![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#21441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21442 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#21443 |
Banneling
|
![]() WIe eens een mooi staaltje wil zien van hoe de RUssische propaganda-machine al JAREN over Europa praat : https://www.youtube.com/watch?v=gojjDHlsVLI
De meerderheid van de Russische bevolking is volkomen gebrainwashed en denkt echt dat Rusland in Oekraiene de "good guys" zijn. Hoe ver van de realiteit kan men eigenlijk zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#21444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21447 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Iets zegt me dat het niet zo zal verlopen.
![]() |
![]() |
#21448 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan maar jammeren dat ze zich niet meer veilig voelen als ze HUN gedacht durven zeggen. De fans van Hitler, Lenin en consoorten zijn door ervaring wijs geworden. Vandaag zijn die van Poetin aan de beurt. Willen ze Poetin als oppergaai, dan hoeven ze maar naar het rijk van Poetin te verhuizen. IK zal hen daarbij geen duimbreed in de weg leggen.
![]() |
![]() |
#21450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U neemt gewoon letterlijk de Oekraïense oorlogspropaganda over en doet alsof dat DE WAARHEID is. Veel westerse journalisten, die naam onwaardig, ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degene(n) die Oekraïne zonder foto's of andere bewijzen probeert te beschuldigen van wat hun Russische idool daar klaar stooft.
![]() |
#21452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JE hebt dus niet goed gelezen wat ik schreef, niet goed opgelet.
Ik had het over onbevestigde VERHALEN. Daarna schreef ik "zelfs als er beelden zijn, close up, gefilmd door de daders zelf (zoiets is er niet in het geval van Bucha bvb.) zoals de beelden van burgers, ook vrouwen en kinderen, die aan bomen vastgebonden worden, ontbloot en geslagen, komt dat NIET in de westerse media." Het woord ZELFS geeft aan dat dit niet slaat op die verhalen. Als er close-up beelden zijn die gefilmd en verspreid zijn door de daders zelf, is dat een duidelijke bewijslast. Dat zijn dan niet langer verhalen, want er zijn onmiskenbare bewijzen, die de daders niet kunnen ontkennen want ze hebben het zelf verspreid... . |
![]() |
![]() |
![]() |
#21453 |
Banneling
|
![]() Poetin's fascisme : een kleine familiegeschiedenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21454 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het adjectief "onbevestigd" voeg je er nu sluiks aan toe. Kronkel maar rustig verder in de gifpoel van je favoriete botoxsmurf. Ik noteer alvast dat je toegeeft geen links te hebben naar die verhalen. Je geeft zelfs toe dat deze verhalen onbevestigd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nul % empathie, 100% verachting voor het persoontje dat je hier neerpent onder de 'artiestennaam' tomm. Nu er nog rap effe een kind gaan bijsleuren van al dan niet eigen productie maken je schijfsels alleen maar weerzinwekkender.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 7 april 2022 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Lenin betreft: Is in het Russisch maar je kunt google translate gebruiken. Volgens deze Oekraïense studie uit 2016 heeft de grote meerderheid heimwee naar de Sovjet-Unie. En dus Lenin. Toch verbood het regime in Kiev Sovjet-nostalgie, duidelijk ingaande tegen wat de meerderheid van de bevolking wilde. https://ratinggroup.ua/ru/research/u...c27494738.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NOGMAALS! Oekraïne is Rusland niet binnengevallen! Oekraïne heeft bijgevolg geen oorlogspropaganda nodig. Poetin wél! Poetin heeft met verve bewezen dat hij een schaamteloze leugenaar is. Er zijn bronnen van Russische journalisten zat die lieten horen dat de Russische bevolking wordt voorgelogen. Er worden journalisten die de waarheid vertellen achter de tralies gegooid en zelfs vermoord, maar daar ben jij stekeblind voor.
![]() |
![]() |
#21458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U valt mij opnieuw persoonlijk aan wegens mijn opinie waar ik recht op heb. Jullie oude zakken die in Aziê de grote Jan uithangen tonen hoe lelijk jullie van binnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21459 | |
Banneling
|
![]() Volgens geloofwaardige bronnen zou Finland een Officiele aanvraag doen om NATO-lid te worden volgende week.
Dat gaat Poetin leuk vinden, maar wat gaat hij doen, nog een "Speciale Operatie" tegen de Finse Neo-Nazi's? ![]() https://twitter.com/pmakela1/status/1511798811445940239 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaan betrouwbaarder bronnen die het tegenovergestelde zeggen van wat er jou is ingepompt.
![]() |