![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21501 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() Persoonlijk denk ik niet dat er direct een "oplossing" is. Tenzij je uiteraard een massale volksbeweging op de been kan brengen en ik bedoel dan niet enkele honderduizenden. Maar de gemiddelde Jan Modaal is te stom om te beseffen wat er juist gaande is op de wereld van vandaag. Hell, enkele bankiers in Wall Street hebben - met de zegen van Obama - nog maar pas enkele MILJARDEN gestolen van de gehele Amerikaanse bevolking en diezelfde bevolking aanvaard dat. What more can u say? Alhoewel, sommige van m'n Amerikaanse "collega's" zeggen dat er wel degelijks iets op til is in het land, dat er iets borrelt bij de bevolking. We zullen zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21502 |
Europees Commissaris
|
![]() Same here wat betreft Alex Jones. Hij stelt uiteindelijk zeer zwaar teleur, omdat hij de ware schuldigen niet kan/durft met de vinger wijzen. Hij schiet op alles en iedereen, behalve op criminele zionisten.
Wie is de elite? Waar leidt elk spoor naartoe? Wie controleert de vrijmetselarij uiteindelijk? Wie zijn de illuminati (die de vrijmetselaars controleren). Wie zijn de internationale bankiers, de money men?... Wie controleert de VS en de VS buitenlandse politiek uiteindelijk? Daar zit Jones vast uiteraard, om bepaalde redenen. Trek het maar eens na. Jones controleert en onderdrukt de volledige waarheid door met stukken van de waarheid af te komen en dan rond de pot te draaien. Disinfo. Hij brengt ook totaal geen oplossingen aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21503 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al was deze laatste prent wel een goeie schets van wat er zich daar afspeelt. Maar niks nieuws onder de zon. Maar het blijft een vieze rat. Grootste con artist ever die zen publiek voor de gek houd, manipuleerd, haat inpraat, angst inboezemd. Psychologische terrorist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21504 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat hij de elite niet bij naam noemt of als groep nomeert zoals bv "zionisten" vind ik niet erg. Hij noemt wel degelijk namen zoals de Rotschilds, Kissinger, Rockefellers etc... Een van de oplossingen die hij voorstelt, zoals minder tv kijken, meer terug met je buren praten om de community te doen herleven zijn zeer elementaire maar zeer waardevollen en goeie zaken. De elite wil niet anders doen dan ons te fragmenteren. Het is een zeer intelligente film die de naakte waarheid blootlegt.
Laatst gewijzigd door exodus : 26 oktober 2009 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21505 |
Europees Commissaris
|
![]() Imho, het probleem blijft exodus, dat mensen NWO-toestanden als iets abstract en onbestaand zullen blijven beschouwen als men niet duidelijk de oorzaken, schuldigen en het proces noemt en beschrijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21506 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het aanduiden van schuldigen kan wel een goed gevoel geven, maar hen 'verwijderen' lost ten gronde niets op. Het strijdtoneel is de menselijke geest, in ieder van ons. De paradox is dat naarmate 'het kwaad' (de NWO,...) zijn doel meer lijkt te naderen, het er steeds verder van af geraakt. Mensen worden immers uitgedaagd om meer en meer wakker te worden. Grote mensenmassa's lijken tot slavernij te vervallen, maar ieder die zich geestelijk vrij maakt ontsnapt onherroepelijk aan hun macht. (Zij het daarom niet fysiek - maar goed, wie zei er ook al weer: "Mijn Rijk is niet van deze wereld"?) Minder TV kijken (schreef hij van achter zijn PC) en met je buren gaan praten (over dingen die er echt toe doen) is daarom een belangrijke verzetsdaad en een begin van bevrijding. Belangrijkste is echter de geestelijke mechanismen te doorzien. Mechanismen die de mens als moreel incapabel dier voorstellen, als fundamenteel onbetrouwbaar en egoïstisch. Waardoor die mens toch een leidende klasse nodig heeft die het goed met hem meent (genre overheid, EU, VN,....) Dat is het drama van mensen als Parcifal (waar is hij trouwens?): zij geloven niet in het bestaan van een 'conspiracy-NWO', maar steunen vanuit hun fundamenteel ondemocratische overtuiging de ontplooiing van de NWO van 'de internationale gemeenschap' die alle problemen zal oplossen - liefst op wetenschappelijke basis - die de afzonderlijke staten niet kunnen oplossen en die alleen maar het beste met ieder mens voorheeft en die in haar wijsheid boven direct democratische controle verheven moet staan, stel u voor dat het plebs echt iets te zeggen zou hebben, we zouden nergens geraken, zie maar naar de problemen die er nu al zijn... Laatst gewijzigd door lezer : 26 oktober 2009 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21507 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben akkoord voor 95% maar zie het toch wat somberder in. Mensen worden niet zo gemakkelijk wakker of bewust. Dat proces duurt jaren. En zelfs diegenen die voelen dat veel zaken niet door de beugel kunnen, of voelen dat er iets niet helemaal juist zit, weten niet waar te gaan zoeken. They just ''drift'' zoals we in t engels zeggen. En zodoende zit je met miljoenen ''parcifals''... die verandering in de weg staan, en de cabal onbewust dienen. Citaat:
Laatst gewijzigd door straddle : 26 oktober 2009 om 22:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21508 |
Minister-President
|
![]() hmmm, ik praat met mijn buren, kijk weinig tv maar geloof niet in zo'n NWO-toestanden...
Trouwens, vraagje, hoe kan je vaststellen dat iemand "meedoet" met de NWO?...
![]() |
#21509 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan u een lijst van fundamenteel onrechtvaardige en onbillijke toestanden doorgeven net vanwege een gebrek aan overkoepelende wetgeving en reglementering. Van mij mag je gerust in uw kerktoren-mentaliteit blijven zitten, maar er zijn nu eenmaal mensen die vooruit willen in de wereld van vandaag en van morgen. En die wereld is globaal, willen of niet. Dat de tools die men gebruikt om die wereld te beheersen : politiek, gerechtelijk, financieel etc. niet mee zijn is een puur feitelijke vaststelling. Progressieve krachten die streven naar supranationale organisaties zijn de motoren van vooruitgang. Daar een grote conspiracy achter zoeken ZONDER feitelijk bewijsmateriaal is een beetje zoals ' the boy who cried wolf'. Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 27 oktober 2009 om 12:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21510 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Ik geloof echt dat ge het goed bedoelt. Ik denk niet dat ge deel uit maakt van een grote conspiracy, net als de overgrote meerderheid van de mensen die denken zoals gij. Ik snap alleen niet dat ge werkelijk kunt geloven dat er ooit duurzame oplossingen tot stand zullen komen op ondemocratische wijze. Voor mij zijn het opvattingen als de uwe (let wel: niet de mensen, maar de opvattingen bestrijd ik) die leiden tot een 'Brave New World'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21511 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Democratie is de minst slechte oplossing die er is voor het kiezen van de bestuurders van een samenleving maar ze mag niet vervallen tot de 'tirannie der dommen', die het ook kan zijn. +95% van de mensen, inclusief mezelf trouwens, zijn helemaal niet voldoende op de hoogte om gefundeerd een aantal beleidsbeslissingen te nemen. Ik wil dat een politieker dat voor mij doet, liefst ene met visie en lef om tegen de gangbare opinie in te gaan. Een van de beste politieke initiatieven van de voorbije honderd jaar bvb. was het opstarten van de Europese Unie onder impulsen van mensen als Jean Monnet, Robert Schuman en Paul Henri Spaak. Ik mag niet denken wat daarvan geworden zou zijn moesten ' de mensen' daar inspraak in gehad hebben. ![]() Citaat:
Managed chaos vs total chaos. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 28 oktober 2009 om 17:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21512 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
ik maak overigens wel deel uit van een grote conspiracy, dus ik kan het weten. Ons ultiem doel is de ware afstammeling van Godfried van Bouillon op de troon helpen van een wereldheerschappij: ![]() Zo, nu ga ik eerst nog even met mijn reptielenbroeder etienne davignon gaan schaken, dat doen wel al sinds 1836. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21513 |
Burgemeester
|
![]() wat we nu hebben is de tirannie van de dommen
daarom dat ik voorstander ben van directe democratie. Dan onstaat er debat en proberen de mensen elkaar te overtuigen . Iets dat goed is voor mij is dat ook voor mijn buren inzake algemeen belang. Volgens mij kan dat werken op een positieve manier. Nu is het konstant oorlog.
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!! www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21514 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21515 |
Staatssecretaris
|
![]() Er is enkel de illusie van chaos, opgeworpen om u te doen geloven dat er "dringend" oplossingen nodig zijn. En het zijn dan steeds dezelfde die met zowel probleem als antwoord komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21516 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21517 |
Burger
|
![]()
![]() |
#21518 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21519 |
|
![]() Even een tussendoortje:
Er wordt nu in November een remake uitgezonden van de serie "V" op ABC. Het gaat over aliens die er als mensen uitzienden die naar de aarde komen en claimen de mensheid te helpen. Maar in realiteit zijn ze minder goedaardig dan ze zelf zeggen en hebben ze al zeer lang de media en de overheid geïnfiltreerd. De zogemaande menselijke aliens zijn in feite reptielen... Truth is stranger than fiction. http://www.youtube.com/watch?v=LQoSCEMzJYE
![]() |
![]() |
#21520 |
Staatssecretaris
|
![]() Council on foreign relations has a cosy chat about H1N1:
http://www.liveleak.com/view?i=23a_1257107005 http://www.cfr.org/publication/20439...influenza.html Laatst gewijzigd door Akufen : 5 november 2009 om 02:38. |
![]() |
![]() |