![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21361 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De politie zelf zegt dat je niet mag reageren op racistische beledigingen, want als je dan een pak slaag krijgt heb je het zelf gezocht. . "..omdat de politie zei dat hij het zelf had gezocht. Hij had maar niet moeten reageren." http://forum.politics.be/showthread.php?t=191472 |
|
|
|
|
|
|
#21362 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe de Britse televisiezenders de spot met Belgen drijven. Dat speelt zich niet af in de wereld? Ik denk dat de meeste op de wereld België wel kennen, zeker de Congolezen. |
|
|
|
|
|
|
#21363 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verder wordt er NOOIT over Belgium gesproken, maar over "BRUSSELS"
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#21364 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#21365 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#21366 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en waarom twijfel ik eraan dat jij met alle gemak regelmatig Engelse of Amerikaanse kranten zou lezen?
Als men een rijtje Europese landen opsomt dan gebeurt dit zo: Netherlands, Germany, France, Spain.... op de één of andere manier is uw BELGIUM nooit interessant voor enige commentaar/onderzoek/bespreking/gegeven... BRUSSELS daarentegen beslist voor héél Europa, dus daar kijken ze wel naar. Naïeviteit kent geen limieten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#21367 |
|
Banneling
|
Moge Allah uw hart verlichten circe
|
|
|
|
|
|
#21368 |
|
Gouverneur
|
Allah krijgt circe niet!
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! |
|
|
|
|
|
#21369 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat boek is 't bewijs an sich van de onbenulligheid van België, heb je 't zelf wel gelezen? Nee, de meesten op de wereld kennen België niet, enkel hun bier, wafels en chocolade. Vandaar meestal de vraag; "Belgium, is it the capital of Brussels?" Omdat, nogmaals, Belgen niet de gevangenissen vullen van de rest van de wereld, noch massaal aan 't uitkeringsinfuus hangen in andermans landen. De Kongolezen ja, die maar wat graag terug de kroonkolonie van België zouden willen zijn, al was 't maar om er terug wat infrastructuur te brengen en orde op zaken te stellen, want zelf bakken ze er niet al te veel van.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#21370 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De politie is dan ook veelal extreem rechts en speelt graag in die kaart. |
|
|
|
|
|
|
#21371 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De politie is dan ook veelal extreem rechts en speelt graag in die kaart. Door dat te zeggen jennen ze de homo en stellen ze alle moslims in een slecht daglicht. Twee voor de prijs van één denken die. |
|
|
|
|
|
|
#21372 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En met reden! Het is niet "extreem-rechts" dat het probleem is maar diegenen die zorgen dat er een "extreem-rechts" ontstaat en groeit! Laatst gewijzigd door andev : 14 september 2013 om 11:50. |
|
|
|
|
|
|
#21373 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Deze titel is veel te oppervlakkig. Ik kan me inbeelden dat sommige hier nogak problemen hebben gehad met mensen van buitenlandse afkomst, maar dan gaat het vaak om bepaalde origine's. Ik heb zelf, als een Belg met Koerdische roots, vaak problemen gehad met Arabieren,Turken en Chechenen. Betekent niet dat alle Arabieren,Turken(Al betwijfel ik deze soort), Chechenen slecht zijn. Maar dat je daardoor zegt dat mensen iets krijgen tegen ALLECHTONEN aka Immigranten is veel te oppervlakkerig. Duidelijk voorbeeld hier:
In Leuven waar er 97.000 mensen wonen: "Er wonen anno 2012 12.970 mensen van allochtone afkomst in Leuven. Het grootste deel van de allochtone bevolking in de stad bestaat uit Koerden. Hun aantal bedraagt 3422". Ga eens langs in Leuven en vraag of Koerden enig problemen in de stad veroorzaken, dan zal het abtwoord bijna altijd unaniem nee zijn. 90% van de Kebabzaken in Leuven is trouwens in Koerdische handen. Er zijn ook Koerdische kappers, broodjeszaak. Dit is niet rasistisch bedoeld, maar ik ging eens naar een Marokkaanse kapper daar. De enige taal dat ze daar verstonden was frans! Groot verschil met de Koerdische kappers, waar iedereen perfect Nederlands spreekt! Enige probleem dat ik zelf in Leuven had gezien van Koerden was dat een Turk de Koerden met hun afkomst uitschold... Maar goed dat is een groot verschil met Brussel en Borgerhout waar de Marokkanen en Turken de grootste groep zijn.
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
|
|
|
|
|
#21374 |
|
Banneling
|
Al betwijfel ik deze soort...
|
|
|
|
|
|
#21375 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Idd , je leest het goed. Ik hev teveel slechte herinneringen aan Turken. De miserie begint als ge zegt dat je van Koerdische afkomst bent, dan beginnen ze te ontkennen en zeggen dat je een Turk bent. Whatever, u zult het nooit meemaken.
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” Laatst gewijzigd door The_Belgian_Kurd : 14 september 2013 om 15:01. |
|
|
|
|
|
#21376 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er leeft een hele groep van die mensen in Mechelen.Zijn uitspraken over moslims durf ik hier niet te herhalen.Zijn opvattingen zijn evengoed extreem. Maar hij werkte wél,en hard.Zoals een groot deel van deze gemeenschap. Vlaams Belang zou hij niet stemmen,omwege de rascist ondertoon,maar extreem rechts is hij wel. Op datzelfde werk had ik een moslim-collega.Die begreep mn afkeur van de "Arabische Lente" niet.Het duurde een beetje,dan heeft hij me komen zeggen dat hij mn wantrouwen wel begreep. Aangezien ze beiden Nederlands begrepen,en hardwerkend zijn.Groet ik ze vandaag ook nog. Raar maar waar,extreem rechtse Vlaming heeft contact met Marrokaanse moslim én assirische christen. Erger nog,als het gaat over onze familie,onze kinderen,dan zijn we alledrie evenrechts. |
|
|
|
|
|
|
#21377 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Het gaat misschien bij de modale Vlaming ooit nog eens beginnen dagen dat wat in West-Europa 'extreem rechts' en 'racistisch' genoemd wordt gewoon de normale opvattingen zijn van de meeste volkeren buiten Europa. Citaat:
Het ultieme Gutmach-argument van de modale Vlaamse simpelton. Bin Laden himself zou hier welkom zijn als hij maar hard zou werken. Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 14 september 2013 om 17:41. |
||
|
|
|
|
|
#21378 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#21379 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Ik zou graag een Assyriër ontmoeten, maar blijkbaar kunnen ze Koerden niet uitstaan? Alhoewel wel Koerdistan een 'safe heaven' ' is voor Christenen en Assyriërs, zijn we hun vijanden. Arabische lente= Al-Qaeda's lente.
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
|
|
|
|
|
|
#21380 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waaronder een paar Turkse-nationalisten die inderdaad koerden niet erkennen. Maar ik ken ook genoeg Turken die dat wel doen. Niet iedere turk heeft sympathie voor de Grijze wolven ofzo. |
|
|
|
|