Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 28 juli 2006, 15:56   #201
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Oproepen tot het in brand steken van auto's is uiteraard zeer vredelievend en zeker geen oproep tot geweld...
Bedankt.
eno2 is offline  
Oud 28 juli 2006, 20:16   #202
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.802
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht


Volgens de heilige forumregels mag je perfect schrijven dat iemand liegt, of dat een bewering een leugen is. Je mag echter niet schrijven dat iemand een leugenaar is.

En als domoor geknipt wordt, hoe zou het dan zitten met kip zonder kop?
Alweer er om heen draaien Stone? Dit is zo nutteloos als de zee diep is
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline  
Oud 31 juli 2006, 10:16   #203
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Kim
Oproepen tot het in brand steken van auto's is uiteraard zeer vredelievend en zeker geen oproep tot geweld...

Bedankt.

Ik zou zelf meer zeggen: de auto is het meest vervaarlijke Weapon of Mass Destruction dat de mens ooit gemaakt heeft.

Een paar lucide mensen beginnen echter al door te krijgen, dat de privé -auto maar een korte toekomst meer beschoren is.

De man, die op een van de drukste kruispunten in Madrid met een cape torero speelde voor de auto's is een grote moderne held. Hij werd echter
in een gesloten instelling geplaatst.

Laatst gewijzigd door eno2 : 31 juli 2006 om 10:17.
eno2 is offline  
Oud 31 juli 2006, 13:07   #204
vulpes
Gouverneur
 
Geregistreerd: 29 juni 2006
Berichten: 1.268
Standaard

klein vraagje: er is steeds sprake van het 'forumreglement'. Misschien kan het gewoon met een 'sticky' geplaatst worden? dan weet je eigenlijk wat er te wachten staat: x strafpunten voor zus of zo. Of het feit dat 'binnenland' streng gecontroleerd wordt. Ook inzake het minimaliseren van de holocaust blijken jullie ontzettend streng te zijn.. maar hoe kan je dat als 'nieuweling' weten? Je kan ook meedelen waarom iemand nog niet kan stemmen in een poll...

hoogstwaarschijnlijk is die info hieromtrent wel ergens te vinden, maar persoonlijk ben ik het vooral indirect te weten gekomen.. misschien is zo'n sticky wel handig.. ook voor jullie: is er maar te verwijzen naar 'artikel zoveel'.

Verder, 'k vind het heel goed dat kan worden gevraagd waarom iemand werd geband en ik begrijp ook wel dat moderators geen zin hebben om zich urenlang te verantwoorden voor deze of gene beslissing. Echter, het is begrijpelijk dat er discussies ontstaan omtrent een ban (zoals er discussies ontstaan omtrent zoveel beslissingen... ).

Persoonlijk vind ik het niet zo opportuun, als moderator van een forum waarop allerlei politieke beslissingen in vraag worden gesteld, niet toe te laten dat eigen beslissingen in vraag worden gesteld. Misschien gewoon ergens een linkje leggen waar mensen naar hartelust kunnen discussiëren over het terecht of onterecht karakter van een beslissing?
vulpes is offline  
Oud 31 juli 2006, 13:17   #205
Black Cat
Minister-President
 
Black Cat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2006
Berichten: 4.205
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulpes Bekijk bericht
klein vraagje: er is steeds sprake van het 'forumreglement'. Misschien kan het gewoon met een 'sticky' geplaatst worden? dan weet je eigenlijk wat er te wachten staat: x strafpunten voor zus of zo. Of het feit dat 'binnenland' streng gecontroleerd wordt. Ook inzake het minimaliseren van de holocaust blijken jullie ontzettend streng te zijn.. maar hoe kan je dat als 'nieuweling' weten? Je kan ook meedelen waarom iemand nog niet kan stemmen in een poll...

hoogstwaarschijnlijk is die info hieromtrent wel ergens te vinden, maar persoonlijk ben ik het vooral indirect te weten gekomen.. misschien is zo'n sticky wel handig.. ook voor jullie: is er maar te verwijzen naar 'artikel zoveel'.

Verder, 'k vind het heel goed dat kan worden gevraagd waarom iemand werd geband en ik begrijp ook wel dat moderators geen zin hebben om zich urenlang te verantwoorden voor deze of gene beslissing. Echter, het is begrijpelijk dat er discussies ontstaan omtrent een ban (zoals er discussies ontstaan omtrent zoveel beslissingen... ).

Persoonlijk vind ik het niet zo opportuun, als moderator van een forum waarop allerlei politieke beslissingen in vraag worden gesteld, niet toe te laten dat eigen beslissingen in vraag worden gesteld. Misschien gewoon ergens een linkje leggen waar mensen naar hartelust kunnen discussiëren over het terecht of onterecht karakter van een beslissing?
Doe geen moeite, met dit soort moderatie is geen gesprek mogelijk. Ze gaan onmiddellijk op hun strepen staan. En echte toelichting kan je niet krijgen.

Stel de vraag: hoeveel medewerkers zijn politics.be zijn forumlid, en welke?

Stel nu dat Peter Johan eigenlijk Jan Hyoens is, je zal het nooit weten.

De opmerking van Pelgrimforever was zeer terecht, een deftig antwoord van de mod's onmogelijk.
__________________
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi)

Laatst gewijzigd door Black Cat : 31 juli 2006 om 13:18.
Black Cat is offline  
Oud 31 juli 2006, 13:18   #206
Elo
Uw buurtmoderator
Burgemeester
 
Elo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2006
Berichten: 539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ten Dele Heilig Forumreglement Bekijk bericht
ieps

Kader het in, hang boven je bureau.

Laatst gewijzigd door Elo : 31 juli 2006 om 13:46.
Elo is offline  
Oud 31 juli 2006, 13:18   #207
Black Cat
Minister-President
 
Black Cat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2006
Berichten: 4.205
Standaard

Zie wel? Verloren moeite.
__________________
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi)
Black Cat is offline  
Oud 31 juli 2006, 13:24   #208
Elo
Uw buurtmoderator
Burgemeester
 
Elo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2006
Berichten: 539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulpes Bekijk bericht
klein vraagje: er is steeds sprake van het 'forumreglement'. Misschien kan het gewoon met een 'sticky' geplaatst worden? dan weet je eigenlijk wat er te wachten staat: x strafpunten voor zus of zo. Of het feit dat 'binnenland' streng gecontroleerd wordt. Ook inzake het minimaliseren van de holocaust blijken jullie ontzettend streng te zijn.. maar hoe kan je dat als 'nieuweling' weten? Je kan ook meedelen waarom iemand nog niet kan stemmen in een poll...
We zijn streng omdat wij verantwoordelijk zijn. Als jij hier berichten post dat de holocaust een picknick was, en iemand meldt dat of men komt daar achter, dan is het de administratie die verantwoordelijk is.

Citaat:
hoogstwaarschijnlijk is die info hieromtrent wel ergens te vinden, maar persoonlijk ben ik het vooral indirect te weten gekomen.. misschien is zo'n sticky wel handig.. ook voor jullie: is er maar te verwijzen naar 'artikel zoveel'.
Beetje gegeven.

Citaat:
Verder, 'k vind het heel goed dat kan worden gevraagd waarom iemand werd geband en ik begrijp ook wel dat moderators geen zin hebben om zich urenlang te verantwoorden voor deze of gene beslissing. Echter, het is begrijpelijk dat er discussies ontstaan omtrent een ban (zoals er discussies ontstaan omtrent zoveel beslissingen... ).
Tuurlijk.

Citaat:
Persoonlijk vind ik het niet zo opportuun, als moderator van een forum waarop allerlei politieke beslissingen in vraag worden gesteld, niet toe te laten dat eigen beslissingen in vraag worden gesteld. Misschien gewoon ergens een linkje leggen waar mensen naar hartelust kunnen discussiëren over het terecht of onterecht karakter van een beslissing?
Richt iets op, zou ik zeggen.

Laatst gewijzigd door Elo : 31 juli 2006 om 13:25.
Elo is offline  
Oud 31 juli 2006, 13:25   #209
Elo
Uw buurtmoderator
Burgemeester
 
Elo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2006
Berichten: 539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cat Bekijk bericht
Zie wel? Verloren moeite.
Wie admin, mod, technische ondersteuning etc is, vind je zeer gemakkelijk terug onderaan de hoofdpagina rechts.

Laatst gewijzigd door Elo : 31 juli 2006 om 13:29.
Elo is offline  
Oud 31 juli 2006, 13:28   #210
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elo Bekijk bericht
Wie admin, mod, technische ondersteuning etc is, vind je zeer gemakkelijk terug onderaan de hoofdpagina rechts.
huh?
op wiki?
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 31 juli 2006, 13:30   #211
Elo
Uw buurtmoderator
Burgemeester
 
Elo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2006
Berichten: 539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
huh?
op wiki?
Oeps, foutje
Elo is offline  
Oud 31 juli 2006, 13:32   #212
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

zieje, ze durven toegeven dat ze fouten maken
Nynorsk is offline  
Oud 31 juli 2006, 13:33   #213
Elo
Uw buurtmoderator
Burgemeester
 
Elo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2006
Berichten: 539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
zieje, ze durven toegeven dat ze fouten maken
Ik heb dat nog gedaan, bij Kaatd's eerste ban bijvoorbeeld.

Hoewel die strafpunten wél terecht waren, naar mijn mening. Soit, gedane zaak.
Elo is offline  
Oud 31 juli 2006, 13:34   #214
Black Cat
Minister-President
 
Black Cat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2006
Berichten: 4.205
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elo Bekijk bericht
Wie admin, mod, technische ondersteuning etc is, vind je zeer gemakkelijk terug onderaan de hoofdpagina rechts.
Leuk: je link werkt niet. En ik heb nog niet zoiets gemerkt als: bv: Peter Johan (Jan Hyoens op het forum). Politics.be heeft ook medewerkers die geen moderatoren zijn: hoeveel daarvan zijn forumlid? Wie?

En nog maar herhalen dat jullie de opmerking van pelgrimforever ongebruikt laten liggen. Het schaam-driehoekje is namelijk onvoldoende.

Jullie beschermelingen zullen blij zijn.
__________________
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi)
Black Cat is offline  
Oud 31 juli 2006, 13:37   #215
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cat Bekijk bericht
Leuk: je link werkt niet. En ik heb nog niet zoiets gemerkt als: bv: Peter Johan (Jan Hyoens op het forum). Politics.be heeft ook medewerkers die geen moderatoren zijn: hoeveel daarvan zijn forumlid? Wie?

En nog maar herhalen dat jullie de opmerking van pelgrimforever ongebruikt laten liggen. Het schaam-driehoekje is namelijk onvoldoende.

Jullie beschermelingen zullen blij zijn.

die link werkt nu wel.

ge zijt al evenzeer aan 't zagen als die pipo die er moeite mee had dat medewerkers van politics geïnteresseerd zijn in politiek en wel eens een eigen mening durven hebben.
grow up, en ga u achter een doos kleenex voor al die traantjes.
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 31 juli 2006, 13:53   #216
vulpes
Gouverneur
 
Geregistreerd: 29 juni 2006
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elo Bekijk bericht
Kader het in, hang boven je bureau.
huh? hier stond zo-even een hele tekst en nu enkel nog ieps????

eigenlijk vind ik het wel een flauwe reactie... Kader het in.. zucht.

'k vond gewoon dat een sticky met een overzichtelijk reglement makkelijk is - vooral voor nieuwkomers... die gaan heus niet alle berichten waar ook gepost gaan lezen om te weten wat nu wel en wat nu niet mag...

maar goed... jullie doen ermee wat jullie willen.. 't was maar een suggestie.
vulpes is offline  
Oud 31 juli 2006, 13:56   #217
vulpes
Gouverneur
 
Geregistreerd: 29 juni 2006
Berichten: 1.268
Standaard

wat de holocaust betreft: er zijn idd strafbepalingen (er is overigens een thread waar er over gedicusssieerd werd) en 'k meen mij te herinneren dat door een of meerdere moderators strenger werd opgetreden dan wettelijk vereist.. was het niet zo dat iemand beweerde dat 6mio-1 zelfs niet werd getolereerd? dat is toch iets wat men behoort te weten.. toch?
vulpes is offline  
Oud 31 juli 2006, 13:58   #218
Elo
Uw buurtmoderator
Burgemeester
 
Elo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2006
Berichten: 539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulpes Bekijk bericht
huh? hier stond zo-even een hele tekst en nu enkel nog ieps????
Ik had even een deel van intern gebruik gegeven, mijn excuses, de officiele versie volgt.

Citaat:
eigenlijk vind ik het wel een flauwe reactie... Kader het in.. zucht.

'k vond gewoon dat een sticky met een overzichtelijk reglement makkelijk is - vooral voor nieuwkomers... die gaan heus niet alle berichten waar ook gepost gaan lezen om te weten wat nu wel en wat nu niet mag...

maar goed... jullie doen ermee wat jullie willen.. 't was maar een suggestie.
Je moet begrijpen dat wij ons niet tot elke nieuweling kunnen richten. Vragen staat vrij, en voor kleine overtredingen bestaan waarschuwingen.
Elo is offline  
Oud 31 juli 2006, 14:02   #219
Kazze
Lokaal Raadslid
 
Kazze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2005
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulpes Bekijk bericht
'k vond gewoon dat een sticky met een overzichtelijk reglement makkelijk is - vooral voor nieuwkomers...
Het idee is ook geopperd binnen het moderatoren-team. Nog even geduld (technische mensen zijn momenteel met vakantie en zo).

Citaat:
maar goed... jullie doen ermee wat jullie willen.. 't was maar een suggestie.
Een goede suggestie, wat mij betreft.
Kazze is offline  
Oud 31 juli 2006, 14:02   #220
Elo
Uw buurtmoderator
Burgemeester
 
Elo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2006
Berichten: 539
Standaard

Gelieve deze draad wel ernstig te houden. In het verleden hebben we hier al moeten snoeien, en zoals geweten houdt niemand van een mod die extra werk moet doen omdat er wat gelold wordt.

Daar hebben we K&K voor, dit topic is specifiek voor serieuze vragen met mogelijks een serieuze feedback.
Elo is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be