![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die met stroop , daar blijf ik af , wegens TE zoet !!
Ik bedoel de volgende: https://www.baksels.net/wp-content/u...pelbollen1.jpg ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 18 december 2020 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maftijd
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#21263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze morgen twee uren zitten wachten op een klusjesman die kranen kwam vervangen. Die komt eindelijk, bekijkt de boel, meet op en zegt : oei, dat type kraan heb ik niet bij, 't zal voor een volgende keer zijn.
Wablieft! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#21265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waterkranen zijn nochtans eenvoudig te vervangen. De beste vind ik nog altijd deze met een hendel. Op en neer voor het volume, links of rechts voor de temperatuur. Niet duur, en ze gaan het langst mee. De rest, keramisch, thermostatisch, te duur en ze gaan vlug stuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kraantjeswater. Het lekkerste water.
En, niets zo ergerlijk als een lekkende kraan. slaapwel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een oetlul !!
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=9fWr9H6J1NQ ![]() Me too => ![]() En den eerste beste die mij wakker maakt: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door Pontifex : 30 januari 2021 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen postbodes
![]()
![]() |
#21269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb iemand geholpen met een mailing en daarom een pak brieven in een reeds volle brievenbus gestouwd deze morgen. Dus voor de zoveelste keer denk ik nog eens aan de postbodes
![]() Ze mogen het hebben in deze dagen.
![]() |
#21270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb verschillende keren geprobeerd er beweging in te krijgen door er azijn op te gieten, ik draai na iedere afwas het tuitje los en laat dat goed uitlekken, maar niets helpt, die zitten volledig vol kalk aan de binnenkant. Ik ben het beu!
![]() |
![]() |
#21271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een sjiek masjien
![]()
![]() |
#21273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar draai ik iedereen mee tot gehakt !!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#21277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets zo vervelend als een lekkende kraan. Drup drup.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt een druiper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag aan een buur dat die een paar kranen in de brico of gamma gaat halen. Dat hij ze gewoonweg vervangt, en duw hem een paar euro in z'n handen. Of geef hem een tas koffie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Emmer(tje) met een dweil eronder zetten , als tijdelijke oplossing !!
![]()
![]() |
![]() |