![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21921 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Enne, vooral deze vechtscene was grappig (in een goede zin van het woord): http://www.youtube.com/watch?v=EsZpd...eature=related |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21922 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat je ziet wordt verwerkt door de hersens. Laat daar nu nogal eens verschillen in zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21923 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Man o man nog nooit van een metafoor gehoord!? heb je de film eigenlijk al gezien? paar andere die stevig aan te raden zijn: ""V" , is opnieuw uit. "V for Vendetta" "The Skulls" "The Manchurian Candidate" slap aftreksel van de werkelijkheid. "Wizard of Oz" gebruikt voor mindcontrol. "Ëyes wide shut" laat de rituelen van de elite zien. "Rosemary's baby" voor de kenners! vooral aan het einde (btw Roma Polanski was lid van de "Pelgrim Society") "The Matrix" Ja , we leven in een matrix society! en ga maar door Laatst gewijzigd door Khwajagan : 23 april 2010 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21924 |
Banneling
|
![]() Oei, hij is weer ontsnapt uit de gesloten instelling.
We gaan het weer mogen horen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21925 |
Banneling
|
![]() LOL
Blij dat die rare kwast op mijn negeerlijst staat! Ik zie hem wel maar het bericht niet! Heerlijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#21926 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hele idee van, "wij , het volk tegen de regering is veel te simplistisch " Steeds maar termen als "ze" alsof er een duidelijke scheidingslijn loopt . U krijpt in een confortabele slachtoffer rol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21927 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ge een ander orgaan kent dat macht geeft aan de rijksten om anderen te onderdrukken, legitiem te beroven, neerknallen moogt ge het gerust zeggen, simpele kwast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21928 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ik moet zeggen, het raakt me wel. Ik twijfel niet persé aan de NWO. Tuurlijk ben ik niet 100% zeker. Maar ik vind toch logica terug in de complottheoriën. Aub, neem dit met een zak zout he. Ik heb het hier over het complot over de NWO, ik spreek vanuit mijn overtuiging hier op het forum. Ik spreek dan niet voor alle complotten die uitgezaaid staan op het net he ![]() Maar dat er iets gaande is dat niet koosjer is, gaan we toch ook niet ontkennen? What the fuck happened here! We zijn in minder dan een eeuw gewoon verdubbeld in aantal en het leven is drie keer zo duur geworden. Dat moet toch zeker een groepje machtsbeluste eikels welvarend maken niet? Kan dit plan dan niet uitgezaaid zijn ? Zijn wij als mens dan niet meer en minder dan een product?
![]() |
![]() |
#21929 |
Banneling
|
![]() Dat is numeriek uit te leggen. Vraag me de formule niet meer
![]() Maar, het is vrij logisch als je die ziet. Ook qua technolgie, wat we nu in 5 jaar voor elkaar krijgen deden we vroeger honderd jaar over bvb. Meer slaven hebben ze perse niet nodig, want dat kost meer. Ze willen er eigenlijk een heleboel minder dus die analogie klopt niet. Ook de natuurlijke resources raken hierdoor sneller uitgeput wat voor problemen gaat zorgen, zeker qua macht. Dat alles duurder word tja, iedereen wil meer geld zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21930 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21931 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben er nog niet zeker van hoe het hier is, maar in de USA als je naam in hoofdletters geschreven staat, bij bv een boete, slaat dat op het 'product' en niet op jou als souvereign persoon. IN USA valt men onder de maritieme wet. En verdiep je maar eens in de Universal Commerial Code. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 24 april 2010 om 06:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21932 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens ga ik mij niet verlagen tot persoonlijke aanvalletjes, veel te saai ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21933 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21934 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21935 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21936 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21937 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() mischien eh kan je hem eens eh lezen? of is je span om je te concentreren erg laag? (btw is bewust veroorzaakt door de media!) en dan nog wat, WIE bepaalt er wat TE LANG is? lees hem maar eens, goed bestede tijd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21938 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
MTV generatie eh ![]() Tzijn toch wel die Joden weer zekers ? Citaat:
![]() ![]() http://www.illuminati-news.com/Articles/149.html Laatst gewijzigd door Cdude : 27 april 2010 om 07:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21939 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21940 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben ne believer. Maar roep dat toch niet te luid IRL. Mensen fronzen gauw als je over dingen als de NWO etc begint ![]()
![]() |