![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21801 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Heb hem toch maar puur genomen. Een heel klein bodemke. Ik loop er al meer dan 5 minuten mee in mijn mond. Zalig. Daarna hoeft een mens niks meer, en morgenvroeg smaakt ge hem nog.
![]() |
![]() |
![]() |
#21802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, gij zijt ene die ambetant is alsem gedronken heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan ben ik de vriendelijkheid zelve, ... tot ze me fysiek bedreigen. Dan loopt het fout. 2,8 is trouwens nog niet gedronken. Ik kan dan nog rekenen als een jonge Griekse god, heel normaal praten, en op een manier blazen dat het toestel negatief tekent, maar de bloedtest liegt natuurlijk niet...
![]() |
![]() |
![]() |
#21804 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21805 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uw uitgedronken whiskyglas laten staan, en morgen eens ruiken, als de alcool volledig verdampt is. Dan ruik je immens het echte aroma van de whisky
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21806 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil de niet-gecensureerde versie , aub ??
Da's een verdomd strontlelleke doos ![]() freeeeeeeet & zzzzuuuuiiiipppp ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#21807 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21808 |
Banneling
|
![]() ![]() Force by Jupiler |
![]() |
![]() |
![]() |
#21809 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21810 |
Banneling
|
![]() ontworpen by me
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21811 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21812 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21813 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Er was een klein probleempje, wat niet belet dat de spaghetti heel lekker was.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21814 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21815 |
Banneling
|
![]() ![]() coep nactarine |
![]() |
![]() |
![]() |
#21816 |
Minister-President
|
![]() Pannenkoeken.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#21817 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#21818 |
Banneling
|
![]() Kabeljauwhaasje in witte wijn saus Zelf bedacht recept Gebruikers opties
Internationale keuken, Ingrediënten: (4 personen) Kabeljauwhaasjes (800 - 1000 gram)Halve liter witte wijn (gewurtztraminer) Potje visfond, dille, peper, zout, citroen, creme fraiche en wat aardappelmeel kabeljauwhaasje , is dat een konijn met vinnen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#21819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#21820 |
Banneling