Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 januari 2010, 05:23   #21641
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Die 3 stadiums zeggen mij niets. Er zit geen fase van bewuste twijfel bij , geen open minded fase . Zonder die fase word de weg naar een goed totaal overzicht geblokkeerd word.
Kleine nuance, het eerste stadium omschrijft men dikwijls ook als 'ridicule'.
Lees nu uw vorige 2 posts en vertel ons dan nog eens of die stadia u vreemd zijn.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2010, 10:17   #21642
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Even tussendoor,
waar stond dat topic van die "verschrikkelijke" Mexicaanse griep weer, ge weet toch die wereldwijde pandemie... ?
Net boven de topic van die "dodelijke griepvaccin", ge weet toch met al die ongeteste dodelijke componenten
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2010, 10:26   #21643
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
Net boven de topic van die "dodelijke griepvaccin", ge weet toch met al die ongeteste dodelijke componenten
En in de buurt van Shapeshifster Hillary Clinton wordt president van de VS omdat Obama niet in het plaatje van het establishment past.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2010, 19:41   #21644
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Kleine nuance, het eerste stadium omschrijft men dikwijls ook als 'ridicule'.
Lees nu uw vorige 2 posts en vertel ons dan nog eens of die stadia u vreemd zijn.

Waar wil u heen met een quote van een figuur dat denkt dat het zo in elkaar zit ?

Die stadia zijn mij vreemd , en dan ?
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2010, 05:28   #21645
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
En in de buurt van Shapeshifster Hillary Clinton wordt president van de VS omdat Obama niet in het plaatje van het establishment past.
Vind je jezelf nu niet enorm kinderachtig door dit te blijven herhalen? Het ergste van al is dat hij bovendien gelijk had. Het beeld dat we van Obama kregen paste absoluut niet bij de rest van 'het establishment'. En nu het zover is zijn al z'n beloftes in rook opgegaan en is hij geen haar beter dan z'n voorganger.

Het is op zich al erg dat je je genoodzaakt voelt om iemand die enkel z'n gedacht zei daarop te pakken, maar om daar dan een jaar lang op te teren is wel erg triest.
Oud 12 januari 2010, 15:46   #21646
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
MSM nieuws: Het farmaceutisch bedrog van H1N1

'Farmaceuten cashten door H1N1'

De Mexicaanse griep was helemaal geen pandemie. Maar de grote farmaceutische bedrijven hebben erop aangedrongen bij de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) om het virus toch zo te classificeren. Hiermee hoopten ze miljarden euro's winst te maken met de verkoop van medicijnen. Dit betoogt Wolfgang Wodarg, hoofd van de Europese gezondheidsraad.

Het Europese hof heeft ingestemd met een onderzoek naar de rol van farmaceutische bedrijven tijdens de Mexicaanse griepperiode. De Duitser Wodarg benadrukt dat veel landen hebben moeten sleutelen aan hun begroting voor gezondheidszorg, terwijl het virus helemaal niet zo hardnekkig was als gezegd werd.

Tamiflu

Sommige landen sloegen voor miljoenen aan Tamiflupillen in. "De maker van dit medicijn heeft dus enorme winsten gemaakt de afgelopen periode. De WHO zou zich minder moeten laten beïnvloeden en minder snel het woord pandemie moeten gebruiken", zegt Wodarg tegen Daily Mail.

Voorzorgsmaatregelen

In Groot-Brittannië werd gewaarschuwd voor 65.000 doden. De lokale autoriteiten bereidden zich voor op een grote pandemie. Er kwam een speciale advieslijn en website en burgers konden tegen de regels in medicatie krijgen zonder voorschrift.

Er lag zelfs al een plan klaar om lijkenhuizen in het leven te roepen. Ook zou het leger ingezet kunnen worden als de run op medicijnen tot rellen zou leiden.

Minder schade

Uiteindelijk stierven 251 mensen aan de varkensgriep, in Nederland waren dat er 54. Volgens Wodarg is de enorme hype rond de H1N1-uitbraak het grootste medische schandaal van de eeuw.

Bron: Spitsnieuws.nl
Oud 12 januari 2010, 16:00   #21647
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

ah, nieuwsartikelen en feiten, een moeilijke opgave:

Citaat:
8 January 2010 -- As of 3 January 2009, worldwide more than 208 countries and overseas territories or communities have reported laboratory confirmed cases of pandemic influenza H1N1 2009, including at least 12799 deaths.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2010, 16:00   #21648
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vind je jezelf nu niet enorm kinderachtig door dit te blijven herhalen? Het ergste van al is dat hij bovendien gelijk had. Het beeld dat we van Obama kregen paste absoluut niet bij de rest van 'het establishment'. En nu het zover is zijn al z'n beloftes in rook opgegaan en is hij geen haar beter dan z'n voorganger.

Het is op zich al erg dat je je genoodzaakt voelt om iemand die enkel z'n gedacht zei daarop te pakken, maar om daar dan een jaar lang op te teren is wel erg triest.

Euhm, hij had geen gelijk. Hillary is tot op vandaag niet ontmaskerd als shapeshifter en ze is geen president van Amerika geworden.

De beloftes van Obama zijn niet in rook opgegaan. U beseft ook wel dat hij niet op 1 jaar alles kan ongedaan maken wat zijn idiote voorhanger heeft gedaan. Uiteraard kan hij er niet alles doorkrijgen wat hij wil op 1 jaar tijd. Maar ondertussen heeft hij wel zijn hervorming van de gezondheidszorg erdoor gekregen, iets wat een enorme verandering is in een land als de VS. Nu is hij ook van plan om de banken aan te pakken. Uiteraard zal u deze verwezenlijkingen weer minimaliseren of u in allerhande hoeken vringen om het te laten passen in "hun" strategie.

En uiteraard moet je iemand daarop blijven pakken want het illustreert duidelijk welke gedachten sommige mensen erop na houden en het helpt om de dingen die ze beweren te plaatsen.
Oud 12 januari 2010, 17:52   #21649
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Euhm, hij had geen gelijk. Hillary is tot op vandaag niet ontmaskerd als shapeshifter en ze is geen president van Amerika geworden.

Citaat:
De beloftes van Obama zijn niet in rook opgegaan. U beseft ook wel dat hij niet op 1 jaar alles kan ongedaan maken wat zijn idiote voorhanger heeft gedaan.
Het is zelfs geen kwestie van ongedaan maken maar doodweg verder doen en escaleren waar de vorige is gestopt.

Citaat:
Uiteraard kan hij er niet alles doorkrijgen wat hij wil op 1 jaar tijd. Maar ondertussen heeft hij wel zijn hervorming van de gezondheidszorg erdoor gekregen, iets wat een enorme verandering is in een land als de VS.
Een enorme verandering die waarschijnlijk een enorme ramp zal blijken. Maar net zoals met alles wat Obama doet zijn velen nog blind door z'n "charmes".

Citaat:
Nu is hij ook van plan om de banken aan te pakken. Uiteraard zal u deze verwezenlijkingen weer minimaliseren of u in allerhande hoeken vringen om het te laten passen in "hun" strategie.
Ik hoef mij niet in hoeken te wringen, ik kan u zelfs het tegendeel bewijzen door gewoon te zwijgen. Tot volgend jaar!

Citaat:
En uiteraard moet je iemand daarop blijven pakken want het illustreert duidelijk welke gedachten sommige mensen erop na houden en het helpt om de dingen die ze beweren te plaatsen.
Het zal vast wel zo lijken als je je pre-puberale logica er op toepast. Je weet zelf maar al te goed dat er niets van klopt, maar toegeven dat je al een jaar lang het kind uithangt over een non-issue is natuurlijk ondenkbaar en dan is eender welk uit je duim gezogen excuus een goed alternatief.
Oud 12 januari 2010, 22:06   #21650
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
Aha, Roche en GlaxoSmith gaat het nu weer v€€l beter heb ik gehoord, ze zijn hun vaccinnetjes toch rap kwijtgeraakt.

Maar goed dat die zeer dodelijke wereldwijde Pandemie eraan kwam.

Voor Duitsland alleen:

een voorspelling van een Professor en raadgever van het WHO

Citaat:
http://www.pandemieset.ch/2009/10/21...000-tote-bild/
Prof. Dr. med. Adolf Windorfer (Träger Bundesverdienstkreuzes) ist Seuchenexperte und leitete von 1997 bis 2006 das Niedersächsische Landesgesundheitsamt. Er berät die Weltgesundheitsorganisation WHO.
Citaat:
http://www.bzga.de/schweinegrippe/
07.01.2010
Informationen zur Neuen Grippe ("Schweinegrippe")
...
Aktuell gemeldet wurden in Deutschland 350 neue Fälle für die 1. Kalenderwoche (Datenstand 05.01.2010). Insgesamt wurden seit dem 29.4.2009 in Deutschland 215.881 Fälle bestätigt. Im Zusammenhang mit der Neuen Grippe wurden bislang 159 Todesfälle gemeldet. Die Fallzahlen werden einmal wöchentlich, jeweils mittwochs, aktualisiert.
En ? 159 doden op goed 8 maand in samenhang met de "Mexicaanse griep".

D-cijfers sinds 2001:

Bij de "gewone" griep-infecties zouden gemiddeld minstens 5000 doden per jaar vallen (31.000 op 6 jaar) (als directe oorzaak en indirecte medeoorzaak):

Anno 2002/2003 zelfs 16.000 "griepdoden" op een winter...
Citaat:
http://www.3sat.de/dynamic/sitegen/b...281/index.html
Die ungewöhnlich starke Grippewelle des vergangenen Winters hat in Deutschland rund 16.000 Menschen das Leben gekostet. Damit lag die Zahl weit über dem Durchschnitt von 5000 bis 8000 Grippetoten pro Jahr, teilte das Robert Koch-Institut (RKI) in Berlin mit.
directe bron:
Citaat:
http://www.rki.de/cln_171/nn_200120/...z_Abstract.pdf
...
Wenngleich die Anzahl der jährlichen Grippetoten sehr unterschiedlich ist, wird die Zahl der zwischen 2001/02 und 2006/07 direkt oder indirekt an Grippe verstorbenen über 60 Jahre alten Personen auf 31.000 geschätzt.2
Unter der Annahme einer 30%-igen Schutzwirkung vor tödlicher Grippe in der älteren Bevölkerung konnten durch die bisherigen Impfungen in den angegebenen 6 Jahren ca. 5.300 Grippetote verhindert werden.
Wäre dagegen das WHO-Ziel von 75% schon seit der Saison 2001/02 verwirklicht gewesen, hätten ca. 2.800, d. h. 50% mehr Grippetote verhindert werden können.
...]
vooral bij de oudere personen kan griep dodelijk worden, men heeft in die 6 jaren ca. 5300 griepdoden vermeden door inentingen, het hadden er ook 50% meer kunnen zijn.

Wereldwijd (bron @ Pieke):
Citaat:
http://www.who.int/csr/don/2010_01_08/en/index.html
Pandemic (H1N1) 2009 - update 82
Weekly update
8 January 2010 -- As of 3 January 2009, worldwide more than 208 countries and overseas territories or communities have reported laboratory confirmed cases of pandemic influenza H1N1 2009, including at least 12799 deaths.

Laatst gewijzigd door Micele : 12 januari 2010 om 22:33.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2010, 22:45   #21651
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://www.cicero.de/97.php?ress_id=1&item=4209
Oud 13 januari 2010, 12:21   #21652
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een enorme verandering die waarschijnlijk een enorme ramp zal blijken. Maar net zoals met alles wat Obama doet zijn velen nog blind door z'n "charmes".
waarschijnlijk zal blijken. Mooi zo, alweer veronderstellingen die op niks gebaseerd zijn. Typisch. Als ik u hier binnen een jaar op uw foute veronderstellingen zal wijzen dan zal dit alweer niets terzake doen en zal u me weer duidelijk maken dat ik u niet moet pakken op dergelijke futiliteiten. Zo kunnen we natuurlijk bezig blijven hé

Citaat:
Ik hoef mij niet in hoeken te wringen, ik kan u zelfs het tegendeel bewijzen door gewoon te zwijgen. Tot volgend jaar!
Inderdaad, tot volgend jaar. Dat is nog zo een typisch fenomeen. Wacht maar af, je zal wel zien. Maar ondertussen lopen de jaren verder en blijven we maar wachten.

Citaat:
Het zal vast wel zo lijken als je je pre-puberale logica er op toepast. Je weet zelf maar al te goed dat er niets van klopt, maar toegeven dat je al een jaar lang het kind uithangt over een non-issue is natuurlijk ondenkbaar en dan is eender welk uit je duim gezogen excuus een goed alternatief.
Ik zuig niks uit mijn duim. Weet je trouwens wat echt pre puberaal is? Het onvoorwaardelijkheid geloven in de woorden van science fiction auteurs.
Oud 13 januari 2010, 15:57   #21653
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
waarschijnlijk zal blijken. Mooi zo, alweer veronderstellingen die op niks gebaseerd zijn. Typisch. Als ik u hier binnen een jaar op uw foute veronderstellingen zal wijzen dan zal dit alweer niets terzake doen en zal u me weer duidelijk maken dat ik u niet moet pakken op dergelijke futiliteiten. Zo kunnen we natuurlijk bezig blijven hé
Jij zal inderdaad zo bezig blijven. Ik vind het nog steeds geestig dat jij met de illusie rondloopt dat je niet langer je gedacht mag zeggen omdat de kans bestaat dat je er naast zit. Uit welk bekrompen hol ben jij gekropen als ik vragen mag?

Citaat:
Inderdaad, tot volgend jaar. Dat is nog zo een typisch fenomeen. Wacht maar af, je zal wel zien. Maar ondertussen lopen de jaren verder en blijven we maar wachten.
Euh, spreekt dat niet voor zich dan? Ik kan niet bewijzen dat hij het niet gaat doen, ik kan het alleen denken, maar in uw bijzijn is dat een gevaarlijke piste, is het niet?

Citaat:
Ik zuig niks uit mijn duim. Weet je trouwens wat echt pre puberaal is? Het onvoorwaardelijkheid geloven in de woorden van science fiction auteurs.
Fijn dat je dat terloops komt te vermelden. Maar ik snap niet goed op wie dit van toepassing is?
Oud 13 januari 2010, 17:05   #21654
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

.

Concludeert meneer na slechts 1 jaar Obama.
Hij heeft zelf altijd al gezegd ,dat het langer duurt.
Oud 13 januari 2010, 18:00   #21655
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Concludeert meneer na slechts 1 jaar Obama.
Hij heeft zelf altijd al gezegd ,dat het langer duurt.
Dat wat langer zal duren? Hij is op een heel deel van z'n punten 180° gekeerd, verwacht je dat hij terug gaat keren of negeer je die feiten gewoon?
Ik hoef bovendien niets te concluderen. Dat weet je op voorhand. Net zoals een echte journalist nooit op een plek van belang zal komen, zal een échte president "nooit" de VS leiden. Zoals ik kwam te zeggen, sommigen zijn blind door z'n charmes en willen de realiteit nog niet onder ogen zien.
Oud 13 januari 2010, 23:42   #21656
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik kijk toch echt alleen naar wat hij inhoudelijk voor elkaar krijgt of niet .

Het idee dat alle verkiezings'beloften' kunnen worden nagekomen is zo wie zo al weinig realistisch. Dat jij een 180 graden draainingen ziet is jouw opvatting , niet de mijne

Één jaar is gewoon veel te kort om te kunnen oordelen

Maar u bent er natuurlijk al weer van overtuigd dat Obama slechts een speelbal van de NWO is ? van die oppermachtige alwetende altijd succesvolle geheime organisatie zonder hoofdkantoor.
Oud 13 januari 2010, 23:44   #21657
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar u bent er natuurlijk al weer van overtuigd dat Obama slechts een speelbal van de NWO is ? van die oppermachtige alwetende altijd succesvolle geheime organisatie zonder hoofdkantoor.
Elke president is dat.
Bestudeer de moord op JFK en de waarom, en ge gaat u werkelijk vragen stellen.

Beluistert zijne laatste speech nog eens naar het volk anders.
http://www.youtube.com/watch?v=rKVt9EvqOpg

Luistert nu eens echt voor ne keer, want ik val in herhaling.
Oud 14 januari 2010, 00:07   #21658
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Elke president is dat.
Bestudeer de moord op JFK en de waarom, en ge gaat u werkelijk vragen stellen.

Beluistert zijne laatste speech nog eens naar het volk anders.
http://www.youtube.com/watch?v=rKVt9EvqOpg

Luistert nu eens echt voor ne keer, want ik val in herhaling.
ook: http://www.youtube.com/watch?v=MMEFitMoK0Q
Oud 14 januari 2010, 00:30   #21659
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kijk toch echt alleen naar wat hij inhoudelijk voor elkaar krijgt of niet .

Het idee dat alle verkiezings'beloften' kunnen worden nagekomen is zo wie zo al weinig realistisch. Dat jij een 180 graden draainingen ziet is jouw opvatting , niet de mijne

Één jaar is gewoon veel te kort om te kunnen oordelen

Obama maakt beloftes aan zijn geldschieters, aan het volk ook, maar eenmaal verkozen maakt die enkel de beloftes aan zen geldschieters waar. Daarbuiten zijn het allerhande lobbys die de plak zwaaien. Die man kan weinig doen, zelfs als die echt wou
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2010, 00:36   #21660
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Zeer zeker. Die wereld waarvan jij nog steeds denkt dat hij echt is bestaat niet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be