Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 augustus 2006, 01:45   #201
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Jazeker
Heb je ook iets ten gronde te vertellen over wat ik zei ?

Dacht ik al.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 01:47   #202
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Mensen, gezien Feremans in zijn roesje zit, ga ik maar eens slapen. Ik moet morgen ook weer hard werken voor zijn pensioen.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 01:51   #203
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Niet volgens jou. Dat is gewoon hoe Al Quada werkt... het zijn aparte cellen. De top is op rondreis... waar het te heet wordt, verhuizen ze. Maar in de woestijnen van Afghanistan staan nog steeds kampen om te trainen.
En feremans wil maar niet geloven dat ik echt een superlicht ben.
Want ik ken gene bal af van de werking van Al Qaida, het was een logische veronderstelling dat al die organisaties één grote koepel zijn.

Trouwens feremans, ik heb nog altijd geen antwoord op mijn vraag : wie waren ze en waarom ze het deden gekregen !
Ik ben nog altijd aan het wachten. In dat artikel staat enkel hoe ze hun 'activiteiten' aan het organiseren zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 01:51   #204
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Geloof jij nu echt dat Al Qaida het enige is ? Al die fundamentalisten hangen aan elkaar als één groot netwerk volgens mij.
Moet je eens zien hoe deze mekaar bevechten, aanvallen, de lucht in jagen...
Niet lachen he
Citaat:
Geloof jij nu echt dat er geen mogelijkheid tot communicatie nog is daar ?
Communiceren laten is persé oorlog willen. Oorlog begint waar de diplomatie eindigt. De VS wil oorlog want ze willen geen diplomatie, niemand vraagt nog de andere zijn mening. De bedoeling is dus duidelijk.
Citaat:
Hoe komen we dan aan die videofilms van de leiders van Al Qaida op tv ?
Die zijn ineengestoken door paar slimme mensen hier ofzo ?
Geef me eens een samenvatting, of beter gezegd één punt van het programma dat Al Qaida al jaren naar voor brengt?
De films die wij zien zijn in het Arabisch en sterk gericht op terreurdaden van die mannen, de bedrijgingen die zij uiten, de moorden die zij plegen.
Men laat nooit weten wat ze hierbij als boodschap geven. Omdat daar natuurlijk ook een stuk waarheid in zit die kwetst.

Citaat:
Die kerels zijn al zo gebrainwashed, dat ze helemaal niet meer elke dag opnieuw hun dosis oppepping van hogerhand nodig hebben. Die weten wat ze te doen staan, en die gekken doen dat nog ook.
Er is inderdaad een hoop gemaakt van allerlei gekken. Sommigen vonden dat zij maar een privé oorlogje konden beginnen, anderen meenden naar de hemel te gaan, nog anderen hadden iets tegen de steun van het westen aan Israël. Nogmaals: er zit geen lijn meer in.


Citaat:
Heb jij dat artikel zelf gelezen ? Ik ga het morgen eens opnieuw en grondig doornemen.
Wat ik lees zijn de 7 stappen naar de overheersing...
Klopt. De bedoeling van (de oorspronkelijke) Al Quaida én de strategie komen bijna naadloos overeen met die van het Vlaams Belang. Niet toevallig hebben ze bijna identiek dezelfde ideologie: haat voor de andere, Eigen volk eerst, het doel wettigt de middelen, de wereld deugd niet, het herhalen van leugens enz...
Gechoqueerd: lees die artikels en val niet uit je stoel.
Net zoals het VB zijn zij er ook in geslaagd om de nodige heibel te veroorzaken en hun beestigheden ingang te laten vinden: zij hebben met heel weinig moeite de boel op stelten gezet.
Hun doel (eerste stappen) is verwezenlijkt: het westen kwaad maken op de islam. Het VB doet hier trouwens goed aan mee. Moest Bin Laden kunnen hij zou de Philippe een flinke duit schenken!

Laatst gewijzigd door ericferemans : 11 augustus 2006 om 01:56.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 01:54   #205
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Trouwens feremans, ik heb nog altijd geen antwoord op mijn vraag : wie waren ze en waarom ze het deden gekregen !
Ik ben nog altijd aan het wachten. In dat artikel staat enkel hoe ze hun 'activiteiten' aan het organiseren zijn.
Ik weet niet wie het meest seniel is... degene die een degelijk antwoord van Feremans verwacht of Feremans zelf

(maar ik vergeef jou)
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 01:57   #206
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

weet je feremans... volgens mij is de oplossing een belgië met een multicultureel burgerschap zoals je vriendje Black Cat dat voorstelt. Dan komt alles in orde... we worden de ocmw van de wereld en intussen worden ook onze vluchten met het vliegtuig het doel van de islamisten die we zelf binnenlaten en laten teren op ons belastingsgeld.

brave new world
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 02:00   #207
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
weet je feremans... volgens mij is de oplossing een belgië met een multicultureel burgerschap zoals je vriendje Black Cat dat voorstelt. Dan komt alles in orde... we worden de ocmw van de wereld en intussen worden ook onze vluchten met het vliegtuig het doel van de islamisten die we zelf binnenlaten en laten teren op ons belastingsgeld.

brave new world
Wat Al Qaida wil is niet hier zachtjes de boel komen overnemen.
Zij willen, net als het VB een klimaat scheppen IN EIGEN LAND zodat hun leiders er de macht kunnen grijpen. Niets interessert hen minder dan wat hier gebeurt met de islamieten. Steunen de arabische landen de Palestijnen???
NOT. Zij willen een slachtoffer. Zoals het VB ook graag slachtoffer speelt.

In feite interessert het Westen hen geen moer. Als je luistert naar wat ze zeggen dan is dat meestal dat de arabische landen te westers zijn, en dat er teveel westerse invloed is. Komt dit liedje je bekend voor?

De enige manier om te ontsnappen aan hun plannetjes is om hun fanatisme geen voedingsbodem te geven. Om mensen correct te behandelen. Om een einde te maken aan de schandalige toestanden in Israêl en omstreken.
Niet op zijn Busch maar met goede bedoelingen.

Ik verdenk Busch er ook steeds meer van een fundamentalist te zijn, en dat is precies wat de extremisten in de arabische landen willen: een vijaand.

Multicul heeft hier niets mee te maken: het is het tegenovergestelde van fundamentalisme, en het zint onze rechtse rakkers niet en die van ginder ook al niet.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 11 augustus 2006 om 02:06.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 02:07   #208
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

[quote=ericferemans;1864383]
Citaat:
Moet je eens zien hoe deze mekaar bevechten, aanvallen, de lucht in jagen...
Niet lachen he
Nogmaals het bewijs dat extremisten gewoon goed gek zijn. En dat ze zelfs zo ver willen gaan in hun drang om te heersen over alles en iedereen, dat ze zelfs hun eigen mensen uitmoorden. Ja, voor zo'n mensen wil ik graag openstaan voor dialoog...NIET!
Communiceren laten is persé oorlog willen. Oorlog begint waar de diplomatie eindigt. De VS wil oorlog want ze willen geen diplomatie, niemand vraagt nog de andere zijn mening. De bedoeling is dus duidelijk.
Toon mij dan eens aan waar hun diplomatie ooit begonnen is? Onmogelijk, ze hebben nooit opengestaan voor dialoog, en dat zullen ze heel waarschijnlijk nooit doen ook. Vandaar dat de VS zich buiten Libanon-Israël houdt? Vandaar dat de VS enkel ingrijpt als het een beetje TE ver gaat? Tijdens den oorlog hier vroeger, kwam de VS anders ook te laat, net op het einde, om zo met de eer van de overwinning te kunnen gaan lopen...
Geef me eens een samenvatting, of beter gezegd één punt van het programma dat Al Qaida al jaren naar voor brengt?
Overheersen, alle niet-gelovigen doden, dat komt steeds naar voor uit hun daden en boodschappen. Lees de Koran er op na anders. Of praat eens met moslims die aangepast zijn aan de westerse normen en waarden, zonder hun geloof af te zweren, maar die toch eerlijk genoeg hun mening reeds durven uiten. Anders kom je maar eens vanuit uwe ivoren toren in mijn wijk praatjes doen met de mensen (alloch- en autochtoon).
De films die wij zien zijn in het Arabisch en sterk gericht op terreurdaden van die mannen, de bedrijgingen die zij uiten, de moorden die zij plegen.
Men laat nooit weten wat ze hierbij als boodschap geven. Omdat daar natuurlijk ook een stuk waarheid in zit die kwetst.
Nogmaals, indien de wereld de boodschap van hen niet mag weten, als men er nooit over praat...waar komt dan uw zekerheid vandaan dat ze wel degelijk een boodschap willen meegeven? (buiten die van vernieling en dood). U mag mij hier dan met veel plezier kwetsen, u zal nergens 1 degelijke boodschap of mededeling die voor dialoog vatbaar is vinden.

Er is inderdaad een hoop gemaakt van allerlei gekken. Sommigen vonden dat zij maar een privé oorlogje konden beginnen, anderen meenden naar de hemel te gaan, nog anderen hadden iets tegen de steun van het westen aan Israël. Nogmaals: er zit geen lijn meer in.
Heeft die er dan ooit wel ingezeten ? Zoja, gelieve mij hier dan van in te lichten, ik weet daar niets van af. Het zijn gekken. Niet meer, niet minder.
Gekken horen thuis in gekkenhuis, oppakken, opsluiten en afvoeren. In die graad van gekheid, komt zelfs geen jaren therapie aan te pas wegens hopeloze zaak.

Klopt. De bedoeling van (de oorspronkelijke) Al Quaida én de strategie komen bijna naadloos overeen met die van het Vlaams Belang. Niet toevallig hebben ze bijna identiek dezelfde ideologie: haat voor de andere, Eigen volk eerst, het doel wettigt de middelen, de wereld deugd niet, het herhalen van leugens enz...
Gechoqueerd: lees die artikels en val niet uit je stoel.
Gaat u nu beweren dat een VB een mini-Al Qaida is? Nu val ik van mijn stoel se!
Nooit gedacht dat zij alles met geweld zouden oplossen. Nu ja, lijkt mij vrij onwaarschijnlijk wat u zegt, ze hebben namelijk nog nooit de kans gehad om te bewijzen wat u hen, samen met andere PC'en aanwrijft.
Enfin, de pot verwijt de ketel...Even mijn bescheiden mening er bij zetten.
Eigen volk eerst...Wat is daar nu zo mis mee? Dat men eerst de eigen bevolking verzorgt, en de overschot uitdeelt aan anderen? (Nuja, overschot hebben wij niet in onze staatskas)
Bij hen wettigt het doel de middelen... Bij PC's is het net omgedraaid, de middelen wettigen het doel.
De wereld deugt niet? Allee, zijn de mensen van het VB er ook al achter gekomen? De wereld is rot! Improve the world, start by yourself!Ipv constant op anderen te zitten afgeven.
Het herhalen van leugens, tiens tiens, een partij die niet mee deel uit maakt van het bestuur waar dan ook, neemt al op voorhand de tactieken van de PC partijen over. Ze doen dat niet slecht dan !
Groetjes
Het lichtje 8)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 02:13   #209
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Wat Al Qaida wil is niet hier zachtjes de boel komen overnemen.
Inderdaad, ze doen het vrij hardhandig, daar heb je gelijk in !
Zij willen, net als het VB een klimaat scheppen IN EIGEN LAND zodat hun leiders er de macht kunnen grijpen. Niets interessert hen minder dan wat hier gebeurt met de islamieten. Steunen de arabische landen de Palestijnen???
NOT. Zij willen een slachtoffer. Zoals het VB ook graag slachtoffer speelt.
Prima ! Dat ze het dan ook in eigen land uit gaan vechten !! Mijn steun krijgen ze alvast dan !

In feite interessert het Westen hen geen moer. Als je luistert naar wat ze zeggen dan is dat meestal dat de arabische landen te westers zijn, en dat er teveel westerse invloed is. Komt dit liedje je bekend voor?
Nog beter, dat ze dan ginder blijven? En daar verder hun moordadige plannetjes uitvoeren en dan die o zo slechte westerse wereld met rust laten !

De enige manier om te ontsnappen aan hun plannetjes is om hun fanatisme geen voedingsbodem te geven. Om mensen correct te behandelen. Om een einde te maken aan de schandalige toestanden in Israêl en omstreken.
Niet op zijn Busch maar met goede bedoelingen.
Maw, blijven gelijk geven, blijven toegeven, blijven angsthaasje zijn, in de hoop dat ze ons dan met rust laten ? Not in this life dear !

Ik verdenk Busch er ook steeds meer van een fundamentalist te zijn, en dat is precies wat de extremisten in de arabische landen willen: een vijaand.
Nog beter, ze kunnen verder cowboytje en indiaantje spelen met Bush, laten ze Europa dan met rust denk je? Neen, wij delen mee in de leuke happenings die de VS samen met Europa voor ons mee gemaakt heeft.

Multicul heeft hier niets mee te maken: het is het tegenovergestelde van fundamentalisme, en het zint onze rechtse rakkers niet en die van ginder ook al niet.
Multicul nog tot daar aan toe, pamper en knuffelbeleid zijn mede de oorzaak dat fundamentalisten denken zich alles te kunnen permitteren. Dat is een stuk dat jij niet begrijpt of niet wil begrijpen.
Ik kan het u altijd eens proberen uit te leggen, maar waarschijnlijk is dat nutteloze energie verspillen. Wat baten kaars en bril... ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 02:16   #210
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik weet niet wie het meest seniel is... degene die een degelijk antwoord van Feremans verwacht of Feremans zelf

(maar ik vergeef jou)
Elaba, zie maar dat ik uw katje niet kom knijpen in het donker !!!
Ik ben niet seniel. 'IK' ben daar nog niet oud genoeg voor.
8)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 12:21   #211
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Duupje: Nog beter, dat ze dan ginder blijven? En daar verder hun moordadige plannetjes uitvoeren en dan die o zo slechte westerse wereld met rust laten !

Ja maar het Westen laat hen toch ook niet met rust? Ik denk hierbij vooral aan de VS. Deze steunt zelfs dictoriale regimes, waardoor "het volk" zéker niet kan krijgen wat het wil.

Duupje: Multicul nog tot daar aan toe, pamper en knuffelbeleid zijn mede de oorzaak dat fundamentalisten denken zich alles te kunnen permitteren.

Iedereen heeft het hier over knuffelpolitiek enz.. maar wat percies bedoelt men daarmee? Kunnen jullie voorbeelden geven?

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 11 augustus 2006 om 12:23.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 12:28   #212
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
weet je feremans... volgens mij is de oplossing een belgië met een multicultureel burgerschap zoals je vriendje Black Cat dat voorstelt. Dan komt alles in orde... we worden de ocmw van de wereld en intussen worden ook onze vluchten met het vliegtuig het doel van de islamisten die we zelf binnenlaten en laten teren op ons belastingsgeld.

brave new world
Maar wat stel jij dan voor? De islam compleet uitroeien? Dat is zelfs niet eens realistisch. Moest het Westen, vooral VS (GB), zich minder bemoeien met het Midden-Oosten, dan zouden er al een heel pak minder problemen zijn i.v.m. terrorisme.

Teren op jouw belastingsgeld? De moslims die hier wonen betalen ook belastingen hoor.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 13:46   #213
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Duupje: Nog beter, dat ze dan ginder blijven? En daar verder hun moordadige plannetjes uitvoeren en dan die o zo slechte westerse wereld met rust laten !

Ja maar het Westen laat hen toch ook niet met rust? Ik denk hierbij vooral aan de VS. Deze steunt zelfs dictoriale regimes, waardoor "het volk" zéker niet kan krijgen wat het wil.
Weerom een zeer terechte opmerking!
Wie bewapende de Taliban? De VS mij dunkt.
Wie bewapende Samdam, en bakte er zoete broodjes mee om daarenboven Iran te bestrijden: de huidige minister van buitenlandse zaken van de VS HIMSELF.

Dat wij hen gerust laten is om te lachen. Tel de doden die wij daar hebben op onze kerfstok genomen en vergelijk met de slachtoffers van 9/11 en alle aanslagen samen. Dan zie je hoe oneindig absurd het is dat zij ons fysiek bedrijgen en wij hen gerust laten. Dit is geen onozel gewauwel meer: het is vuige, leugenachtige propaganda ofwel het bewijs dat hier gehersenspoelden rond lopen.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 14:00   #214
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:


Oorspronkelijk bericht door ericferemans [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG]
Wat Al Qaida wil is niet hier zachtjes de boel komen overnemen.
Inderdaad, ze doen het vrij hardhandig, daar heb je gelijk in !


Maar enfin: ik stel dat ze niet HIER de boel willen overnemen, op een trage manier maar GINDER op een vrij hardhandige manier. Jij geeft hier een onozele manier een antwoord op dat nergens op slaat. Leren lezen.







Citaat:


Zij willen, net als het VB een klimaat scheppen IN EIGEN LAND zodat hun leiders er de macht kunnen grijpen. Niets interessert hen minder dan wat hier gebeurt met de islamieten. Steunen de arabische landen de Palestijnen???
NOT. Zij willen een slachtoffer. Zoals het VB ook graag slachtoffer speelt.
Prima ! Dat ze het dan ook in eigen land uit gaan vechten !! Mijn steun krijgen ze alvast dan !
Ik kan me voorstellen dat je overal voor geweld bent, daar en hier. Maar heb ik niet net gesteld dat ze in eigen land actief zijn, nauwelijks hier? Waarom dan die uitroep die nergens op slaat? Leer lezen en denken.
Citaat:
In feite interessert het Westen hen geen moer. Als je luistert naar wat ze zeggen dan is dat meestal dat de arabische landen te westers zijn, en dat er teveel westerse invloed is. Komt dit liedje je bekend voor?
Nog beter, dat ze dan ginder blijven? En daar verder hun moordadige plannetjes uitvoeren en dan die o zo slechte westerse wereld met rust laten !
Ik stelde juist dat ze de Westerse wereld inderdaad gerust laten, dat ze hier absoluut niet komen massaal vechten, bezetten, overheersen zoals wij dat massaal doen in het nabije en verre Oosten. Is dat nu een respons op wat ik zeg of droom je gewoon? Leren lezen, denken en je hoofd erbij houden.


Citaat:
De enige manier om te ontsnappen aan hun plannetjes is om hun fanatisme geen voedingsbodem te geven. Om mensen correct te behandelen. Om een einde te maken aan de schandalige toestanden in Israêl en omstreken.
Niet op zijn Busch maar met goede bedoelingen.
Maw, blijven gelijk geven, blijven toegeven, blijven angsthaasje zijn, in de hoop dat ze ons dan met rust laten ? Not in this life dear !
Heb ik gezegd dat je moet toegeven aan geweld? JIJ ZEGT DAT ZOEVEN! Ik zei zeer duidelijk dat wij ons niet moeten laten meeslepen door het foute gedrag van anderen en correct moeten blijven. Het is niet omdat zij dwalen dat we nu enthousiast dezelfde (verkeerde) weg moeten inslaan. Je was weer eens vertrokken voor een flater.

I
Citaat:
k verdenk Busch er ook steeds meer van een fundamentalist te zijn, en dat is precies wat de extremisten in de arabische landen willen: een vijaand.
Nog beter, ze kunnen verder cowboytje en indiaantje spelen met Bush, laten ze Europa dan met rust denk je? Neen, wij delen mee in de leuke happenings die de VS samen met Europa voor ons mee gemaakt heeft.
Inderdaad willen ze hier haat kweken: zo kunnen ze zich beter profileren in eigen land en nationalistische gevoelens kweken, fanatisme en vreemdelingenhaat. Net zoals het blok en jij dat hier doen. Bush speelt hier op in en jij vindt dat ze verder moeten doen en dan weer niet, want ze betrekken er Europa in.
Weet je eigenlijk nog zelf wat je precies wil?


Citaat:
Multicul heeft hier niets mee te maken: het is het tegenovergestelde van fundamentalisme, en het zint onze rechtse rakkers niet en die van ginder ook al niet.
Multicul nog tot daar aan toe, pamper en knuffelbeleid zijn mede de oorzaak dat fundamentalisten denken zich alles te kunnen permitteren. Dat is een stuk dat jij niet begrijpt of niet wil begrijpen.
Ik kan het u altijd eens proberen uit te leggen, maar waarschijnlijk is dat nutteloze energie verspillen. Wat baten kaars en bril... ?
Dat uigerekende jij, die alles ondersteboven verstaat en achterstevoren beantwoord over brillen spreekt is natuurlijk oer-geestig. Dat je het niet kunt uitleggen is duidelijk, maar dat je veronderstelt dat ik je gelul niet kan weerleggen staat dus vast.
Dat pamper- en knuffelbeleid is iets dat je moet aantonen. BIj mijn weten klagen de allochtonen niet van te veel geknuffeld te worden, is er niemand die daar mee bezig is maar is er aantoonbaar toenemende aggressie, verbaal en anderzijds te voelen tegenover iedereen die een ander taaltje spreekt of kleurtje heeft. Jagen jongeren uit welgestelde VB-middens op vreemdelingen met jachtgeweren, beschuldigen eerste Ministers allochtonen die lol maken in een bus omdat ze zich verzetten tegen een racist die hen wurgde.
De wereld op zijn kop zetten is gemakkelijk, maar de waarheid is dat dit niemand baat bijbrengt.






[/quote]
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 15:53   #215
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Maar enfin: ik stel dat ze niet HIER de boel willen overnemen, op een trage manier maar GINDER op een vrij hardhandige manier. Jij geeft hier een onozele manier een antwoord op dat nergens op slaat. Leren lezen.


Denk jij nu echt dat ik dom ben ? Droom dan zeer gerust verder !
Ik wist heus wel hoe jij het bedoelde.






Ik kan me voorstellen dat je overal voor geweld bent, daar en hier. Maar heb ik niet net gesteld dat ze in eigen land actief zijn, nauwelijks hier? Waarom dan die uitroep die nergens op slaat? Leer lezen en denken.
In eigen land actief ? Yeah right! Vandaar al de slachtoffers in andere landen... Spanje, Engeland, VS. Me dunkt dat er in het verleden al vaker gepraat is met mensen die niet open staan voor dialoog en kost wat kost toch voor geweld kiezen. Ik daarentegen ben niet voor geweld. Ik wil dan ook dat het ophoudt met onschuldige mensen te laten omkomen omdat een paar eikels met geld het graag anders willen zien!


Ik stelde juist dat ze de Westerse wereld inderdaad gerust laten, dat ze hier absoluut niet komen massaal vechten, bezetten, overheersen zoals wij dat massaal doen in het nabije en verre Oosten. Is dat nu een respons op wat ik zeg of droom je gewoon? Leren lezen, denken en je hoofd erbij houden.
Ze laten het westen niet met rust. Vbn ? Spanje, VS, Engeland. Daar stierven al honderden ONSCHULDIGE mensen door het geklooi van het beleid.



Heb ik gezegd dat je moet toegeven aan geweld? JIJ ZEGT DAT ZOEVEN! Ik zei zeer duidelijk dat wij ons niet moeten laten meeslepen door het foute gedrag van anderen en correct moeten blijven. Het is niet omdat zij dwalen dat we nu enthousiast dezelfde (verkeerde) weg moeten inslaan. Je was weer eens vertrokken voor een flater.
Ik was helemaal niet vertrokken voor een flater. De Gucht en Flahaut wel, zij wilden nl alweer ons leger inschakelen. Voor een 'democratisch' land als het onze, zijn ze er toch ook op uit de VS en Engeland naar de pijpen te dansen. Wiens gedrag is der dan fout ? Ben je tegen oorlog, prima, maar stuur dan geen mensen naar daar.


Inderdaad willen ze hier haat kweken: zo kunnen ze zich beter profileren in eigen land en nationalistische gevoelens kweken, fanatisme en vreemdelingenhaat. Net zoals het blok en jij dat hier doen. Bush speelt hier op in en jij vindt dat ze verder moeten doen en dan weer niet, want ze betrekken er Europa in.
Weet je eigenlijk nog zelf wat je precies wil?
Het zal u verbazen, ik weet degelijk wat ik wil, ophouden met die nonsens en voor eens en altijd afrekenen met extremisme waar dan ook. Ik heb in tegenstelling tot u geen zaken met wat het Bush/Blair-team ons voorschotelen. Natuurlijk maak ik geen deel uit van het beleid, en kan ik net als zovele andere mensen zeggen wat we willen, uiteindelijk doen de regeringen (in dit land en op Europees vlak) hun zin toch. Bij mij kregen ze geen steun dmv troepen om hun zin toch te kunnen doordrijven.
Wat het blok wil doen, interesseert mij namelijk nog minder, zij maken geen deel uit van het beleid, dus hoef ik er mij ook geen zorgen over te maken.




Dat uigerekende jij, die alles ondersteboven verstaat en achterstevoren beantwoord over brillen spreekt is natuurlijk oer-geestig. Dat je het niet kunt uitleggen is duidelijk, maar dat je veronderstelt dat ik je gelul niet kan weerleggen staat dus vast.
Blij dat ik u kan vermaken, u hebt net hetzelfste effect op mijn lachspieren bij momenten. Dat u het niet kunt uitleggen is evenzeer duidelijk, ik kreeg namelijk nog steeds geen antwoord op mijn toch wel heel simpele vraag van gisterenavond : Wie waren en waarom deden ze het ? (gewoon feiten weergeven is soms heel moeilijk indien het niet in uw kraam past)
Dat pamper- en knuffelbeleid is iets dat je moet aantonen. BIj mijn weten klagen de allochtonen niet van te veel geknuffeld te worden, is er niemand die daar mee bezig is maar is er aantoonbaar toenemende aggressie, verbaal en anderzijds te voelen tegenover iedereen die een ander taaltje spreekt of kleurtje heeft. Jagen jongeren uit welgestelde VB-middens op vreemdelingen met jachtgeweren, beschuldigen eerste Ministers allochtonen die lol maken in een bus omdat ze zich verzetten tegen een racist die hen wurgde.
De wereld op zijn kop zetten is gemakkelijk, maar de waarheid is dat dit niemand baat bijbrengt.


Perfect staaltje van knuffelbeleid dat u hier zelf aantoont.
Telkens het VB als DE grote zondige afschilderen, terwijl onze maatschappij en hoe het er aan toe gaat enkel aan de PC'en te danken is. Zij maken namelijk uit hoe er geregeerd wordt. Een VB dat te klein is om te regeren kan namelijk niet zulke beslissingen pakken. Als het al verknalt wordt, is het omdat PC zijn zin doordrijft uit schrik van mandaatjes te verliezen aan een VB-politicus.
Natuurlijk klaagt niemand van een knuffelbeleid ! Hij/zij die geknuffeld wordt, voelt zich namelijk goed.
De enige vbn die u aanhaalt zijn diegene die in uw gedachtengoed passen. Ga eens de straat op man, ga eens praten met al die mensen die last hebben van inbraken, overvallen, etc.
Leer eens luisteren naar de HELE bevolking, ongeacht afkomst, huidskleur of taal. Pas DAN kan je meepraten over wat er onder de mensen leeft. Ik woon in zo'n multiculwijk, ik praat op zen minst met zowel alloch- EN autochtone mensen. En raar maar waar, zij delen allemaal zowat mijn mening.
Nu jij terug, en als je niet zinnig kan reageren, laat het dan liever achterwege, want jij maakt jezelf even schuldig met mensen te verwijten die u niets misdeden, als zowat de rest van de politieke wereld.
Alleen hoor je dat niet graag als zogezegde PC'er.
Trouwens, indien u enkel kan reageren door dingen belachelijk te maken en weg te lachen, zegt dat meer over u en uw manieren dan over de mijn.
MVG
Duupje


[/quote]
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 17:45   #216
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
het idee van de joden vervolgen verkocht ook goed destijds.
ach hey, that's life.
En dus moet het VB aangepakt worden?

Hoe groot is de kans dat Dewinter en co een concentratiekamp oprichten voor de Marokkanen als ze aan de macht komen?
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 17:49   #217
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist Bekijk bericht
En dus moet het VB aangepakt worden?

Hoe groot is de kans dat Dewinter en co een concentratiekamp oprichten voor de Marokkanen als ze aan de macht komen?
Als je bepaalde pc's moet geloven, zijn ze het al aan het voorbereiden, ondergronds ofzo...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 18:37   #218
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist Bekijk bericht
En dus moet het VB aangepakt worden?

Hoe groot is de kans dat Dewinter en co een concentratiekamp oprichten voor de Marokkanen als ze aan de macht komen?
Hoe groot is overigens de kans dat Dewinter "aan de macht komt".
En ook: waarom spreken de VB-ers steeds over het totaal realiseren van een programma terwijl dit niet kan ?
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 19:22   #219
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Hoe groot is overigens de kans dat Dewinter "aan de macht komt".
En ook: waarom spreken de VB-ers steeds over het totaal realiseren van een programma terwijl dit niet kan ?
Ik denk dat jij hallucineert. Ik spreek dagelijks Vlaams Belangers. Zelden of nooit hoor ik zegswijzen als een Dewinter die aan 'de macht' komt of een 'totaal' realiseren van ons programma. Ook het Vlaams Belang weet dat er water bij de wijn moet, maar verraad plegen zoals de NVA dat heeft gedaan, zit er niet in.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 20:16   #220
de limburgse leeuw
Europees Commissaris
 
de limburgse leeuw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 mei 2004
Locatie: limburg
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Dat men de noden van de kleine man moet aanpakken is juist. Zeker mbt. armoedebestrijding...

Maar hoe zou uw 'comite voor ea politiek' de allochtonen/migratieproblematiek- en de daarmee gepaard gaande criminaliteit aanpakken? Op een linkse manier? Daar pas ik dan toch voor....
Ik denk dat alleen structurele oplossingen voor armoede een soelaas kunnen bieden. Racisme zal niks oplossen. Iedereen weet dat er armoedeproblemen zijn, ook bij de meeste vreemdelingen, maar dat kan alleen maar opgelost worden door het leven goedkoper te maken en ervoor te zorgen dat mensen banen krijgen.

U gaat er schijnbaar al vanuit dat criminaliteit en migratie samenhangen. Maar daar ben ik niet van overtuigd. Hoe meer ze zich integreren in deze Amerikanistische maatschappij, gebaseerd op moord, hebzucht en criminaliteit, hoe erger het wordt. Daarom moet men het kapitalisme en de Amerikaanse dictatuur uit het zadel lichten. Om erger te voorkomen.

De grote partijen in ons land kiezen echter kritiekloos voor de USA, voor de kernwapens en voor politiegeweld tegen verkozenen des volks (zie het gebeurde in Borsbeek). Daardoor zijn die partijen/regeringen niet eens meer legitiem, aangezien ze slechts aan de macht kunnen blijven door massaal leugens te verkopen over de eigen doelstellingen en mensen te misleiden, hetzij door de verkiezingen te vervalsen. Deze politiek wordt volgens ons niet gewenst door de meerderheid, maar slechts door een minderheid van kapitalisten en burgers die zich laten vangen aan schone rethoriek.

SLUIT DE AMERIKAANSE AMBASSADE NU !!!
__________________
http://www.socialisme.be/lsp/
de limburgse leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be