Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 januari 2010, 16:14   #21681
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ook zeer logisch , omdat de VS inclusief haar burgwers niet bereid zijn stappen terug te doen . Geen enkele partij zal dat aan zijn kiezers gaan voorschotelen .
Vele Amerikanen staan ook werkelijk achter het gevoerde beleid, dat wordt vaak vergeten.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 januari 2010 om 16:15.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2010, 17:19   #21682
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

"everything thats good for America is good for the world"
Velen willen niet eens weten wat hun regering achter de schermen allemaal uitspookt, zo lang hun belangen maar behartigd worden.

Kleine andersdenkende partijtjes hebben in de VS helemaal geen stem en dus geen invloed , niet werkelijk democratisch in de VS dus
Oud 23 januari 2010, 18:44   #21683
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Big Slick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
logisch in het zeer patriottischtische VS na 11 september . Ik vraag mij dan af welke twijfels hij dan precies uitte over 9/11 , dat kan vanalles zijn .
Gewoon, twijfels over de offciele versie.
Zoals zovelen.
Probleem is dat je over 9/11 geen debat kan/mag voeren.
Iemand die twijfels uit over de officiele versie, zonder daarom expliciet te beweren dat het inside job is, en die een aantal vragen wil beantwoord zien, wordt onmiddellijk een stempel van "conspiracytheorist" opgeplakt.
Da's trouwens tegenwoordig de tacktiek die wordt toegepast op iederéén die twijfels uit op wat wordt beweerd door de autoriteiten.
Iedereen die niet denkt zoals hem wordt voorgedragen door de autoriteiten is een conspiracytheorist. Case closed.
Op CNN werd zelfs het feit dat Saddam vroeger vriendjes was met de VS afgedaan al een jawel...conspiracytheorie.

Laatst gewijzigd door Big Slick : 23 januari 2010 om 18:46.
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2010, 20:37   #21684
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Zolang we nog allen braaf gaan stemmen, voeden we de NWO.
Ik overweeg helemaal niet meer te gaan stemmen, laat ze mij het maar doen uitleggen voor een rechter.
Ik overweeg echt niet meer naar de stembus te trekken.
Oud 23 januari 2010, 22:05   #21685
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Zolang we nog allen braaf gaan stemmen, voeden we de NWO.
Ik overweeg helemaal niet meer te gaan stemmen, laat ze mij het maar doen uitleggen voor een rechter.
Ik overweeg echt niet meer naar de stembus te trekken.
'k Sta daar volledig achter omdat actie nu meer dan nodig is. 't Is vijf voor twaalf! We kunnen dit alleen winnen als we samen één front vormen en ons niet laten beïnvloeden door de verdeel en heers technieken die dit uitschot blijven toepassen. Dit crapuul wilt juist dat we in versplintering en chaos leven zodat 't volk nooit één front zal vormen. Zolang ze het volk in een diepe slaap houden kunnen zij hun geheime programma verder uitwerken en toepassen.

Leugens, illusies en verwarring...dat is controle...de gunstige media behoort tot de Rockefellers en de Rothshilds. Binnenkort zal de staat elk aspect van elk mensenleven controleren, uw televisie, wat u ziet, wat u eet, waar u gaat en wat u doet! Het land van de vrijheid is één grote illusie!! Amerika heeft heel de wereld verziekt en het zal dit blijven doen zolang andere landen als marjonetten voor hun blijven dansen.

http://www.youtube.com/watch?v=hSLFeJYIw4E

The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it. Albert Einstein

Mensen wordt wakker, onderneem actie, stuur info rond etc..
Oud 23 januari 2010, 23:33   #21686
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Die uitspraak van Einstein staat haaks op uw betoog . met "the people " bedoeld Einstein alle mensen, inclusief regeringsleiders en dergelijke.

Wat u doet is een demoon creëren welke geen menselijke eigenschappen meer heeft zo lijkt haast. Angstzaaierij van de bovenste plank .
Bovendien , wie of wat wou je gaan aanpakken ? en hoe ? u zal toch eerst uw vijand moeten definiëren. wie zijn er allemaal van de NWO ? en wie niet ?

De Rotshields zijn blij dat er mensen zijn die hen zo veel macht toe kennen. Uiteindelijk zijn zij helemaal niets en bezitten zij helemaal niet de macht en kennis om de wereld naar hun waaniedeeën te vormen .één wereldregering is totaal niet realistrisch.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 januari 2010 om 23:40.
Oud 24 januari 2010, 01:22   #21687
kamiel spieces
Minister

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Die uitspraak van Einstein staat haaks op uw betoog . met "the people " bedoeld Einstein alle mensen, inclusief regeringsleiders en dergelijke.
Natuurlijk bedoelt Einstein alle mensen, inclusief wereldleiders en dergelijke, maar het zijn juist deze wereldleiders die uit een diepe onwetendheid spreken en handelen omdat ze de innerlijke connectie volledig kwijt zijn van wie ze werkelijk zijn. Deze diepe onwetenheid bij wereldleiders brengt mee dat ze de verkeerde beslissingen maken en dit heeft een negatief effect op onze samenleving. Het is niet omdat deze mensen uit een diepe onbewuste onwetendheid spreken en handelen dat wij ons daar dan maar als lamme onderdanige brave schaapjes moeten bij neerleggen. De mens is een spiritueel wezen, met een spiritueel doel en alles is met elkaar verbonden. Onze westerse maatschappij is de verkeerde kant opgegaan en nu is de tijd aangebroken om keuzes te maken en knopen door te hakken. Dit gebeurt trouwens al. Wereldwijd is er een collectieve bewustzijnsverschuiving bezig die ons verder zal brengen dan vorm en onze valse idenditeit. Helaas zijn er ook nog steeds mensen die weerstand bieden omdat de conditionering zo sterk is verankerd in hun onderbewuste dat ze gewoon nog wat meer tijd nodig hebben om deze overgang te maken. Hoe meer mensen ontwaken hoe sneller we terug op de juiste weg zitten.
Citaat:
Wat u doet is een demoon creëren welke geen menselijke eigenschappen meer heeft zo lijkt haast. Angstzaaierij van de bovenste plank .
Bovendien , wie of wat wou je gaan aanpakken ? en hoe ? u zal toch eerst uw vijand moeten definiëren. wie zijn er allemaal van de NWO ? en wie niet ?
Deze demoon heeft zichzelf tot demoon gecreëerd zonder het te beseffen. Deze losgeslagen demoon is zo ver van zichzelf verwijderd geraakt dat het geen besef meer heeft van begrippen zoals empathie, mededogen, respect, behulpzaamheid etc...
Citaat:
De Rotshields zijn blij dat er mensen zijn die hen zo veel macht toe kennen. Uiteindelijk zijn zij helemaal niets en bezitten zij helemaal niet de macht en kennis om de wereld naar hun waaniedeeën te vormen .één wereldregering is totaal niet realistrisch.
macht is een illusie maar deze illusie brengt wel versnippering en chaos met zich mee. 't is pas als we beseffen of het inzicht verkrijgen dat we allemaal verbonden zijn met elkaar dat we uit dit diep dal geraken met zijn allen.

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 24 januari 2010 om 01:26.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 15:13   #21688
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
'k Sta daar volledig achter omdat actie nu meer dan nodig is. 't Is vijf voor twaalf! We kunnen dit alleen winnen als we samen één front vormen en ons niet laten beïnvloeden door de verdeel en heers technieken die dit uitschot blijven toepassen. Dit crapuul wilt juist dat we in versplintering en chaos leven zodat 't volk nooit één front zal vormen. Zolang ze het volk in een diepe slaap houden kunnen zij hun geheime programma verder uitwerken en toepassen.

Leugens, illusies en verwarring...dat is controle...de gunstige media behoort tot de Rockefellers en de Rothshilds. Binnenkort zal de staat elk aspect van elk mensenleven controleren, uw televisie, wat u ziet, wat u eet, waar u gaat en wat u doet! Het land van de vrijheid is één grote illusie!! Amerika heeft heel de wereld verziekt en het zal dit blijven doen zolang andere landen als marjonetten voor hun blijven dansen.

http://www.youtube.com/watch?v=hSLFeJYIw4E

The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it. Albert Einstein

Mensen wordt wakker, onderneem actie, stuur info rond etc..
't Ding is...
Vanaf ge in opstand komt zijde wel degelijk de klos.
Ge kunt er gewoon niet onderuit, het systeem controleert u en ge moet er in meegaan om te overleven.

In tegenstelling tot anderen ben ik eigenlijk wel redelijk blij in een land zoals BE te wonen. Als ik naar de tandarts ga voor een dure ingreep, ik zie daar veel van terug.
Toch ben ik diep teleurgesteld eagles te zien in Afghanistan.
Dat is een vlek op onze geschiedenis denk ik naar de toekomst toe.

Ik ga nog altijd met plezier werken, ik eet nog altijd met plezier eerlijk verdiende gastronomie etc. Maar het hele belevingsproces van deze vernoemde zaken zijn nog altijd onderdeel van deze gecreëerde markt waarin ik consument ben..
Daar is toch geen ontkomen aan?

En het huidige verspreid zich als een kanker op de aarde tot er straks niets meer van overschiet. En heel ons eco systeem zodanig in de war is dat we pas echt aan realiteit worden blootgesteld.

Want wat is realiteit?
Gaan werken, in de supermarkt uw avondeten kopen, beschut van punt A naar punt B vertrekken, opgewarmde huizen, etc...

Of blootgesteld aan uw omgeving (natuur) zonder bovenstaande middelen ter beschikking?

't Ziet er niet goed uit...
Oud 24 januari 2010, 16:57   #21689
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Iemand wist me te melden dat deze link al ergens gepost staat op dit forum, maar gezien ik 'm nergens terugvind, pleur ik 'm hier even neer:
http://www.youtube.com/watch?v=7UmLuMyCYWI

Toch wel vrij bizarre beelden en is er hier NASA-gewijs al een verklaring voor afgelegd ?
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 19:57   #21690
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Iemand wist me te melden dat deze link al ergens gepost staat op dit forum, maar gezien ik 'm nergens terugvind, pleur ik 'm hier even neer:

Toch wel vrij bizarre beelden en is er hier NASA-gewijs al een verklaring voor afgelegd ?
Zouden het niet gewoon satellieten kunnen zijn?
Oud 24 januari 2010, 20:27   #21691
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Die link werkt niet wegens terms of use violation (althans waar ik nu ben)...

.

Laatst gewijzigd door straddle : 24 januari 2010 om 20:29.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 20:35   #21692
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Zouden het niet gewoon satellieten kunnen zijn?
Ik sluit niks uit, Kamiel, maar dan zijn het er wel van een soort waar we niks van afweten.
De afstand van die objecten en hun onderlinge verhouding tov de zon in acht genomen, lijkt het me eerder iets van planetaire afmeting te zijn en kunnen dus nogal moeilijk een aardse oorsprong hebben, nog gezwegen van de speciale materialen en boordinstrumenten die wsl nodig zijn, om binnen de periferie van de zonnecorona aan de allesvernietigende krachten en temperaturen te kunnen weerstaan en tegelijk in koers te blijven. Straf gerief...

Anyway, NWO or ET, got no clue at all, maar ik ben wel benieuwd wat NASA op haar volgende briefing hierover gaat melden.
Oud 24 januari 2010, 20:40   #21693
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Die link werkt niet wegens terms of use violation (althans waar ik nu ben)...
Bij mij lukte het net ook niet meer, maar als je op you tube "sferes around the sun" intikt, kom je d'er ook wel.
Hier de link nog eens: http://www.youtube.com/watch?v=pZgnzPrag9w

Op m'n "voorbeeld van bericht" gaf 'm direct verbinding, hopelijk doet ie 't nu wel.
Oud 24 januari 2010, 20:41   #21694
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Anyway, NWO or ET, got no clue at all, maar ik ben wel benieuwd wat NASA op haar volgende briefing hierover gaat melden.
Ok thx, houd ons op de hoogte!
Oud 24 januari 2010, 23:59   #21695
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ok thx, houd ons op de hoogte!
Wel, gezien het nog maar enkele dagen geleden is dat die dingen ontdekt werden, zal er de komende weken wel een en ander over te vinden zijn.

Deze geeft er ook bericht over:http://www.realufos.net/search?updat...max-results=50 ... en deze cylindervormen dateren al van een paar jaar geleden:http://soho.no.sapo.pt/SOHO/imagens/...ez/Dez2005.htm

There 's more out there than we know, Jim.
Oud 25 januari 2010, 00:22   #21696
Diego Raga

Standaard

En hier is de originele download te bekijken en naar believen in te zoomen:http://stereo-ssc.nascom.nasa.gov/br...euvi/195/2048/
Oud 25 januari 2010, 00:27   #21697
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bij mij lukte het net ook niet meer, maar als je op you tube "sferes around the sun" intikt, kom je d'er ook wel.
Hier de link nog eens: http://www.youtube.com/watch?v=pZgnzPrag9w

Op m'n "voorbeeld van bericht" gaf 'm direct verbinding, hopelijk doet ie 't nu wel.
thanks. nu werkt het.

interesting, omdat het van nasa zelf komt...
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2010, 01:48   #21698
Diego Raga

Standaard

Ja, wat nasa bezielde om dat zonder verdere uitleg te publiceren is me ook een raadsel.

We kunnen best aannemen dat er een hoop foto’s bij zitten die alvast kunnen geklasseerd worden als bv verre sterren of meteorieten op de achtergrond, planeten van ons stelsel in hun baan achter de zon, lichtabberaties in de lens van de camera, enz, kan allemaal.
Echter, bij een summier overzicht van dat fotolijstje, blijken er sommige verschijningen nogal moeilijk te catalogeren bij hogervernoemde verklaringen, zoals bv deze:

http://stereo-ssc.nascom.nasa.gov/br..._n7euB_195.jpg

't Zal me alvast benieuwen.
Oud 25 januari 2010, 09:41   #21699
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
David Kelly post mortem to be kept secret for 70 years as doctors accuse Lord Hutton of concealing vital information

Whistle-blower: Dr Kelly died after casting doubt on Government claims about Saddam's weapons

By Miles Goslett
Last updated at 11:28 PM on 23rd January 2010

Vital evidence which could solve the mystery of the death of Government weapons inspector Dr David Kelly will be kept under wraps for up to 70 years.

In a draconian – and highly unusual – order, Lord Hutton, the peer who chaired the controversial inquiry into the Dr Kelly scandal, has secretly barred the release of all medical records, including the results of the post mortem, and unpublished evidence.

The move, which will stoke fresh speculation about the true circumstances of Dr Kelly’s death, comes just days before Tony Blair appears before the Chilcot Inquiry into the Iraq War.

It is also bound to revive claims of an establishment cover-up and fresh questions about the verdict that Dr Kelly killed himself.
Dr David Kelly

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...#ixzz0dbz4yeja
Oud 25 januari 2010, 18:26   #21700
kamiel spieces
Minister

Standaard

Eckart Tolle over de huidige economie!

http://www.youtube.com/watch?v=u-xmO...eature=related
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be