Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 september 2013, 15:31   #21441
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dat is ook gewoon de schuld van de vrouwen en de maatschappij zelf.

Die Noord Afrikaanse jongens zijn niet voor niets de baas van de straat tegenwoordig. Wij hebben dat laten gebeuren en laten het nog steeds gebeuren.

De eerste die je een "hoer" noemt op straat moet je gewoon zo asociaal hard in zijn ballen trappen dat die de rest van zijn leven alleen nog maar kan kruipen.
"schuld van de vrouwen en de maatschappij zelf"? Ik hoop dat dit een poging tot humor is..
__________________
Mein Land
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2013, 17:30   #21442
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yuan Ching Hsu Bekijk bericht
Van de mensen in die artikels is niet eens aangetoond dat ze allochtoon zijn. Maar belangrijker, vaak zijn ze nog niet eens schuldig verklaard.
Het zijn er zo veel dat het onbegonnen werk is ze nog bij hun kraag te vatten, en als ze ze vatten weten ze niet wat er mee aangevangen! Alle gevangenissen puilen reeds uit! Dat is wat anders dan "niet schuldig zijn" ook al laat het gerecht ze lopen wegens bovenstaande redenen!
Meestal staan andere mensen er op te kijken op al die gevalletjes... De vele camera's zijn ook een belemmering voor al die gasten, die dachten dat ze ongrijpbaar en onbekend waren. Hun privacy wordt erdoor geschonden ocharme...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2013, 17:49   #21443
Marnik
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2013
Berichten: 786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dat is ook gewoon de schuld van de vrouwen en de maatschappij zelf.

Die Noord Afrikaanse jongens zijn niet voor niets de baas van de straat tegenwoordig. Wij hebben dat laten gebeuren en laten het nog steeds gebeuren.

De eerste die je een "hoer" noemt op straat moet je gewoon zo asociaal hard in zijn ballen trappen dat die de rest van zijn leven alleen nog maar kan kruipen.
Goed idee: in de ballen trappen. In het beste geval heb je zélf een klacht voor slagen en verwondingen aan je been, terwijl de stokers vrijuit gaan (die klacht is ook terecht, geweld is verboden voor burgers, de staat heeft het monopolie). In het slechtste geval wordt je als vrouw murw geslagen en verkracht, misschien wel vermoord, meer dan waarschijnlijk getekend voor het leven.
Het is het staatsapparaat dat onze veiligheid moet garanderen, daar betalen we tenslotte belastingen voor. We betalen er genoeg, we mogen er misschien iets voro terug verwachten ?
Marnik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2013, 17:52   #21444
Marnik
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2013
Berichten: 786
Standaard

Wie legt er nu de schuld bij de belaagde vrouwen zélf ? Persoonlijk heb ik nog nooit van mijn leven een meisje of vrouw op straat aangestaard. Types die met de auto vertragen om bv. naar mijn fietsende/joggende vriendin te roepen en fluiten of erger zijn stukken marginaal crapuul. Zo'n acties komen zelfs niet in mijn hoofd op. Misschien omdat ik geleerd heb dat mannen en vrouwen gelijkwaardige wezens zijn en minirokjes wel mooi om naar te kijken zijn maar niet tot méér uitnodigen ?
Marnik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2013, 18:46   #21445
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.864
Standaard

namaste Marnik,

Jij weet toch dat de Koran voorschrijft dat een vrouw niets waard is en altijd minderwaardig is tov een man. De Koran schrijft ook letterlijk voor om kaffir vrouwen van de ongelovigen te treiteren, te bejagen, te verleiden en te bezwangeren. Een moslim man mag alleen trouwen met een moslim meisje maar hij heeft het recht om een onbeperkt aantal kaffir seksslavinnen te hebben. Dus voor alle moslimmannen in europa zijn allle blanke en hindoe kaffir meisjes gewoon gratis seksslavinnen en ze mogen dus gewoon germolesteerd worden, verkracht worden of je kan ze uitschelden en vervloeken op straat. Geestelijke agressie op straat in verbale zin is niet strafbaar volgens de wet en als een groep moslimmannen je aanvalt op straat dan ben je op dat moment totaal vogelvrij verklaard door de nederlandse wet, omdat je zelfs niet het recht heb om jezelf te verdedigen. Sla je terug dan wordt jij juist geboeid afgevoerd naar het politiebureau en de islamitische agressors krijgen een schouderklopje dat zij jou niet afmaakten in naam van islam.

Islamitische agressie in heel europa is een erg actueel probleem en deze rotte moslims hebben het voor alle niet blanken en niet ariers dus totaal verziekt nu. Ik als hindoestaanse man, hindoeman en geboren en getogen in suriname zoek nu een intelligente oplossing en die heb ik al op papier gezet in klad. Ik denk wel dat moslims hun massagraf in Europa nu toch al zelf gegraven hebben en ze zijn er zelf in gevallen, hoewel zij het groeven om ons de kaffirs, alle niet moslims erin te meppen. Moslims zijn zo verachtelijk en principeloos vaak om hen te ontmoeten persoonlijk dat elke blanke denkt van, dit ratachtig woestijn volk is vervuilend voor onze arische staat. Ja, logisch dat 99 procent van alle blanken nu de pest hebben aan alle allochtonen en alles wat op een niet arische allochtoon lijkt in hun natie. Ooit zal het moeten ploffen en dan hebben wij bergen op straat met levenloze plof allochtoontjes. Veel zwarten en hindoes zeggen dit nu al tegen mij dat die boze blanken ons allemaal gaan opruimen dus ploffen, kaboem en hun de arische natie is een feit binnen een kort weekje met nationale plof acties in heel europa. Zo voelen wij zwartjes het nu he, die sfeer in jullie superieure arische natie. Zo praten wij erover altijd als wij samen zitten te eten of kletsen. Ja, wij zien ons massagraf al in onze achtertuintjes met onze schoenen er alvast in.

dewanand en wieroe
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 22 september 2013 om 18:51.
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2013, 18:58   #21446
Marnik
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2013
Berichten: 786
Standaard

Dat is dus de hoofdreden dat Vlamingen (en Europeanen in het algemeen) iets krijgen tegen allochtonen. Maar eigenlijk moeten we islamitische allochtonen zeggen. Ik kan mij niet voorstellen dat veel mensen problemen maken van Indiërs, Chinezen, Zuid-Amerikanen enz. Het komt veel te vaak terug op mensen die één iets gemeenschappelijk hebben: de islam.

Laten we ook niet vergeten dat een Nederlander in België ook een allochtoon is. Of een Duitser, een Zweed, een Italiaan enz. Nochtans gaat het nooit over die mensen. Ik ken West-Europeanen als alles behalve racisten. Integendeel, wij zijn vaak nieuwsgierig en onderzoekend naar andere culturen en alles wat ermee gepaard gaat. Alles wat we vragen is in onze streken respect te hebben voor onze cultuur. De meeste migranten slagen daar wonderwel in, behalve die ene groep die de islam gemeen heeft.
Marnik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2013, 20:59   #21447
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dat is ook gewoon de schuld van de vrouwen en de maatschappij zelf.

Die Noord Afrikaanse jongens zijn niet voor niets de baas van de straat tegenwoordig. Wij hebben dat laten gebeuren en laten het nog steeds gebeuren.

De eerste die je een "hoer" noemt op straat moet je gewoon zo asociaal hard in zijn ballen trappen dat die de rest van zijn leven alleen nog maar kan kruipen.
Tuurlijk, het is zoals altijd de schuld van vrouwen, de samenleving, maar uiteraard niet van die jongeren zelf of hun ouders die hen vergaten op te voeden met minimaal respect voor anderen.

En ja hoor, prima advies, wanneer één of twee vrouwen tegenover pakweg vijf van die gasten staan moet je hen in de ballen trappen, daar kom je zo mee weg en dat houdt geen enkel risico in om verkracht, geslagen, bestolen of afgetuigd te worden door die groep...

Binnenkort allemaal een boksbeugel in de handtas?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 15:02   #21448
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Ik hou van zijn harde en rake analyses, van zijn emanciperend discours en zijn kracht als rolmodel voor jongeren met een migratiegeschiedenis. Jahjah is een politicus pur sang. Hopelijk klinkt zijn megafoon nog even indringend en beklijvend als toen. Ik herken hem als bondgenoot in de strijd tegen achterstelling en racisme.”

Bert Anciaux, fractieleider voor de SP.a in de Senaat, stelt op zijn blog van 17 september 2013 blij te zijn met de terugkeer van Dyab Abou Jajah.
Met als enige kommentaar: geen kommentaar! Duidelijk genoeg...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 15:49   #21449
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
"schuld van de vrouwen en de maatschappij zelf"? Ik hoop dat dit een poging tot humor is..
Nee, maar jij begrijpt dat niet.

Russen begrijpen dat soort zaken kleinburgerlijke Belgen niet.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 15:54   #21450
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tuurlijk, het is zoals altijd de schuld van vrouwen, de samenleving, maar uiteraard niet van die jongeren zelf of hun ouders die hen vergaten op te voeden met minimaal respect voor anderen.

En ja hoor, prima advies, wanneer één of twee vrouwen tegenover pakweg vijf van die gasten staan moet je hen in de ballen trappen, daar kom je zo mee weg en dat houdt geen enkel risico in om verkracht, geslagen, bestolen of afgetuigd te worden door die groep...

Binnenkort allemaal een boksbeugel in de handtas?
1: Waar beweer ik dat die gasten geen schuld hebben?

2: Je leest het te letterlijk. Natuurlijk ga jij niet in je eentje of met een vriend fysiek reageren tegen een groep van 5 man +. Maar ik bedoel meer dat wij als volk op moeten treden tegen dat soort tuig.

Alleen wij zijn daar al te burgerlijk voor geworden. We gaan liever erover zeuren op een forum als dit.

3: Pepperspray is beter.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 16:06   #21451
Marnik
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2013
Berichten: 786
Standaard

We zijn te individualistisch geworden, dat is een feit. Als er op een druk perron iemand wordt afgeslaan door een bende 'jongeren', staat iedereen er op te gapen, maar reageren zit er niet in. De sociale controle is compleet weggevallen. Als er al iemand wil reageren, zal die dat niet durven omdat hij nietzeker is dat de rest zal meereageren. En zo staat iedereen die wel wil reageren naast elkaar te denken 'zullen de anderen meehelpen.'
Marnik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 17:22   #21452
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ntwerpen.dhtml

Zien er weer echte belgen uit.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 18:07   #21453
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.nieuwsblad.be/article/det...30923_00755399

Laat dat gespuis hier maar allemaal binnen. En deze zullen werk hebben veronderstel ik.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 18:09   #21454
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.nieuwsblad.be/article/det...30918_00748947

En nog maar eentje...op 1 en dezelfde pagina...goed bezig manne
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 18:11   #21455
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.nieuwsblad.be/article/det...30923_00755075

En het is nog niet gedaan...bijna elk crimineel feit is toe te schrijven aan allochtonen en vooral moslims.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 18:30   #21456
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marnik Bekijk bericht
We zijn te individualistisch geworden, dat is een feit. Als er op een druk perron iemand wordt afgeslaan door een bende 'jongeren', staat iedereen er op te gapen, maar reageren zit er niet in. De sociale controle is compleet weggevallen. Als er al iemand wil reageren, zal die dat niet durven omdat hij nietzeker is dat de rest zal meereageren. En zo staat iedereen die wel wil reageren naast elkaar te denken 'zullen de anderen meehelpen.'
2
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 18:37   #21457
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Het zijn toch echt wel een bende lelijkaards hé.. Maar dat is al gezegd zeker.



Homejacking Aalst
__________________
Mein Land
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 18:51   #21458
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Het zijn toch echt wel een bende lelijkaards hé.. Maar dat is al gezegd zeker.



Homejacking Aalst
't was gvd te denken dat het weer bleek-bruin-gespuis was.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 18:54   #21459
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marnik Bekijk bericht
We zijn te individualistisch geworden, dat is een feit. Als er op een druk perron iemand wordt afgeslaan door een bende 'jongeren', staat iedereen er op te gapen, maar reageren zit er niet in. De sociale controle is compleet weggevallen. Als er al iemand wil reageren, zal die dat niet durven omdat hij nietzeker is dat de rest zal meereageren. En zo staat iedereen die wel wil reageren naast elkaar te denken 'zullen de anderen meehelpen.'
Wie durft te reageren riskeert een mes tussen zijn ribben.Je zou gek moeten zijn om het in uw eentje tegen een groepje uitschot op te nemen. Om van gerechtelijke vervolging maar te zwijgen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 22:38   #21460
Marnik
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2013
Berichten: 786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Wie durft te reageren riskeert een mes tussen zijn ribben.Je zou gek moeten zijn om het in uw eentje tegen een groepje uitschot op te nemen. Om van gerechtelijke vervolging maar te zwijgen.
Voorlopig heeft de modale Vlaming het nog te goed (het kritieke punt voor revolutie en opstand is nog niet bereikt), maar er zal een punt komen dat men in wijken burgerwachten zal oprichten en dat het geduld van Jan Modaal op zal zijn. Ik denk dat we aardig in de buurt aan het komen zijn, als je je oor te luisteren legt bij de mensen, merk je dat er iets in de lucht hangt, en op veel vlakken: migratie, moslims, politiek, Europa. Niet toevallig hangen die allemaal aaneen.
Marnik is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be