Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 september 2008, 19:13   #201
shaddy
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 2.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Mijn soort Alvin? Vertel! Wat is dat dan? Stoute mevrouwtjes die niet luisteren of zo?
ahahahahahaha ja niet onderdanige knappe vrouwen die ne toffe vent hebben die niet onderdrukt ahahahahahah
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 19:43   #202
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudy
En juist ja, er zijn ook huwelijken met een buitenlandse partner. Of de Belg een autochtoon is of een migrant maakt niets uit. In dit geval kan ik begrijpen dat de Belg z'n verantwoordelijkheid opneemt en op z'n minst financieel moet kunnen instaan voor z'n (of haar) uit het buitenland komende partner, tenzij de partner hier de job van haar leven zou vinden.

En dan de ultieme vraag. Wat als beide partners plots zonder werk komen te staan en na enige tijd zelfs geen beroep meer kunnen doen op werklozensteun, en bijgevolg beroep moeten doen op het OCMW ? De geïmmigreerde partner terugsturen naar afzender ??? Ah, ik hoor nu al van hier voor mijn pc een kwart van de forummers "jaaaaaa" juichen (grapje).

Vergeet ook niet dat er binnen de EU gemengde huwelijken bestaan. Als ik ooit beroep moet doen op het OCMW, moet ik dan mijn vrouw terug naar Holland sturen ??
Het g�*�*t over die huwelijken met een buitenlandse niet-EU partner, waar 75% van de allochtoonse jongeren mee huwen! Ik meende dat je dat tenminste begrepen had.
Het zijn net dié snelle Belgen of nieuwlanders die inderdaad moeten bewijzen dat ze in staat zijn om zelf in het onderhoud van hun importpartner te voorzien. En die importpartner moet (in Nederland alvast) zèlf instaan voor de inburgeringscursus, waarvan bij slagen 50% wordt terugbetaald.
Het lijkt me de logica zelve, want ik weet niet waarom IK persé voor al die inburgeringscursussen zou moeten betalen.

En ja, als de importerende partner in de shit geraakt nadien, dan zullen ze hun plan moeten trekken zeker of anders ginds in het importeerland gaan wonen zeker?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 19:54   #203
alvinvdv
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 juni 2003
Berichten: 1.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het g�*�*t over die huwelijken met een buitenlandse niet-EU partner, waar 75% van de allochtoonse jongeren mee huwen! Ik meende dat je dat tenminste begrepen had.
Het zijn net dié snelle Belgen of nieuwlanders die inderdaad moeten bewijzen dat ze in staat zijn om zelf in het onderhoud van hun importpartner te voorzien. En die importpartner moet (in Nederland alvast) zèlf instaan voor de inburgeringscursus, waarvan bij slagen 50% wordt terugbetaald.
Het lijkt me de logica zelve, want ik weet niet waarom IK persé voor al die inburgeringscursussen zou moeten betalen.

En ja, als de importerende partner in de shit geraakt nadien, dan zullen ze hun plan moeten trekken zeker of anders ginds in het importeerland gaan wonen zeker?
ONZIN!
Kunnen geen cijfers over bestaan!!!
Enkel over het aantal nieuwkomers met een type D visa!

Laatst gewijzigd door alvinvdv : 3 september 2008 om 19:55.
alvinvdv is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be