Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 12 juni 2004, 02:37   #201
Herman Desmedt ©HD
Minister-President
 
Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus)
Berichten: 5.801
Standaard

Eigenaardig dat het VB de enige partij is waarnaar ze overstappen, maar waaruit zeer weinigen naar een andere partij stappen.
Eens in het VB, definitief VerBrand ? VuilBak partij ?
__________________
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD
Herman Desmedt ©HD is offline  
Oud 12 juni 2004, 08:54   #202
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Eigenaardig dat het VB de enige partij is waarnaar ze overstappen, maar waaruit zeer weinigen naar een andere partij stappen.
Eens in het VB, definitief VerBrand ? VuilBak partij ?
Voor een stuk is dat natuurlijk zo. Een alternatief 'berufsverbot' in zekere zin. Maar enkele jaren geleden heeft de VLD wél geprobeerd om Annemans binnen te halen (die niet geïnteresseerd was).

En voor een ander stuk is het zoals met de kiezers, wie niet te klagen heeft vertrekt niet. '
Rr00ttt is offline  
Oud 12 juni 2004, 15:40   #203
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino
De Wever is gewoon een arrogant persoon. Dat hij Morel zo behandelt omdat zij is overgestapt naar het VB is erg marginaal. En als plakploegen van Morel al dan niet affiches van hem hadden overplakt... So what? Ik zie niets anders. Nee nee, Morel is goed bezig... ik kan me erg goed vinden in haar standpunten. Nog een paar zo'n mensen in het VB en die partij is niet meer te stoppen...
't schijnt dat Philip D. zich ook goed kan vinden in haar euh ...."standpunt betreffende Familiewaarden", als je 't zo wil noemen
Dat noem ik nu eens echte politieke argumenten van hoogstaand niveau.
luc broes is offline  
Oud 12 juni 2004, 18:52   #204
neruda
Banneling
 
 
neruda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2004
Locatie: Belgium
Berichten: 1.734
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Eigenaardig dat het VB de enige partij is waarnaar ze overstappen, maar waaruit zeer weinigen naar een andere partij stappen.
Eens in het VB, definitief VerBrand ? VuilBak partij ?
Zeg maar het stort....
neruda is offline  
Oud 12 juni 2004, 19:55   #205
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
't schijnt dat Philip D. zich ook goed kan vinden in haar euh ...."standpunt betreffende Familiewaarden", als je 't zo wil noemen
Dat noem ik nu eens echte politieke argumenten van hoogstaand niveau.
Luc,
Je begrijpt het duidelijk verkeerd: dat zegt véél over jouw gedachtengang Biecht eens op, aan wat dacht je eigenlijk?
filosoof is offline  
Oud 12 juni 2004, 20:58   #206
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Dat noem ik nu eens echte politieke argumenten van hoogstaand niveau.
Luc, Je begrijpt het duidelijk verkeerd: dat zegt véél over jouw gedachtengang Biecht eens op, aan wat dacht je eigenlijk?
Goed geprobeerd, filosoof, maar je bent nog altijd niet mijn biechtvader.
luc broes is offline  
Oud 12 juni 2004, 22:59   #207
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Luc, Je begrijpt het duidelijk verkeerd: dat zegt véél over jouw gedachtengang Biecht eens op, aan wat dacht je eigenlijk?
Goed geprobeerd, filosoof, maar je bent nog altijd niet mijn biechtvader.
Gelukkig, Luc, zo hou ik nog iets van mijn onschuld
filosoof is offline  
Oud 14 juni 2004, 19:07   #208
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

ONGELOFELIJK !!

Heb net dat ongelofelijk LEUGENACHTIG mens van een morel mogen horen op ATV (antwerpse televisie)

"WIJ hebben voor de zoveelste keer gewonnen, als wij als Vlaams blok"zullen...

"WIJ hebben voor de zoveelste keer de hand gereikt naar andere partij"

WIJ ?????
en dat voor dé ONAFHANKELIJKE.....

VOOR DE ZOVEELSTE KEER..... hoelang sta je ook weer op de lijst ALS ONAFHANKELIJKE ??? al zoveel verkiezingen meegemaakt als blokster ?....

Het moet iedereen nu wel duidelijk zijn dat haar tijd bij de NVA maar een stapje was naar, EN COMPLEET GESPEELD, haar spionage/sabotage vlak na haar zwangerschap om de NVA van binnen nog te verzwakken ... de welkomgroep en de brief die hier te vinden is waar ze expliciet nva leden wil verraad laten plegen na het eerst PLECHTIG beloofd te hebben niet te doen LATEN GEEN TWIJFEL MEER BESTAAN ...

DIT IS DE GROOTSTE LEUGENARES IN DE POLITIEK OOIT !!

en nee, dit is geen persoonlijke afrekening of misnoegen , maar dit mens hangt echt met een veelvoud van leugens aaneen, de één al degoutanter en duidelijker dan de ander. blijkbaar heeft de winst van het blok haar pretentie zove gedreven dat ze denkt : ja, ik heb gelogen en bedrogen , maar we winnen , dus : so what ? Als d�*t de Vlaamse waarden en normen zijn ....
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 14 juni 2004, 20:20   #209
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Bruut geweld, je moet je zo niet opwinden. Mogelijk heeft MRM intussen een lidkaart gekocht, mogelijk zegt Geert B. ook dat WIJ gewonnen hebben. Mogelijk wordt een leugentje verkocht, dat is zeker nog nooit eerder gebeurd in de politiek!
luc broes is offline  
Oud 14 juni 2004, 20:47   #210
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Wel luc, ik wind me MET REDEN op !

Als ze ondertussen een lidkaart heeft, wordt de zaak alleen maar erger.

kijk, als ze zich bij de NVA niet kan vinden, tot daar aan toe
Maar de manier waarop ze zich van de ene leugen naar de andere slingert, is echt verwerpelijk te noemen;

haar brief die hier door een NVA lid werd gepost , spreekt voor zich !

Een "leugentje" kan je dit allang niet meer noemen ; het is één lange draad van leugens....
een inciviek van het ergste soort.
en nogmaals als dit Vlaamse waarden en normen zijn??? Miss dat Morel haar leven doorbrengt met te liegen en bedriegen, maar dit gedrag van iemand die gaat zetelen vind ik ronduit verwerpelijk !
dat ze bij het blok zit of bij een ander maakt me minder uit, het gaat om haar daden van de laatste maanden. Ik dacht dat de verhalen over haar schromelijk overdreven waren, maar ze heeft ZELF mooi getoond dat ze compleet onbetrouwbaar is en dat ze desnoods liegt op het licht van haar ogen en het graf van haar moeder. BAH !
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 14 juni 2004, 21:14   #211
Beer
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 1 maart 2004
Locatie: Gent
Berichten: 909
Standaard

Ze is niet onbetrouwbaar maar de NVA wel.Waar zijn nu die vlaamse eisen.
Boerke swa hebben we nog niet gehoord hij heeft zijn postje en nu trekt hij zich niks meer aan van vlaanderren
__________________
eigen volk eerst men wordt niet als racist geboren maar wel gemaakt
HELL WAS FULL ,SO I CAME BACK
Beer is offline  
Oud 14 juni 2004, 21:40   #212
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Toch vind ik het beter je niet zo op te winden, het haalt trouwens niets uit, je slaapt er alleen slechter van. Heel dit drama doet me denken aan:
De soldaat was kwaad op de koning, maar de koning wist het niet. Of, vrij vertaald:
Bruut geweld wond zich mateloos op over Marie-Rose, maar Marie-Rose wist het niet.
luc broes is offline  
Oud 14 juni 2004, 22:42   #213
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

bwaa, die nachtrust is wel in orde hoor

Mateloos opwinden is ook overdreven ; ik vind het alleen echt verwerpelijk en laag bij de gronds wat ze heeft gepresteerd. Als ik het wicht dan de woorden "de VLaamse waarden en normen" in de mond hoor nemen, keert mijn maag wel....

Bovendien weet ik uit goede bron dat het leugenachtig mens regelmatig deze site opzoekt.

bij deze : Als u pretendeeert het vlaams gedachtengoed te verdedigen, is het beter dat er geen vlaanderen meer is. gelukkig dat u NIET representatief bent voor blokkers. Er zijn er genoeg die NIET HOEVEN TE LIEGEN EN BEDRIEGEN, maar gewoon voor hun mening uitkomen en dit zeer consequent. ik kan met hun mening het oneens zijn,maar ik respecteer hun vrije keuze en zeker ook hun vastberadenheid.

Vlamingen zijn een FIER en trots volk , en dit kan je niet zijn OP LEUGENS ! en zeker niet als dit je tweede natuur blijkt te zijn. De vlaamse waarden en normen zijn niet aan u besteed, u acht leugens hoger.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 15 juni 2004, 02:43   #214
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Morel gezien op TV, een filmpje over het vieren bij het VB...er waren er wel bij met héél losse pollekes voor de camera... :o
filosoof is offline  
Oud 15 juni 2004, 04:59   #215
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Morel gezien op TV, een filmpje over het vieren bij het VB...er waren er wel bij met héél losse pollekes voor de camera... :o
ja en ge kon ze horen vragen aan verstrepen om da camera weg te leiden

trouwens (met het risico zeer arrogant over te komen), wie die reportage gezien heeft kan in alle geval ni zeggen dat alle vlaams blok stemmers intelligente mensen zijn. wa ze daar lieten zien? maar ja, het zal wel weer aan de rooie vrt liggen zekers. die zal wel wat marginalen hebben ingehuurd om blokaanhanger voor de camera te spelen.
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 15 juni 2004, 09:14   #216
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beer
Ze is niet onbetrouwbaar maar de NVA wel.Waar zijn nu die vlaamse eisen.
Boerke swa hebben we nog niet gehoord hij heeft zijn postje en nu trekt hij zich niks meer aan van vlaanderren
we zijn verdoeme nog net eens gesprekken begonnen!
giserke is offline  
Oud 15 juni 2004, 09:24   #217
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Morel gezien op TV, een filmpje over het vieren bij het VB...er waren er wel bij met héél losse pollekes voor de camera... :o
ja en ge kon ze horen vragen aan verstrepen om da camera weg te leiden

trouwens (met het risico zeer arrogant over te komen), wie die reportage gezien heeft kan in alle geval ni zeggen dat alle vlaams blok stemmers intelligente mensen zijn. wa ze daar lieten zien? maar ja, het zal wel weer aan de rooie vrt liggen zekers. die zal wel wat marginalen hebben ingehuurd om blokaanhanger voor de camera te spelen.
Inderdaad schandalig hoe ze voor de camera's hun tevredenheid over de uitslag toonden. Ze moesten dat verbieden!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline  
Oud 15 juni 2004, 10:28   #218
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Morel gezien op TV, een filmpje over het vieren bij het VB...er waren er wel bij met héél losse pollekes voor de camera... :o
Je moet dat filosofisch opvatten, niet zo puriteins en zeker niet zo jaloers zijn!
luc broes is offline  
Oud 18 juni 2004, 23:17   #219
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

polspoel de desmet /

HET WAS WEER GENIETEN !!!

Morelleke : vol gespeeld verlangen : EN bart ? Ja Bart Nee Bart
De Wever : Mevr . Morel ?

Morelleke : haar uitnodigende body language naar haar gesprekspartner.
De Wever : negeert die straal weg, en behandelt haar neutraal

Morelleke : wij willen constructief ...
De Wever : daarom dat ik psuedo flamingant genoemd wordt. Bedankt voor de "benoeming" twee dwergen op elkaar. De wever gaf nog even een bloemlezing van de laatste citaten van een zekere dewinter. Morelleke viel zoals gewoonlijk weer uit de lucht. enige repliek : niet zo verzuurd doen . De wever kon nauwelijks zijn spot onderdrukken.

ook de Ridder van de VLd en de SPA vertegenwoordiger deden het niet slecht. Morel : speelde mee (poogde en faalde )een klasse die ver boven haar niveau ligt.
Ze probeerde nog te hervallen in datgene wat haar zo typeert : mooi glimlachen en wat met de handjes zwaaien het belerend kinderjuf toontje MAAR OP DIT NIVEAU WERKT DAT NIET MEER !!! INTEGENDEEL
jaja, rechtstreekse burgmeester verkiezing in 1 ronde !
Algemeen schatergelach en waar gebeurt zoiets nog mevr morel ?
Het gebeurt OVERAL in twee rondes 8) Morel : eeuh..

DE WEVER was weer zeer sterk (niet alleen in het op de plaats zetten van morel ; huh welke brief? , maar Bart; ik heb u zo niet genoemd), = zowat de lijn door heel haar discours; alsjeblief vind mij toch terug een "toffe" , alee toch voor de camera , daarnaast gaat de kloterij gewoon door) maar ook in het aankaarten van de problemen van het beleid nam hij zeer zeker geen blad voor de mond.

Ja dien Dewever , uit goed hout gesneden !
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be