![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is helemaal geen feit. Dat is iets wat onderzocht wordt. Maar ik had al lang begrepen dat het rechtsprincipe onschuldig tot het tegendeel is bewezen voor sommigen blijkbaar selectief kan ingeroepen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Salah : 18 juli 2013 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2103 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt mij al straf genoeg. Het hadden eens Vlaams Belangers moeten geweest zijn.... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2105 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien werd in die luttele seconden ook gezegd, dat het parket verantwoordelijk is voor de communicatie en dat het onderzoek nog niet af was. Een klein beetje sereen blijven hé Edina?! Uitgebreid interview?! Waarom maak je er nog geen persconferentie van? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2107 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 18 juli 2013 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet zo slim om je stemvee te schofferen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leuk te weten dat we het toch niet enkel voor onszelf doen ![]() Waar zou Eberhart trouwens zijn? Die was hier nochtans zo goed bezig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2110 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Piryns legt de schuld voor het in stand houden/versterken van de polarisatie wel degelijk (ten dele) bij De Wever. Dat is hier al meermaals aangetoond met citaten uit de persmededeling van Freya Piryns zelf. Dat is niet hetzelfde als de oorzaak van de polarisatie bij De Wever leggen. En ik heb nergens beweerd dat Piryns dat zou doen. Dus nog eens, voor uw goed begrip: ik zeg schuld (ten dele). Ik zeg niet oorzaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2112 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Trouwens, als ik dan toch zo frank mag zijn, is het u al opgevallen hoe stil Bart De Wever is gebleven bij de verklaring van Piryns? Het kan zijn dat hij op vakantie is natuurlijk, maar ik denk eerder dat hij de uitspraak van Piryns zelf het werk laat doen wat hij nooit beter zou kunnen... Laatst gewijzigd door Le Téméraire : 18 juli 2013 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2113 |
Banneling
|
![]() Wel een feit is dat de opstookster lid is van die Shariadinges en dat ze al in 2 landen contactverbod heeft met haar kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De hoeveelheid gekronkel die u moet uitvoeren zegt genoeg over wie er niet kan (wil) volgen. Wat u zei: "de schuld" vs Wat u er nu van probeert te maken: schuld (ten dele). Niet oorzaak Dat is het hele punt van mijn toffe post #2001. Er zitten hier mensen (ikzelf maak me daar misschien ook schuldig aan in andere topics) die eigenlijk in discussie willen gaan met die (booslim)ouders die ze op tv gezien hebben, of in ieder geval iemand die met hen sympathiseert. Die willen ze eens goed hun vet geven. En al dat klaarzittende braaksel komt er dan uit wanneer er iemand opduikt die zich verdacht maakt door niet mee te roepen met de groep, zoals Edina deed. Als die dan zelf niet genoeg doet wordt er wat bijgefantaseerd tot dat er een stropop is die kan worden afgebrand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2117 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar vergis u niet, ik wil wel degelijk in discussie gaan met die boze (moslim) ouders. En ook met Freya Piryns trouwens. Ik vind wat daar gebeurt rond De Blokkendoos kleuterschool dermate schandalig dat me dat allemaal heel boos maakt. Het was vanaf de eerste minuut trouwens een wij-zij verhaal. En deze keer niet door het toedoen van extreem-rechtse marginalen, maar door een stel Sharia4Belgium agitators. En dat kan in mijn ogen niet scherp genoeg veroordeeld worden. En wat ik Piryns en die roepende ouders verwijt, is dat ze dat alles zo gemakkelijk weg relativeren. Wij (lees: burgers en politici) zouden nu eens één keer niet die confrontatie uit de weg moeten gaan (of in GROEN-speak: "verzoenen"), maar juist keihard duidelijk maken dat wat daar gebeurt is, gewoonweg niet kan in een democratische rechtstaat. Maar u zou mij liever willen betrappen op wat goedkoop racisme en een bruinaangebrand anti-moslim uitspraakje willen horen. Sorry, die gaat u van mij niet krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reeds van bij het begin -en ik denk dat nog steeds- ligt de ganse oorzaak van het probleem bij de non-kennis van ouders over de seksuele ontwikkeling bij kleuters. Voeg daarbij het cultuureigen manier van reageren, in dit geval, op vermeend misbruik van hun kinderen, en de soep is klaar. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 juli 2013 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kamal, kan je dit misschien ook even posten op je blog? Kwestie van beide kanten te belichten voor je lezerspubliek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plus armoede, oorlog, slachtoffers bij de vleet, en geen onderwijs meer die naam waardig, geen OCMW meer, geen leeflonen, kindergeld enz enz enz. Ze zijn dus allemaal aan het vechten voor een grote verbetering in hun bestaan. |
|
![]() |
![]() |