![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Bent U het hiermee eens? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
64 | 82,05% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 17,95% |
Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is een beetje zoals de overheid en de politiek, veel te veel en veel te kostelijk. Daarbij dienende tot niets of zéér weinig. Alles wordt tegenwoordig EU geleid en die jongens maken er alsmaar meer ministers regeringen en staatssecretarissen bij.
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Citaat:
Voor de meesten gaat het deels onder anderen om het geld. Voor u wrsch ook, gierige vrek. Trouwens, het gaat hem bijlange niet alleen om geld, geld is ordinair: het slijk der aarde. Je moet niet slim zijn om rijk te worden. En dat is de frustratie van pummels: ze kunnen zo rijk worden ze willen, maar vaak blijven ze parvenu's. Hoe rijk ze ook worden, nooit zullen ze in bepaalde kringen raken. ![]() Wat véél meer is: de Plaats van de Koning in de samenleving. Onbegrijpelijk dat sommige rijkgeworden boerepummels zo brutaal zijn om dit de Koning dit te misgunnen, zn eeuwenoud recht! dat al véél langer bestaat dan de pummels zelf. Dat tegenwoordig zoveel pummels daar kritiek durven op te hebben! ![]() Die pummels plegen zich te vergelijken met de Koning! Degoutant is het! ![]() Kijk, ieder zn plaats in de maatschappij, aanvaard het en wees gelukkig! En op je platte geraaskal op Prinses Mathilde ga ik gewoonweg niet op in. ![]()
![]() |
![]() |
#206 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gevangenissen zekers? Met al onze tolerantie (onozelheid?) op alle vlakken hebben we die nu meer en meer nodig. Een paar tralies ervoor, de muren zijn dik genoeg.
![]() |
#207 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wordt dat steeds meer en uit alle hoeken betalen voor die bende spugzat.
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Onbegrijpelijk dat er hier toch nog mensen zijn die achter het koningshuis blijven staan. Zijn dat dezelfde die het hier al eens over DEMOCRATIE hebben?
Kennen jullie de geschiedenis van jullie koningshuis wel ? Alleen al het verhaal van hoe het allemaal begonnen is ... onwaarschijnlijk. Om nog maar te zwijgen over het verhaal van de rubberplantages in Congo ... zum kotsen ! Onlangs nog een pittige discutie gehad met een voorstander van het koningshuis, ge kent die types wel he ... franstalige vlamingen. Zijn argumenten: 1 koningshuis houdt belgie samen 2 koningshuis heeft een voorbeeldfunctie 3 euh Dat was lachen natuurlijk. Vooral die voorbeeldfuncties ... Laurent wordt geflits tegen 180 km/h in de bebouwde kom, Albert gaat poepen op een ander ... schoon voorbeelden ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door De Koninck : 2 april 2008 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
We hebben nu al een unicum. Een koninging die nauwelijks de taal spreekt/kent van de meerderheid van de bevolking waarvan zij koninging is. Laatst gewijzigd door daiwa : 2 april 2008 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 2 april 2008 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
|
![]() De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, terwijl de ketel helemaal niet zwart ziet, maar de pot zelf daarentegen........
![]() ![]()
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat we op 31 december (de programma's stellen dan toch al niet veel voor) een grote publieke dienaarsloterij houden. Alle politici, hoge ambtenaren en uiteraard het koningshuis doen er verplicht aan mee.
Een onschuldige hand (misschien wel één van de prinselijke bengeltjes) trekt dan wie het volgende jaar op een loon mag rekenen. Ludieke spelletjes tussendoor geven kans voor vrijstellingen (�* la Expeditie Robinson --- Albert en Leterme om ter langst op een paal in de Noordzee) waardoor ze sowieso een verloning krijgen. Troostprijzen zijn onder andere: visa-kaarten met bereik enkel in de stad Antwerpen, de auto van Mieke Vogels, een burgemeesterschap van Charleroi en het kabinet van armoedezorg. Wie niet wordt uitgeloot (bv. 75% van de deelnemers) krijgt 10 000 stemmen gratuit bij de volgende verkiezingen.
Laatst gewijzigd door lombas : 6 april 2008 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() "Es gibt Herrenmoral und es gibt Sklavenmoral."