Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 november 2023, 17:39   #201
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Je kunt alleen maar gefrustreerd beginnen schuimen ....
Het is meer dat iemand die de wereld in hele simpele allang achterhaalde categorieën in denkt te moeten delen, op mijn lachspieren werkt.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2023, 18:00   #202
Valentinus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 1.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Wat een absurde spreidstand. Reeds in 2016 was een meerderheid van de kinderen in Antwerpse stedelijke lagere scholen moslim. Zes jaar later was daar nog eens 5% procent bijgekomen en zagen we ook een moslim meerderheid in het secundair.

Maar volgens jou mogen we daar niet op focussen. We moeten ons neerleggen bij het feit dat we een etnische minderheid in eigen land worden, en ons tevreden stellen met een eigen etnisch ghetto binnen een geïslamiseerd shithole. En dan maar de vingers kruisen dat we niet hetzelfde lot ondergaan als de Armeniërs, de Koptische christenen of de Jezedi.
Religie hoort in de familie te blijven. Het is verkeerd schoolgaande kinderen volgens hun religie te categoriseren. Het lijkt ook moeilijk: katholiek kan heel veel inhouden, moslim of jood ook.
Wij zijn een van de weinige landen waar 2 uren religie per week gegeven wordt. Men zou deze uren beter besteden aan omgangsvormen en zelfredzaamheid. Het zou de kinderen meer zelfvertrouwen geven
__________________
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking.
Valentinus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2023, 18:12   #203
Valentinus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 1.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Waarin blinken islamieten dan uit volgens jou? Als die Arabische onderzoekscommissie een selectief verhaal vertelt dan moet het niet moeilijk zijn om ook het tegendeel bij elkaar te winkelen.
Is dit geen vreemde vraag? Waarin blinken katholieken uit? Calvinisten, of horen die daar niet bij. Joden, Boeddhisten? Het verschilt waarschijnlijk van plaats en doel.
De geometrische versieringen van sommige moskeeën zijn prachtig.
Moet je de Islam niet dankbaar zijn omdat ze vertalingen van Aristoteles voor ons behouden heeft.
__________________
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking.

Laatst gewijzigd door Valentinus : 15 november 2023 om 18:13.
Valentinus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2023, 19:13   #204
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 7.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus Bekijk bericht
Is dit geen vreemde vraag? Waarin blinken katholieken uit? Calvinisten, of horen die daar niet bij. Joden, Boeddhisten? Het verschilt waarschijnlijk van plaats en doel.
Het voordeel van zo'n vraag is dat je dan volledig vrij bent om selectief te winkelen in een feitenzee. Want dat laaste is waar EL mij van beschuldigt wanneer ik een Arabische onderzoekscommissie citeer die zelf-kritisch is over de Arabische wereld.

Het probleem is: zelfs met selectief gewinkel is het moeilijk om iets te vinden waar islamieten in uitblinken:

List of international rankings

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus Bekijk bericht
De geometrische versieringen van sommige moskeeën zijn prachtig.
Akkoord.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus Bekijk bericht
Moet je de Islam niet dankbaar zijn omdat ze vertalingen van Aristoteles voor ons behouden heeft.
Dat is vooral de verdienste van de door de Arabieren veroverde Perzische en Byzantijnse gebieden, waar cultuur en wetenschap nog enkele eeuwen zijn blijven nagloeien alvorens te verdwijnen agv islamisering. Van dat islamitische gouden tijdperk is vandaag niets meer te merken in de hoofden van moslims wereldwijd. Ze hebben hun brein vervangen door een schotelantenne.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2023, 19:15   #205
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 7.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Het is meer dat iemand die de wereld in hele simpele allang achterhaalde categorieën in denkt te moeten delen, op mijn lachspieren werkt.
Ik merk dat je terughoudend geworden bent om bronnen te geven die mijn punten weerleggen, nadat je afgegaan bent als een gieter met je leugen dat Tommy Robinson pro-genocide zou zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2023, 19:37   #206
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus Bekijk bericht
Is dit geen vreemde vraag? Waarin blinken katholieken uit? Calvinisten, of horen die daar niet bij. Joden, Boeddhisten? Het verschilt waarschijnlijk van plaats en doel.
De geometrische versieringen van sommige moskeeën zijn prachtig.
Moet je de Islam niet dankbaar zijn omdat ze vertalingen van Aristoteles voor ons behouden heeft.
Calvinisten zijn toch duidelijk anders dan wij. Snel van oordeel, traag om hun mening bij te schaven, wel ondernemend en indidivualistisch. Om te zeggen dat ze een handleiding hebben, dat hangt van persoon tot persoon af. Als je een deftig persoon bent en er is een klik valt dat heus mee. Anders moet je je wel toch wat aanpassen, hoor. En ze hebben ook vaak nogal een koppig 'karaktertrekje'.

Zelf heb ik nooit geweten dat ik 'katholiek' zou zijn tot ik in Nederland kwam. Wij zijn veel beter in het wikken en wegen, alleen draaien wij meer rond de pot. Ons onderwijs is ook veel theoretischer onderbouwd. Niet onderschatten, de erfenis van onze voorouders.

Pas op, dat soort gesprekken mijd je best in Nederland en ook in Duitsland wat dat betreft. Ze willen de lieve vrede liever houden en woorden doen hier meer dan daden.

Heel soms heb ik een gesprek gehad met een protestant die zijn religie indirect aanhaaldd, waarop een andere zich ongemakkelijk voelde en de kamer verliet. Eentje haalde eens de predestinatieleer als een 'troostvolle gedachte' aan en ik gaf hem gelijk waarop een andere boos de cantine verliet lol. Een 'conflict' buiten mijn controle.

Ik vind het zelf ook niet echt een 'pessimistische manier' van kijken op het leven, maar volgens mij had die gepikeerde man niet door dat ik wel degelijk wist wat die andere collega bedoelde. Die religie leeft veel meer dan het katholicisme, sowieso en je krijgt er geheid enkelen tegen je harnas door enkel te ademen. Niks van aantrekken, maar je komt het zeker tegen daar als je dagelijks met nazaten van Calvijn moet werken. Doen ze ook met elkaar. Meestal wel deugdelijke mensen waar ik meer goede dan slechte ervaringen mee heb gehad al bij al.

Laatst gewijzigd door Weyland : 15 november 2023 om 20:02.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2023, 19:48   #207
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.610
Standaard

Calvinisten zijn ook bemoeizieke mensen. Ik heb twee mensen uit Korsele op korte tijd aan de lijn gehad die me opbelden voor een excuus (nieuwsgierigheid) nadat ze geleerd hebben over een 'katholiek' die in een bedrijf met een sterke calvinistische moraal gewerkt heeft en ermee botste. Dat was in 2020. In 2021 heb ik mij er meer mee verzoend door met nog strengere calvinisten te werken waarmee ik wel een klik had. Sterk persoonsgebonden dus.

Vroeger bestond er ook een anti-protestantse leus in Horebeke. "Geus, lange neus, lange tand, die voor eeuwig in de Helle brandt." Vandaag is dat verleden wel. Bemoeiziek en niet gastronomisch aangelegd. Dat waren de vooroordelen over Belgische Bosgeuzen en die zijn ook wel herkenbaar in Nederland.

Belgische protestanten zeiden ook over hun katholieke buren "Roomse bok, ijzeren stok, ijzeren pinne, loopt allinne." Folklore daar.

Het is toch het beste niet naar elkaar te wijzen en elkaar als mens te benaderen en sectarische onderwerpen zoveel mogelijk te vermijden in een pluralistisch land zoals Nederland. Ligt er vaak toch gevoelig.

Laatst gewijzigd door Weyland : 15 november 2023 om 19:53.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2023, 19:55   #208
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.610
Standaard

Wat dan weer katholiek is. Mensen vermijden conflict, zijn besluitelozer, meer authoritaire werkcultuur, maar vaak wel tot in de puntjes uitgekiend wat vakkennis betreft. Veel sneller leervermogen, wegens ruimte voor falen en snellere vergevingsgezindheid, maar wel meer hiërarchie.

Dat is toch in Noord-Brabant als je voor een katholieke baas werkt, net als in Vlaanderen. Dat heb ik ook ervaren. Vaak zelfs meer gemeen met België dan met die van over de Moerdijk of Zeeland, vind ik persoonlijk dan. Hetzelfde volk dat in Nederland geëindigd is in veel opzichten, maar toch anders. Een tussenmaat tussen ons en het Noorden.

Toen ik voor die katholieke Noord-Brabander werkte werkten er ook twee protestanten onder hem, maar boven mij. Raak niet aan hen, want dan had je ook met hem te doen. Harde werkers, maar het moet juist zijn van de eerste keer.

Laatst gewijzigd door Weyland : 15 november 2023 om 20:07.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2023, 21:43   #209
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.295
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Wat dan weer katholiek is. Mensen vermijden conflict, zijn besluitelozer, meer authoritaire werkcultuur, maar vaak wel tot in de puntjes uitgekiend wat vakkennis betreft. Veel sneller leervermogen, wegens ruimte voor falen en snellere vergevingsgezindheid, maar wel meer hiërarchie.

Dat is toch in Noord-Brabant als je voor een katholieke baas werkt, net als in Vlaanderen. Dat heb ik ook ervaren. Vaak zelfs meer gemeen met België dan met die van over de Moerdijk of Zeeland, vind ik persoonlijk dan. Hetzelfde volk dat in Nederland geëindigd is in veel opzichten, maar toch anders. Een tussenmaat tussen ons en het Noorden.

Toen ik voor die katholieke Noord-Brabander werkte werkten er ook twee protestanten onder hem, maar boven mij. Raak niet aan hen, want dan had je ook met hem te doen. Harde werkers, maar het moet juist zijn van de eerste keer.
Juist.

Een aanvulling hierop is de gezinsstructuur.

Het egalitaire nucleaire. Fraternite, egalite. Je weet wel. Allen broeders en zusters. De erfenis wordt gelijk over de kinderen verdeeld. Vooral de Latijnse cultuur. (België dus ook eigenlijk) Gaat van absolute monarchie, naar revolutie, naar democratie.

Het absolute nucleaire. Nederland, Denemarken, de Anglo's.
De erfenis wordt naar believen ingevuld. En in de gehele maatschappij of de machine ben je maar een atoom. "Bowling Alone." Het is zeer stabiel, geen revoluties. En heeft op vele vlakken het egalitaire verslaan.

Het autoritaire. Duitsland, Tsjechië, Walen, Ieren,Schotten, Joden, Zigeuners, Jappen, Noord Spanje. De oudste erft alles. Hoe gedisciplineerd en ruw ze zijn. Kleine puntjes op de kaart. Gelinkt met fascisme. Hehe....

Voor de egalitaire nucleaire gezien als niet chill, relaxed.

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 15 november 2023 om 21:44.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2023, 23:52   #210
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.383
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus Bekijk bericht
Is dit geen vreemde vraag? Waarin blinken katholieken uit? Calvinisten, of horen die daar niet bij. Joden, Boeddhisten? Het verschilt waarschijnlijk van plaats en doel.
De geometrische versieringen van sommige moskeeën zijn prachtig.
Moet je de Islam niet dankbaar zijn omdat ze vertalingen van Aristoteles voor ons behouden heeft.
Waren die mooie moskeeën niet gebouwd in opdracht door een andere cultuur? Ben nu hun naam vergeten.

Islam heeft echt niet veel voortgebracht behalve op momenten dat ze minder islamitisch waren.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2023, 15:38   #211
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeZeeuw Bekijk bericht
De islamisering van West-Europa is slecht nieuws voor Israël. De steun voor Israël brokkelt af terwijl de steun voor de Palestijnen alleen maar toe zal nemen. Politici zitten daar nu al mee in de maag.... ze willen die steeds groter wordende groep moslims niet op de lange teentjes trappen...
Voor de palestijnen zijn heeft geen reet met islamisering te maken . Wat een simplistische gedachte zeg.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2023, 15:44   #212
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.236
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Voor de palestijnen zijn heeft geen reet met islamisering te maken . Wat een simplistische gedachte zeg.
Neuh, de islam heeft in die regio, noch hier, enige vorm van invloed.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2023, 15:50   #213
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Voor de palestijnen zijn heeft geen reet met islamisering te maken . ....
Psssstt

In de provincie geloven ze dat he...
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2024, 20:52   #214
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 7.047
Standaard

Just one in four British Muslims believe Hamas committed murder and rape in Israel

https://archive.ph/yiowY

_______________________


Findings show ‘failure of counter-extremism policy’ and confirm a lot of ‘work needs to be done’ to challenge old anti-Semitic tropes

Camilla Turner
6 April 2024

Only one in four British Muslims believe that Hamas committed murder and rape in Israel on Oct 7, a major report has found.

A poll commissioned by the Henry Jackson Society (HJS), a counter-extremism think-tank, found that 46 per cent of British Muslims said they sympathise with Hamas.

The survey, which is the largest of its kind to be carried out since the Israel-Hamas conflict began, asked a range of questions to British Muslims as well as to the general public.

Its findings come on the six-month anniversary of the Oct 7 massacre, when Hamas terrorists infiltrated Israel, killed around 1,200 citizens and took 253 people hostage.

The survey also found that just over half (52 per cent) of British Muslims want to make it illegal to show a picture of the Prophet Mohammed, compared to just 16 per cent of the public.

A third of British Muslims (32 per cent) want to see Shariah law implemented in the UK versus nine per cent of the public.

Younger and well-educated Muslims were the most likely to think Hamas did not commit atrocities on Oct 7, with the proportions rising to 47 per cent among 18 to 24-year-olds and 40 per cent among the university-educated.

On Friday night, ministers were urged to step up their efforts to counter extreme narratives.

Fiyaz Mughal, who founded interfaith groups Tell Mama, Faith Matters and Muslims Against Anti-Semitism, said the findings are “shocking but also not shocking”.

He said: “Hamas is an Islamist extremist and terrorist group and has been terrorising Gazans, Israelis and liberals within society for decades.

“The sense that Hamas did not conduct massacres and rapes in Israel is atrocious because it shows a closed-off mentality to anything emanating from Israel.”

The survey was carried out by JL Partners, the polling company which was founded by James Johnson, the former Downing Street pollster.

It also found that almost half (46 per cent) of British Muslims say Jews have too much power over UK government policy, compared to 16 per cent of the general public.

Among British Muslims, 41 per cent said Jews have too much power in the media industry and 39 per cent said Jews have too much power in the UK’s financial system.

‘At risk of social cohesion problem’

Mr Mughal said: “The findings confirm that a lot of work needs to be done to inform, challenge, and address old anti-Semitic tropes that are still circulating among some of my co-religionists.

“The Government has got to provide better guidance for teachers, schools and education establishments. The investment needs to happen as soon as possible because we are at real risk of a social cohesion problem.”

Asked whether Hamas committed murder and rape in Israel on Oct 7, 24 per cent of British Muslims said they had, compared to 62 per cent of the general public.

A further 39 per cent of British Muslims said Hamas did not commit atrocities, and 37 per cent said they did not know whether they had or had not.

Alan Mendoza, the executive director of HJS, said the findings show “the failure of counter-extremism policy over the years”.

He added: “What is probably going wrong is an unwillingness to tackle this kind of extremism for fear of being labelled Islamophobic or racist. There is a reluctance to call it out in the same way that people are very happy to call out far-Right extremism.

“The Government needs to find a way of supporting and strengthening the voice of moderate Muslims and drive the extremist narrative to the sidelines.”

A Government spokesperson said: “We have recently set out a series of measures which will promote social cohesion and counter religious hatred. Our plan will tackle division in our communities and ensure that we are protecting our democratic freedoms across the country.”
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2024, 20:54   #215
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 7.047
Standaard

Riep daar iemand "vijfde kolonne"?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2024, 20:56   #216
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 7.047
Standaard

Zullen we nog een blik deradicaliseringsambtenaren opentrekken?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2024, 22:28   #217
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.383
Standaard

Bwah, dat is toch al 3 keer meer dan bij de Palestijnen
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2024, 06:51   #218
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Just one in four British Muslims believe Hamas committed murder and rape in Israel
Zo weinig? Zal de Westerse invloed zijn.

Tweederde van de hele wereld vindt dat Palestijns geweld gerechtvaardigd is als stap in dekolonisatie.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2024, 07:09   #219
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.236
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zo weinig? Zal de Westerse invloed zijn.

Tweederde van de hele wereld vindt dat Palestijns geweld gerechtvaardigd is als stap in dekolonisatie.
66% van de wereld weet nog niet eens dat er iets bestaat als Palestina.

En natuurlijk, als ge muzel zijn als excuus wil gebruiken om Palestijns geweld goed te keuren, is dat al goed voor 25% van de wereldbevolking. (die voor een klein deel ook in die 66% zitten, daar niet van.)
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2024, 19:13   #220
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.344
Standaard

Het psychotische woke BLM-tuig zingt liedjes aan een Amerikaanse universiteit:

Citaat:
“Al-Qassam, you make us proud, take another soldier out”

“We say justice, you say how? Burn Tel Aviv to the ground”

“Hamas, we love you. We support your rockets too”
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.

Laatst gewijzigd door Vlad : 27 april 2024 om 19:14.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be