![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hieronder eet altijd met stokjes.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2102 |
Minister
|
![]() 't Is maar hoe je het noemt he, zo'n mes en vork...
Die hieronder drinkt graag Heineken.
![]() |
#2103 |
Minister
|
![]() Tsja, ge kunt toch niet altijd bier drinken he?
Die hieronder doet dat wel!
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2104 |
Minister
|
![]() Op verlof in Holland ben ik mij elken dag een Belgisch bierke gaan drinken op een terras (afzetters daar over de grens
![]() Die hieronder krijgt ook afkickverschijnselen als hij langer dan een dag uit België is, en heeft dan elke dag een shot Belgisch bier of een lijntje Belgische chocolade nodig.
![]() |
#2105 |
Burgemeester
|
![]() Als ik terug kom naar België, is het eerste wat ik doe, stoppen bij een frietkot...mmmmm....
Die hieronder heeft vandaag mosselen gegeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2106 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die hieronder kent die spie-gie-ater!
![]() |
![]() |
![]() |
#2107 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat zal mijn vrouw toch niet zijn geweest zeker?
Die hieronder stelt mij gerust door te vertellen dat het geen psychiater, maar een psychiatrisch-patiënt betrof.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2108 |
Burgemeester
|
![]() Ik heb zelfs een robot-foto van die patiënt:
![]() Die hieronder voelt zich nu aangesproken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Shit, kunde nie een klein beetje wijzigingen aanbrengen aan uw robotfoto?
Die hieronder wil mij gaan aangeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#2110 |
Burgemeester
|
![]() Bwa, daar valt over te onderhandelen, Griffineke.
Als ge het mooi vraagt, zal ik u niet aangeven. ![]() Die hieronder stond nochtans het martelwerktuig al in orde te zetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2111 |
Minister
|
![]() Jamaar zeg, al die werktuigen staan nu opgesteld en de kolen zijn verhit, de boerenpaarden staan klaar en de iron maiden is uitgekuist!
Die hieronder is vrijwilliger om Griffin z'n plaats in te nemen opdat ik al die moeite niet voor niks gedaan zou hebben!
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2112 |
Europees Commissaris
|
![]() Met veel plezier. Ik heb met die hieronder een filmdeal daarover. Kassa kassa!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tortures by barbaric white men
Die hieronder wil Troy McClure als presentator.
![]() |
![]() |
![]() |
#2114 |
Burgemeester
|
![]() Ja, met mij.
(Nounou weet wel nog niet dat ik een deal heb met Tzuvar Raemborr. Wij gaan nounou ni losmaken daarna, wij gaan gewoon lopen met het geld. Gnagnagna...) Die hieronder vindt dat een gemeen plannetje en gaat het rap overdragen aan nounou. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() die hieronder gaat de tegenzet van nounou mee coördineren.
![]() |
![]() |
#2116 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die hieronder gaat een uitegebreide schets geven van de wilde nacht van zijn ouders negen maanden voor zijn verjaardag. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2117 |
Burgemeester
|
![]() You don't want to know...echt....
![]() Die hieronder geeft mij gelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2118 |
Minister
|
![]() Voor de volle honderd percent! Zelfs als ons moeder vraagt "hoe zie ik eruit?" klappen mijn hersens preventief dicht nog voor ik er aan kan denken!
Die hieronder zijn hersens zijn ALTIJD preventief dichtgeklapt.
![]() |
![]() |
![]() |
#2119 |
Banneling
|
![]() euh was da tegen mij ?
nee ? ah tegen die van hieronder misschien ? ja ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2120 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen hoor, alhoewel, hier op het forum is dat misschien nog de beste strategie.
Die hieronder is het forum ook een beetje beu eigenlijk, op niveau een discussie voeren wordt immers meer en meer een zeldzaamheid.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |