![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jullie hebt al véél te véél cadeau gekregen van ons, nu is het welletjes, tijd om naar huis te gaan. Uw huis, dat land waar u die andere paspoort vandaan hebt, weet u wel ? Het Land Der Voorvaderen, ginderachter, in Dar-al -Islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Vreemdeling
|
![]() de moderator doet het blijkbaar in zijn broek want nu ben ik een "raciiiiieeest"
welk ras hebben moslims dan? ik wist niet dat moslims een ras waren, eerder een geloofsovertuiging.of moslims nu geel of groen zien kan mij geen reet schelen, ik moet er niet van hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Vreemdeling
|
![]() gelukkig is er nog altijd politicsinfo.net waar ze niet zo bekrompen zijn
![]() Laatst gewijzigd door prejudice_sweeperess : 2 mei 2008 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en weet wat Taqqiyya inhoud zelfs dat weet je niet eens goed uit te leggen. en sinds wanneer beveelt de islam/koran dat er vermoord, bedrogen en belogen mag worden?
![]() |
![]() |
#205 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#206 |
Gouverneur
|
![]() dat is het hem nou juist jij blijft haken bij A en probeert met een omweg naar C te gaan.
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Cadeau? ik zie dat niks cadeau is hoor, ik zie alleen maar hard werken voor je centjes. niks op de wereld is gratis. straight forward.
![]() |
![]() |
#209 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#210 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor zover ik Taqqiyya begrijp is het geoorloofd te liegen en te bedriegen, zelfs varkensvlees te eten indien de situatie het "noodzakelijk maakt".
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 2 mei 2008 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
soenisme zie je meer in Marokko, Egypte, Algeria darfur etc.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 2 mei 2008 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Irak, waar de Soenieten meeheulden met Saddam en de grootste groep binnen het land onderdrukten, de Shiëten, die nu steun krijgen uit het voornamelijk Shiïtische Iran.
En ik zou Darfoer in Somalië echt niet aanhalen als zijnde Islamitisch gebied.... het is daar een hel in naam van Allah. Eneuh, de Druzen worden door de meeste islamitische stromingen bestempeld als afvalligen, zoals ze duidelijk merken in Libanon. En ze zijn een minderheid binnen Israël, waar ze het niet slecht doen,ze mogen hun eigen geloof aanhangen, ze zijn oververtegenwoordigd in de bureaucratie, en hebben binnen de IDF een goeie reputatie, waar ze zelfs een eigen legereenheid hebben. En ja, hoe de Koran geïnterpreteerd word door de verschillende strekkingen leid tot veel miserie. Terwijl het duidelijk gemeld word in de Koran dat het maar op 1 manier kan gelezen worden. Toch raar hoe mensen het woord van Allah kunnen misbruiken voor hun eigen pleziertjes.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 2 mei 2008 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#216 |
Vreemdeling
|
![]() inderdaad, als de mo het mag dan mogen wij dat ook denken ze. incest en kindermisbruik is in landen als irak en iran schering en inslag. hier trouwens een fotoke van de mo se
![]() ![]() Laatst gewijzigd door prejudice_sweeperess : 2 mei 2008 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degoutant. Of hoe een discussie verziekt. Ga naar politics.info aub om je kinderlijke gelijkheid te halen.
Laatst gewijzigd door Rudy : 2 mei 2008 om 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() Ik heb het niet over belgen "met een achtergrond" maar over Marokkanen die door corrupte tot de georganiseerde misdaad behorende politici, van belgische papieren voorzien zijn. Papieren vodden die in mijn ogen niet de minste waarde hebben, maar hen wel het (on)recht geven zich als belgen voor te doen, en van de daarbij horende rechten en voordelen te genieten.En dat enkel om bij de verkiezingen het "goede" stembriefje in de bus te steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |