![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Is de islam vergelijkbaar met andere godsdiensten? | |||
Ja, de islam is even vredelievend en predikt gelijkheid en verdraagzaamheid, ook tegenover niet-moslims. |
![]() ![]() ![]() |
24 | 26,67% |
Neen, de islam predikt duidelijk haat, onverdraagzaamheid en oorlog. De islam rechtvaardigt oorlog, bedrog en geweld tegen niet-moslims en beschouwt niet-islamieten als minderwaardig. |
![]() ![]() ![]() |
66 | 73,33% |
Aantal stemmers: 90. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
+ Filipijnen + Thailand + Tsjetsjenië + Indonesië + Nigeria + Somalië + USA + Rusland
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je vergat Antwerpen nog
![]() Overal waar er oorlog is zijn er Christenen: Bush, Blair, Chirac, Berlusconi, enz.........
![]() |
#204 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Vreemdeling
|
![]() Het Imperialisme van de Islam :
Ik wou hier eens iets schrijven over de imperialistische inzichten van de Islam, en of deze gevaarlijk zijn voor onze samenleving. 1. Wat is de Islam? Maar laat ik eerst eens verwoorden wat ik onder de Islam versta onder de term Islam: De Islam is een Abrahamistische Godsdienst met als godsdienstige bron de Koran. Een Islamiet is volgens mij een persoon dat de Koran aanbid. Dit op een normale gematigde wijze, of dit op een extreme wijze. Daardoor kunnen we de meeste moslims ook Islamiet noemen, aangezien de meeste moslims de koran aanbidden, al dan niet op een extreme manier. Je kan dus zeggen dat zowel de marokaan op het Sint-Jans plein een Islamiet (of deze moet de koran hebben afgezworen) noemen, evenals je Osama Bin Laden een Islamiet kunt noemen. Je ziet hier duidelijk het verschil tussen de extreme en de gematigde vorm van de vertegenwoordiging van de Islam. Dit is natuurlijk mijn zicht op de Islam, en dit zal waarschijnlijk niet de officiële verklaring zijn van de het woord Islam. Nu vroeg ik mij af of de Islam bezig is met de wereld te veroveren of niet. 2. Is de Islam op veroveringstocht? Volgens mij is de Islam stilletjes aan de Europa, en de rest van de wereld aan het veroveren. Je kan dat zien aan de massale immigratie van moslims (personen die de Koran aanbidden, dus daardoor ook Islamiet zijn. Let wel niet alle moslims aanbidden de Koren en zijn dus ook niet Islamitisch ingesteld). We zaten in 2001 al met 54 miljoen moslims in Europa, en de Islam kan daardoor in 2014 de tweede godsdienst van Europa worden. Daarmee zou het de orthodoxe Kerk voorbijsteken, Katholicisme blijft godsdienst nummer één. Dit zijn gevaarlijke cijfers, aangezien het aantal moslims steeds blijft stijgen, ook het aantal bekeringen van Christenen ligt zeer hoog (enkele jaren geleden 3 per dag in België). Op wereld vlak zijn er natuurlijk nog meer moslims/Islamieten, ongeveer 1miljard op een bevolking van 5,9 miljard mensen. Dat betekend dat ongeveer 1/5 van de wereldbevolking. Maar zeggen deze cijfers eigenlijk wel iets? Ja, ik denk het wel. De Islam wordt door vele personen verkeerd geïnterpreteerd, en kan daardoor een gevaarlijke, imperialistische godsdienst zijn. Groeperingen zoals Al-Qaida zijn maar uit op 1 ding: een wereldwijde bekering. Zij voeren een zogenaamde Jihad (Heilige oorlog). Alle vijanden van de Islam (Christenen en Joden) moeten worden bekeerd tot deze godsdienst. Maar ook op veel kleinere schaal word er ‘veroverd’, kijk naar groeperingen zoals de AEL. Dit zijn van die organisaties die als doel hebben om hier hun waarden en normen op te dringen. Deze staan haaks tegenover onze waarden en normen. De AEL wil aparte moslim scholen, geen scheiding van Kerk en staat, etc. Is dit alles nu wel gevaarlijk? 3. Is het Imperialisme van de Islam gevaarlijk? Aanslagen van 11 september in Amerika en die op 11 maart in Madrid zeggen genoeg denk ik. Ja, het Imperialisme van de Islam gevaarlijk. Zij aanzien ons als vijand die zich niet wil bekeren tot hun godsdienst, en daarom moeten we maar van deze aardbol verwijderd worden. De aanslagen zullen ook niet ophouden tot de Islam volledig is geïntegreerd in deze samenleving. Kijk nu naar Frankrijk die het verbod op religieuze symbolen heeft ingevoerd, zij zijn al meerde malen bedreigd geweest door Islamitische groeperingen. De Islam duld geen tegenstand, en zal daar zal geen mens hen bij in de weg staan.
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het natuurlijk niet zeker in andere steden maar ik kan wel spreken over de plaats waar ik woon. Is het nm weer toevallig dat geen enkele turk of marokaan te bespeuren valt bij 1 enkele ontspannings groep of beweging met autochtonen, geen enkele! Maar waar zitten ze in mijn stad wel allemaal? ja inderdaad, de hele sporthal is te klein geworden waar men kickboxen of karate geeft, daar zitten ze allemaal...toevallig? Dacht het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik wel in Gent maar het moet gratis zijn
![]() |
#209 |
Burgemeester
|
![]() Als ze nu eens allemaal "Allah!"... BOEM! doen in hun eigen huis... zijn we ervan af.
En als je ze niet op tijd stopt, doen ze eerst "Allah!"... BOEMBOEM in uw vrouw om dan "Allah!"... PANG te doen naar jou. Inderdaad, zoals enkelen het op dit forum al gemeld hebben, zelfs extreem links begint er in Nederland bang van te hebben, maar daarvoor moet het eerst te laat zijn, natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom: het zal best wel zijn dat een aantal van deze KLACHTEN gegrond zijn, maar daarmee is dan nog steeds niet bewezen dat het voornamelijk om bendes migranten gaat, zoals trouwens ook in het parlement aangehaald werd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou je niet beter een marathon lopen Rafke, da's minder uitputtend. Dan kan je onderweg misschien bezinnen over het feit dat politie en justitie zich inlaten met die schandalige ongegronde aanklachten. Kan je je dat voorstellen, dat ze zich met zo'n prutsen inlaten! |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() Politie en Justitie houden er zich wel mee bezig, maar ze mogen het niet vertellen aan de pers. Ook in Nederland zijn er gevallen toch bekend geraakt van zeer brutale groepsverkrachtingen door Marokkanen, N.B. o.m. van een verstandelijk gehandicapt meisje...
Het geeft m.i. blijk van een onmenselijke en uiterst cynische kijk op de zwakkere medemens, om zulke realiteiten te ontkennen, ja, de slachtoffers zelfs belachelijk te maken; alleen omdat het niet in uw denkplaatje past. Ik denk dat gij lijdt aan narcistisch-solipsistische bewustzijnsvernauwing. Als ge wilt kan ik misschien een opname voor u versieren in een goede psychiatrische kliniek. Met plezier gedaan, hoor! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Gouverneur
|
![]() [quote="headinajar"]
Citaat:
Tja.. Maar licht U toch eens goed in over die oorlog he! Eerst vroeg Slovenië de onafhankelijkheid aan, die door (de naar mijn inziens) zwaar blunderende EU erkend werd. Daarna zijn de Bosnische Moslims onafhankelijkheid gaan eisen, hetgeen door de Serviers geweigerd werd. Hierop is het geweld begonnen. Laat mij toch toe U te zeggen dat De Bosniers evengoed Serviers in concentratiekampen hebben gestoken, slachtpartijen hebben aangericht, verkracht e.d. (De Bosniers hebben zelfs hun eigen dorpen gebombardeerd om te kunnen zeggen dat de Serviers dit gedaan hadden) omdat Servie niet akkord ging met het uiteenvallen van Yugoslavie. In onze Europese media zijn de serviers echter altijd als de zondaars naar voren gebracht. De huidige spanningen die zich in Kosovo (opnieuw) voordoen, vloeien voort uit van het feit dat de aldaar woonachtige Serviers door de ethnische albanesen worden geterorriseerd, enkel en alleen met het doel hen weg te jagen, zodat Kosovo onafhankelijk kan worden en men aldaar een moslim-staat kan oprichten. Het is een schande dat de Navo, op onze kosten, mensen is gaan bombarderen, die heden ten dage met problemen te kampen hebben, dewelke morgen de onze zullen zijn. hopelijk komt de navo Vlaanderen niet bombarderen als wij weigeren Brussel onafhankelijk te verklaren, omdat onze ingeweken Arabieren dat eisen, teneinde een onafhankelijke moslimstaat op te richten. (dit in een notedop)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zeuren dat ze niet onafhankelijk mogen zijn???? Waar heb ik dat nog gezien?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die zijn daar gekomen voor econimische doeleinden he! Omdat het in hun staat zo slecht gaat. Dat komt, als een sprinkhanen plaag, en vreet alles kaal, waarna het in het gastland even slecht, zoniet slechter gaat, dan in dat van hun. kosovo is daar 'n goed voorbeeld van. En dan de Shaaria willen invoeren. .. En de autochtone bevolking die niet akkoord gaat wordt stelselmatig gepest, tot ze zelf weggaan. Wat te vergelijken valt met onze vlucht uit de steden.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Burgemeester
|
![]() Och, wat ene zever tocj allemaal.
't Is heel eenvoudig, als je een religie hebt die verspreid is over het grootste deel van de wereld. En overal heb je geweld... kom, dan gaan we niet te naief zijn, he. Je kan nu nog voor alles een uitvluvht proberen te zoeken, maar als ze er overal tussenzitten dan moet je niet komen zeveren, he. Zelfs in justitie geldt de regel: ben je éénmaal betrokken bij een geschil, ok. Tweemaal? Goed. Maar de derde maal hang je mee, he. Of al die terrorisyten wereldwijd zijn weer eens betaald door extreem rechts, zeker? Of door de VS? Die arme moslims toch hebben geen keuze. Blablabla. Tot ze eens een nucleaire aanslag plegen en dan is de halve wereld naar de kloten. Wel, ik hou links hiervoor verantwoordelijk. En neem me op m'n woord, veel langer zal het niet meer duren. Ik gok op Miami. Nucleaire aanval. In de naam van Allah en de Islam. En vandaag verklaar je me gek; maar de komende vijf jaar hebben we het aan onze broek. De wereld dankt je voor je kortzichtigheid, linkiewinkies. Jullie hebben al veel doden op je geweten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |