![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21461 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() slaapwel, en niet te luid snurken,
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21464 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie specifiek vriendelijk is ten overstaan van 'vrouwen' en daar ook de aandacht op vestigt, lijkt me echter totaal 'geen' ervaring met vrouwen te hebben. De overdreven (en vaak misplaatste) vriendelijkheid is dan niet meer dan een haast zielige poging om alsnog die ervaring te kunnen vinden. Veelal eindigt zo een poging met "helaas" ...
![]() |
![]() |
#21465 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik, en ik niet alleen, heb graag dat iedereen op een gelijkwaardige manier wordt behandeld. Naast SDX en Alice die zich enkel buiten k&k vertonen waren er tot nu toe maar twee vrouwen die zich hier binnen k&k vertonen. Ze willen het gezellig houden, ook al spreek ik niet graag in naam van iemand anders. Lees de voorbije reacties eens. Toegegeven, vele denigrerende reacties werden ondertussen door de moderatie verwijderd. Het seksisme droop er van af. Jij vindt het misplaatste vriendelijkheid. Ok. Ik ben het gewoon om te werken met mannen en vrouwen. En ja, als baas heb ik mij altijd verzet als mannen het niet leuk vinden als een vrouw niet mag meepraten. Dat je mijn vriendelijkheid misplaatst vindt is jou probleem. Wie zich uiteindelijk aan de spelregels houdt van de democratie en gelijkwaardigheid kan niets worden verweten. Wat is uiteindelijk uw punt door te zeggen "helaas". Ik staar mij niet blind hoor. Vriendelijke groet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21467 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men moet steeds de grens kunnen trekken waar men galant is en wanneer men een tool begint te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En laat de private sfeer hierbuiten aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21470 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- de meisjes hadden dat ook door en vonden het na een tijd akelig/eng - de meisjes maakten er dankbaar gebruik van. De jongen werd een tool, maar daar bleef het bij. Eeuwige toerist in de friend-zone...
![]() |
![]() |
#21471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat fenomeen heb ik ook gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21472 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De laatste keer dat ik één van die galante jongens heb gezien, was ongeveer een jaar terug, toen ik nog in België woonde. Hij was toen 36; en woonde nog thuis, maar had wel zijn oog op iemand laten vallen. Hij zou er werk van maken en bla bla bla ... Ik weet zeker, dat wanneer ik (als ik nog eens in België ben) hem tegen het lijf loop, hij 'er nog steeds mee bezig is' ... Wel altijd vriendelijk tegen de dames, zonder uitzondering. En een lieve jongen, want hij doet zoveel voor de dames. Maar daar blijft het ook bij.
![]() |
![]() |
#21473 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat heb ik uit uw private sfeer dan mss bekend gemaakt? Bent u niet een beetje te lichtgeraakt? Bent u zich niet een beetje te veel aan het opwerpen als het forumgeweten? Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 6 januari 2021 om 02:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik uw hand kussen. Ik draag voor U iets tofs. Mwoah. Maar ik snap het wel. Beide kanten smeken. Vrouw wil van de straat (veiligheid). Man wil een bezigheid. (Spice must flow) Nu met dat feminisme, mogen ze kiezen en is het niet noodzaak dus gewoon rondneuken. Allemaal Hit and Run relaties. Vanaf er kinderen bijkomen word je geleefd. Je leeft voor hen. En dan is de trein genomen. 60 voor je t weet...
![]() |
![]() |
#21475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij is de moeder.
Dat ze alleen maar wat voze mannen kiest is haar verantwoording. Ach, meestal kiezen ze wel voor eentje die er warmpjes bijzit. Franse grieten zijn onverschillig of heel vurig. Britse grieten houden rekening met wat mannen willen. Een deal maken....
![]() |
#21476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog wat zagen over verloren liefdes en gebroken hartjes. Vanaf die kleine er is, gaat al de liefde naar daar. Weet je toch. Uiteindelijk ben je altijd alleen. Vrouw voelt zich bedrogen, man wil alleen seks. Man voelt zich bedrogen, vrouw wil alleen geld. Nu we hebben het concept liefde dan ook eens getest. Experimenteer en test het uit. Als je liefde beu bent, er is nog altijd bewust"zijn"....
![]() |
![]() |
#21477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het ziet er uit als een gewoon kruiswoordraadsel maar in de vakjes staan cijfers en er zijn geen omschrijvingen. Er is een balkje met de cijfers van 1 tot 26 waar je de letters van het alfabet moet invullen. Naar gelang de moeilijkheidsgraad staan 2 of meer letters in het balkje ingevuld. Ik vind dat bijzonder plezant.
Maar ik ben ook een liefhebber van sudoku's!
![]() |
#21478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen mensen met hoop
![]()
![]() |
#21479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb op dit ogenblik goede hoop! Mijn project loopt!
Ik vertel toch niet wat het is ![]()
![]() |
#21480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, geen sudoku. Men moet woorden vinden aan de hand van een tweetal opgegeven cijfers. (Zie ook hierboven.)