Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: zou u voor de andere stemmen, indien de uwe niet meer zou bestaan?
VBelanger: bestond 't Belang niet, dan zou ik VOOR de n-va stemmen 18 33,33%
VBelanger: bestond 't Belang niet, dan zou ik ZEKER NIET voor de n-va stemmen 12 22,22%
N-VA'er: bestond de n-va niet, dan zou ik VOOR 't Belang stemmen 9 16,67%
N-VA'er: bestond de n-va niet, dan zou ik ZEKER NIETvoor 't Belang stemmen 15 27,78%
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 8 augustus 2005, 10:34   #201
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Inderdaad, evenmin als je een stem voor BUB automatisch met ziekeljke achterlijkheid of staatsnationalistisch fascisme kan connoteren.
Okay.
Dat vergemakkelijkt misschien mijn volgende stemkeuze.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 8 augustus 2005, 12:36   #202
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian


Geysels is op de verkeerde plaats geboren in een verkeerd land. Hij had moeten leven in de USSR ten tijde van Stalin.
Die man hoort anno 2005 thuis in een gesloten psychiatrische instelling.
Hij heeft er alleszins al het kapsel voor
Jong N-VA'er is offline  
Oud 8 augustus 2005, 12:37   #203
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Met of zonder BuB: België bestaat terwijl jouw Vlaamse republiek niet verkocht raakt aan de mensen.
Oh jawel hoor, meer en meer. De ogen van de mensen gaan open sinds een jaar.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 8 augustus 2005, 12:39   #204
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Ze hebben zich getoond ter gelegenheid van de B-H-V-vaudeville.
Ze waren nadrukkelijk aanwezig.
Niet onze fout dat er bij de VLD zulke imense kontlikkers rondlopen hé
Jong N-VA'er is offline  
Oud 8 augustus 2005, 15:28   #205
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Het is een overbodige discussie omdat men zich richt op de verkeerde vijand en de verkeerde strijdmiddelen!

[size=4]Niet de belgische staat op zich is de vijand maar wel de liberale ideologie. Deze heersende ideologie ondermijnt (volksnationale) gemeenschapszin én domineert de politieke wereld dankzij haar verdelende en corrupte particratie, die op haar beurt leidt tot een verdeeldheid op Vlaams-nationaal vlak in meerdere partijen. Het uiteindelijke gevolg is een status-quo met achterhoedegevechten terwijl Vlaanderen en het Vlaamse volk net als de andere volkeren het harder te verduren krijgen.[/size]

Nationalistische politieke partijen hun taak is in de eerste plaats enerzijds mensen een degelijke vorming aanbieden en anderzijds de financieel-economische wereld beïnvloeden. En dat laatste begint aardig te lukken, het eerste daarentegen kan nog veel verbeteren.

Hoe je ook keert of draait, Guderian, eerst zal toch dat gedrocht België ontbonden moeten worden.

Laat straks in een autonoom Vlaanderen, dan maar aan 'uw' vijand nr. 2 gewerkt worden.

Weet wel dat het voortbestaan van België, DE hoofdreden is om het CS in stand te houden.

Na het CS zou alles wel eens in een stroomversnelling kunnen gaan!
__________________
AVV is offline  
Oud 8 augustus 2005, 16:59   #206
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Okay.
Dat vergemakkelijkt misschien mijn volgende stemkeuze.
Welnu: ik had daarnet effe de tijd om eens te gaan kijken bij de verkiezingsuitslagen van de laatste keer en ik ben tot de ontstellende vaststelling gekomen dat WIT en BUB identiek hetzelfde percentage aan stemmen heeft gehaald nl 0,04%.

Wat een verscheurende keuze vraag ik mij dan af...

Nog een geluk dat WIT niet evenals BUB overal gaat verkondigen dat 0,04% een verpletterende meerderheid betekent.
[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Fieseler on 08-08-2005 at 18:02
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Okay.
Dat vergemakkelijkt misschien mijn volgende stemkeuze.
Welnu: ik had daarnet effe de tijd om eens te gaan kijken bij de verkiezingsuitslagen van de laatste keer en ik ben tot de ontstellende vaststelling gekomen dat WIT en BUB identiek hetzelfde percentage aan stemmen heeft gehaald nl 0,04%.

Wat een verscheurende keuze vraag ik mij dan af...

Nog een geluk dat WIT niet evenals BUB overal gaat verkondigen dat 0,04% een verpletterende meerderheid betekent.
[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Okay.
Dat vergemakkelijkt misschien mijn volgende stemkeuze.
Welnu: ik had daarnet effe de tijd om eens te gaan kijken bij de verkiezingsuitslagen van de laatste keer en ik ben tot de ontstellende vaststelling gekomen dat WIT en BUB identiek hetzelfde percentage aan stemmen heeft gehaald nl 0,04%.

Wat een verscheurende keuze vraag ik mij dan af...[/size]
[/edit]
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 augustus 2005 om 17:02.
Fieseler is offline  
Oud 8 augustus 2005, 17:03   #207
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

[quote=Knuppel]



maar ook jij had enkel de VLD in gedachten om aan een meerderheid te geraken, maar die wel eens niet veel groter meer zou kunnen zijn dan je eigen partij. [quote]Waar heb ik dat nu weer gezegd?
robert t is offline  
Oud 8 augustus 2005, 17:20   #208
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Welnu: ik had daarnet effe de tijd om eens te gaan kijken bij de verkiezingsuitslagen van de laatste keer en ik ben tot de ontstellende vaststelling gekomen dat WIT en BUB identiek hetzelfde percentage aan stemmen heeft gehaald nl 0,04%.

Wat een verscheurende keuze vraag ik mij dan af...

Nog een geluk dat WIT niet evenals BUB overal gaat verkondigen dat 0,04% een verpletterende meerderheid betekent.
Goal!
robert t is offline  
Oud 8 augustus 2005, 19:34   #209
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Beste AVV : in Guderian zijn redenering is een onafhankelijk Vlaanderen geen prioriteit : een zuiver-ras gedomineerde leiderstaat van de Atlantische oceaan tot de Oeral zou hem waarschijnlijk beter uitkomen. De meerwaardigen onderwerpen de minderwaardigen en schaffen de egoistische mensenrechten af.
Het zoeken is naar een lovenswaardige .. WAARDIGE ... leider om te volgen
(de eed van trouw aan af te leggen) Ratzinger misschien ?
E
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline  
Oud 8 augustus 2005, 19:43   #210
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

[quote=Supe®Staaf][quote=robert t]
Citaat:
Kijk robert:
Ofwel ben je VB ofwel N-VA
Ik wou dat het waar was.
Citaat:
Misschien is de uitslag pijnlijk voor jou, maar de vraagstelling lijkt me correct.
Pijnlijk? Een meerderheid van VB kiest voor N-VA, weliswaar een minderheid van N-VA
kiest voor VB. Wat had je gevreesd? 100 % langs beide kanten? Wat had je gehoopt? 0 % langs beide kanten? Weet je wat ik pijnlijk vind? Een troebel water Belgicist die zich manifesteert als VB'er om toch maar de N-VA te treiteren. Zum kotsen.



Citaat:
Op het Belgische forum post ik uit eigen beweging niet omdat ik liever met iedereen discussieer.
Daar kom ik in.





Citaat:
Het onderwerp zou daar niet misstaan, maar dan krijg je uiteraard weinig weerwerk.
Niemand belet je om de thread daar dunnetjes over te doen hoor.
Daar heb ik geen zin in.
robert t is offline  
Oud 8 augustus 2005, 21:12   #211
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Pijnlijk? Een meerderheid van VB kiest voor N-VA, weliswaar een minderheid van N-VA kiest voor VB.
Okay.
Niet pijnlijk dan.

Citaat:
Wat had je gevreesd? 100 % langs beide kanten? Wat had je gehoopt? 0 % langs beide kanten?
Iets extreems dat de tweedracht nog wat aanwakkerde.

Citaat:
Weet je wat ik pijnlijk vind? Een troebel water Belgicist die zich manifesteert als VB'er om toch maar de N-VA te treiteren. Zum kotsen.
Een troebelwater Belgicist.......... is dat als scheldnaam bedoeld?

Waar manifesteer ik me als adept van een partij?
Nooit! Niet Paars, niet Groen! Zeker niet CD&V, nog minder N-VA en evenmin VB.

Wat niet wegneemt dat elk van die partijen wel één of meer standpunten hebben die me bekoren. Maar de meeste standpunten doen me kotsen om het in uw terminologie te zeggen. Let wél op het 'subtiele' verschil: ik word ongezond van standpunten, niet van de mensen.................[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 08-08-2005 at 22:12
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Pijnlijk? Een meerderheid van VB kiest voor N-VA, weliswaar een minderheid van N-VA kiest voor VB.
Okay.
Niet pijnlijk dan.

Citaat:
Wat had je gevreesd? 100 % langs beide kanten? Wat had je gehoopt? 0 % langs beide kanten?
Iets extreems dat de tweedracht nog wat aanwakkerde.

Citaat:
Weet je wat ik pijnlijk vind? Een troebel water Belgicist die zich manifesteert als VB'er om toch maar de N-VA te treiteren. Zum kotsen.
Een troebelwater Belgicist.......... is dat als scheldnaam bedoeld?

Waar manifesteer ik me als adept van een partij?
Nooit! Niet Paars, niet Groen! Zeker niet CD&V, nog minder N-VA en evenmin VB.

Wat niet wegneemt dat elk van die partijen wel één of meer standpunten hebben die me bekoren. Maar de meeste standpunten doen me kotsen om het in uw terminologie te zeggen. Let wél op het 'subtiele' verschil: ik word ongezond van standpunten, niet van de mensen.................[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Pijnlijk? Een meerderheid van VB kiest voor N-VA, weliswaar een minderheid van N-VA kiest voor VB.
Okay.
Niet pijnlijk dan.

Citaat:
Wat had je gevreesd? 100 % langs beide kanten? Wat had je gehoopt? 0 % langs beide kanten?
Iets extreems dat de tweedracht nog wat aanwakkerde.

Citaat:
Weet je wat ik pijnlijk vind? Een troebel water Belgicist die zich manifesteert als VB'er om toch maar de N-VA te treiteren. Zum kotsen.
Een troebelwater Belgicist.......... is dat als scheldnaam bedoeld?

Waar manifesteer ik me als adept van een partij?
Nooit! Niet Paars, niet Groen! Zeker niet CD&V, nog minder N-VA en evenmin VB.

Wat niet wegneemt dat elk van die partijen wel één of meer standpunten hebben die me bekoren. Maar de meeste standpunten doen me kotsen om het in uw terminologie te zeggen. Let wél op het 'subtiele' verschil: ik word ongezond van standpunten, niet van de mensen.................







Daar heb ik geen zin in.[/quote][/size]
[/edit]
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 8 augustus 2005 om 21:12.
Supe®Staaf is offline  
Oud 8 augustus 2005, 21:14   #212
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

[quote=1handclapping]
Citaat:
en tot een samenwerking tussen NVA en extreem racistisch rechts zal het nooit komen.
Heeft je glazen bol dat met 100 % zekerheid geopenbaard?
Citaat:
Conclusie : als tegenstander van een onafhankelijke Vlaamse Staat hoef ik me geen zorgen te maken , het is duidelijk een minderheid van de bevolking die er echt voor gaat (tussen de 5 en 25 %) en zelfs die mensen zullen wel 2 x nadenken als ze beseffen dat het over de dikte van het beleg tussen hun boterham gaat.
Je beschikt over een merkwaardige vorm van rekenkunde. Ik zou eerder uitgaan van ongeveer 35 %, voorzichtige schatting. En je stelling : hoe meer België, hoe dikker het beleg tussen de boterham zal wel kloppen, als je alleen praat over het zuidelijke deel van België. Ik gun iedere Belg een boterham met goed beleg, maar éénheidsworst lust ik niet.
robert t is offline  
Oud 8 augustus 2005, 21:35   #213
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

[quote=Supe®Staaf]

Citaat:
Een troebelwater Belgicist.......... is dat als scheldnaam bedoeld?

Waar manifesteer ik me als adept van een partij?
Nooit! Niet Paars, niet Groen! Zeker niet CD&V, nog minder N-VA en evenmin VB.
Minute papillon. Waarom interpreteer je me verkeerd? Ik bedoelde wel degelijk Yann die aan de peiling deelgenomen heeft. Jij had tenminste nog het fatsoen geen standpunt in te nemen. Wat denk je trouwens van zijn houding? Sportief?
Citaat:
Wat niet wegneemt dat elk van die partijen wel één of meer standpunten hebben die me bekoren. Maar de meeste standpunten doen me kotsen om het in uw terminologie te zeggen. Let wél op het 'subtiele' verschil: ik word ongezond van standpunten, niet van de mensen.................
Je kan geen eieren bakken zonder schalen te breken. Laat ik het anders zeggen : ik word ongezond van de standpunten van Yann. Als persoon heb ik over hem geen uitspraken te doen.
robert t is offline  
Oud 8 augustus 2005, 23:29   #214
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t

Citaat:
maar ook jij had enkel de VLD in gedachten om aan een meerderheid te geraken, maar die wel eens niet veel groter meer zou kunnen zijn dan je eigen partij.

Waar heb ik dat nu weer gezegd?
Je 'zei' dat nergens.
Hier trok ik de conclusie uit dat jij daar wel aan moet hebben gedacht.

Citaat:
als de N-VA in de volgende federale regering stapt, (ik ben daar geen voorstander van)
is de PS moeilijk uit te sluiten, nietwaar? Je mag er van op aan dat de liberalen zo goed als zeker niet meer nationaal zullen meespelen.
Niet alleen jouw partij denkt er niet aan het cordon te doorbreken. Maar jij repte daar, als vanzelfsprekend, evenmin over in bovenstaande posting.
En ja, indien het cordon niet opgeheven wordt is de PS idd niet uit te sluiten maar ook de VLD niet! Wat er overschiet van de liberalen zal in dat geval wél nationaal nog meespelen omdat ze niet zullen te missen zijn door de handhaving van het cs.

Als je geen moment aan het doorbreken van het cordon hebt gedacht moet de VLD dus wel ergens in je gedachten hebben gehangen daar zowat iedereen nu al ziet aankomen dat het in dat geval een onvermijdelijke tripartite van de groten wordt. Ikzelf zie dat al veel langer aankomen trouwens.

Hoeveel de VLD ook verliest, ze zal zeker een heel stuk groter blijven dan de N-VA. En vermits Leterme nog altijd niet heeft laten verstaan ook op federaal niveau met het 'Vlaams' kartel te willen doorgaan zit het er dik in dat het de N-VA is die uit de boot zal vallen inplaats van de VLD.
Heel begrijpelijk dus dat je je daar voorlopig niet over wil uitspreken.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
Oud 9 augustus 2005, 13:32   #215
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Je 'zei' dat nergens.
Hier trok ik de conclusie uit dat jij daar wel aan moet hebben gedacht.



Niet alleen jouw partij denkt er niet aan het cordon te doorbreken. Maar jij repte daar, als vanzelfsprekend, evenmin over in bovenstaande posting.
En ja, indien het cordon niet opgeheven wordt is de PS idd niet uit te sluiten maar ook de VLD niet! Wat er overschiet van de liberalen zal in dat geval wél nationaal nog meespelen omdat ze niet zullen te missen zijn door de handhaving van het cs.

Als je geen moment aan het doorbreken van het cordon hebt gedacht moet de VLD dus wel ergens in je gedachten hebben gehangen daar zowat iedereen nu al ziet aankomen dat het in dat geval een onvermijdelijke tripartite van de groten wordt. Ikzelf zie dat al veel langer aankomen trouwens.

Hoeveel de VLD ook verliest, ze zal zeker een heel stuk groter blijven dan de N-VA. En vermits Leterme nog altijd niet heeft laten verstaan ook op federaal niveau met het 'Vlaams' kartel te willen doorgaan zit het er dik in dat het de N-VA is die uit de boot zal vallen inplaats van de VLD.
Heel begrijpelijk dus dat je je daar voorlopig niet over wil uitspreken.
Eerlijk gezegd zou ik het nog niet zo erg vinden dat de CD&V de N-VA dan zou uitsluiten...ik wil dan eens zien wie van de CD&V daar zelfs zou opstappen. Want ik ken echt wel mensen bij de CD&V die de N-VA onmisbaar vinden en ze hebben al laten verstaan dat ze overstappen naar de N-VA indien CD&V woordbreuk pleegt op federaal vlak tgo N-VA.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 9 augustus 2005, 13:33   #216
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Yann is gewoon *knip*, met al zijn posts die volstaan van pertinente leugens...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Peter Johan on 19-08-2005 at 09:17
Reason: belediging
--------------------------------

Yann is gewoon *knip*, met al zijn posts die volstaan van pertinente leugens...[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Yann is gewoon om van te kotsen, met al zijn posts die volstaan van pertinente leugens...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 19 augustus 2005 om 08:17. Reden: belediging
Jong N-VA'er is offline  
Oud 9 augustus 2005, 13:42   #217
gorik
Burger
 
gorik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2004
Berichten: 124
Stuur een bericht via Instant Messenger naar gorik
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkerijder
Ieder mens IS een individu, maar kan niet los gezien worden van zijn omgeving, zijn banden met andere mensen. Onder het individualistisch kapitalisme zijn de familiebanden kapotgemaakt, alsook de meeste vriendschapsbanden.

Het sociaal weefsel kan hersteld worden door in collectieven te leven, en samen dingen te doen. Banden smeden met andere mensen om je niet te laten verdelen en om het leven gemakkelijker te maken.

De massamensen zijn weer in opmars. Ze noemen zich individuen, maar ze doen allemaal hetzelfde, rijden allemaal met auto's, kijken naar dezelfde teeveeprogramma's, gaan in dezelfde Spaanse en Turkse steden op vakantie, ze werken door de week voor een baas en gaan in het weekend naar de dancing.

Ja uiteraard daar ben ik het volledig met eens, doch kan een samenleving een heel verschillende visie hebben op het individu en dus ook op de collectieve samenleving.
dit merk je dan ook aan de mentaliteit van bepaalde mensen; de visie in China op het individu schilt tegenover dat van in Amerika (logisch ook).
Het draait er dan om dat een individu zijn of haar eigen verantwoordelijkheid niet mag ontlopen en deze moet opnemen in de samenleving.
Het is niet omdat je geboren wordt als een "boerenzoon" dat je dan ook maar een boer wordt.
En ik vind dan ook dan een mens niet als 'individu' kan leven in één groot netwerk.
Met andere woorden: het warme nestje moet er zijn
gorik is offline  
Oud 9 augustus 2005, 14:32   #218
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

[quote=Knuppel]
Citaat:
Je 'zei' dat nergens.
Hier trok ik de conclusie uit dat jij daar wel aan moet hebben gedacht.
Knuppel, je bent een merkwaardige dame. Niet alleen ben je bekwaam mijn schrijfsels zeer akkuraat te ontleden, je ontpopt je hier bovendien als een perfecte "mindreader", dat vind ik straf. Je zou verdorie niet misstaan in de selecte club van de Londense "Sherlock Holmes Society".


Citaat:
Niet alleen jouw partij denkt er niet aan het cordon te doorbreken. Maar jij repte daar, als vanzelfsprekend, evenmin over in bovenstaande posting.
Moet ik blijven herhalen dat ik een radicale tegenstander van het cs ben? Ik veronderstelde dat je het nu toch wel wist.
Citaat:
En ja, indien het cordon niet opgeheven wordt is de PS idd niet uit te sluiten maar ook de VLD niet! Wat er overschiet van de liberalen zal in dat geval wél nationaal nog meespelen omdat ze niet zullen te missen zijn door de handhaving van het cs.
Ben je daar 100 % van verzekerd? Is de volgende regering bestaande uit PS, SPA-SPIRIT, CD&V, CDH, Groen! en
Ecolo geen mogelijkheid?
Citaat:
Als je geen moment aan het doorbreken van het cordon hebt gedacht moet de VLD dus wel ergens in je gedachten hebben gehangen daar zowat iedereen nu al ziet aankomen dat het in dat geval een onvermijdelijke tripartite van de groten wordt. Ikzelf zie dat al veel langer aankomen trouwens.
Absoluut niet. Je onfeilbare intuïtie laat het hier afweten.
Citaat:
Hoeveel de VLD ook verliest, ze zal zeker een heel stuk groter blijven dan de N-VA. En vermits Leterme nog altijd niet heeft laten verstaan ook op federaal niveau met het 'Vlaams' kartel te willen doorgaan zit het er dik in dat het de N-VA is die uit de boot zal vallen inplaats van de VLD.
Heel begrijpelijk dus dat je je daar voorlopig niet over wil uitspreken.
Heb ik ergens het tegengestelde beweerd? De N-VA heeft volgens mij niets in de volgende federale regering te zoeken. Als bescheiden partij-militant heb ik geen enkele invloed t.o.v. de beslissingen die door de top genomen worden. Niets belet me evenwel mijn ongenoegen kenbaar te maken. Ik kan alleen mijn best doen. Dat een belegen Belgicist, die hier bijna dagelijks de N-VA onder vuur neemt, op schouderklopjes van jou mag rekenen, daar kan ik mee leven. Some guys have all the luck. Het enige waar ik op hoop is een beetje redelijkheid. Ook al ben ik militant van een een "verkeerde" partij.
robert t is offline  
Oud 9 augustus 2005, 14:59   #219
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Minute papillon. Waarom interpreteer je me verkeerd? Ik bedoelde wel degelijk Yann die aan de peiling deelgenomen heeft.
Oeps.
Foutje dus.
Schoentje aangetrokken dat niet voor me neergezet was.


Citaat:
Jij had tenminste nog het fatsoen geen standpunt in te nemen.
Dat was geen kwestie van fatsoen.
De vraag was aan VB'ers of N-VA'ers gericht.
Ik zou niet graag voor één van beiden doorgaan!

Citaat:
Wat denk je trouwens van zijn houding? Sportief?
Ik geloof eerder in een vergissing van Yannswege.
Een onbesuisd invullen van de zoveelste internetpoll.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 9 augustus 2005, 15:50   #220
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

[quote=Supe®Staaf]
Citaat:
Dat was geen kwestie van fatsoen.
De vraag was aan VB'ers of N-VA'ers gericht.
Ik zou niet graag voor één van beiden doorgaan!
Het laat geen onherstelbare beschadigingen na. Maar ik begrijp je,
ik zou ook niet graag voor Belgicist doorgaan.

Citaat:
Ik geloof eerder in een vergissing van Yannswege.
Een onbesuisd invullen van de zoveelste internetpoll.
Daar geloof ik niks van. Zeer bewuste keuze vanwege een ietwat dolgedraaide Belgicist.
Pijnlijk in feite.
robert t is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be