Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 25 maart 2005, 08:32   #201
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens
Koen

U hebt wel veel tekst nodig om te zeggen dat het Blok/belang
in 27 jaar nog NIETS voor Vlaanderen gerealiseerd heeft.

En die schutkring rond het Blok, daar heeft het Blok zelf voor gezorgd
en volgens Karel Dillen een geschenk uit de Hemel.
Denk dat ze liever wachten tot ze de totale meerderheid hebben.Kwestie van met niemand rekening te moeten houden.
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 25 maart 2005, 12:57   #202
KVE
Provinciaal Statenlid
 
KVE's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2004
Berichten: 701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens
Koen

U hebt wel veel tekst nodig om te zeggen dat het Blok/belang
in 27 jaar nog NIETS voor Vlaanderen gerealiseerd heeft.

En die schutkring rond het Blok, daar heeft het Blok zelf voor gezorgd
en volgens Karel Dillen een geschenk uit de Hemel.
Het is duidelijk dat u niet over de argumenten beschikt om dit te weerleggen. Feit is wél dat het Vlaams Blok/Belang als de meest consequente Vlaams-nationale strekking werd omschreven onder meer door Mark Grammens. Allerminst een rechtse nationalist! Hij heeft steeds een kritische houding aangenomen ten aanzien van het Vlaams Blok/Belang. Overigens helemaal terecht. Net zoals hij steeds een kritische houding heeft aangenomen tegenover alle andere democratische partijen. Wallonië bewijst trouwens iedere dag dat het Vlaams Blok/Belang wél degelijk een grote invloed heeft op de Belgische politiek. Ten zuiden van de taalgrens is men bevreesd over de opgang van dé Vlaams-nationale partij bij uitstek. Elke stem meer voor het Blok, is een stapje dichterbij de Vlaamse onafhankelijkheid. Van de N-VA heeft men in Wallonië géén schrik. Al wordt ze daar OOK omschreven als een perverse extreem-rechtse partij. Het is toch duidelijk dat Wallonië er alle baat bij heeft dat N-VA en Vlaams Blok/Belang tegen elkaar worden uitgespeeld. Verdeel én heers, het is niet het sleutelwoord van het Blok/Belang zoals u ten onrechte stelt. Maar van de almachtige PS-staat! U verwijt het Vlaams Blok/Belang alle zonde Israël's, terwijl de N-VA mak zit toe te kijken tot B-H-V wordt gesplitst. Met Belgische compromissenpolitiek, en dit steunt op historische feiten, heeft Vlaanderen nog nooit de buiten kunnen binnenhalen. Elk compromis met Wallonië was nadelig voor Vlaanderen. De N-VA is té naïef om dit te erkennen. En schuift alles wat fout loopt in de schoenen van het Vlaams Blok/Belang! Hypocriet overigens. Want had de VU nooit aan de regeringstafel gezeten in 1977 was het Vlaams Blok nooit geboren! De geboorte van het Vlaams Blok is de rechtstreekse schuld van de Volksunie! Omdat zij aan de regeringstafel verzuimde de Vlaamse belangen te behartigen.

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant
KVE is offline  
Oud 25 maart 2005, 19:48   #203
Clemens
Parlementsvoorzitter
 
Clemens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Berichten: 2.069
Standaard

FVH samen met M-R M in Oostenrijk.

Waar zit Frank Vanhecke?

In het Vlaams Belang vragen sommigen zich af waarom de voorzitter niet terugkeert uit Oostenrijk, nu de partij serieus in moeilijkheden zit.

Het is in het gezelschap van uitgerekend Marie-Rose Morel dat Frank Vanhecke in Oostenrijk verblijft.

Hij is daar naar eigen zeggen niet aan het skiën,
maar voor politieke contacten. 'We hebben erg goede contacten met Andreas Mölzer', luidt het. Mölzer is zopas uit de FPÖ van Jörg Haider gezet, na zijn kritiek op de regeringsdeelname van de FPÖ.

bron : Tijd
Clemens is offline  
Oud 26 maart 2005, 17:57   #204
PieterP
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 april 2004
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 1.343
Standaard

DE LEUGEN REGEERT

...De afgelopen weken werden in de pers alle registers tegen het Vlaams Belang nog eens opengetrokken: verdraaiingen, halve waarheden en hele leugens, verdachtmakingen, valse insinuaties en regelrechte vuilspuiterij. De schoothondjes van het paarse regime moeten zich - onder het goedkeurend oog van het Belgische establishment - de afgelopen weken flink geamuseerd hebben.

... een kleine bloemlezing van recente wapenfeiten...

...De pers maakt daarvan prompt: ‘Vlaams Belang weigert steun aan Tsunami 1212’. Een flagrante leugen die als een boemerang zou terugkeren in het gezicht van de bedenkers.
...
De linkerzijde in het Europese Parlement maar wil het lot van de joodse slachtoffers vooral gebruiken en misbruiken in de strijd tegen lastige politieke concurrenten die vragen stellen bij de multiculturele heilsleer van vandaag.

...Het Vlaams Belang weigerde mee te spelen in die hypocriete vertoning

... de gespeelde verontwaardiging in perscommentaren ...

... de eenzijdige verontwaardiging in pers en politiek heb ik aangeklaagd in de zaak Remmery...Wie is er hier ziek?

... al wat progressief is in Vlaanderen - of daar graag voor doorgaat - wierp zich in de bres om lijf en leden te verdedigen van de goed doorvoede heilige koe van Cultuur. Er was sprake van een moordaanslag, censuur, het begin van de dictatuur en nog meer van dat… Onzin natuurlijk.

... de vuile oorlog tegen het Vlaams Belang... manifeste leugens...

... perverse mediastrategie...

... journalisten die bloed geroken hadden...

... Op de rode, Antwerpse stadszender ATV ...

... Alle hypocriete verontwaardiging in de krantenkolommen ...t

...Sorry hoor, maar de kretologie van Vandermeersch en het wild strooien met het ‘racisme-etiket’

...het denkbeeldige ‘racisme’ van het Vlaams Belang.

...hebben de opiniemakers het grofste geschut uit de stal gehaald om de boodschapper onder vuur te nemen... “

... De pershyena’s die schrijven over ‘ruzies’ aan de top van de partij nemen hun wensen voor werkelijkheid.

...In weerwil van politieke banbliksems en opgestoken vingertjes in de pers, wordt onze zorg ...

... Diegene die blijven geloven in hun multiculturele sprookje zitten gigantisch probleem!

Frank Vanhecke
Voorzitter Vlaams Belang


Enfin, het gaat blijkbaar niet over een intensief debat...

Uit het communiqué van 8 bladzijden van Vanhecke blijkt echter iets anders...
Het is een emotioneel document geworden.
Het werd geschreven in de typische Bloktaal wat een soort automatisme geworden is, dit althans volgens Verstrepen.
Alles is de schuld van de pers. Er is niets aan de hand.
Vijf bladzijden zijn anti moslim teksten. Het predicaat racistisch is dus niet toevallig...

Het is natuurlijk een puur propagandastukje geworden met een voorstelling van feiten die niet aan de waarheid beantwoordt. Dat is jammer want zo sluit het Blok zich voortdurend nog verder uit als mogelijke gesprekspartner. Want dat hebben wij noiet gezegd, neen, dat is geen standpunt, neen daar zijn we niet mee bezig, neen dat is niet belangrijk.

De lijn Dillen haalt het: geen machtsdeelname.
Goed om weten.
PieterP is offline  
Oud 29 maart 2005, 02:10   #205
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Denk dat ze liever wachten tot ze de totale meerderheid hebben.Kwestie van met niemand rekening te moeten houden.
Bwa als niemand mag meewerken met het Vlaams Belang is het normaal dat je het alleen moet doen he. Bijgevolg verzwakken partijprogramma's automatisch af wanneer je coalitiepartners hebt. Volgens mij kan het Vlaams Belang pas volledig op zijn recht komen als het haar eigen ding mag doen dan zou de bevolking er meer baat bij hebben. De grote meerderheid van de Vlamingen is tegen de toetreidng van turkije tot de EU, is voor strengere integratievoorwaarden, tegen het cordon sanitaire, tegen het premierschap van Di Rupo enz
Wanneer mensen zich veiliger voelen en zich thuis voelen in hun land/staat dan heb je volgens mij al een pak minder verzuring.
Een totale of zogeheten absolute meerderheid zit er volgens mij gemeentelijk wel in. Dat bijvoorbeeld in dorp x of gemeente x een Vlaams Belanger de plak zwaait, om het zo uit te drukken. Als er niet te veel versnipperde partijen zijn is dit al bij een 40 �* 45% mogelijk.
Dus ik denk dat dat perfect mogelijk is en het huidige establishment uiteindelijk hun ondergang tekent, tenzij men nu tekent voor een centrum-rechts beleid.

Laatst gewijzigd door separatist : 29 maart 2005 om 02:39.
Internaut is offline  
Oud 29 maart 2005, 09:53   #206
PieterP
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 april 2004
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 1.343
Standaard

[font=Arial]Verstrepen schrijft.

5 kranten lezen als usual. Alexandra Coolen heeft kritiek op mij lees ik in De Standaard.. het zij zo. Raakt me niet, verwaarloosbaar.. fait divers. (voorspelbare val die gespannen wordt.neen, neen…nu nog niet.)

Ondertussen wat telefoongesprekken met mensen uit de partij en daarbuiten die de afgelopen week alsook de mediaberichten met mij willen analyseren, bespreken en bekijken. Men wacht op een evaluatie en duidelijk signaal van skiënde voorzitters enzovoort…

De analyse van Bart Brinckman
(niet echt ne fan van mij..) is ook gespreksonderwerp. Voor een stuk (43%) terecht. Afwachten dus op de moves binnen de partij de volgende weken. Wordt nog boeiend.

Verstrepen schrijft ten minste.
Van Morel staat niets op de web log sedert 14/03 en dan was het nog een communiqué van het Blok. Wat doet dat wicht eigenlijk? Wat deed ze in Oostenrijk? Onderhandelen met FPO die de verkiezingen verloren heeft? Waarom was Dillen dan niet daar? Die is ten minste ook Europees parlementslid. Of was het een partije plezier maken?
De weblog van Annemans staat ook droog.



[/font]
PieterP is offline  
Oud 29 maart 2005, 11:47   #207
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Die Azal is ook weer zo een forumverpester als ik hier zo lees hoor. Heb ik dan respect voor mensen als Jan van den Berghe.

Wat Prins Filip betreft: ofwel gaat hij zich bezighouden met de nadagen van de monarchie oftewel stapt hij eruit en richt hij een politieke partij op. Zo in de watten gelegd worden omdat je toevallig uit de juiste buik gekomen bent... leren wij in de lessen geschiedenis hoe ondemocratisch het was dat in het Oude Griekenland en Rome de politieke klasse bestond uit mensen uit de rijkste en voornaamste families(toch in het begin van die twee grote rijken), maar als je de lijn durft doortrekken naar ons koningshuis...owee dan pleeg je heiligschennis hoor.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 29 maart 2005, 11:54   #208
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens
FVH samen met M-R M in Oostenrijk.

Waar zit Frank Vanhecke?

In het Vlaams Belang vragen sommigen zich af waarom de voorzitter niet terugkeert uit Oostenrijk, nu de partij serieus in moeilijkheden zit.

Het is in het gezelschap van uitgerekend Marie-Rose Morel dat Frank Vanhecke in Oostenrijk verblijft.

Hij is daar naar eigen zeggen niet aan het skiën,
maar voor politieke contacten. 'We hebben erg goede contacten met Andreas Mölzer', luidt het. Mölzer is zopas uit de FPÖ van Jörg Haider gezet, na zijn kritiek op de regeringsdeelname van de FPÖ.

bron : Tijd
Kunt beter in het buitenland zitten uit politieke interesse,zoals Vanhecke,als uit geprofiteer zoals De Gucht.
Die zit wekelijks in het buitenland voor de grootste onnozeligheden.
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 29 maart 2005, 11:56   #209
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Koen Vermant, ik denk niet dat wij van u lessen hoeven te krijgen. Als ik me herinner hoe u tekeer ging op het forum van Ronduit N-VA...dat was beneden alle peil. Scheldtirades schuwde u daar niet, dus hou u hier tenminste wat in. Het is niet de bedoeling dat wij hier een tweede Baskenland gaan creeëren. Oja, wie was nu ook weer die journalist die zei dat de N-VA vandaag meer macht heeft dan de VU waaruit het Blok is gekomen? Ïn Wallonië doen ze alsof ze schrik hebben van het VB, maar dat is slechts illusie. Hoe meer je denkt dat ze daar schrik hebben van De Winter, hoe beter voor hen, want dat maakt het VB steeds overmoediger. In 2006 krijgen jullie jullie moment van absolute glorie, maar dan zal je tegen 2007 het moeten bewijzen of de pudding zakt totaal in elkaar.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 29 maart 2005, 12:01   #210
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Koen Vermant, ik denk niet dat wij van u lessen hoeven te krijgen. Als ik me herinner hoe u tekeer ging op het forum van Ronduit N-VA...dat was beneden alle peil. Scheldtirades schuwde u daar niet, dus hou u hier tenminste wat in. Het is niet de bedoeling dat wij hier een tweede Baskenland gaan creeëren. Oja, wie was nu ook weer die journalist die zei dat de N-VA vandaag meer macht heeft dan de VU waaruit het Blok is gekomen? Ïn Wallonië doen ze alsof ze schrik hebben van het VB, maar dat is slechts illusie. Hoe meer je denkt dat ze daar schrik hebben van De Winter, hoe beter voor hen, want dat maakt het VB steeds overmoediger. In 2006 krijgen jullie jullie moment van absolute glorie, maar dan zal je tegen 2007 het moeten bewijzen of de pudding zakt totaal in elkaar.
Jong n-va'er.
Je hebt nu je entree als niveaanse VB basher wel gemaakt.
Voor wanneer is die splitsing van BHV ook al weer??
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 29 maart 2005, 12:03   #211
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Die Azal is ook weer zo een forumverpester als ik hier zo lees hoor
Sommige mensen uiten hun mening niet altijd op een beleefde manier,alhoewel dit een open forum is dus hebben ze het recht om hun mening te zeggen.

Kunt beter met modder gooien naar die BUB'ers met hun "deportatie en holocaust" obsessie.Dat is pas laag bij de grond!
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 29 maart 2005, 12:05   #212
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Jong n-va'er.
Je hebt nu je entree als niveaanse VB basher wel gemaakt.
Voor wanneer is die splitsing van BHV ook al weer??
Idd stab,heb hem ook al gevraagd wat de N-VA van zin is in Antwerpen.Gaan ze nu samen met de grijze grauwe massa of niet?Ik lees de grootste tegenstrijdigheden.
Het antwoord ben ik echter nog steeds schuldig...........
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 29 maart 2005, 12:10   #213
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Koen Vermant, ik denk niet dat wij van u lessen hoeven te krijgen. Als ik me herinner hoe u tekeer ging op het forum van Ronduit N-VA...dat was beneden alle peil. Scheldtirades schuwde u daar niet, dus hou u hier tenminste wat in. Het is niet de bedoeling dat wij hier een tweede Baskenland gaan creeëren. Oja, wie was nu ook weer die journalist die zei dat de N-VA vandaag meer macht heeft dan de VU waaruit het Blok is gekomen? Ïn Wallonië doen ze alsof ze schrik hebben van het VB, maar dat is slechts illusie. Hoe meer je denkt dat ze daar schrik hebben van De Winter, hoe beter voor hen, want dat maakt het VB steeds overmoediger. In 2006 krijgen jullie jullie moment van absolute glorie, maar dan zal je tegen 2007 het moeten bewijzen of de pudding zakt totaal in elkaar.
De pudding van het Vlaams Belang is de vorige verkiezingen voor de zoveelste keer achtereen in elkaar gezakt!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline  
Oud 29 maart 2005, 12:12   #214
Flandriar
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 20 maart 2005
Berichten: 368
Standaard

In Antwerpen? Ervoor zorgen dat centrumlinks en centrumrechts een efficiente coalitie kunnen vormen en voorkomen dat het xenofobe VB de grootste stad van Vlaanderen terug naar de Middeleeuwen brengt.
Flandriar is offline  
Oud 29 maart 2005, 12:18   #215
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flandriar
In Antwerpen? Ervoor zorgen dat centrumlinks en centrumrechts een efficiente coalitie kunnen vormen en voorkomen dat het xenofobe VB de grootste stad van Vlaanderen terug naar de Middeleeuwen brengt.
Dat zou een grote stap vooruit zijn want nu zitten ze in de Oertijd!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline  
Oud 29 maart 2005, 12:23   #216
Melf
Banneling
 
 
Melf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Locatie: antwerpen
Berichten: 567
Standaard

Citaat:
In Antwerpen? Ervoor zorgen dat centrumlinks en centrumrechts een efficiente coalitie kunnen vormen en voorkomen dat het xenofobe VB de grootste stad van Vlaanderen terug naar de Middeleeuwen brengt.
Ik persoonlijk zou liever links in de oppositie willen zien.


mvg.melf
Melf is offline  
Oud 29 maart 2005, 12:37   #217
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Dat zou een grote stap vooruit zijn want nu zitten ze in de Oertijd!
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 29 maart 2005, 12:46   #218
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flandriar
In Antwerpen? Ervoor zorgen dat centrumlinks en centrumrechts een efficiente coalitie kunnen vormen
Hoe kunnen links en rechts nu theoretisch een coalitie vormen?Dit is nu de grote vraag sé en waarom de politiek in ons land zo stroef verloopt.Dit gaat gewoon niet!
Is net hetzelfde als je een kat en een muis in één hok steekt.

Je kunt goed beleid voeren als je samen aan dezelfde koort trekt,en de kiezers zullen uitmaken wie er aan die koort mag trekken!

Wacht maar,het deksel gaat weer op hun neus kletsen,en het zal harder zijn dan alle andere keren!
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 30 maart 2005, 21:41   #219
Clemens
Parlementsvoorzitter
 
Clemens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Berichten: 2.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Idd stab,heb hem ook al gevraagd wat de N-VA van zin is in Antwerpen.Gaan ze nu samen met de grijze grauwe massa of niet?Ik lees de grootste tegenstrijdigheden.
Het antwoord ben ik echter nog steeds schuldig...........

Dat het Blok/belang eerst eens voor eigen deur vaagt.

Waarom is het cordon er gekomen ?

En mannen als Blokker De Man zullen er wel voor zorgen
dat geen enkele ernstige partij met het Blok zal willen samen werken.

De Blok-tanker is inderdaad nog steeds niet gedraaid
met de komst van het Belang.

Gelukkig gaan FVH en M-R Morel skiën in Oostenrijk
om tot rust te komen.
Clemens is offline  
Oud 30 maart 2005, 21:56   #220
cortelinckx
Schepen
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 462
Standaard

Hoe meer mijnheer De Man in de gazet komt hoe beter. En indien mogelijk Het Nieuwsblad. Ik heb daar nu zo'n gratis proefabonnementding op dat nog een paar weken loopt. Dus wel rap zijn.
cortelinckx is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be