![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21661 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal het wel weten, ik heb dat hier ooit gedaan en ben voor jaren buiten gevlogen. Maar goed, ik zal nog eens een poging wagen. Aangezien je mijn uitleg niet begrijpt zal ik anderen citeren. Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 juli 2020 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
#21662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder; stop nu eens met te veronderstellen dat IEDEREEN nu uw naam, achternaam, adres en bankrekeningnummer kent. Dat is echt niet zo! |
|
![]() |
![]() |
#21663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelfs als het de volledige voornaam zou geweest zijn, was dat dan zooooo erg? Er zijn schendingen van privacy die heel wat erger zijn dan dat hoor. Maar bij u geeft het de indruk van paranoia. De schrikwekkende klop op de deur en het wegvoeren in “Nacht und Nebel”... |
|
![]() |
![]() |
#21664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21665 |
Banneling
|
![]() DDD formuleerde het zo:
"Op een forum als dit is anonimiteit een groot goed. Het heeft zijn keerzijden, zeker, maar het pluspunt is toch dat iedereen vrijuit, zonder tot zelfcensuur te moeten overgaan, zijn mening hier kan neerpennen. Iemands initialen lossen is in deze context eigenlijk een vorm van intimidatie. Daar mag gerust streng, en liefst ook kordaat, tegen opgetreden worden." |
![]() |
![]() |
#21666 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#21667 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan dat evenwel niet uitsluiten, niemand houdt Knuppel tegen om al mijn privé-gegevens via PM te grabbel te gooien aan wie maar wil. Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 juli 2020 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
#21668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#21669 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit iemand hier bij zijn voornaam genoemd. Ik ben om die reden dan ook jarenlang geband. Ik heb mijn fout ingezien en heb me daarna dan ook verontschuldigd bij betrokken forumlid. |
|
![]() |
![]() |
#21670 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je daar bewijzen van dat Knuppel al uw privé-gegevens via PM te grabbel gooit? Zo neen is dat een groffe beschuldiging. Zelf heb ik geen enkele PM van betreffende ontvangen. Dus let maar goed op wat je hier beweert.
|
![]() |
![]() |
#21671 |
Banneling
|
![]() Lees wat er staat: ik kan dat niet uitsluiten.
|
![]() |
![]() |
#21672 |
Minister-President
|
![]() Initialen posten op zich zegt niet wie iemand is.
Initialen + x, zegt al wat meer. Initialen + x + Y zegt mogelijk al heel veel. Moeilijk is het allemaal niet ...
#21673 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog steeds zonder succes. |
|
![]() |
![]() |
#21674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar weet je beste AJ, hoe meer je over die irrelevante “initialenkwestie” op dit forum stof doet opwaaien, hoe meer je riskeert de nieuwsgierigheid van andere forummers te prikkelen. Wat tot ongewenste effecten kan leiden. ![]() In jouw plaats zou ik er niet meer verder op doordrammen. |
|
![]() |
![]() |
#21675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat betekent dus dat je het wel vermoedt.....
Echt AJ, (mag ik wel die initialen hier gebruiken)? ; je maakt het erger dan het is. Laat het gewoon rusten. Niemand, echt niemand weet hier op dit forum wie jij echt bent. Nobody. Niet aan de hand van initialen en ook niet aan de hand van een voornaam. |
![]() |
![]() |
#21676 |
Minister-President
|
![]() Weet ik. Men zou denken, met GDPR in de picture zou net dat principe duidelijk moeten zijn. Maar goed, ...
#21677 |
Banneling
|
![]() Ik doe nog een poging om het u uit te leggen.
Ik citeer nogmaals een bijdrage van DDD uit "suggesties & mededelingen": "Op zich zeggen initialen inderdaad niets, maar in combinatie met andere informatie kunnen ze doorslaggevend zijn. Sowieso is er geen enkele zinnige reden te bedenken waarom iemand de initialen van een andere forumgebruiker zou opdiepen, louter dan om die persoon te intimideren." Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 juli 2020 om 13:00. |
![]() |
![]() |
#21678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De internetvariant van "ik weet uw huis wonen". Het wapen van lafbekken.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 13 juli 2020 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
#21679 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar iemand die echt op zoek wil gaan en die initialen gelezen heeft, komt wel ergens terecht denk ik. Of neem maar puur ter indicatie de initialen van iemand + beroep + streek + politieke partij (en al zeker als actief lid) + nog wat andere op het eerste zicht totaal niet relevante gegevens; ... en je komt bij iemand uit. Vraag is echter inderdaad, wie zich daar wil mee bezighouden en vooral waarom.
![]() |
#21680 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou willen dat de dader eindelijk (3 maanden na datum) eens de verantwoordelijkheid voor deze wanpraktijken op zich neemt en eindelijk eens uit haar pijp komt! Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 juli 2020 om 13:08. |
|
![]() |