Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 november 2009, 16:39   #201
rikbe
Europees Commissaris
 
rikbe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2006
Locatie: Vlaanderen/Jutland
Berichten: 7.098
Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
@ MArlboro : bedankt om verzen uit de Koran hier neer te typen, zo heb ik die nog eens kunnen opfrissen. Mocht ik die verzen vergeten, zou ik nog durven zondigen. Elke dag een opfrissing en mijn kans op een verblijf in de hemel zou stijgen. Je zou alleszins een goede apostel zijn
Een Moslim die zijn verzen vergeet??? Hoe kan dat nu?
__________________
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven.
"The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor
rikbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 16:49   #202
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Kwetst ? ba neen. Ik sta volledig achter die verzen.
Oke dan,maar anderzijds zeg je wel dat belgen geen respect hebben voor hun vrouw?

Je spreekt je eigen ferm tegen nu maar soit,je doet maar.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 16:50   #203
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Een Moslim die zijn verzen vergeet??? Hoe kan dat nu?
Tis ook zo ne moslim die alleen moslim is als em er misbruik kan van maken.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 18:58   #204
100%Turk&Moslim
Partijlid
 
Geregistreerd: 1 november 2009
Berichten: 236
Standaard

Wij gaan hier de macht in de toekomst nog overnemen, dat staat vast als een paal boven water. We zijn een dominanter volk dan de Belgen, als we met meer zijn in de toekomst, dan zullen we (met financiële steun uit Islamitische landen) hier de macht grijpen en jullie gaan nog blij zijn als de machtsoverdracht zonder bloedvergieten gebeurt. Dat laatste kan ik echter niet garanderen, als jullie braaf zijn dan zal het zonder bloedvergieten gebeuren

Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 3 november 2009 om 19:02.
100%Turk&Moslim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 19:13   #205
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 24 juli 2009
Berichten: 827
Standaard

Man laat je niet zo op stang jagen
Je spreekt veel te radicaal en ik denk dat je wel beter kunt als dit.
Respect voor beide culturen, dat heb ik ook en ik denk dat je toch wel wijzer bent dan dit.

Laat je niet verleiden tot radicale praat want ik ben zeker dat je dit eigenlijk niet meent.
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 19:18   #206
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Man laat je niet zo op stang jagen
Je spreekt veel te radicaal en ik denk dat je wel beter kunt als dit.
Respect voor beide culturen, dat heb ik ook en ik denk dat je toch wel wijzer bent dan dit.

Laat je niet verleiden tot radicale praat want ik ben zeker dat je dit eigenlijk niet meent.
Het is erg voor u he,jij die het wel kan en de mensen blaaskes kan wijsmaken,tja,zo'n mensen verkloten het natuurlijk voor jullie niewaar.
De ware aard zoals ik al heb gezegt.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 19:29   #207
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 24 juli 2009
Berichten: 827
Standaard

Ben gewoon bijna zeker dat hij dit niet meent.
Je moet me niet zo snel veroordelen hoor
Ik kan ook wel kritisch denken
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 19:43   #208
100%Turk&Moslim
Partijlid
 
Geregistreerd: 1 november 2009
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Ben gewoon bijna zeker dat hij dit niet meent.
Je moet me niet zo snel veroordelen hoor
Ik kan ook wel kritisch denken
Goed gezien
100%Turk&Moslim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 20:07   #209
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Fijn, maar dan zou ik als ik jou was zulke posts achterwege laten en iets genuanceerder over Belgen spreken.
Misschien kan je zelf het goede voorbeeld geven en zo bewijs dat het Westen wel degelijk superieur is.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 20:11   #210
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 24 juli 2009
Berichten: 827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Misschien kan je zelf het goede voorbeeld geven en zo bewijs dat het Westen wel degelijk superieur is.
Zeg ik dat?
Lees even verder aub.
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 20:15   #211
rikbe
Europees Commissaris
 
rikbe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2006
Locatie: Vlaanderen/Jutland
Berichten: 7.098
Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Wij gaan hier de macht in de toekomst nog overnemen, dat staat vast als een paal boven water. We zijn een dominanter volk dan de Belgen, als we met meer zijn in de toekomst, dan zullen we (met financiële steun uit Islamitische landen) hier de macht grijpen en jullie gaan nog blij zijn als de machtsoverdracht zonder bloedvergieten gebeurt. Dat laatste kan ik echter niet garanderen, als jullie braaf zijn dan zal het zonder bloedvergieten gebeuren
Dominanter? Nee, jullie zijn alleen maar agressiever. Om te domineren moet je verstand en verantwoordelijkszin hebben. En daar zie je maar weinig van in Moslimlanden.

Ik zou maar niet teveel rekenen op steun uit Moslimlanden. Elk Moslimland houdt zijn rijkdom gierig voor zichzelf. ZIe de Palestijnen, ze hadden al heel lang geholpen kunnen worden maar geen enkel Moslimland heeft er een cent voor over.

Bovendien zal de petroleum vroeg of laat uitgeput zijn en dan vliegen ze terug naar het steentijdperk.

En nee, er zal weinig bloed vloeien. De Westerse landen hoeven maar op een knop te drukken om de Moslimlanden te veranderen in een radioactief vuilnisbelt.
__________________
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven.
"The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor
rikbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 20:16   #212
rikbe
Europees Commissaris
 
rikbe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2006
Locatie: Vlaanderen/Jutland
Berichten: 7.098
Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Misschien kan je zelf het goede voorbeeld geven en zo bewijs dat het Westen wel degelijk superieur is.
Jouw posten zijn niet echt een bewijs daarvan.
__________________
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven.
"The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor
rikbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 21:23   #213
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Jouw posten zijn niet echt een bewijs daarvan.
Het spijt me; ik voel me enerzijds niet zo superier; en kan anderzijds zo geen hoogstaande posts produceren als jij doet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Dominanter? Nee, jullie zijn alleen maar agressiever. Om te domineren moet je verstand en verantwoordelijkszin hebben. En daar zie je maar weinig van in Moslimlanden.

Ik zou maar niet teveel rekenen op steun uit Moslimlanden. Elk Moslimland houdt zijn rijkdom gierig voor zichzelf. ZIe de Palestijnen, ze hadden al heel lang geholpen kunnen worden maar geen enkel Moslimland heeft er een cent voor over.

Bovendien zal de petroleum vroeg of laat uitgeput zijn en dan vliegen ze terug naar het steentijdperk.

En nee, er zal weinig bloed vloeien. De Westerse landen hoeven maar op een knop te drukken om de Moslimlanden te veranderen in een radioactief vuilnisbelt.
Zo'n hoogstaande, genuanceerde, niet-agressieve,....kortom superieure post!
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 22:17   #214
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
[...]als jullie braaf zijn dan zal het zonder bloedvergieten gebeuren
Mijn dank hiervoor. Ik neem het graag letterlijk. Maar toch ben ik een beetje bang want als je ophangt dan vloeit er geen bloed namelijk. En je zegt niet 'zonder doodmaken gebeuren'. Gaarne verheldering hierover.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 22:45   #215
IronChef
Minister-President
 
IronChef's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2009
Berichten: 4.993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Wij gaan hier de macht in de toekomst nog overnemen, dat staat vast als een paal boven water. We zijn een dominanter volk dan de Belgen, als we met meer zijn in de toekomst, dan zullen we (met financiële steun uit Islamitische landen) hier de macht grijpen en jullie gaan nog blij zijn als de machtsoverdracht zonder bloedvergieten gebeurt. Dat laatste kan ik echter niet garanderen, als jullie braaf zijn dan zal het zonder bloedvergieten gebeuren
Aangezien alle immigranten bij elkaar maar een handjevol procenten uitmaken van de totale Europese bevolking (en dat zijn lang niet allemaal moslims) zullen types als jou nog héél hard uit hun pijp mogen komen alvorens jullie hier iets meer mogen doen dan alleen maar het vuile werk opknappen waar wij ons te goed voor voelen.

Meer zelfs, idiote en arrogante uitspraken zoals die van jou zullen ervoor zorgen dat de autochtone bevolking in de nabije toekomst zo kwaad wordt dat zij dat handjevol moslims zullen platslaan alsof het een vervelende mug was.
__________________
ab lo dolchor qu'al cor mi vai
IronChef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 22:51   #216
rikbe
Europees Commissaris
 
rikbe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2006
Locatie: Vlaanderen/Jutland
Berichten: 7.098
Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Het spijt me; ik voel me enerzijds niet zo superier; en kan anderzijds zo geen hoogstaande posts produceren als jij doet.



Zo'n hoogstaande, genuanceerde, niet-agressieve,....kortom superieure post!
Dank je.
Ik was niet zeker dat jij hem zou begrijpen.
__________________
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven.
"The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor
rikbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 23:51   #217
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tja, je kunt er natuurlijk ook lieven bij de vleet op nahouden tot je moet trouwen met je nicht, ...
Inteelt kan gevaarlijk zijn. Ik weet niet of dit hier het geval is in deze Turkse familie, waar kinderen op handen en voeten lopen:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/4782492.stm


Meer commentaar is te vinden op:
http://culturelifesciencenews.blogspot.com/
__________________
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 01:37   #218
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Pedofilie/kindermisbruik is namelijk heel populair bij de Belgen.
Met dit verschil dat in het Westen pedofielen gestraft worden en moslims een pedofiel (Mo) vereren.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 10:56   #219
100%Turk&Moslim
Partijlid
 
Geregistreerd: 1 november 2009
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Met dit verschil dat in het Westen pedofielen gestraft worden en moslims een pedofiel (Mo) vereren.
De pubertijdsfase bestaat nog maar sinds 2-3 eeuwen. In de tijd van de profeet bestond de pubertijdsfase niet, ook niet in het Westen. Ik wil u er attent opmaken dat de pubertijdsfase gedurende de vorige eeuw is verlengd (leerplicht tot 12 jaar, vervolgens tot en met 16 en 18 jaar). Alles heeft te maken met de eisen van de samenleving en hoe die samenleving daarop reageert. De beslissing om onderwijs te verlengen, heeft de start van het volwassen leven verlengd, waarop er zoiets is ontstaan als de pubertijd. Biologisch gezien zijn meisjes op 12-13 jarige leeftijd in staat om een kind te baren. Psychologisch gezien niet, althans niet in het Westen. Maar niet vergeten dat de mensen toendertijd in stammen leefden (toendertijd bestond er nog niet zoiets als een kerngezin met enkel mama-papa-kinderen die samenleven, zelfs ook niet in het Westen) en werden kinderen opgevoed door de stam (en dus niet door de 12-14 jarige moeder alleen). Zodoende was en is er voor de tijd van de profeet niks abnormaals aan het feit dat hij een veel jonger (volwassen) meisje heeft gehuwd. Zelfs in het Westen is het vandaag de dag niet abnormaal met een jonger (maar volwassen) persoon te huwen. Je maakt de fout door de ruime maatschappelijke context van toen te negeren, je beoordeelt het verleden vanuit de huidige levensstandaarden, maar dan ben je fout bezig.
De profeet was dus geen pedofiel. Hij is getrouwd met een jonger meisje, maar niet met een kind (voor die tijd). Meerderjarigheid werd toen meer biologisch bepaald dan nu, bovendien was de samenleving eenvoudiger en had je steun van de stam om te overleven, waardoor je niet zo even rijp hoefde te zijn als de dag van vandaag om te huwen en kinderen te krijgen.

Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 4 november 2009 om 10:59.
100%Turk&Moslim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 11:15   #220
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
De profeet was dus geen pedofiel.
Oh jawel. Een normale volwassen man voelt zich niet aangetrokken tot een kind dat nog met poppen speelt. Al de rest is lulkoek om iets toch maar trachten goed te praten net zoals zijn talrijke andere wandaden.


Mijn weg naar de Islam en terug weg ervan
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...hp?f=21&t=9926
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 4 november 2009 om 11:18.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be