![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21201 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Neem het loch ness monster talloze ooggetuigen maar talloze studies vinden niks. Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#21202 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
1) een bepaalde natie volop onderzoek deed naar EMP's 2) diezelfde natie een verdrag had afgesloten met haar vijanden dat alle nucleaire proefnemingen in de ruimte, op aarde en onder de aarde verbood . 3) een natie die dus voor zulke proefnemingen de grootste geheimhouding aan de dag moest leggen voor dergelijke proefnemingen. 4) een natie die, na haar ineenstorting, aan haar oude vijanden data doorspeelde van de proefnemingen die ze voor dit verdrag gedaan had (zie ook: the K-project) ... Yep, het waren aliens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie exodus 'werk' eerder als encyclopedisch. Spreken over groene reptielenleiders doet niet noodzakelijk afbreuk aan andere stelligen. Zelfs vergezochte hypothesen verdienen een plaats. Toekomstige generaties zouden sommige hedendaagse hilarische hypothesen wel eens evident kunnen gaan vinden. Dat is een les die we uit de geschiedenis kunnen leren. Hoe hilarisch is het niet te beweren dat we op een bol leven zonder er te kunnen afvallen aan de onderkant. Persoonlijk heb ik niet veel boodschap aan de bewering dat Cheney een reptiel zou zijn, toch niet in letterlijke zin. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 juni 2009 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21204 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is valt immers niets te onderzoeken laat staan dat ge dan 'bewijslast' kan gaan zoeken. Of hebt gij een voorstal hoe die onderzoekers een passé phenomeen als dusdanig nog kunnen onderzoeken ? Citaat:
![]() ik vind deze wel geinig. 't Strafste van al is dat gij maar blijft beweren dat er bewijslast genoeg voor handen is maar met niks tastbaars op de proppen komt wat gij ook steeds weer ontken als we er u op wijze ...en het hier in één zin zelfs zegt dat het er niet is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21205 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mooi voorbeeld van hoe een 'intuitieve' benadering u op een dwaalspoor zet. En dat gaat dan nog maar over een extreem eenvoudig voorbeeld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat Exodus het woord "feit" gebruikt zonder bewijzen aan te leveren dan kon ik mijn job opgeven en gaan rentenieren.
![]() Als ik iedere keer een euro krijg als ik kritiek lever op de "feiten zonder argumenten" weer door de permanent gebande Kriskras, die nu Johnny Blaze heet, word verweten dat ik op dit forum vrouwen wil versieren dan ga ik niet rentenieren maar dan richt ik gewoonweg een machtig zakelijk imperium op dat Apple en MS doen vergrijzen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21208 |
Europees Commissaris
|
![]() Allez, ze hebben iets nieuws gevonden om intellectueel over te komen.........
Na "bewijzen" wordt er nu steeds meer naar feiten geroepen. Komt goed over, en valt niets tegen in te brengen, want dat staat in de wetenschappelijke bijbel. Als je discussies wil winnen en blokkeren, gewoon naar feiten en bewijzen roepen. Ook al zijn die feiten en bewijzen er. Discussie over.
![]() |
#21209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik voor elke zinloze post van u een euro kreeg, dan had ik nu 48.634 Euros. .
![]() |
![]() |
#21210 |
Burgemeester
|
![]() hahahahaha kan al tellen
Reptilians hoeft voor mij niet maar inderdaad er is al zoveel onzin voor waar aan genomen in het verleden en waar voor onzin versleten dat alles kan. Ik heb liever het voordeel van de twijfel bij ELKE hypothese.
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!! www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21211 |
|
![]() dus de aarde is 6000 jaar?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21212 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stoer zenne. Ik wacht nog steeds op "het bewijs" dat u ervan overtuigd heeft dat de evolutietheorie niet klopt, en dat we genetisch geëngineerd zijn.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#21213 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Nee, tot nu toe niet, waarom?
Citaat:
2. ik zal het daarom nog eens even herhalen voor u. Darwinisme, Creationisme en Interventionisme: het zijn allemaal theorien, en ik ben van oordeel, afgaande op TAL VAN BOEKEN, AUTEURS, WETENSCHAPPERS, dat het interventionisme wat mij betreft meer kern en geloofwaardigheid bevat: Citaat:
Ik ga ervan uit dat ge intelligent zijt, dus kan ik alleen maar vaststellen dat gij de zaken dus bewust verkeerd interpreteert en voorstelt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn antwoord op uw vraag blijft, zoals ik dat eerder reeds aangegeven heb: Citaat:
Nog eens, ik zeg niet dat het zo is, ik zeg dat het mogelijk is, en zelfs meer waarschijnlijk dan de andere theorien. Als ge echter wat meer lectuur, auteurs, wetenschappers wil weten die mij hebben doen overhellen naar interventionisme en catastrophisme, lees dan o.a. volgende werken / wetenschappers: Michael Cremo Lloyd Pye Douglas Kenyon David Samuel Lewis Christopher Dunn Frank Joseph Rand Flem-Ath. (Ja, een synopsis van hun onderzoek staat beschreven in het boek "Forbidden History"). ALs je dan vervolgens u ook eens grondig verdiept in wat prof Von Flandern heeft aangetoond (links hierboven reeds herhaaldelijk geplaatst), wat Bob Dean, Michael Salla, Richard Hoagland, Kol. Korso, Exopolitics enz aanbrengen, aangevuld door wat Sitchin reeds zei, dan zal je misschien beginnen begrijpen waarom ik overhel naar het interventionisme. Maar ja, je moet daar natuurlijk tijd insteken. Ik ben er zeker van dat gij dat niet gaat doen. ![]()
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 29 juni 2009 om 23:08. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#21214 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21215 |
|
![]() Er zijn wel harde bewijzen. De getuigenissen en radardata zijn bevestigd in officiele documenten die tot in de USA gegaan zijn, en zijn vrijgegeven via een Freedom of Information act. Over het gebeurde en de gerapporteerde feiten is er geen twijfel. Je kan zelfs kopies vinden van die documenten op het internet.
Laatst gewijzigd door exodus : 30 juni 2009 om 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21216 | |
|
![]() Citaat:
Maar zelfs voor de sceptici zijn harde data niet genoeg. Ik gaf eens de harde data van de radaropnames van de F16 van de belgische luchtmacht die een UFO gespot had (de belgische UFO wave van begin jaren 90). Eenmaal met de harde data geconfronteerd, zei een scepticus dat deze veroorzaakt waren door valse reflecties, daarbij alle andere feiten van ooggetuigen, en de verklaring van een officier van het Belgische leger negerend dat het hier om intelligent bestuurde toestellen gaat. Hij had zelfs geen bewijs dat het ging om valse reflecties. Dit werd gewoon zo aangenomen, omdat de data te abnormaal was. Zo geraak je natuurlijk geen meter verder en blijft men in zijn eigen wereldje leven.
![]() |
![]() |
![]() |
#21217 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21218 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21219 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kan paranormaliteit perfect testen; nogal logisch ook, want het betreffen eigenschappen met een fysische finaliteit (bvb zaken verplaatsen, feiten afleiden, etc). Ook bewustzijn wordt dagelijks in de wetenschappelijke wereld getest: nooit MRI's van hersenen gezien?
![]() |
![]() |
#21220 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Meer info op: http://www.psychicchallenge.co.nz/rules.html
![]() |