![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Gouverneur
|
![]() Wat een hoop onzin dat ik hier lees.
Ik tracht niks.Wil geen huwelijken opblazen,en stel als ik het kan doen lukken,wat stelde dan dat huwelijk voor? Ik wil vooreerst weten of ze nu gelukkig is,indien ja heb ik het respect om haar met gerust te laten,en deze verliefdheid af te sluiten.Indien nee?Tracht ik terug het geluk vinden,en die gouden kans toen dat ik het verkwanselde,terug recht te trekken.Eerlijk toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging ondertussen al over rukken hoor
![]()
![]() |
![]() |
#203 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
er zijn 30 jaar verstreken, jullie hebben elk jullie leven gehad, hebben andere dingen, andere ervaringen meegemaakt, een aparte evolutie ook. Het is absoluut niet zeker of het nu nog zou klikken tussen jullie, gesteld dat zij vrij zou zijn. Ik begrijp dat het heel moeilijk is, maar je moet verder met je leven, niet door achteruit te kijken, maar door vooruit te kijken. Hoe meer je aan haar denkt, hoe liever je haar zal willen, tot zij een obsessie wordt. Het is beter je op andere dingen te concentreren: vrienden, hobby's enz... Zoals Derk al zei: opnieuw contact met haar zoeken, zou tot zeer pijnlijke situaties kunnen leiden: voor haar en haar familie, maar ook voor jou. Bespaar jezelf dat.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 24 maart 2008 om 13:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |||||
|
![]() we denken ten minste hetzelfde over elkaar das al iets...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Eerlijk= jij doet wat je de laatste 30 gedaan hebt en dat was toch geen contact hebben of wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door largo_w : 24 maart 2008 om 13:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 24 maart 2008 om 14:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah, ziek die typkes die getrouwde mensen gaan lastigvallen. Die hebben al veel kapot gemaakt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Hoort wie het zegt...
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ik heb medelijden met uw lief
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Minister
|
![]() Citaat:
moesten de mensen meer respect hebben voor elkaars relaties en minder egoistisch en primair zijn, dan zouden er al die scheidingen niet zijn. ok, het is wat kort door de bocht, maar ik wil maar mijn principe duidelijk maken. en als we de situatie eens omdraaiden ? jij die een relatie hebt, en ineens komt een oud lief van je vrouw op haar geilen ? zou jij dat op prijs stellen ? ik denk het niet. en wie zegt dat je erna niet gedumpt word op je beurt, doordat iemand die vrij is je relatie om zeep helpt ? wedden dat je dan zegt van: " een relatie heeft voorrang" ?
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ... na 30 jaar ... altijd verliefd geweest ... manmanman, ik ga toch niet de eerste zijn om u een diagnose 'borderline' mee te geven hé ... jij hebt gewoon geen eigen identiteit, me dunkt, soit, da's ni erg ge kunt daar wel mee leren leven maar nu t advies dus : - ga er voor ! dat geeft enige mogelijkheiden 1 ge maakt hare kop zot, krijgt er een passionele relatie mee, en dan kunt ge haar dumpen ... zodat ge tenminste over dat gekrenkte ego over zijt omdat zij u destijds dumpte. 2 (wat beduidend waarschijnlijker is) ze lacht u in uw gezicht uit en vraagt of gij echt nooit volwassen geworden zijt (wat echt touché van haar is zo na dertig jaar, en vooral na 5 seconden, gij nog in het deurgat, verder zal je nooit geraken) ... deze optie heeft ook het voordeel dat ge op heel korte tijd en betrekkelijk economisch van uw illusies af zijt om de laatste twijfel in uwe kop weg te nemen, want me dunkt zijt gij zo iemand die na dit alles te lezen nog steeds twijfelt ... DWEIL !!!! GET A LIFE (en niet dat van een ander ... er staat trouwens get a life, niet get a wife !) Laatst gewijzigd door Anna List : 24 maart 2008 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
|
![]() Citaat:
derde zin ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zouden Nyn of groentje geen diagnose willen stellen ? of doen die dat uit principe niet gratis ? ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 24 maart 2008 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
|
![]() Citaat:
![]() geen flauw idee eigenlijk... Ze komt wat "rougher" over ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vind je ? ik vind haar superintelligent en kei sexyl ! ... ge moet mij daar geen diagnose voor geven ... ben gewoon verliefd :- P Laatst gewijzigd door Anna List : 24 maart 2008 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
|
![]() Citaat:
het is precies valentijn... Iedereen is hier veliefd. verder zou ik niet weten hoe "intelligent" ze is en hoe sexy ze is hoor... hoe zitt met dienen natten droom ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
|
![]() Citaat:
hoewel ook ik vind dat het niet aangewezen is dat hij terug contact zoekt, kan ik me zeer goed voorstellen dat sommige liefdes niet vergeten raken. Het is echter zaak om hiermee te leren omgaan en te trachten naar andere dingen en mensen uit te kijken, want de oude liefde zal niet meer terugkeren.
![]() |
![]() |