Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 mei 2003, 19:35   #2141
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

2125 x 0.50€ = 1062,5€
8)
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2003, 20:08   #2142
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Oud 9 mei 2003, 23:12   #2143
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

@ Godfried:

Ik ben dezemiddag Jezus tegengekomen. We zijn een pint gaan pakken en hebben de thread daarna samen eens doorgenomen. Terwijl hij vroeger meer in uw richting dacht, is hij van gedacht verandert en pleit hij nu voor adoptie voor homos en het kerkelijk huwelijk voor homos. Hij was een beetje beschaamd dat hij zolang ge-desinformeerd was door die ouwe dozen in het Vaticaan.

Ik heb een foto gepakt van hem gericht aan Raf en Bartje. Ge kunt er op rekenen dat ze de eerste openlijke homofielen zijn die heilig verklaard zullen worden nadat Jezus het Vaticaan ge-herstructureerd heeft:
Oud 9 mei 2003, 23:16   #2144
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

TomB schreef:
Citaat:
Ik heb een foto gepakt van hem gericht aan Raf en Bartje. Ge kunt er op rekenen dat ze de eerste openlijke homofielen zijn die heilig verklaard zullen worden nadat Jezus het Vaticaan ge-herstructureerd heeft:
Kunnen ze dan ook priester worden?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2003, 00:58   #2145
Godfried
Gouverneur

Godfried's schermafbeelding

Standaard

Allez, we zijn weer zover. De tegenstander is platgeslagen met argumenten en begint maar weer wat te schelden en op de man te spelen.

Bij deze roep ik mezelf dus maar uit tot overwinnaar van het debat.
Oud 10 mei 2003, 01:06   #2146
Godfried
Gouverneur

Godfried's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sancho
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
En weer geen bewijzen, allemaal grote nonsens en al de zaken die je opnoemt komen ook voor bij hetero's Herr Godfried. Zodus stelling alweer ontmaskerd. Da's weer één van die zoveelste belachelijke studies. En dat laatste pedofilie... 47 % te gek voor woorden gewoon... Zal wel bij al die priesters zijn zeker.... En weeral wordt pedofilie en homofilie in één adem met elkaar vernoemd. Maar argumenten, daar blijft het op wachten.
Bartje,
De teksten die Godfried hier gezet heeft voldoen aan tenminste enkele criteria :
1) bevatten definities van over welke feiten het gaat
2) ze verwijzen naar empirische sociaal-wetenschappelijke studies;
3) ze hebben een bronvermelding, die ons toelaat om zelf deze info te checken, eventueel de waarde ervan in twijfel te trekken.

Formeel gezien verdiendt dit volgens mij wel als een "argument" beschouwd te worden. [/b]
En de argumentatie is reeds twintigvoudig ontkracht.
Ter info: argumentatie ontkracht men niet door te beginnen schelden en spotten.

Er zijn in het verleden nog mensen geweest die dachten dat ze hun waarheid konden opdringen door het geselen, verbranden of onthoofden van christenen, maar uiteindelijk komt de Waarheid toch bovendrijven. Uw nichtenstaat is binnen 1 generatie uitgestorven; dat weet ge goed genoeg. Laat ons hopen (ook voor jullie) dat er dan nog voldoende christelijke gezinnen zijn om de maatschappij recht te houden, of anders gaan we hier een tweede Taliban-Afganistan tegemoet.
Oud 10 mei 2003, 06:25   #2147
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Bij deze roep ik mezelf dus maar uit tot overwinnaar van het debat.
Staande ovatie (bij gebrek aan stoelen)
Algemeen applaus (vanwege jezelf)

Bah waarom eigenlijk niet. Jouw vaticaanse 'humor' behoort tot de meest hilarische reacties en vermag me vaak enorm te amuseren.
Een winnaar in het debat is inderdaad niet steeds degene die de juiste of de beste argumentatie aandraagt.
Vaak gaat de publieksprijs naar het kneusje uit compassie, of naar de handige jongen die zijn rotzooi het beste en op demagogische wijze aan de man bracht. De stille, wijze, bezadigde professor, de enige die de materie echt beheerst en het dichtste de waarheid benadert, wordt zelden gewaardeerd.
Oud 10 mei 2003, 12:35   #2148
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sancho
Citaat:
En weer geen bewijzen, allemaal grote nonsens en al de zaken die je opnoemt komen ook voor bij hetero's Herr Godfried. Zodus stelling alweer ontmaskerd. Da's weer één van die zoveelste belachelijke studies. En dat laatste pedofilie... 47 % te gek voor woorden gewoon... Zal wel bij al die priesters zijn zeker.... En weeral wordt pedofilie en homofilie in één adem met elkaar vernoemd. Maar argumenten, daar blijft het op wachten.
Bartje,
De teksten die Godfried hier gezet heeft voldoen aan tenminste enkele criteria :
1) bevatten definities van over welke feiten het gaat
2) ze verwijzen naar empirische sociaal-wetenschappelijke studies;
3) ze hebben een bronvermelding, die ons toelaat om zelf deze info te checken, eventueel de waarde ervan in twijfel te trekken.

Formeel gezien verdiendt dit volgens mij wel als een "argument" beschouwd te worden. [/b]
En de argumentatie is reeds twintigvoudig ontkracht.
Ter info: argumentatie ontkracht men niet door te beginnen schelden en spotten.

Er zijn in het verleden nog mensen geweest die dachten dat ze hun waarheid konden opdringen door het geselen, verbranden of onthoofden van christenen, maar uiteindelijk komt de Waarheid toch bovendrijven. Uw nichtenstaat is binnen 1 generatie uitgestorven; dat weet ge goed genoeg. Laat ons hopen (ook voor jullie) dat er dan nog voldoende christelijke gezinnen zijn om de maatschappij recht te houden, of anders gaan we hier een tweede Taliban-Afganistan tegemoet.
Kan je misschien ergens zeggen waar ik gescholden heb, eigen naam niet weggeven hé!!!! We blijven wachten op bewijzen, bewijzen die je maar blijft weigeren te geven... En over dictatuurmanieren gesproken, je eigen uitroepen tot overwinnaaar,terug naar het regime �* la Hoessein??? Door de goedkeuring vanhet huwelijk, straks van de adoptie etc... komen we steeds verder en verder. En pecht, homo's zijn er en zuller altijd zijn...

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2003, 12:47   #2149
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En pecht, homo's zijn er en zuller altijd zijn...
Op zich is dat niet het probleem, wel het feit dat een kleine minderheid onder hen hun levenskeuze als normaal willen voorstellen. Wat echter abnormaal is, zullen wetten niet normaal maken.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2003, 13:17   #2150
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
En pecht, homo's zijn er en zuller altijd zijn...
Op zich is dat niet het probleem, wel het feit dat een kleine minderheid onder hen hun levenskeuze als normaal willen voorstellen. Wat echter abnormaal is, zullen wetten niet normaal maken.
Bewijs dan eens dat het abnormaal is......................

Oud 10 mei 2003, 13:19   #2151
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is hier al uitdiepend aan de orde geweest en genoegzaam werd dat aangetoond. Dat de levensstijl niet normaal is, wordt duidelijk door het ontbreken van het doel dat zich in normale omstandigheden kan inschrijven in de menselijke seksualiteit. Homoseksuelen kunnen in hun relatie geen kinderen voortbrengen, normale koppels (waarvan de vruchtbaarheid geen problemen stelt) wel.
Oud 10 mei 2003, 13:29   #2152
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dat is hier al uitdiepend aan de orde geweest en genoegzaam werd dat aangetoond. Dat de levensstijl niet normaal is, wordt duidelijk door het ontbreken van het doel dat zich in normale omstandigheden kan inschrijven in de menselijke seksualiteit. Homoseksuelen kunnen in hun relatie geen kinderen voortbrengen, normale koppels (waarvan de vruchtbaarheid geen problemen stelt) wel.
Homosexuelen kunnen wel kinderen voortbrengen!!! Is hier helemaal niet aan de orde geweest behalve véél gezever over de Kerk, werken etc van de jaren stillekes en véél gezever over God etc etc... Normale omstandigheden in sexualiteit, aantonen aub???

Bewijs dat homosexualiteit pervers is...

Oud 10 mei 2003, 13:30   #2153
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dit is allemaal weer afhankelijk van wat je perceptie van het normale is.
Als het ontbreken van een doel abnormaal is, dan kan 90% van de heterosexuele handelingen als abnormaal gebrandmerkt worden.
Is trouwens procreatie het enige 'doel' bij heterosex?
Ik mag uit ervaring zeggen dat dit enkel een gevolg is.
En dan nog enkel op de daartoe gepaste leeftijd.
Oud 10 mei 2003, 13:30   #2154
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Homosexuelen kunnen wel kinderen voortbrengen!!!
Ja? Bespring dan maar uw "vriend" en we zullen eens zien of daar negen maanden later een kindje op de wereld wordt gezet.
Oud 10 mei 2003, 13:31   #2155
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ja? Bespring dan maar uw "vriend" en we zullen eens zien of daar negen maanden later een kindje op de wereld wordt gezet.
Jij geeft weinig blijk van creativiteit waar het procreatie aangaat.
Oud 10 mei 2003, 13:31   #2156
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Neen, dat werd ook niet beweerd. Wel is het een element dat zich inschrijft in de normale seksualiteit (leeftijd en vruchtbaarheid erbij genomen). Bij homoseksuelen, ongeacht hun leeftijd of vruchtbaarheid, is dat niet mogelijk.
Oud 10 mei 2003, 13:32   #2157
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Neen, dat werd ook niet beweerd. Wel is het een element dat zich inschrijft in de normale seksualiteit (leeftijd en vruchtbaarheid erbij genomen). Bij homoseksuelen, ongeacht hun leeftijd of vruchtbaarheid, is dat niet mogelijk.
Het ontbreken van procreatieve intenties kan je dus niet als pervers betitelen.
Oud 10 mei 2003, 13:34   #2158
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als het ontbreken van een doel abnormaal is, dan kan 90% van de heterosexuele handelingen als abnormaal gebrandmerkt worden.
In een aantal gevallen zijn ze dat ook, vandaar dat niet komt aandraven met een erkenning van het "pijnseks huwelijk" of het "anaal huwelijk" of dergelijk meer.
Oud 10 mei 2003, 13:35   #2159
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
In een aantal gevallen zijn ze dat ook, vandaar dat niet komt aandraven met een erkenning van het "pijnseks huwelijk" of het "anaal huwelijk" of dergelijk meer.
Oud 10 mei 2003, 13:35   #2160
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Nooit gehoord van spermabank, draagmoederschap.. etc... Homosexuelen kunnen kinderen voortbrengen!!! Tracht maar eens aan te tonen dat dit niet zo is.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be