Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 december 2020, 10:10   #201
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik kan je redenering best volgen, dat is het probleem niet.
Maar met zoveel problemen en mogelijke oplossingen is het de kunst (ik blijf het herhalen) om ergens een evenwicht te vinden.
De Engelsen kunnen daar momenteel goed van meespreken, zeker als je leest/hoort/ziet wat er daar nu aan het gebeuren is.

En als we nu eens naar ons landje kijken, en vergelijken met de rest van Europa, doen we het momentel helemaal niet slecht.
Er is geen evenwicht. Het is zo of het is niet zo
En we doen het slecht. Het vertrouwen is met goede redenen dood en de problemen moeten ons dus geen oplossing verkopen.
De doorsnee burger is eerlijker dan een politiek die bewust informatie achterhoudt om met andere informatie angst aan te jagen.

Dit land is ronduit aan het afstevenen op een fascistisch bewind en dat noem ik helemaal slecht.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 10:10   #202
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.923
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Lol... Heel de wetenschap heeft het bij het verkeerde eind. Hij alleen heeft gelijk. Het druipt van zijn postings af.
Ferguson was de enigste die achter hem stond, en toen die ook zijn mening herzag was het ineens gene goeie nie meer.
Dus je hebt 't niet begrepen.
Ook niet waarom Ferguson plots gene goeie meer was..
Jammer, 't was u thans al een paar keer uitgelegd.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 10:11   #203
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.923
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik kan je redenering best volgen, dat is het probleem niet.
Maar met zoveel problemen en mogelijke oplossingen is het de kunst (ik blijf het herhalen) om ergens een evenwicht te vinden.
De Engelsen kunnen daar momenteel goed van meespreken, zeker als je leest/hoort/ziet wat er daar nu aan het gebeuren is.

En als we nu eens naar ons landje kijken, en vergelijken met de rest van Europa, doen we het momentel helemaal niet slecht.
Ja, 't zijn de momentopnames die tellen natuurlijk...
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 10:28   #204
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Er is geen evenwicht. Het is zo of het is niet zo
En we doen het slecht. Het vertrouwen is met goede redenen dood en de problemen moeten ons dus geen oplossing verkopen.
De doorsnee burger is eerlijker dan een politiek die bewust informatie achterhoudt om met andere informatie angst aan te jagen.

Dit land is ronduit aan het afstevenen op een fascistisch bewind en dat noem ik helemaal slecht.
Raar wel dat we nu een pak meer vrijheden hebben dan dat het in de eerste lockdown het geval was.
We mogen ons vrij verplaatsen, winkels zijn open, we mogen naar ons 2de verblijf, etc...
Hier spreek je je wel tegen hé.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 10:30   #205
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Dus je hebt 't niet begrepen.
Ook niet waarom Ferguson plots gene goeie meer was..
Jammer, 't was u thans al een paar keer uitgelegd.
Ik heb het maar al te goed begrepen.
Uw vrijheden, dat is het enigste wat telt.
Dat is zo wat de rode draad in heel jullie betoog.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 11:11   #206
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Raar wel dat we nu een pak meer vrijheden hebben dan dat het in de eerste lockdown het geval was.
We mogen ons vrij verplaatsen, winkels zijn open, we mogen naar ons 2de verblijf, etc...
Hier spreek je je wel tegen hé.
neen kojak, ik spreek mij niet tegen. Kijk eens buiten uw eigen bubbel en hoor eens naar de verhalen van mensen die getroffen werden door deze maatregelen. Ze komen niet op vtm en vrt helaas.

Zie het geheel, dat vereist een maandje intensief research en veel minder "me time". Er klopt iets niet en niemand onderzoekt de gevolgen van de maatregelen, of degene die dat doen krijgen geen aandacht.

Je moet niet blij zijn dat je u vrij mag verplaatsen. Het is sedert Hitler geleden dat we in ons land zulke "vrijheden" als deze ervaren hebben.
Ik wou dat ik u een klets op het achterhoofd kon geven om u enigszins wakker te schudden. Het is de normaalste zaak dat wij ons vrij kunnen verplaatsen en goederen kunnen kopen en verkopen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 11:17   #207
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
neen kojak, ik spreek mij niet tegen. Kijk eens buiten uw eigen bubbel en hoor eens naar de verhalen van mensen die getroffen werden door deze maatregelen. Ze komen niet op vtm en vrt helaas.

Zie het geheel, dat vereist een maandje intensief research en veel minder "me time". Er klopt iets niet en niemand onderzoekt de gevolgen van de maatregelen, of degene die dat doen krijgen geen aandacht.

Je moet niet blij zijn dat je u vrij mag verplaatsen. Het is sedert Hitler geleden dat we in ons land zulke "vrijheden" als deze ervaren hebben.
Ik wou dat ik u een klets op het achterhoofd kon geven om u enigszins wakker te schudden. Het is de normaalste zaak dat wij ons vrij kunnen verplaatsen en goederen kunnen kopen en verkopen.
Ik ook.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 13:19   #208
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik ook.
Mijn tv en radio staat uit en een social media profiel dat ik niet meer kon volgen door teveel volgers sloot ik deze zomer af. Het is een vreemd spektakel de mens flexibel zien buigen naar wat een vierkant scherm zegt de mens te doen. Maar eens een medemens zoals hen op signalen wijst, deze mensen niet gehoord willen worden. Zoals ik alles aftoets aan mijn Bijbel heb je mensen die alles spiegelen aan the narrative zoals de mainstream het uitzendt op beeldschermen.

We zouden niets van corona weten of merken als de media ons er niet aan zouden herinneren van ‘s ochtends tot ‘s avonds. Mensen zijn echt zot geworden, ik herken mijn medemensen niet meer. Paranoia tot en met en dat zonder drugs. Vreemd spektakel. Ik ben ook wel wat schuwer, maar sommige zijn gewoon irrationeel bang en dat leidt tot beleid met sinistere deuren en achterpoorten.
Het is een build up naar iets waarvan het einde nog lang niet in zicht is, zelfs niet na vaccin.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 13:55   #209
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Mijn tv en radio staat uit en een social media profiel dat ik niet meer kon volgen door teveel volgers sloot ik deze zomer af. Het is een vreemd spektakel de mens flexibel zien buigen naar wat een vierkant scherm zegt de mens te doen. Maar eens een medemens zoals hen op signalen wijst, deze mensen niet gehoord willen worden. Zoals ik alles aftoets aan mijn Bijbel heb je mensen die alles spiegelen aan the narrative zoals de mainstream het uitzendt op beeldschermen.

We zouden niets van corona weten of merken als de media ons er niet aan zouden herinneren van ‘s ochtends tot ‘s avonds. Mensen zijn echt zot geworden, ik herken mijn medemensen niet meer. Paranoia tot en met en dat zonder drugs. Vreemd spektakel. Ik ben ook wel wat schuwer, maar sommige zijn gewoon irrationeel bang en dat leidt tot beleid met sinistere deuren en achterpoorten.
Het is een build up naar iets waarvan het einde nog lang niet in zicht is, zelfs niet na vaccin.
Juist dat kom ik net van aan te tonen.
Ze luisteren wel degelijk naar wat er gezegd wordt en waar het kan houden ze daar ook rekening mee.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Raar wel dat we nu een pak meer vrijheden hebben dan dat het in de eerste lockdown het geval was.
We mogen ons vrij verplaatsen, winkels zijn open, we mogen naar ons 2de verblijf, etc...
Hier spreek je je wel tegen hé.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 31 december 2020 om 13:56.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 20:45   #210
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Lol... Heel de wetenschap heeft het bij het verkeerde eind. Hij alleen heeft gelijk. Het druipt van zijn postings af.
Als gij slim genoeg zijt om te begrijpen ‘dat heel de wetenschap’ het volgens jou bij het juiste eind heeft, dan zijt ge zéker slim genoeg om de argumenten in z’n postings die daar tegenin gaan onderuit te halen.
Maw, als ge écht zou begrijpen wat hij schrijft, dan kunt ge ook direct aanduiden waar ‘m mis zou zijn en waarom.

Helaas pindakaas…
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 20:46   #211
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Raar wel dat we nu een pak meer vrijheden hebben dan dat het in de eerste lockdown het geval was.
We mogen ons vrij verplaatsen, winkels zijn open, we mogen naar ons 2de verblijf, etc...
Hier spreek je je wel tegen hé.
Blij met een dooie mus...
Waar zijn onze vrijheden van vóór de eerste lockdown en tegen wanneer denk je dat we die terug krijgen ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 20:58   #212
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Als gij slim genoeg zijt om te begrijpen ‘dat heel de wetenschap’ het volgens jou bij het juiste eind heeft, dan zijt ge zéker slim genoeg om de argumenten in z’n postings die daar tegenin gaan onderuit te halen.
Maw, als ge écht zou begrijpen wat hij schrijft, dan kunt ge ook direct aanduiden waar ‘m mis zou zijn en waarom.

Helaas pindakaas…
Had je de draden mss wat beter gevolgd dat zou je nu zo geen onzin gepost hebben.
Verschillende posters hebben dat namelijk al gedaan alleen kan of wil jij dit blijkbaar niet zien.
Je weet toch waar het patrickve vooral om te doen is hoop ik ?
Ook dat hebben ik & anderen al meermaals aangetoond.
Van voor heel deze crisis trouwens al. Hij heeft het trouwens zelf ook toegegeven ook.
En nu ga je vragen waar ergens ?
Wel, herlees alles nog maar eens.
Ik ga die deeltjes niet gaan opzoeken voor u. Die spelletjes spel ik niet meer mee.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 31 december 2020 om 21:02.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 21:06   #213
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.924
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Blij met een dooie mus...
Waar zijn onze vrijheden van vóór de eerste lockdown en tegen wanneer denk je dat we die terug krijgen ?
Reizen zonder papieren?
Vrij rijden in de Schengenzone?
Geen tracking?
Overal wordt je gevolgd.... als ze nu eens hetzelfde doen met nieuwelingen ipv eigen burgers te tracken..

Intentieprocessen...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 21:11   #214
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Blij met een dooie mus...
Waar zijn onze vrijheden van vóór de eerste lockdown en tegen wanneer denk je dat we die terug krijgen ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik heb het maar al te goed begrepen.
Uw vrijheden, dat is het enigste wat telt.
Dat is zo wat de rode draad in heel jullie betoog.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 21:30   #215
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.924
Standaard

Intentieproces?

Ik ben hier voor de looncheque...

Toch werken of je wordt zot.

En het virus is veel te geprivilegieerd en lui. Bazenpoeper...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 21:33   #216
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik heb het maar al te goed begrepen.
Uw vrijheden, dat is het enigste wat telt.
Dat is zo wat de rode draad in heel jullie betoog.
Vertel eens, hoeveel levens(jaren) denkt ge al gered te hebben, met het opgeven van uw vrijheden ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 21:42   #217
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Vertel eens, hoeveel levens(jaren) denkt ge al gered te hebben, met het opgeven van uw vrijheden ?
Ik kwam het net nog van te posten en je geeft me op de koop toe nog gelijk ook.
Dat is ook de eerste keer dat jij me gelijk geeft.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 31 december 2020 om 21:42.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 21:44   #218
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik kwam het net nog van te posten en je geeft me op de koop toe nog gelijk ook.
Dat is ook de eerste keer dat jij me gelijk geeft.
Dat is geen antwoord op m'n vraag:

"Vertel eens, hoeveel levens(jaren) denkt ge al gered te hebben, met het opgeven van uw vrijheden ?"
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 31 december 2020 om 21:44.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 21:59   #219
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dat is geen antwoord op m'n vraag:

"Vertel eens, hoeveel levens(jaren) denkt ge al gered te hebben, met het opgeven van uw vrijheden ?"
Begrijpend lezen. Kan je dat ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 22:14   #220
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.975
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Je hebt wsl alle relevante/onderbouwde papers gemist mbt bv Ivermectine, om maar 1 vb te noemen ?
En wat met de economische schade die ondertussen tegen de 100 miljard euro komt aan te lopen ?
En wat met de uitgestelde diagnoses en behandelingen, waardoor er nu duizenden mensen ten dode zijn opgeschreven ?
En wat met de leerachterstand door de sluiting van de scholen ?
En wat met de fysieke achteruitgang door de sluiting van sportclubs, fitness en zwembaden ?
En wat met de psychologische schade bij de actieve bevolking door de lockdowns, waardoor talloze faillissementen gebeuren ?
En idem, wat met de ouderen die nu in eenzaamheid sterven, omdat ze hun familie niet meer mogen zien ?

Geef daar eens een antwoord op, Rudy, zonder op de grens van het trollen te vertoeven.
Werd het product Ivermictine goedgekeurd ?
Moet ik die papers lezen ?
Ik lees ze niet. Met de technische uitleg kan je iedereen overdonderen die geen insider is.
Ik geloof in de wetenschappers. Als ze geen vertrouwen hebben in het product, als het EMA het niet goedkeurt, dan is dat zo.
De rest van je betoog is er bijgesleurd.

Er zijn mensen die gewoonweg wat controversieel willen doen om een populistische indruk te wekken. Daar geraak je geen streep mee verder. Doe maar.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be