![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#21781 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve diegenen die weten dat de Russische separatisten in de Donbass vanuit Rusland wel zijn bevoorraad met dit type wapen... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk dansen die op dit liedje... https://www.youtube.com/watch?v=4QN7kmOhBMw Laatst gewijzigd door Svennies : 8 april 2022 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dingen die u beweert kloppen niet en bewijzen dat u niet op de hoogte bent van wat er speelt in het land zelf, mijn gedacht.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 8 april 2022 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Militaire donbasser heeft zijn raket op een heel ander doelwit afgevuurd hé... Nog al moeilijk om te begrijpen met die hersenspoeling die er duidelijk van tel is wat u betreft... En dat is mijn gedacht hé schattenbol.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21785 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#21786 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in de jaren 90 via Russische kennissen nieuwe kleding en speelgoed meegegeven omdat die mensen het goed konden gebruiken .... Als ik nu terug denk aan toen , het was het niet waard , dat rotvolk kan verrekken wat mij betreft.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21787 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja… Ik weet niet precies welke claim we zouden moetrn verifiëren, op het einde van je post, wat is er precies fake news? Het is nogal vaag, wees eens specifiek?
![]() |
![]() |
#21788 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10 april 1944 (78 jaar geleden) zou de dag zijn dat Odessa door de Sovjets bevrijd werd van nazi-Duitsland. BRON
(...)Gevechten met enorm veel slachtoffers vonden toen plaats. Ik verneem dat in Odessa niemand mag buitenkomen dit weekend, zogezegd vanwege "een dreigende inslag van raketten". BRON (fig.: Odessa 1944)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 9 april 2022 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21789 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer ene die met een lang verleden afkomt om het bloedig heden toch maar goed te kunnen praten...
Stop toch eens een keer met dat gezeik, of gaan we wat dat betreft gelijk naar het aller begin van de mensheid hé... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 9 april 2022 om 00:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21790 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Russische media voornamelijk. Dus het zal wel allemaal fake nieuws zijn zeker? Er is ook een interview met de dame die verschijnt op de beelden van het zogezegd gebombardeerde hospitaal. Haar verhaal werpt een heel ander beeld op het geheel. Ze zal wel gedwongen zijn zeker om dat te verklaren? En zo blijven we bezig. Indrukwekkende continue informatie oorlog. De enige juiste houding is scepsis tegenover alle aangeboden 'feiten'. Zeker als je ziet hoe alles perfect past in wat theoretisch oorlogspropaganda genoemd wordt. Zie maar naar de content pagina van deze link. Laatst gewijzigd door Bach : 9 april 2022 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21791 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In welk land is die dame momenteel ,zeg dat er ook eens bij ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21792 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toen werd het stil....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21793 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel stilletjes zelfs ,wel kijken hier , maar dat is het ook...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21794 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 9 april 2022 om 00:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21795 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan weten we genoeg wat de "onpartijdige" weergave van die dame haar verhaal is ook...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21796 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet mij denken aan die Amerikaanse krijgsgevangenen in de oorlog in Vietnam ,die destijds het communistisch gedachtengoed "uit vrije wil" kwamen voordragen...
History repeats....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#21797 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarbij ik moet zeggen dat ik persoonlijk de eer en het genoegen had om met enkele Vietnamezen samen te mogen werken ....
Zowel die ene gesloten Noord-Vietnamees als met de Vietnamezen uit het zuiden.... Eens je hun vertrouwen had gewonnen ,kon je , je geen betere collega's voorstellen.. Laatst gewijzigd door Svennies : 9 april 2022 om 01:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21798 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eerst is ze een slachtoffer en nu liegt ze....en dat weet men allemaal uit de losse pols?
Waarom wil mens perse denken dat dit een goeden tegen slechten strijd is? Dat slechts 1 kant misdaden pleegt, valse vlaggen organiseert, burgers vermoord? Dat is toch een recept voor meer oorlog. Anne Morelli over oorlogspropaganda: “Twijfel altijd, over wat men ons opdringt én over wat we er zelf over menen te weten” ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21800 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil jij nu zeggen dat de inval in Oekraïne enkel terug te brengen is tot een strijd tussen de goeden én de slechten....
![]() |
![]() |
![]() |