![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2161 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#2162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tussen "verboden" " verkeerd " "ongewenst" of "niet slim" ligt wel heel veel nuance.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#2163 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2164 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
In die zin vind ik de uitspraken van Bart helemaal niet onverstandig, het is goed voor de klanten van het stedelijk onderwijs om te weten dat de aantijgingen geuit werden door moslim-extremisten, zij hebben recht op deze informatie om zelf een zo goed mogelijke beslissing te kunnen nemen of ze hun kinderen al dan niet nog naar die kleuterschool willen sturen.
|
|
|
|
#2165 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom zou BDW het stedelijk onderwijs moeten laten beschadigen door leugens van een stel extremisten? |
|
|
|
|
|
|
#2166 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#2167 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar nogmaals: zijn uitspraken zijn aangegrepen door de advocaten van de ouders om deze zaak verder uit te rekken. Dat alleen al maakt duidelijk dat zijn uitspraken niet slim waren. |
|
|
|
|
|
|
#2168 |
|
Europees Commissaris
|
Tja, er lopen vandaag de dag veel muggezifters rond.
Vroeger had je terecht het verwijt gekregen dat je polariseerde indien je een hele bevolkingsgroep van iets beschuldigde. Vandaag polariseer je blijkbaar al als je, net zoals o.a. Edina nochtans van in het begin vermoedde, stelt dat extremistische leden van een bepaalde groep verantwoordelijk zijn voor een bepaalde hetze. Die extremisten schreeuwen moord en brand omdat hun klachten niet serieus genomen worden, spreken van een doofpotoperatie etc... (op de extremistische blog waar Edina naar linkt gaat het trouwens al om 3 schooljuffen), en als het onderzoek volgens het parket zelf geen bezwarende elementen lijkt uit te wijzen waardoor de extremisten nog wat luider brullen, dan polariseer je als burgemeester natuurlijk als je denkt de gemoederen te bedaren en de vele bezorgde ouders, die door de woeste kreten van de extremisten vast ook wel wat aan het twijfelen slaan, erop wijst dat er extremisten achter zitten die tweedracht willen zaaien. Sterker nog, dan zaai je zelf tweedracht, volgens Piryns. Dan ben je geen burgemeester meer van alle Antwerpenaren. Je moet die extremisten laten doen en pas weken, mogelijk maanden later, als het onderzoek volledig achter de rug is en uitwijst wat nu al duidelijk zou moeten zijn (niet 1, maar 3 juffen worden intussen met naam genoemd door die blog), en het gif intussen al volop is verspreid, reageren.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#2169 |
|
Europees Commissaris
|
Ik ben er overigens van overtuigd dat niet de reactie van Dewever zelf, maar muggezifters zoals Piryns, met hun vuile onderwatersteken, ervoor verantwoordelijk zijn dat er nu een klacht is wegens partijdigheid en de nachtmerrie nu voor de juf nog heel wat langer zal aanslepen.
Schaam je Piryns!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#2170 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Overigens waren de uitspraken van BDW volledig correct. |
|
|
|
|
|
|
#2171 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik denk dat de ouders en hun advocaten pas het lijk roken toen vuilspuiters als Piryns het even gingen voor zeggen. Niet toevallig na Piryns uitspraken kwam er immers ook een klacht wegens partijdigheid...
|
|
|
|
|
|
#2172 |
|
Banneling
|
Piryns zal in nauwe schoentjes terecht komen.
|
|
|
|
|
|
#2173 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
2
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#2174 |
|
Minister-President
|
Je laat hier zeer duidelijk zien dat je werkelijk geen letter begrepen hebt van wat ik geschreven heb. Ten eerste omdat ik zelf gezegd heb dat BDW zijn uitspraken naar alle waarschijnlijkheid correct waren, en ten tweede omdat je klaarblijkelijk niet begrijpt dat dit geen fluit te maken heeft met 'rekening houden met de gevoeligheden van extremisten', maar wel met hen geen stok geven waarmee ze je kunnen slaan. In dit geval: geen uitspraken doen die hen een manier bezorgen om deze zaak nog langer te laten aanslepen, en er zo voor te zorgen dat degene die je probeert te steunen (die juf) nog langer in de miserie zit. Want da's wat er hier gebeurd is.
|
|
|
|
|
|
#2175 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien zijn wij twee dan wel de domste mensen op politics.be.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 juli 2013 om 14:52. |
||
|
|
|
|
|
#2176 |
|
Minister-President
|
Ben ik het niet mee eens: die Sharia4Belgium-lul was op zijn blogje reeds aan het uithalen naar De Wever voordat Piryns daar commentaar op gaf. En gezien het toch wel meer dan sterke vermoeden van een link tussen deze lul en de klagende ouders lijkt het me veel aannemelijker dat die klacht bitter weinig met Piryns te maken heeft...
|
|
|
|
|
|
#2177 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ach wat, indien anders verlopen hadden ze juist net het stilzwijgen van Bart aangegrepen om de zaak te rekken.
|
|
|
#2178 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Piryns is een walgelijk stuk uitschot.
Haar bed is openbaar domein voor vreemdelingen. |
|
|
|
|
|
#2179 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#2180 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor dit project van haat moeten alle normale menselijke emoties en redeneringen wijken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|