![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste @atmosphere, VSrael = geweld. Waarom zou (vooral) U hun op hun woord geloven? Opnieuw : VSrael & SA, hand in hand, kusjes inclusief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21682 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21683 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21684 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#21685 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=xsmc_rS2jOo Pentagon: http://www.youtube.com/watch?v=beIbbnt9LHk
![]() |
![]() |
#21686 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even herhalen...
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 30 september 2013 om 14:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21687 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die troefers steeds oude 100+ keer gedebunkte onzin plaatsen zielig
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21688 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 30 september 2013 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En om te bepalen wat er op 9/11 precies gebeurde heb ik niet eens overheidsinformatie nodig. Het barst immers ook van de niet-officiële informatie. Vele getuigen, mensen die er zelf bij waren zijn gewoon nog in leven. Complot aanhangers hebben het lef niet om gewoon eens met bijvoorbeeld de brandweerlieden te gaan praten. Men suggereert liever op voorhand al dat zij liegen omdat ze bang zijn voor 'iets'
![]() |
![]() |
#21691 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is inderdaad belangrijke informatie, het is concreter dan dat wat we al wisten. Maar welke conclusie trekken we hieruit??
![]() |
#21692 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die theorie is zodanig debiel en ZO makkelijk te debunken dat het me verbijstert dat ze nog steeds de ronde doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21693 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogelijke conclusies van mijentwege later. Je ne sais pas maintenant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21694 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder opnieuw, je ne sais pas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21695 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21696 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() o ja ?
https://www.youtube.com/watch?v=Ud0gWRM_pdI Ongeveer op de helft van dit filmpje begint uitleg over die "attachments"
![]() |
#21697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21698 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21699 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor 9/11 had terreurdreiging gewoon weinig prioriteit
Voor 9/11 hadden de Amerikanen 8 tot 10 kansen om Bin laden op te pakken, aldus het voormalig hoofd van de CIA's Bin Laden unit Michel Schreuer https://www.youtube.com/watch?v=CTtoHx-ia8A Deze man weet waar hij over spreekt. in andere interviews met hem zegt hij ook steeds dat het beleid van de US in moslimlanden zorgt voor de aanslagen tegen de VS. Ook de steun aan Israel noemt hij, en dat is in de VS iets wat je beter niet kunt zeggen.
![]() |
#21700 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jullie geloven écht alles wat zot genoeg klinkt he? Zoals ik eerder al zei, de pod-theorie was de eerste 9/11 samenzweringstheorie die ik een jaar of 10 geleden onder ogen kreeg. Het duurde een paar seconden om te zien dat het bullshit was. Er is letterlijk NIKS abnormaal aan dat vliegtuig te zien. Niks, nada, nul de botten. Ik bedoel, komaan, ze draven hier verdorie met Phil Jayhan op. Van die kerel weet ik persoonlijk dat hij compleet gestoord is. Zal jullie eens een verhaaltje vertellen. Een jaar of 10 geleden dook deze theorie voor het eerst op. Op een groot luchtvaartdicussieforum (www.airliners.net) postte iemand een linkje naar Phil Jayhan z'n siteje (letsroll911.org), waarop die theorie toen voor het eerst verkondigd werd. Op dit forum (tjokvol luchtvaart- en vliegtuigkenners) was iedereen het er meteen unaniem over eens dat de beweringen van Jayhan nergens op sloegen, en er aan dat vliegtuig niks abnormaals te zien was. We besloten hem en zijn kornuiten dat even persoonlijk te gaan zeggen, en met een man of 10-15 registreerden we ons op z'n site, om daar dat theorietje even te debunken (en, toegegeven, eens goed te lachen). Uiteraard haalde dat niet veel uit, niemand geloofde onze uitleg dat er niks abnormaal aan dat vliegtuig te zien was, en wat de dingen die zij dachten te zien daadwerkelijk waren. Naar goeie troeter-traditie (toen al!) noemden ze ons allemaal 'blind' zonder meer. Omdat we bleven volhouden duurde het uiteraard niet lang voor we met z'n allen geband werden. Bij mij duurde het wat langer dan bij de meeste anderen, omdat ik mijn voornaam gemeen bleek te hebben met iemand die Jayhan persoonlijk kende, en hij mij met hem verwarde. Dus begon hij mij persoonlijk mails te sturen waarin hij mij probeerde te overtuigen van z'n zotte theorie. Toen hij na een paar mails over-en-weer begon door te krijgen dat ik niet was wie hij dacht dat ik was (had het hem nochtans direct gezegd) hield dat snel op. Even later kwam het beste: iets nadat we op z'n site waren 'binnengevallen' en terug geband, begonnen de leden van zijn site massaal te doen waar ze goed in zijn: een nieuwe samenzweringstheorie verzinnen. En zo kwamn het dat zij al snel besloten dat wij niet gewoon wat mensen van een luchtvaartsite waren die besloten hadden ons bij hen te registreren, nee, wij maakten deel uit van een door de Amerikaanse overheid opgezette operatie om hun theorie te ondermijnen en te doen verdwijnen! Er was er zelfs eentje die 'links' gevonden had tussen ons en de Amerikaanse overheid! Jayhan himself sprong gretig mee op die kar, en zag dit (uiteraard...) als bewijs dat hun theorie klopte. Ik was kennelijk een spilfiguur in het complot want Jayhan beschuldigde mij er persoonlijk van dat ik 'in geen tijd zijn bandbreedte van de hele maand had opgezogen'. Ik weet nog altijd niet hoe ik dat geflikt heb, ik had alleen een paar keer zijn filmpjes op z'n site bekeken. Maar goed, om maar te kaderen dat ik een beetje een geschiedenis heb met die kerel. De theorie is dus onzin: de 'pod' is niks meer dan het vloeistuk tussen romp en vleugel. Bij United Airlines was dit in die tijd, net als de rest van de onderkant van het vliegtuig, donker blauw (op het zwarte af) geschilderd. Dat vloeistuk staat wat bol en, in combinatie met het feit dat op dat moment de zon reflecteert op de onder/zijkant van de romp, geeft dit de indruk dat dit groter en boller is dan het in werkelijkheid is. |
|
![]() |
![]() |