![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eerst gaat de aapmens Van Hecke mooi op de bus. Dan springt hij eraf en gaat op de grond liggen. Heel overtuigend. Zal dan ook worden uitgeroepen tot martelaar. Hij had daarvoor gezegd: "ge weet toch dat ik 'onschendbaar' ben hé jongen" tegen een flik. Niet alleen een martelaar: een HELD! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeten we het boekske eens opendoen van veel roden,die enorme sommen in hunne zak staken,onder het mom van deze onschendbaarheid ![]() Waarvan er zelfs zonder blikken of blozen nog altijd in het parlement zitten,om hen van vervolging te vrijwaren,of zelfs minister van staat geworden zijn.Voor dezelfde redens,maar dan nog eens corruptie erbij. Enneuh,steek eens een briefje van 5€ in brand meneer feremans,je zal zien wat gebeuren kan,laat staan er zo een 30 miljoen in brand steken.Ook een HELD zeker,not ? Laatst gewijzigd door Gargamel : 24 maart 2008 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
|
![]() Citaat:
Er is trouwens nooit geld verbrand.... Overigens worden parlementairen vervolgd die geld pikken. Vraag het eens aan Willy Claes! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Yup,die is nu lekker Minister van Staat en staat ook op de loonlijst,je trapte er weer mooi in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nog maar eens toont u aan dat u van iedereen die niet uw mening deelt onmiddelijk een rechts extreem persoon maakt,u ziet alles door uw eigen extreemlinkse brilglazen terwijl ik het meer van de beide zijden bekijk. Maar uw antwoord nog steeds niet op mijn vraag,is het zo moeilijk om een gematigd antwoord te geven dat realiteit en eerlijkheid inhoud,zonder anderen te kwetsen?
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
Op dit filmpje zie je iets anders dan op het filmpje van de betogers tegen de Nato. Daar worden mensen van een berm gesleurd. Dhr. Van Hecke, van beroep komediespeler, sleurt echter de politie tegen de grond. Men probeert hem nog recht te houden maar hij trekt de drie politiemannen naar beneden. Om SHOW te kunnen geven. Dat is het verschil tussen mensen die eerlijk zijn en KOMEDIANTEN! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
Dit is een totale leugen. Ik ben tegen alle geweld. Reden waarom ik jou even onterecht beschuldigde. Ik zie dat je nu snapt dat je mensen niet onterecht moogt beschuldigen. Je hebt het lesje begrepen. Goed zo! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed bezig, joeng... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=ericferemans;3320713]U stelde dat ik het politiegeweld tegen de VB mandatarissen verdedigde...
Dit is een totale leugen. Ik ben tegen alle geweld. [ /QUOTE] Citaat:
En zot zijn van haat doet geen pijn.
![]() |
![]() |
#210 |
|
![]() Blind zijn van haat dient men hier wel degelijk letterlijk te nemen: kan je dan niet zien op het filmpje dat die flikken hem RECHT proberen te houden???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net nu ik dacht dat de posts van feremans niet nog idioter konden worden slaagt hij toch in het onmogelijk gewaande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#213 |
Gouverneur
|
![]() Ocharme die VB-kopstukken.
Nu alle VB-fans content? Alsof die flikken niet wisten dat ze parlementariërs aan het behandelen waren ofzo. ![]() Stop nu eens met OFFTOPIC te memmen over jullie führers ! Laatst gewijzigd door Sodomis : 24 maart 2008 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() [quote=ericferemans;3316654]Blijkens beelden op het VTM journaal werden verschillende pacifisten die wensten te betogen tegen de Nato op een onnodig brutale, geweldadige en amateuristisch-onprofessionele wijze aangepakt door de politie.
Deze gedroeg zich zoals nozems, en sloeg op een totaal overbodige manier mensen die niet eens bedreigend overkwamenm, of zich ook maar enigszins gewelddadig gedroegen. Ons land is daardoor weer eens in de wereldactualiteit als een pummelland, met ondeskundige gewelddadige ordediensten. Ik voelde me beschaamd bij het zien hoe jonge meisjes die worden vastgehouden door één agent tegen het hoofd werden geslagen door een andere cowboy. Ik hoop dat deze beelden doorgegevan worden aan het commité p om de verantwoordelijken voor dit baldadig gedrag ernstig te sanctioneren! Hoe komt het toch dat wij zo'n slechte flikken hebben?[/QUOTE] Veel zijn Walen, en de laatste tijd ook allochtonen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() Zeg, stond dat op hun voorhoofd geschreven: "ik ben pacifist." ? En zelfs al moest het daar staan, hoe weten de flikken, en de militiaren die dat gebied bewaken , dat dat waar is ? Evengoed konden het terroristen zijn, met bommengordels aan onder hun kleren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |