![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vragen die ik aan u stel. Waar heeft Johan die €530k verstopt? En waarom heeft ie dan niet gewoon die €230K ermee betaald? Mijn conclusie. Hij en zijn familie zijn een dikke 10 jaar ermee aan't sukkelen. Voor €20K per jaar had die toch gewoon gewoon kunnen blijven doen wat ie aan't doen was nietwaar. Technieker zijn, en aan zijn ultra licht project werken. Om €20K per jaar aan royalties voor 1 Vlaamstalig boek binnen te halen, zijn we aan't spreken over verkoop zo'n 17 000 boeken per jaar, jaar na jaar.
![]() |
![]() |
#2103 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan de heer Daelemans misschien even het vonnis in eerste aanleg tonen, in het bijzonder de volledige motivatie voor het feit dat hij daarin in het ongelijk gesteld werd? Dan hebben we namelijk zicht op de twee kanten van het verhaal. Hij kan er nadien zijn commentaar aan toevoegen (of die herhalen) maar ik ben wel eens benieuwd of hij ook de volledige motivatie in het vonnis durft tonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2104 |
Banneling
|
![]() Vreemd dat je die vragen aan een compleet anonieme outsider stelt, en niet aan de betrokkene zélf (die wellicht ook op dit forum ronddoolt, tussen de x aliassen van die Erik Raeven, misschien?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, welke antwoord verwacht u? "Ja Bartjeuh, die €530K heb ik al 10 jaar op een Bahama bankrekening staan, waar ze me toch al een leefloon per jaar opgebracht heeft. En dan nu nog eens kruiwagens met geld, na de tijd en moeite die me die zeer lange reclamecampagne voor mijn boek heeft gekost. Dat staat prima in verhouding tot het gezever en gezeik dat ik mijn familie heb aangedaan, en de stilstand in mijn project was het zeker waard. " Want over 1 ding zijn we het blijkbaar wel eens, "Johan" heeft toch al een paar jaar een akkefietje met de Blegische belastingsdienst.
![]() |
![]() |
#2107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als taalnazi bent u redelijk onschuldig. En in het dagelijkse leven ben ik redelijk ongevaarlijk hoor.
![]() |
#2108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of feiten die tot nadenken stemmen. En dan stel je je automatisch vragen. Vragen waar we nog altijd geen antwoord op gekregen hebben. Waar is het ergens fout gelopen ? Bij de fiscus, bij Johan, 'derden' of een combinatie en/of van ? Spijtig genoeg mogen nu juist wij geen vragen stellen of hij begint met 'klacht neerleggen' te dreigen. Dat hij zelf hier (en op andere fora) de ene inbreuk na de andere maakt tegen onze wetgeving pleit nu ook niet echt in zijn voordeel. (ps: dat is blijkbaar ook de reden waarom er postings van hem gewist zijn op andere fora) Welke conclusie ga je dan trekken als je dit nu eens 'objectief' probeert te bekijken ?
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 27 december 2020 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2109 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ikzelf ben vooral benieuwd of Daelemans de volledige motivatie van het vonnis in eerste aanleg letterlijk durft citeren, al dan niet vergezeld van zijn eigen commentaar NADIEN. Dat is toch het minimum opdat mensen zich voor een dergelijke persoonlijk administratief problemen zouden interesseren? Anders hoor je toch enkel één klok luiden? Wat boeit het dan? Laat dan het gerecht zijn werk doen he, je kan er dan toch niet zelf over oordelen. Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 27 december 2020 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2110 |
Banneling
|
![]() Speurwerk naar IP adressen kan misschien gerechtvaardigd blijken in onderzoeken naar internationale drugtrafiek, mensensmokkel of roofmoord, maar ik betwijfel of ook maar iemand daar zijn toevlucht zal toe nemen om uit te dokteren wie het nu juist was die hier als enige (maar intussen blijkbaar NIET meer als enige) “lastige” vragen blijft stellen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gaat dan (in dit geval) contact opnemen met Maarten met een verzoek om het IP én tijdstip (heel belangrijk dit laatste) door te geven. Dan wordt er contact opgenomen met de provider. Telenet bvb, om via de DHCP servers te weten te komen wie er op dat tijdsstip dat bepaalde IP had. Een hele rompslompt die ze eerlijk gezegd niet al te graag doen. Idem indien je anoniem surft ter info ! (velen denken dat ze zo onvindbaar & onschendbaar zijn, maar dat is helemal niet zo ![]() In de meeste gevallen gaat de onderzoeksrechter, of mss in een stap daarvoor nog, de politie zelf, eens komen lezen wat er juist gepost geweest is. In dit geval ziet het er dan helemaal niet zo goed uit voor Johan want zijn inbreuken zijn niet op 2 handen te tellen en wat hij aanbrengt als argument is te zot om los te lopen. Gebeurt dit op het niveau van de politie, dan zullen die Johan wel wandelen sturen vrees ik. Wordt er wél een PV opgemaakt, die dan automatisch verder gaat, dan is de kans heel groot dat Johan serieus in de problemen gaat geraken. Zo een beetje in de aard van 'wie een put graaft voor een ander...' ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 27 december 2020 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2112 |
Banneling
|
![]() En helemaal plezant zou het kunnen worden, als ze zich dan beginnen te realiseren dat er vanuit het buitenland gesurft wordt, mét bovendien gebruik van VPN!
Laatst gewijzigd door Bartjeuh : 27 december 2020 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier bestaan heel wat misvattingen over. Maar er zijn buiten het IP nog 'truuken' om iemand te vinden zenne. Soms te dom om dood te doen.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 27 december 2020 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2114 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus Wanderer, - durf je met open vizier de waarheid aan?
![]() |
![]() |
#2115 |
|
![]() Alleen foute mensen doen er alles aan om zich te verstoppen. Welke reden zouden ze anders hebben?
![]() |
#2116 |
|
![]() Laat horen. Wie A zegt moet B zeggen.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 27 december 2020 om 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2117 | |
|
![]() Citaat:
Verder zie ik niet in hoe balansen van 2001-2005 iets te maken hebben met een herziening inkomstenbelasting via investeringen tijdens boekjaar 2007. Kan je ons hier wat uitleg over verschaffen? Tenzij je ook van mening bent dat het hier een wraakactie van de fiscus betreft omdat de communicatie tijdens 2008/2009 met de vennootschap niet vlot is verlopen?
![]() |
![]() |
#2118 |
Banneling
|
![]() Ah, iemand die bedreigingen met strafklachten naar zijn kop krijgt, is plotseling een "fout mens"??? Doorloop eens al mijn reacties, en probeer eens één "foute" te vinden. Geen beledigingen (zoals jij vaak maakt), geen dreigementen (zoals jij vaak eruit flapt), geen intimidaties (waar jij vaak je toevlucht toe neemt), enkel vragen. Vragen om ontbrekende stukken, die volgens mij cruciaal zouden kunnen zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 27 december 2020 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2120 | |
|
![]() Citaat:
En probeer dit nu begrijpend te lezen ... Kant 1: fiscus van Namen/Ciney en later de hele federale reutemeteut ... Johan Daelemans heeft als zaakvoerder tijdens het boekjaar 2007, 560.000€ in zijn zaak , bvba APM&ed geïnvesteerd. Op die investering dient hij inkomstenbelasting te betalen. Kant 2: Onderzoek gerechtelijke politie Mechelen: er is geen enkele betrokkenheid van Johan Daelemans bij de bvba APM&ed na de overname einde 2005. Je ziet, ik hoef er zelfs nog extra 'kant' aan toe te voegen. De onzin van onze fiscale vrienden tegen de bevindingen van het parket. Nog extra vragen? Ik beloof op mijn communiezieltje dat ik zowel in de documenten van de fiscus als in de documenten uit het strafdossier een antwoord op eventuele vragen zal posten.
![]() |