Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 januari 2021, 21:41   #21461
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Hoog tijd voor een siesta dus
Sloppel he zeg.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2021, 21:50   #21462
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Sloppel he zeg.
Zal ik doen.
Thanks a lot.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2021, 23:19   #21463
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

slaapwel, en niet te luid snurken,

Oud 6 januari 2021, 00:01   #21464
Travis Bickle
Minister-President

Travis Bickle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat bedoel je juist met hoofs-episch ?
Destijds op de middelbare school moesten we van die middeleeuwse teksten ontleden.
Hoofsheid kwam toen nogal veel aan bod. Het werd beschouwd als een gecultiveerde omgangsvorm. Lees : beschaafd. Totaal iets anders dan wat ik hier van je lees.
Heb je een probleem met wat mensvriendelijkheid, tegenover vrouwen ?
Toch geen slechte ervaringen met vrouwen, neem ik aan.

Ik ben voorstander van vriendelijkheid in het algemeen. Ten overstaan van mannen, vrouwen (en alles wat daar de laatste paar jaar is bijbekomen. Van A tot Z).
Wie specifiek vriendelijk is ten overstaan van 'vrouwen' en daar ook de aandacht op vestigt, lijkt me echter totaal 'geen' ervaring met vrouwen te hebben. De overdreven (en vaak misplaatste) vriendelijkheid is dan niet meer dan een haast zielige poging om alsnog die ervaring te kunnen vinden. Veelal eindigt zo een poging met "helaas" ...

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2021, 00:03   #21465
Travis Bickle
Minister-President

Standaard

Citaat:
Elio. Ik beledig je niet. Zo dom ben ik niet.
Je beledigt wel de weinige vrouwen op dit forum. Met K&K als uitlaatklep.
Als ik discussieer dan is dat op basis van mening, niet op basis van geslacht.
Anders ruikt dit naar vooringenomenheid, vooroordelen, en dan is seksisme niet veraf.
Ja, het forum laat toe om groepen aan te vallen: mannen, vrouwen, zwarten, homo's lesbiennes ...
Dit betekent niet dat je geen respect kan hebben voor je gesprekspartner. Een mens blijft een mens, of die nu een kut en borsten heeft, of een penis met twee kwetsbare ballen onder.

Elio, De dag dat er geen vrouw meer op dit forum komt dan hou ik het ook voor bekeken. Net zoals NieuwNoors.
Ik heb geen zin om steeds met venten te moeten discussiëren in een subforum (katern) waar vrouwen meestal onderwerp van discussie zijn, voor zover je van discussie kan spreken.

Elio, je beschouwt mij dus als een kwibus ?
Ja, ... hoe noem je zoiets?

— Jeremy Clarkson
Oud 6 januari 2021, 00:42   #21466
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Ik ben voorstander van vriendelijkheid in het algemeen. Ten overstaan van mannen, vrouwen (en alles wat daar de laatste paar jaar is bijbekomen. Van A tot Z).
Wie specifiek vriendelijk is ten overstaan van 'vrouwen' en daar ook de aandacht op vestigt, lijkt me echter totaal 'geen' ervaring met vrouwen te hebben. De overdreven (en vaak misplaatste) vriendelijkheid is dan niet meer dan een haast zielige poging om alsnog die ervaring te kunnen vinden. Veelal eindigt zo een poging met "helaas" ...
Mijn bevinding van uw reactie is dat je de laatste maanden hoogstwaarschijnlijk de reacties in k&k niet hebt gelezen.
Ik, en ik niet alleen, heb graag dat iedereen op een gelijkwaardige manier wordt behandeld.
Naast SDX en Alice die zich enkel buiten k&k vertonen waren er tot nu toe maar twee vrouwen die zich hier binnen k&k vertonen.
Ze willen het gezellig houden, ook al spreek ik niet graag in naam van iemand anders.
Lees de voorbije reacties eens. Toegegeven, vele denigrerende reacties werden ondertussen door de moderatie verwijderd.
Het seksisme droop er van af.

Jij vindt het misplaatste vriendelijkheid. Ok.
Ik ben het gewoon om te werken met mannen en vrouwen. En ja, als baas heb ik mij altijd verzet als mannen het niet leuk vinden als een vrouw niet mag meepraten.
Dat je mijn vriendelijkheid misplaatst vindt is jou probleem.
Wie zich uiteindelijk aan de spelregels houdt van de democratie en gelijkwaardigheid kan niets worden verweten.

Wat is uiteindelijk uw punt door te zeggen "helaas". Ik staar mij niet blind hoor.

Vriendelijke groet.
Oud 6 januari 2021, 00:47   #21467
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn bevinding van uw reactie is dat je de laatste maanden hoogstwaarschijnlijk de reacties in k&k niet hebt gelezen.
Ik, en ik niet alleen, heb graag dat iedereen op een gelijkwaardige manier wordt behandeld.
Naast SDX en Alice die zich enkel buiten k&k vertonen waren er tot nu toe maar twee vrouwen die zich hier binnen k&k vertonen.
Ze willen het gezellig houden, ook al spreek ik niet graag in naam van iemand anders.
Lees de voorbije reacties eens. Toegegeven, vele denigrerende reacties werden ondertussen door de moderatie verwijderd.
Het seksisme droop er van af.
Je bent met twee om de tango te dansen he. Ik denk waar het de geslachten betreft u een beetje vooringenomen bent. Dat kan bepaalde redenen hebben uit de private sfeer waar ik best begrip voor wil opbrengen. Maar het dader/slachtoffer beeld dat u wil ophangen is weinig genuanceerd me dunkt.

Men moet steeds de grens kunnen trekken waar men galant is en wanneer men een tool begint te worden.
Oud 6 januari 2021, 00:47   #21468
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, ... hoe noem je zoiets?
Kan je de vraag anders formuleren aub
Oud 6 januari 2021, 00:54   #21469
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bent met twee om de tango te dansen he. Ik denk waar het de geslachten betreft u een beetje vooringenomen bent. Dat kan bepaalde redenen hebben uit de private sfeer waar ik best begrip voor wil opbrengen. Maar het dader/slachtoffer beeld dat u wil ophangen is weinig genuanceerd me dunkt.

Men moet steeds de grens kunnen trekken waar men galant is en wanneer men een tool begint te worden.
Uw potentiële slachtoffers zijn ondertussen wel gekend.
En laat de private sfeer hierbuiten aub.
Oud 6 januari 2021, 01:00   #21470
Travis Bickle
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat 'fenomeen' heb ik vaak gezien in de middelbare school. Veel tienerjongens, waren heel vriendelijk, voornamelijk tegen meisjes in de klas. Eigenlijk te opvallend vriendelijk. Doorgaans stelde je vast:

- de meisjes hadden dat ook door en vonden het na een tijd akelig/eng
- de meisjes maakten er dankbaar gebruik van. De jongen werd een tool, maar daar bleef het bij. Eeuwige toerist in de friend-zone...

— Jeremy Clarkson
Oud 6 januari 2021, 01:27   #21471
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat 'fenomeen' heb ik vaak gezien in de middelbare school. Veel tienerjongens, waren heel vriendelijk, voornamelijk tegen meisjes in de klas. Eigenlijk te opvallend vriendelijk. Doorgaans stelde je vast:

- de meisjes hadden dat ook door en vonden het na een tijd akelig/eng
- de meisjes maakten er dankbaar gebruik van. De jongen werd een tool, maar daar bleef het bij. Eeuwige toerist in de friend-zone...
En jij bekeek dat alles vanop de zijlijn. Zonder vriendinneke.
Dat fenomeen heb ik ook gezien.
Oud 6 januari 2021, 01:40   #21472
Travis Bickle
Minister-President

Standaard

Citaat:
Op dat moment had ik geen vriendin neen. Evenmin was ik (zoals die galante jongens) hopeloos op zoek.

De laatste keer dat ik één van die galante jongens heb gezien, was ongeveer een jaar terug, toen ik nog in België woonde. Hij was toen 36; en woonde nog thuis, maar had wel zijn oog op iemand laten vallen. Hij zou er werk van maken en bla bla bla ...

Ik weet zeker, dat wanneer ik (als ik nog eens in België ben) hem tegen het lijf loop, hij 'er nog steeds mee bezig is' ...

Wel altijd vriendelijk tegen de dames, zonder uitzondering. En een lieve jongen, want hij doet zoveel voor de dames. Maar daar blijft het ook bij.

— Jeremy Clarkson
Oud 6 januari 2021, 02:09   #21473
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw potentiële slachtoffers zijn ondertussen wel gekend.
En laat de private sfeer hierbuiten aub.
Wie zijn die potentiele slachtoffers dan wel? Noemt u mij soms een dader?

En wat heb ik uit uw private sfeer dan mss bekend gemaakt?

Bent u niet een beetje te lichtgeraakt? Bent u zich niet een beetje te veel aan het opwerpen als het forumgeweten?

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 6 januari 2021 om 02:10.
Oud 6 januari 2021, 02:35   #21474
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op dat moment had ik geen vriendin neen. Evenmin was ik (zoals die galante jongens) hopeloos op zoek.

De laatste keer dat ik één van die galante jongens heb gezien, was ongeveer een jaar terug, toen ik nog in België woonde. Hij was toen 36; en woonde nog thuis, maar had wel zijn oog op iemand laten vallen. Hij zou er werk van maken en bla bla bla ...

Ik weet zeker, dat wanneer ik (als ik nog eens in België ben) hem tegen het lijf loop, hij 'er nog steeds mee bezig is' ...

Wel altijd vriendelijk tegen de dames, zonder uitzondering. En een lieve jongen, want hij doet zoveel voor de dames. Maar daar blijft het ook bij.
Mag je er eens overgaan na 5 jaar kruipen. Niet kruipen, niet kruipen, ze is geen koningin.

Mag ik uw hand kussen. Ik draag voor U iets tofs. Mwoah.

Maar ik snap het wel. Beide kanten smeken. Vrouw wil van de straat (veiligheid). Man wil een bezigheid. (Spice must flow) Nu met dat feminisme, mogen ze kiezen en is het niet noodzaak dus gewoon rondneuken. Allemaal Hit and Run relaties.

Vanaf er kinderen bijkomen word je geleefd. Je leeft voor hen. En dan is de trein genomen. 60 voor je t weet...
Oud 6 januari 2021, 03:01   #21475
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zij is de moeder.

Dat ze alleen maar wat voze mannen kiest is haar verantwoording. Ach, meestal kiezen ze wel voor eentje die er warmpjes bijzit.

Franse grieten zijn onverschillig of heel vurig.
Britse grieten houden rekening met wat mannen willen. Een deal maken....
Oud 6 januari 2021, 05:36   #21476
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is objectief, Meneer. -lol-

Nog wat zagen over verloren liefdes en gebroken hartjes. Vanaf die kleine er is, gaat al de liefde naar daar. Weet je toch. Uiteindelijk ben je altijd alleen.

Vrouw voelt zich bedrogen, man wil alleen seks. Man voelt zich bedrogen, vrouw wil alleen geld.

Nu we hebben het concept liefde dan ook eens getest. Experimenteer en test het uit. Als je liefde beu bent, er is nog altijd bewust"zijn"....
Oud 6 januari 2021, 11:14   #21477
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat een sudoku ?
Nee, het ziet er uit als een gewoon kruiswoordraadsel maar in de vakjes staan cijfers en er zijn geen omschrijvingen. Er is een balkje met de cijfers van 1 tot 26 waar je de letters van het alfabet moet invullen. Naar gelang de moeilijkheidsgraad staan 2 of meer letters in het balkje ingevuld. Ik vind dat bijzonder plezant.
Maar ik ben ook een liefhebber van sudoku's!
Oud 6 januari 2021, 11:14   #21478
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Goedemorgen mensen met hoop
Oud 6 januari 2021, 11:15   #21479
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb op dit ogenblik goede hoop! Mijn project loopt!
Ik vertel toch niet wat het is
Oud 6 januari 2021, 11:16   #21480
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sudoku is het woord. En ja, ik heb onlangs die van seniorennet opgelost.
Nee, geen sudoku. Men moet woorden vinden aan de hand van een tweetal opgegeven cijfers. (Zie ook hierboven.)

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be