Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 mei 2020, 22:03   #201
paco1992
Burger
 
Geregistreerd: 18 juli 2014
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Het komt niet in u op dat die plunderaars mensen zijn die van de gelegenheid misbruik maken om wraak te nemen voor al het onrecht dat hun is aangedaan.
Onrecht????vertel? Wat heeft dat vrouwmens met Iphone en een degelijke wagen dan wel mogen meemaken van onrecht dat dit,door het plunderen van een sportwinkel, wordt recht gezet?
Probeer nu maar eens in te zien dat sommigen het niet verdienen dat hun voorouders goed 80 jaar geleden hun leven hebben gegeven zodat zij nu het krapuul mogen uithangen.
Den Trump zou beter opdracht geven tot het schieten met scherp op de plunderaars, dan is er toch 1 positief gevolg...per slot van rekening zijn dat geen uniefstudentjes die een paar schoenen nodig hebben....Had eigenlijk verwacht dat corona nen hoop van dat krapuul zou opgelost krijgen....maar helaas....
__________________
Voor kleine kindjes en forumleden met een groot ego en lange teentjes...druk maar op het driehoekje....

Laatst gewijzigd door paco1992 : 31 mei 2020 om 22:07.
paco1992 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 22:12   #202
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.876
Standaard

Een rake boomerang.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 22:17   #203
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Het komt niet in u op dat die plunderaars mensen zijn die van de gelegenheid misbruik maken om wraak te nemen voor al het onrecht dat hun is aangedaan.
Zij maken inderdaad misbruik van de toestand.
Of ze onrecht is aangedaan is mij niet duidelijk.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 22:21   #204
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Zij maken inderdaad misbruik van de toestand.
Of ze onrecht is aangedaan is mij niet duidelijk.
Nooit een goed boek over de geschiedenis v. Amerika gelezen ?
Toch wel zeker ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 22:26   #205
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Het komt niet in u op dat die plunderaars mensen zijn die van de gelegenheid misbruik maken om wraak te nemen voor al het onrecht dat hun is aangedaan.
Doet me denken aan de voorbije keren dat er een mohammedaanse kansenparel zich doodrijd bij een achtervolging door de flikken, z’n aanhangers beginnen te rellen, auto’s affikken en winkels plunderen.
Nemen die dan ook wraak voor al het ‘onrecht’ dat hen is aangedaan ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 22:27   #206
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Nooit een goed boek over de geschiedenis v. Amerika gelezen ?
Toch wel zeker ?
Amerika is gebouwd op twee fundamenten:
  • het stelen van het land van de Indianen
  • de toevoer van slaven vanuit West-Afrika
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 22:30   #207
paco1992
Burger
 
Geregistreerd: 18 juli 2014
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Nooit een goed boek over de geschiedenis v. Amerika gelezen ?
Toch wel zeker ?
tuttuttut, Geen grijsgedraaide plaatjes draaien, iedereen, IEDEREEN, is verantwoordelijk voor zijn kinderen en voor ze degelijk op te voeden, Het gezaag over slaafjes en onversneden racisme is afgezaagd. Er zijn genoeg afro's die het wel gemaakt hebben, je moet de kansen grijpen en proberen te benutten,. Doe je dat niet moet je achteraf niet komen klagen.....Ik vervloek mezelf ook omwille van keuzes die ik gemaakt heb, waar ik nu soms bittere vruchten van proef....Maar ik ga daarom niet plunderen of staan bleiten dat ik niet gemaakt heb wat ik er kon van maken. Integendeel, zorg dat je kinderen niet in dezelfde val lopen en begeleid hen naar een betere toekomst, evenwel niet in europa vrees ik; In de slachtofferrol kruipen kan iedereen.
Zoals mijn eerste sergeant vroeger zei: Wie iets wil gedaan krijgen zoekt een manier, wie dat niet wil zoekt een reden.
__________________
Voor kleine kindjes en forumleden met een groot ego en lange teentjes...druk maar op het driehoekje....
paco1992 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 22:31   #208
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Nooit een goed boek over de geschiedenis v. Amerika gelezen ?
Toch wel zeker ?
U niet gaan verschuilen achter een boek. Laat het ons simpel houden, de racisme wetten in de US zijn tamelijk streng. Als blijkt dat een zwarte gediscrimineerd wordt voor een job kan dat een bedrijf de maximum kosten. Als diezelfde zwarten zich natuurlijk liever onledig houden met drugs, overvallen en teren en neren in onnatuurlijke families of op steun en foodstamps vegeteren dan mag je eender welke wetten maken. Het blijft een hoop waardeloze shit, nogmaals tussen zwarten die wel lukken en die wel iets van hun leven maken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 22:34   #209
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 24.228
Standaard

Poor guy, al probeerde hij z'n winkel te verdedigen met een machette.

https://twitter.com/brandondarby/sta...31208275013633

Vanaf nu gaan de eigenaars op de looters schieten vrees ik, ze hebben er al 2 gedood en er gaan er nog een pak volgen als dit niet vlug stopt.

Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg winkelier.jpg‎ (146,0 KB, 201x gelezen)

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 31 mei 2020 om 22:40.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 22:34   #210
paco1992
Burger
 
Geregistreerd: 18 juli 2014
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Doet me denken aan de voorbije keren dat er een mohammedaanse kansenparel zich doodrijd bij een achtervolging door de flikken, z’n aanhangers beginnen te rellen, auto’s affikken en winkels plunderen.
Nemen die dan ook wraak voor al het ‘onrecht’ dat hen is aangedaan ?
Sarcasme on: "heb jij nog nooit een goed boek gelezen over de geschiedenis van België" De reden ligt bij de stoute blanken.... En toch blijft dat hier volstromen hé...je kan het niet begrijpen. Ik probeer mijn kinderen te overtuigen van zware hogere studies te doen zodat ze dit apenland kunnen verlaten indien nodig en die mannen klagen en zagen en toch blijven ze hier en laten ze hun hele familie ook nog overkomen...dat moet toch echt zijn dat die hun genen kapot zijn.
__________________
Voor kleine kindjes en forumleden met een groot ego en lange teentjes...druk maar op het driehoekje....
paco1992 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 22:41   #211
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paco1992 Bekijk bericht
Sarcasme on: "heb jij nog nooit een goed boek gelezen over de geschiedenis van België" De reden ligt bij de stoute blanken.... En toch blijft dat hier volstromen hé...je kan het niet begrijpen. Ik probeer mijn kinderen te overtuigen van zware hogere studies te doen zodat ze dit apenland kunnen verlaten indien nodig en die mannen klagen en zagen en toch blijven ze hier en laten ze hun hele familie ook nog overkomen...dat moet toch echt zijn dat die hun genen kapot zijn.
Zolang er hier meer mensen aankomen dan gaan lopen, valt voor mij de balans positief uit.
Als het omgekeerd is, dan zou ik mijn kinderen misschien ook aanraden om andere horizonten op te zoeken....
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 22:46   #212
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Ze zouden beter 'n voorbeeld aan Dr. Martin L. King Jr. nemen.

Die man heeft geweldloos meer bereikt dan al dat zootje reltuig samen.


Citaat:
"Hate begets hate; violence begets violence; toughness begets a greater toughness. We must meet the forces of hate with the power of love... Our aim must never be to defeat or humiliate the white man, but to win his friendship and understanding.

The ultimate weakness of violence is that it is a descending spiral begetting the very thing it seeks to destroy, instead of diminishing evil, it multiplies it. Through violence you may murder the liar, but you cannot murder the lie, nor establish the truth. Through violence you may murder the hater, but you do not murder hate. In fact, violence merely increases hate. Returning violence for violence multiplies violence, adding deeper darkness to a night already devoid of stars. Darkness cannot drive out darkness; only light can do that. Hate cannot drive out hate; only love can do that."
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 22:47   #213
paco1992
Burger
 
Geregistreerd: 18 juli 2014
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zolang er hier meer mensen aankomen dan gaan lopen, valt voor mij de balans positief uit.
Als het omgekeerd is, dan zou ik mijn kinderen misschien ook aanraden om andere horizonten op te zoeken....
Als jij uw kinderen en kleinkinderen wil laten rondlopen tussen het gespuis wat ze hier importeren.....succes.
__________________
Voor kleine kindjes en forumleden met een groot ego en lange teentjes...druk maar op het driehoekje....
paco1992 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 22:48   #214
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
We kunnen toch moeilijk ontkennen dat de politie daar zwaar in de fout is gegaan.
Inderdaad, de beelden zijn misselijkmakend, maar zijn ze misselijkmakender omdat het slachtoffer zwart is? Dit doe je als agent een mens niet aan voor zo'n stom feit, dat klopt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Wat is er opgeklopt door de media ? De beelden spreken voor zich, dacht ik zo.
Ik denk dat het voor velen problematisch is dat het motief van de agent voor zijn harde aanpak gewoon aangenomen wordt zonder dat de feiten daarrond besproken moeten worden. (racisme) Men gaat er gewoon vanuit dat het een racist is, terwijl niks zegt dat deze man dit bij eender wie had kunnen doen ongeacht de huidskleur van de man die opgepakt werd...

Dat staat los van het feit of deze agent in de fout is gegaan of niet, en de beelden spreken ook voor zich betreft de feiten: Een man wordt zwaar toegetakeld door een agent... Maar dit krijgt extra aandacht omdat het "slachtoffer" zwart was. Was hij blank geweest dan was de kans groot dat hier nooit zo'n heisa rond kwam, maar dat is ook ergens normaal. Het is namelijk zo dat zwarten nog altijd gediscrimineerd worden in Amerika. De burgeroorlog is dan wel gewonnen door het noorden, vele Amerikanen beschouwen zwarten nog altijd als minder, en dit voorval is dan gewoon olie op een brandend kruitvat.
__________________
Etymologie van het woord Omvolking

Laatst gewijzigd door IJsboer : 31 mei 2020 om 22:48.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 22:55   #215
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paco1992 Bekijk bericht
Als jij uw kinderen en kleinkinderen wil laten rondlopen tussen het gespuis wat ze hier importeren.....succes.
Ze kunnen al aardig overweg met het oorspronkelijke gespuis...
Ik zie dat dus wel goed komen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 22:58   #216
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Amerika is gebouwd op twee fundamenten:
  • het stelen van het land van de Indianen
  • de toevoer van slaven vanuit West-Afrika
De nagel op de kop !
Toeval dat hier geen reaktie op komt ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 22:59   #217
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Amerika is gebouwd op twee fundamenten:
  • het stelen van het land van de Indianen
  • de toevoer van slaven vanuit West-Afrika
Ge vergeet het voornaamste fundament:
- Massale immigratiestromen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 23:12   #218
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 7.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ge vergeet het voornaamste fundament:
- Massale immigratiestromen.
Europeanen. Joden. En recenter Oost-Aziaten en Indiërs.

Want de nazaten van de Indianen en van de zwarte slaven zijn gemiddeld gezien niet bepaald de economische motor gebleken die de Amerikaanse economie zo een hoge vlucht hebben doen nemen.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 23:13   #219
elsina
Provinciaal Gedeputeerde
 
elsina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 951
Standaard

Turns Out George Floyd Has An Extensive Criminal History Including Prison & Robbery With A Firearm


https://www.youtube.com/watch?v=V5WD9mX5dOg
elsina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 23:15   #220
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
Turns Out George Floyd Has An Extensive Criminal History Including Prison & Robbery With A Firearm


https://www.youtube.com/watch?v=V5WD9mX5dOg
Op zich doet dat nergens afbreuk aan het ongeoorloofde geweld van de agent(en) in kwestie natuurlijk.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be