![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarop Annemans: "mevrouw, werkt u hier?" Marokkaanse "Ja" Annemans: "Zoals u Nederlands spreekt en u werkt hier ... ik zie geen reden waarom u uw koffers zou pakken. U bent een toonbeeld van hoe het kan." (het was ongeveer zo, maar het si me bijgebleven) Snap je, Gayboy, dat meisje zag spoken, zoals jij ook spoken ziet. Dewinter heefty het niet zo op homo's begrepen, maar om te doen uitschijnen dat hij homofoob is, gaat te ver. Straks ga je nog zeggen dat alle homo's van hem in kampen zouden moeten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies! Je uitgangspunt was verkeerd en daarom is alles wat daaruit volgt ook verkeerd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 8 januari 2008 om 06:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier een feit van u. Citaat:
Citaat:
bewijs die feiten eens ipv te zeveren. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is een pedofiel.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
Afzeik geproduceerd door omgekochte rechters. Niet om over wakker te liggen. Zoals bleek enkele maanden nadien , bij de verkiezingen.
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Een man die (pre-puberale!) jongen anaal neemt, is een pedofiel die pedofiele handelingen doet.
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik blijf toch met die vraag op mijn lever liggen: Ahja, 't is juist, ge kunt ze toch niet beantwoorden. 'k ga ze aan u niet meerstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, dan heeft hij jou toch al liever dan mij. Jij krijgt nog 2 woorden en een smiley als reactie terug. In een ander topic kreeg ik gewoon een 'nope' terug. Zo is het natuurlijk niet moeilijk discussiëren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
|
![]() Ja, jammer eigenlijk. Er is namelijk genoeg over het onderwerp te zeggen om er serieus over te kunnen discussieren. Helaas, het mag niet zo zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |