Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 februari 2008, 17:09   #201
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

DenDane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Villa Comedia Bekijk bericht
Godver. Als ik het allemaal goed begrijp, zitten er nu enkele lui ten onrechte in MIJN hut.
Aye, eerst den gansen afrik van ons afpakken, en na komen ze ons hier ook al lastig vallen
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2008, 19:28   #202
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Waart gij niet levenslang geband?
Het leven is een schicht.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2008, 19:58   #203
artisjok
Banneling

Standaard

Ik weet niet meer wie deze link reeds gepost heeft op dit forum.
De verspreiding van de mens over de wereld wordt er uitgebeeld, tot 8000 jaar voor onze tijdsrekening.

http://www.bradshawfoundation.com/journey/
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2008, 23:26   #204
forumspook
Banneling

Standaard En méér dan 160.000 jaar terug ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik weet niet meer wie deze link reeds gepost heeft op dit forum.
De verspreiding van de mens over de wereld wordt er uitgebeeld, tot 8000 jaar voor onze tijdsrekening.

http://www.bradshawfoundation.com/journey/
Interressante uitleg, maar niet geheel bevredigend...
Het begint 160.000 jaar geleden, maar daarvoor ? Men vertelt ons steeds dat mensen voor dit tijdperk amper die naam waardig waren, het zou een bende wildemannen, gehuld in beestenvellen betreffen, dichter bij de aap dan bij de huidige mens. In november 1957 werd er in Hamburg, tijdens de reconstructie van deze stad, enorme stenen beelden opgegraven, die menselijke hoofden vertegenwoordigden. De professor Mattes, archeoloog, onderzoekt ze. Hij komt tot het besluit dat de beelden door mensen gebeeldhouwd werden, zo een slordige 200.000 jaar geleden ! Er werd verdergegraven, en men vond meer van die beelden, in lagen klei van dezelfde leeftijd. Dus 200.000 jaar terug , voor de ijstijd, bestonden er mensen in staat om uiterst complexe en delicate kunstwerken te vervaardigen: men vond onderandere beelden met een dubbel gezicht. Als men ze 125 graden keert, verandert het gezicht van een man in een vrouwengezicht. Bron: Russisch tijdschrift "Techniek & Jeugd", nr. 6 (1965).
Wat gebeurde er juist voor de Ijstijden ? Hoe konden mensen, enkel aangewezen op jacht, visvangst en bessen & planten verzamelen duizenden jaren overleven in de ijzige koude, als er geen vruchten, planten en prooien te vinden zijn ? Men denkt dan aan reserves, maar dat idee houd in dat zij dan de ijstijden voorspeld hadden, en dat men reeds honderden jaren tevoren begonnen was met reserves op te bouwen...Iets waarvoor ik primitieve mensen zonder enige kennis van hun planeet en het universum niet bekwaam acht...

Laatst gewijzigd door forumspook : 27 februari 2008 om 23:29.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2008, 01:13   #205
Cisalpina
Gouverneur

Cisalpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Godver. Als ik het allemaal goed begrijp, zitten er nu enkele lui ten onrechte in MIJN hut.
Niemand heeft u verplicht om uw hut te verlaten, mijn beste. Was neger gebleven!

Het is best mogelijk dat wij allen uit Afrika stammen en even juist is het waarschijnlijk te beweren dat we uit de zee komen.
Toch wil ik graag het gezicht zien van de Afrikaan/zeebewoner aan wie ik kom vertellen dat ook ik een Afrikaan/zeebewoner ben.
Wie het echt juist-juist wil stellen, kan maar beter rondbazuinen en fier zijn dat hij niet meer (of minder) is dan een hoopje atomen met wat energie.
En als ik mag vragen: wat betekent Afrika, de zee of gelijk welke Aardse plek op de onoverzichtelijke schaal van het universum (misschien komen we daar wel vandaan!)? En waar lag Afrika toen alle aardmassa nog één continent vormde?

Zo zag ik er vroeger uit:
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Cisalpina : 28 februari 2008 om 01:31.
Cisalpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2008, 07:14   #206
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Kijk eens op je identiteitskaart

PS voor Zuid Afrika moet je wel een reispas hebben, meen ik. (en een briefje van je bank)

ik heb een Vlaamse
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2008, 07:16   #207
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
als ze al niet afgebroken of vervallen is of in brand gestoken
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be