoongesprekken e.d. en zogenaamde DNA "bewijzen".
Face it people .. het valt niet te bewijzen.. maar men hoeft absoluut geen hoogbegaafd stuk intelligentie te zijn.. om te weten dat het officiele verhaal een leugen is, van haver tot gort. En dat hoeft niemand te bewijzen, slechts te weten. Het enige wat men daarvoor nodig heeft, is een stel goed werkende oren en ogen, een objectieve benadering van de "feiten", waarvan de achtergronden achter de gepresenteerde zogenoemde waarheden, de feitelijke oorzaken zijn, van de gevolgen die wij allemaal, en dan ook echt allemaal voelen tot op de dag van vandaag. Dat heet een excuus hebben, om andere zaken te kunnen bewerkstelligen. Ik zeg dit Niet om mensen wakker te schudden hoor, want als u dat nu nog niet bent, na alles wat de overheid u heeft achtergehouden, u heeft belogen, en van u beroofd hebben.. en aan verdeling heeft gezaaid onder velen van u, dan wens ik u erg veel succes, mazzeltof, en zegen.. want dan gaat u die kei en keihard nodig hebben de komende tijd
TRX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2013, 02:58   #21150
TRX
Vreemdeling

TRX's schermafbeelding

Standaard

Evt. kunt u allen eens aan elkaar uitleggen, hoe het komt, dat er jaren en jaren, allang voor 9/11, op vele dollar briefjes afbeeldingen te vinden zijn, overduidelijk, van beide torens, toren 7, en het pentagon. Naar design? oohh you betya
TRX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2013, 12:37   #21151
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TRX Bekijk bericht
Evt. kunt u allen eens aan elkaar uitleggen, hoe het komt, dat er jaren en jaren, allang voor 9/11, op vele dollar briefjes afbeeldingen te vinden zijn, overduidelijk, van beide torens, toren 7, en het pentagon. Naar design? oohh you betya
Op het 7-dollar biljet bedoel je?

Of gaat het om die grap waarbij de tuinarchitect van het Lincoln Memorial zogezegd in de samenzwering zat?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2013, 14:41   #21152
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik heb meer dan voldoende bewijs dat de hele zaak stinkt, ook van zogenaamde telefoongesprekken e.d. en zogenaamde DNA "bewijzen".
vs

Citaat:
Face it people .. het valt niet te bewijzen..
Jaja, ze hebben hier weer iets binnengesmeten. Welk is het nu? Heb je voldoende bewijs (in dat geval: do share) of valt het niet te bewijzen?

En van wie ben jij nu weer de dubbelnick?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2013, 17:41   #21153
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alsof dit allemaal om bewijsmateriaal gaat.
waar jij nog mee afkomt al de trooferverhaaltjes zijn allang gedebunked kom eens met iets nieuw af
Oud 5 juni 2013, 11:50   #21154
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Dan moet ge bewijslast hebben waaruit blijkt dat het officiële verhaal niet heeft plaatsgevonden.... de grote lijnen hé want daar ben je het niet mee eens.
Er aan begonnen ...
Citaat:
Allez ... here we go (again)

Wie bestuurde uiteindelijk de vliegtuigen?

Als bij toeval begonnen, slechts enkele uren na de aanslagen, reeds de eerste bewijzen naar boven te komen. Er werd op een copy van de Koran gestoten, een instructieboekje om commerciële vliegtuigen te besturen en een rekenmachine om brandstofverbruik bij vliegtuigen te berekenen. Deze goederen werden gevonden in een aantal zakken die eigenlijk voor de kapers bestemd waren.

De autoriteiten werden ook geïnformeerd in verband met een verdachte witte wagen die geparkeerd stond op de parking van de luchthaven van Boston (Boston's Logan Airport). In deze wagen vond men een Arabisch versie van een handboek voor vliegtraining. Een groot geluk voor de onderzoekers dat de kapers hun Koran en hun vlieginstructies vergaten.

Kort na de aanslagen waren alle 19 kapers reeds geïdentificeerd en werden hun foto’s op alle TV-zenders getoond.

Het verhaal wordt nog driester en bij wijlen ridicuul wanneer blijkt dat het paspoort van hoofdverdachte Mohammed Atta een aantal blokken verwijderd van ‘ground zero’ wordt terug gevonden. Het paspoort heeft de explosies, het inferno overleefd en is uit 1000 ton papier miraculeus te voorschijn gekomen, gevonden door een onschuldige New Yorker.

Het feit dat een Arabisch student, die nooit tervoren een vliegtuig heeft bestuurd, na het nemen van een aantal vlieglessen in een simulator, met de precisie van een ‘Top Gun’-piloot een jumbo jet in de WTC buildings kan laten vliegen blijft nog steeds een raadsel. Dit is simpelweg niet mogelijk, de ware identiteit van de 19 kapers blijft een mysterie.

De dagen na de bekendmaking van de identiteit van de 19 kapers hebben 7 Arabische individuen geprotesteerd en hun, vanzelfsprekende, onschuld duidelijk gemaakt. Deze 7 Arabieren waren het slachtoffer van ‘identiteitsdiefstal’. De ‘Telegraph of England’ meldde het als volgt: ‘The men with stolen identities, hun namen werden de wereld rondgebazuind als zijnde monstrueuze terroristen, maar gisteren hebben 4 van de 19 mannen verklaard dat hun identiteitspapieren werden gestolen. De mannen, allen van Saoedi-Arabië, vertelden geschokt te zijn door de verkeerdelijke vermelding als zelfmoordterrorist. Geen van de 4 was in de VS op 9-11 en allen waren levend en wel in hun thuisland. Ze waren beledigd nadat ze geïdentificeerd waren door het FBI. Eén van hen was nog nooit in de VS geweest, een andere was piloot voor Saudi Airlines die op training was in Tunesië. Saudi Airlines meldde dat het gerechterlijke stappen overwoog tegen het FBI omdat het de reputatie van de piloten en de vliegtuigmaatschappij zou geschaad hebben.’

Het verhaal van de identiteitsdiefstallen is heel kort gemeld door ABC en BBC. Het FBI ontkent het niet, kan ook moeilijk want dit is heel makkelijk verifieerbaar, maar negeert de feiten.

CNN meldde dat FBI directeur Robert Mueller toegaf dat sommige identiteiten van de kapers onderhevig waren aan identiteitsdiefstal. 21 septembert 2001 werd het volgende gemeld: ‘FBI directeur Robert Mueller heeft bevestigd dat enkele van de kapers van de aanslagen van vorige week gebruik maakten van gestolen paspoorten en, volgens veiligheidsexperts, was de kans redelijk groot op basis van de verfijnde manier waarop de aanslagen waren uitgevoerd.’

Deze verklaring opent de ‘box van Pandora’ met onnoemelijk veel vragen:
- Waarom zou Osama Bin laden, de Saoedi-Arabische holbewoner, identiteitspapieren stelen?
- Om sporen uit te wissen?
- Waarom zou een Saoedi identiteitspapieren stelen om sporen te wissen van landgenoten?
- Waarom een diefstal op poten zetten die sporen ontwikkelt die terug naar zichzelf wijzen?
- Waarom geen Griekse, Braziliaanse of Turkse identiteitsdocumenten?
Een meer logische verklaring kan gevonden worden in het feit dat niet-Arabieren een camouflage taktiek toepasten om de aanslagen in de schoenen te schuiven van Arabieren.

FBI baas Robert Mueller moet een wel heel corrupt karakter hebben wanneer hij eerst toegeeft dat valse identiteitsdocumenten werden gebruikt, maar toch aanhoudt met het verspreiden van de onschuldige, nog in leven zijnde, Arabieren? Wat drijft hem hierin?

De opleiding van Mohammed Atta en Zacharias Moussaoui

De zogenaamde leider van de 9-11 kapers was Mohammed Atta. Ook in dit verhaal zitten een aantal onvolkomenheden. Zoals bij de 7 kapers waarvan men weet dat ze nog in leven zijn, is het paspoort van Mohammed Atta getolen in 1999, hetzelfde paspoort dat miraculeus te voorschijn is gekomen van tussen het puin van de WTC torens. Atta stond bekend als een verlegen, soms timide en vrouwenschuwe man. Hij was een student artchitectuur. Omwille van zijn brave voordoen probeerden zijn medestudenten niet te drinken of te vloeken in zijn bijzijn. Hoe dit brave niet-politiek geïnspirreerde mama’s-kindje kon transformeren tot een wodkadrinkend terroristisch beest, zoals beschreven in de media, kan waarschijnlijk bovenaan gerangschikt worden in de lijst van meesterlijke persoonlijkheidswissels en verdringt bij deze ‘Jekyll and Hyde’.

Atta, of beter gezegd iemand die zijn identiteit gebruikte, schreef zich in bij een vliegschool in Florida waar hij na zijn training heel duidelijk maakte dat hij naar Boston(!?) trok. De directeur van de vliegschool was Rudi Dekkers, een geëmigreerde Nederlander. Rudi Dekkers maakte duidelijk dat de cursus die hij voorschotelde niet van toepassing is voor commerciële vliegtuigen. Hij beschreef Atta als ‘an asshole’, één van de redenen hiervoor was te vinden in een ongewoon incident tussen Rudi Dekkers en Mohammed Atta bij het begin van de cursus.
DEKKERS: ‘Wanneer ik iemand een aantal keer opmerk in onze gebouwen weet ik dat deze een reguliere student is en tracht ik een gesprek op gang te brengen. Het is een vorm van PR. Mijn mensen hadden me geïnformeerd dat Mohammed Atta 4 jaar in Hamburg had gestudeerd. Ik ben van oorsprong Nederlander en kan een woordje Duits, dus spark ik op een onbewaakt moment Mohammed Atta aan: ‘Goeie morgen , alles OK?’ ... ‘Is de koffie in orde?’ ... Hij keek me aan met ijzige ogen; antwoordde niet en liep weg. Tot zover de eerste kennismaking’

Met de zogenaamde 20ste kaper, Zacharias Moussaoui, maakte een vlieginstructeur uit Minnessota een gelijkaardige conversatie. Moussaoui sprak oorlogsvoerende taal wanneer hij bij de introductie in het Frans werd aangesproken. Opmerkelijk dat iemand, die zelf zegt uit Frankrijk afkomstig te zijn, geen woord Frans verstond. Eerst fronste Moussaoui gewoon de wenkbrauwen, later werd hij gewelddadig. Opmerkelijk ook is het feit dat Moussaoui nog geen enkele vliegervaring had, maar toch op zoek was naar extreem dure opleidingen in commerciële vliegsimulatoren.

Het waren onvoorziene en ongeplande omstandigheden die ertoe leidden dat zowel Atta als Moussaoui een vlieginstructeur voorgeschoteld kregen die respectievelijk Duits enFrans spraken. Zelfs de machtige MOSSAD kon dit niet hebben voorzien. De echte Atta had zonder problemen de Duitse vragen kunnen beantwoorden en de echte Moussaouihad waarschijnlijk geen oorlogstaal moeten naar boven halen wanneer hij in het Frans werd aangesproken. Deze 2 terroristen waren opgeleid door de MOSSAD om onschuldige Arabieren te laten doorgaan voor wat later vliegtuigkapers bleken te zijn.

Een ander voorval dat deze versie van het verhaal ondersteunt is dat de vader van Mohammed Atta beweert zijn zoon nog aan de telefoon te hebben gehad op 12 september, juist ‘The day after’. Van de echte Mohammed Atta is intussen niets meer gehoord. Kan dit iets te maken hebben met een aantal MOSSAD agenten, zich voordoend als ‘studenten’, die zijn gearresteerd in Hollywood (Een klein stadje in Florida) omwille van mogelijke liquidatiepraktijken? Laat dit net dezelfde kleine stad zijn waarin de echet Atta verbleef. Op de vraag wat er gebeurde met de echte Atta antwoorde de vader: ‘vraag het aan de MOSSAD!’
... maar geen feedback meer ...
Oud 5 juni 2013, 12:17   #21155
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kort na de aanslagen waren alle 19 kapers reeds geïdentificeerd en werden hun foto’s op alle TV-zenders getoond.
Kort? Hoe kort?
In mijn herinnering duurde het effectief een paar dagen, nadat eerst ook andere verdachten waren vermeld, met name Palestijnse commando's.

Citaat:
Het verhaal wordt nog driester en bij wijlen ridicuul wanneer blijkt dat het paspoort van hoofdverdachte Mohammed Atta een aantal blokken verwijderd van ‘ground zero’ wordt terug gevonden. Het paspoort heeft de explosies, het inferno overleefd en is uit 1000 ton papier miraculeus te voorschijn gekomen, gevonden door een onschuldige New Yorker.
Naar mijn mening is dit een leugen. Je dient dit grondig te ondersteunen met geloofwaardige bronnen vooraleer dit ook maar een beetje geloofwaardig wordt.

Citaat:
Het feit dat een Arabisch student, die nooit tervoren een vliegtuig heeft bestuurd, na het nemen van een aantal vlieglessen in een simulator, met de precisie van een ‘Top Gun’-piloot een jumbo jet in de WTC buildings kan laten vliegen blijft nog steeds een raadsel. Dit is simpelweg niet mogelijk, de ware identiteit van de 19 kapers blijft een mysterie.
Weerom leugens, verondersteld dat het nog altijd om Atta gaat.
Trouwens is het vrij simpel lijkt me om een boeing in een gebouw te sturen dat ruim 60 meter breed is en ruim 400 meter hoog.
Daarvoor moet je gewoon kunnen sturen, is dat al wat nodig is om Top-Gun piloot te worden? Dan is de top-gun cursus afgerond op een paar lesdagen dus?
Correct of niet?

Citaat:
Atta began flight training on July 7, 2000 and continued training nearly every day. By the end of July 2000, both Atta and Shehhi did solo flights. Atta earned his private pilot certificate in September, and then he and Shehhi decided to switch flight schools. Both enrolled at Jones Aviation in Sarasota and took training there for a brief time. They had problems following instructions and were both very upset when they failed their Stage 1 exam at Jones Aviation. They inquired about multi-engine planes and told the instructor that "they wanted to move quickly, because they had a job waiting in their country upon completion of their training in the U.S." In mid-October, Atta and Shehhi returned to Huffman Aviation to continue training. In November 2000, Atta earned his instrument rating, and then a commercial pilot's license in December from the Federal Aviation Administration.[16]
Atta continued with flight training, including solo flights and simulator time. On December 22, Atta and Shehhi applied to Eagle International for large jet and simulator training for McDonnell Douglas DC-9 and Boeing 737–300 models. On December 26, Atta and Shehhi abandoned a Piper Cherokee on the runway of Miami International Airport. On December 29 and 30, Atta and Marwan went to the Opa-locka Airport where they practiced on a Boeing 727 simulator, and they obtained Boeing 767 simulator training from Pan Am International on December 31. Atta purchased flight deck videos for Boeing 747–200, Boeing 757–200, Airbus A320 and Boeing 767-300ER models via mail-order from Sporty's Pilot Shop in Batavia, Ohio in November and December 2000.[16]
De debunking van de rest is gewoon weer herhaling van wat al lang bekend is en laten we dan ook als triviale oefening aan andere geinteresseerden.

Laatst gewijzigd door parcifal : 5 juni 2013 om 12:19.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2013, 11:12   #21156
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

komaan, na 12 jaar verdienen we eindelijk eens 1 keihard bewijs, niet?
Komaan!!!!!
Oud 12 juli 2013, 06:51   #21157
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

*** NIEUW ***

Video - 911 ~ Troll Proof

Enjoy!

ZB
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2013, 09:34   #21158
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
*** NIEUW ***

Video - 911 ~ Troll Proof

Enjoy!

ZB
wederom geen proof het begint echt zielig te worden voor zo ver het al niet zielig was!
Oud 15 juli 2013, 22:06   #21159
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

*** NIEUW ***

Een interessante analyse :

Voltairenet - September 11: Inside Job or Mossad Job?
10 juli 2013
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2013, 13:57   #21160
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
*** NIEUW ***

Een interessante analyse :

Voltairenet - September 11: Inside Job or Mossad Job?
10 juli 2013
Komt deze **** NIEUWE **** analyse van dezelfde geloofwaardige bron als *** DIT *** ?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be