Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Bekijk resultaten enquête: Is de islam vergelijkbaar met andere godsdiensten?
Ja, de islam is even vredelievend en predikt gelijkheid en verdraagzaamheid, ook tegenover niet-moslims. 24 26,67%
Neen, de islam predikt duidelijk haat, onverdraagzaamheid en oorlog. De islam rechtvaardigt oorlog, bedrog en geweld tegen niet-moslims en beschouwt niet-islamieten als minderwaardig. 66 73,33%
Aantal stemmers: 90. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 3 april 2004, 10:10   #201
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je zal maar slachtoffer geweest zijn van een groepsverkrachting en dan zoiets moeten lezen.
Waarschijnlijk is het voor Rafke totaal onvoorstelbaar dat een groep "mannen" zich wensen te vergrijpen aan een "vrouw".......

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 17:34   #202
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf
OOrlog, onderdrukking, mensonwaardige praktijken... moslims:

Taliban (afghanistan): moslims

Palestina (moslims) vs Israel

Pakistan vs Al Qaeda (moslims)

Groepsverkrachtingen in België (moslims)

Iraqi (moslims)

Bomaanslag Madrid (moslims)

Kosovo (moslims)

Borgerhout (moslims)

Turkije, niet respecteren van de mensenrechten (moslims)

Allemaal voorbeelden van VANDAAG DE DAG! Je hoeft daarvoor niet in de geschiedenis te gaan zoeken!

Het maakt niet uit waar ze zitten, ze zullen wel ruzie of oorlog maken, domineren, aflachten, dood en vernieling zaaien, zichzelf opdringen, ... tegen iedereen. En kom nu niet af dat het maar een kleine groep is want om wereldwijd in alle richtingen ruzie te stoken moet je al met veel zijn.

Het verschil met andere culturen en religies is gewoon TE groot.

PS. Wist je dat moslim "one who surrenders" wil zeggen?! Ja, m'n voeten ook.

+ Filipijnen
+ Thailand
+ Tsjetsjenië
+ Indonesië
+ Nigeria
+ Somalië
+ USA
+ Rusland
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 17:36   #203
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Je vergat Antwerpen nog

Overal waar er oorlog is zijn er Christenen: Bush, Blair, Chirac, Berlusconi, enz.........
Oud 3 april 2004, 18:10   #204
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Ja zoals die man die is vrijgesproken na het vermoorden van zijn vrouw met 8 of 9 messteken zeker. Heel erg rechtvaardig, als men dergelijk iemand al niet schuldig meer vind dan moet er zeker niet gesproken worden over veroordelingen bij verkrachtingen é.
Een onrechtvaardigheid maak je niet goed door een andere onrechtvaardigheid: je hebt dan integendeel TWEE onrechtvaardigheden, wat de wereld er zeker niet beter op maakt
Nogal logisch he ego filo. Denk je nu echt dat ik je hier in tegenspreek?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 18:18   #205
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Je vergat Antwerpen nog

Overal waar er oorlog is zijn er Christenen: Bush, Blair, Chirac, Berlusconi, enz.........
Natuurlijk, wij zijn de Natuurlijke vijand.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
Oud 3 april 2004, 18:23   #206
BIEL
Vreemdeling

BIEL's schermafbeelding

Standaard

Het Imperialisme van de Islam :

Ik wou hier eens iets schrijven over de imperialistische inzichten van de Islam, en of deze gevaarlijk zijn voor onze samenleving.

1. Wat is de Islam?

Maar laat ik eerst eens verwoorden wat ik onder de Islam versta onder de term Islam:
De Islam is een Abrahamistische Godsdienst met als godsdienstige bron de Koran. Een Islamiet is volgens mij een persoon dat de Koran aanbid. Dit op een normale gematigde wijze, of dit op een extreme wijze. Daardoor kunnen we de meeste moslims ook Islamiet noemen, aangezien de meeste moslims de koran aanbidden, al dan niet op een extreme manier. Je kan dus zeggen dat zowel de marokaan op het Sint-Jans plein een Islamiet (of deze moet de koran hebben afgezworen) noemen, evenals je Osama Bin Laden een Islamiet kunt noemen. Je ziet hier duidelijk het verschil tussen de extreme en de gematigde vorm van de vertegenwoordiging van de Islam.

Dit is natuurlijk mijn zicht op de Islam, en dit zal waarschijnlijk niet de officiële verklaring zijn van de het woord Islam. Nu vroeg ik mij af of de Islam bezig is met de wereld te veroveren of niet.

2. Is de Islam op veroveringstocht?

Volgens mij is de Islam stilletjes aan de Europa, en de rest van de wereld aan het veroveren. Je kan dat zien aan de massale immigratie van moslims (personen die de Koran aanbidden, dus daardoor ook Islamiet zijn. Let wel niet alle moslims aanbidden de Koren en zijn dus ook niet Islamitisch ingesteld). We zaten in 2001 al met 54 miljoen moslims in Europa, en de Islam kan daardoor in 2014 de tweede godsdienst van Europa worden. Daarmee zou het de orthodoxe Kerk voorbijsteken, Katholicisme blijft godsdienst nummer één.

Dit zijn gevaarlijke cijfers, aangezien het aantal moslims steeds blijft stijgen, ook het aantal bekeringen van Christenen ligt zeer hoog (enkele jaren geleden 3 per dag in België).
Op wereld vlak zijn er natuurlijk nog meer moslims/Islamieten, ongeveer 1miljard op een bevolking van 5,9 miljard mensen. Dat betekend dat ongeveer 1/5 van de wereldbevolking.

Maar zeggen deze cijfers eigenlijk wel iets? Ja, ik denk het wel. De Islam wordt door vele personen verkeerd geïnterpreteerd, en kan daardoor een gevaarlijke, imperialistische godsdienst zijn.
Groeperingen zoals Al-Qaida zijn maar uit op 1 ding: een wereldwijde bekering. Zij voeren een zogenaamde Jihad (Heilige oorlog).
Alle vijanden van de Islam (Christenen en Joden) moeten worden bekeerd tot deze godsdienst.

Maar ook op veel kleinere schaal word er ‘veroverd’, kijk naar groeperingen zoals de AEL. Dit zijn van die organisaties die als doel hebben om hier hun waarden en normen op te dringen. Deze staan haaks tegenover onze waarden en normen.
De AEL wil aparte moslim scholen, geen scheiding van Kerk en staat, etc.

Is dit alles nu wel gevaarlijk?

3. Is het Imperialisme van de Islam gevaarlijk?

Aanslagen van 11 september in Amerika en die op 11 maart in Madrid zeggen genoeg denk ik. Ja, het Imperialisme van de Islam gevaarlijk.
Zij aanzien ons als vijand die zich niet wil bekeren tot hun godsdienst, en daarom moeten we maar van deze aardbol verwijderd worden.

De aanslagen zullen ook niet ophouden tot de Islam volledig is geïntegreerd in deze samenleving.
Kijk nu naar Frankrijk die het verbod op religieuze symbolen heeft ingevoerd, zij zijn al meerde malen bedreigd geweest door Islamitische groeperingen.

De Islam duld geen tegenstand, en zal daar zal geen mens hen bij in de weg staan.
BIEL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2004, 16:39   #207
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Ik weet het natuurlijk niet zeker in andere steden maar ik kan wel spreken over de plaats waar ik woon. Is het nm weer toevallig dat geen enkele turk of marokaan te bespeuren valt bij 1 enkele ontspannings groep of beweging met autochtonen, geen enkele! Maar waar zitten ze in mijn stad wel allemaal? ja inderdaad, de hele sporthal is te klein geworden waar men kickboxen of karate geeft, daar zitten ze allemaal...toevallig? Dacht het niet.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2004, 16:43   #208
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ik wel in Gent maar het moet gratis zijn
Oud 4 april 2004, 17:19   #209
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

Als ze nu eens allemaal "Allah!"... BOEM! doen in hun eigen huis... zijn we ervan af.

En als je ze niet op tijd stopt, doen ze eerst "Allah!"... BOEMBOEM in uw vrouw om dan "Allah!"... PANG te doen naar jou.

Inderdaad, zoals enkelen het op dit forum al gemeld hebben, zelfs extreem links begint er in Nederland bang van te hebben, maar daarvoor moet het eerst te laat zijn, natuurlijk.
Werkslaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 09:01   #210
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Ik baseer me niet alleen op één enkel krantenartikeltje, maar op "the big picture". Een tijdje geleden verschijnen er nepberichten in de Nederlandse pers over groepsverkrachtingen; een tijdje later (België hinkt altijd wat achterop) verschijnt hetzelfde soort berichten in de Belgische pers en daarop volgend post iemand op dit forum dat het bewezen is dat er wekelijks een groepsverkrachting plaatsvindt in Brussel omdat daar een vraag over gesteld werd in de Brusselse Hoofdstedelijk Raad notabene... Daar hecht jij wèl geloof aan? Nou, je doet maar, ik ben persoonlijk niet zo lichtgelovig...
Ik vat samen
- de Standaard verspreidt broodje-aap-verhalen en zet die achteraf niet recht, maw het is een onbetrouwbare krant
- het parket en de politie werken aan dat soort verhalen mee, maw die zijn dus ook onbetrouwbaar
- de Nationale Vrouwenraad is lichtgelovig
Nogmaals, en wat langzamer deze keer... Ik heb het niet over een artkeltje dat in een of andere krant geschreven werd, ik heb het over een vraag die gesteld werd in de Brusselse Hoofdstedelijke Raad over een vraag die gesteld werd in het parlement. Op die vraag in het parlement werd geantwoord dat er wekelijks gemiddeld 1 KLACHT genoteerd werd. Ik mag toch wel aannemen dat je het met me eens bent dat een KLACHT nog niet hetzelfde is als een VEROORDELING? Kijk bijvoorbeeld eens naar de KLACHT tegen het Vlaams Blok; je zou nogal wat horen moest ik hier zeggen dat het bewezen is dat het Vlaams Blok een racistische partij is omdat er daarvoor tegen hen een KLACHT werd ingediend, nietwaar?
Kortom: het zal best wel zijn dat een aantal van deze KLACHTEN gegrond zijn, maar daarmee is dan nog steeds niet bewezen dat het voornamelijk om bendes migranten gaat, zoals trouwens ook in het parlement aangehaald werd.

Citaat:
Er is overigens iets dat ik niet begrijp.
Dit geloof je wel:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=12541

Waarom deze anecdote wel en de verhalen over de groepsverkrachtingen niet?
Misschien moet je maar eens zeggen welk criterium je gebruikt om aan iets geloof te hechten of niet.
Hier ging het om een zeer concreet geval, waarbij het slachtoffer met naam en toenaam in de pers verscheen nadat hij klacht indiende.

Citaat:
Citaat:

Je kan die gaan opzoeken in de parlementaire stukken (vragen en antwoorden); ze staan allemaal online.
Ja, dank, dat weet ik ook wel. Ik ben al gaan zoeken, maar ik heb het niet gevonden. Aangezien jij er over beschikt, kan het toch geen al te grote moeite zijn om de tekst hier te plaatsen?
Ik heb me destijds inderdaad de moeite getroost om die vraag en het bijhorende antwoord op te zoeken op de site van het parlement, maar ik "beschik" daar niet over; je zal dus zelf een beetje moeite moeten doen, vrees ik...

Citaat:
Citaat:

Geloof jij anders alles wat er in de krant verschijnt? Tja...
Zeg ik dat? Hoger schreef ik letterlijk: 'ik geloof niet alles wat in de krant staat'. Maar het lijkt me redelijk om een criterium te hebben om uit te maken wat ik kan geloven of niet, en mijn criterium is:
weerlegging door een betrouwbare bron
In casu beschouw ik als betrouwbare bronnen: politie, parket, Ministerie van Justitie, Ministerie van binnenlandse zaken.
Mooi zo! En welke van die bronnen heeft het verhaaltje over de wekelijkse groepsverkrachtingen door bendes migranten al bevestigd? Juist: geen enkele!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 12:49   #211
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik vat samen
- de Standaard verspreidt broodje-aap-verhalen en zet die achteraf niet recht, maw het is een onbetrouwbare krant
- het parket en de politie werken aan dat soort verhalen mee, maw die zijn dus ook onbetrouwbaar
- de Nationale Vrouwenraad is lichtgelovig
Nogmaals, en wat langzamer deze keer... Ik heb het niet over een artkeltje dat in een of andere krant geschreven werd, ik heb het over een vraag die gesteld werd in de Brusselse Hoofdstedelijke Raad over een vraag die gesteld werd in het parlement. Op die vraag in het parlement werd geantwoord dat er wekelijks gemiddeld 1 KLACHT genoteerd werd. Ik mag toch wel aannemen dat je het met me eens bent dat een KLACHT nog niet hetzelfde is als een VEROORDELING? Kijk bijvoorbeeld eens naar de KLACHT tegen het Vlaams Blok; je zou nogal wat horen moest ik hier zeggen dat het bewezen is dat het Vlaams Blok een racistische partij is omdat er daarvoor tegen hen een KLACHT werd ingediend, nietwaar?
Kortom: het zal best wel zijn dat een aantal van deze KLACHTEN gegrond zijn, maar daarmee is dan nog steeds niet bewezen dat het voornamelijk om bendes migranten gaat, zoals trouwens ook in het parlement aangehaald werd.

Citaat:
Er is overigens iets dat ik niet begrijp.
Dit geloof je wel:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=12541

Waarom deze anecdote wel en de verhalen over de groepsverkrachtingen niet?
Misschien moet je maar eens zeggen welk criterium je gebruikt om aan iets geloof te hechten of niet.
Hier ging het om een zeer concreet geval, waarbij het slachtoffer met naam en toenaam in de pers verscheen nadat hij klacht indiende.

Citaat:

Ja, dank, dat weet ik ook wel. Ik ben al gaan zoeken, maar ik heb het niet gevonden. Aangezien jij er over beschikt, kan het toch geen al te grote moeite zijn om de tekst hier te plaatsen?
Ik heb me destijds inderdaad de moeite getroost om die vraag en het bijhorende antwoord op te zoeken op de site van het parlement, maar ik "beschik" daar niet over; je zal dus zelf een beetje moeite moeten doen, vrees ik...

Citaat:

Zeg ik dat? Hoger schreef ik letterlijk: 'ik geloof niet alles wat in de krant staat'. Maar het lijkt me redelijk om een criterium te hebben om uit te maken wat ik kan geloven of niet, en mijn criterium is:
weerlegging door een betrouwbare bron
In casu beschouw ik als betrouwbare bronnen: politie, parket, Ministerie van Justitie, Ministerie van binnenlandse zaken.
Mooi zo! En welke van die bronnen heeft het verhaaltje over de wekelijkse groepsverkrachtingen door bendes migranten al bevestigd? Juist: geen enkele!
Al die moeite die Rafke doet om groepsverkrachtingen door migrantenbendes te minimaliseren en te ontkennen.
Zou je niet beter een marathon lopen Rafke, da's minder uitputtend.
Dan kan je onderweg misschien bezinnen over het feit dat politie en justitie zich inlaten met die schandalige ongegronde aanklachten.
Kan je je dat voorstellen, dat ze zich met zo'n prutsen inlaten!
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 12:59   #212
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Al die moeite die Rafke doet om groepsverkrachtingen door migrantenbendes te minimaliseren en te ontkennen.
Dan kan je onderweg misschien bezinnen over het feit dat politie en justitie zich inlaten met die schandalige ongegronde aanklachten.
Dat is het 'm nu net, lieve schat... Politie en justitie laten er zich blijkbaar niet mee in. Hoe zou dat komen, denk je?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 5 april 2004, 17:26   #213
Attiladehun
Banneling

Standaard

Politie en Justitie houden er zich wel mee bezig, maar ze mogen het niet vertellen aan de pers. Ook in Nederland zijn er gevallen toch bekend geraakt van zeer brutale groepsverkrachtingen door Marokkanen, N.B. o.m. van een verstandelijk gehandicapt meisje...

Het geeft m.i. blijk van een onmenselijke en uiterst cynische kijk op de zwakkere medemens, om zulke realiteiten te ontkennen, ja, de slachtoffers zelfs belachelijk te maken; alleen omdat het niet in uw denkplaatje past.
Ik denk dat gij lijdt aan narcistisch-solipsistische bewustzijnsvernauwing.
Als ge wilt kan ik misschien een opname voor u versieren in een goede psychiatrische kliniek.
Met plezier gedaan, hoor!
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 17:45   #214
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Dat is het 'm nu net, lieve schat... Politie en justitie laten er zich blijkbaar niet mee in. Hoe zou dat komen, denk je?
De politie neemt akte, maar t'is justitie die niet kan volgen. Heel begrijpelijk door dat overproportioneel aandeel van allochtonen in de criminaliteit. Eigenlijk zouden de magreb-landen ons Ministerie van Justitie en gevangeniswezen subsidies moeten geven voor het werk dat de Belgische Justitie in hun plaats klaart alsook voor de kost en gevangenisinwoon van hun onderdanen Aan een kost van 8000 BEF/dag, kan het al tellen ! Nu Justitie die primaten van Black Demolition aan het werk kon zien, zullen de magistaten misschien geneigd zijn die bosapen en hun lichter getinte broertjes sneller aan te pakken. Zoiets laat je gewoonweg in de maatschappij niet los rond lopen.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 17:51   #215
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

[quote="headinajar"]
Citaat:
Kosovo (moslims)
Dus de oorlog in Kosovo was enkel de fout van de moslims? Zaten de Serviërs daar ook nie voor iets tussen?

Tja.. Maar licht U toch eens goed in over die oorlog he!
Eerst vroeg Slovenië de onafhankelijkheid aan, die door (de naar mijn inziens) zwaar blunderende EU erkend werd.
Daarna zijn de Bosnische Moslims onafhankelijkheid gaan eisen, hetgeen door de Serviers geweigerd werd. Hierop is het geweld begonnen. Laat mij toch toe U te zeggen dat De Bosniers evengoed Serviers in concentratiekampen hebben gestoken, slachtpartijen hebben aangericht, verkracht e.d. (De Bosniers hebben zelfs hun eigen dorpen gebombardeerd om te kunnen zeggen dat de Serviers dit gedaan hadden) omdat Servie niet akkord ging met het uiteenvallen van Yugoslavie.
In onze Europese media zijn de serviers echter altijd als de zondaars naar voren gebracht.
De huidige spanningen die zich in Kosovo (opnieuw) voordoen, vloeien voort uit van het feit dat de aldaar woonachtige Serviers door de ethnische albanesen worden geterorriseerd, enkel en alleen met het doel hen weg te jagen, zodat Kosovo onafhankelijk kan worden en men aldaar een moslim-staat kan oprichten.
Het is een schande dat de Navo, op onze kosten, mensen is gaan bombarderen, die heden ten dage met problemen te kampen hebben, dewelke morgen de onze zullen zijn. hopelijk komt de navo Vlaanderen niet bombarderen als wij weigeren Brussel onafhankelijk te verklaren, omdat onze ingeweken Arabieren dat eisen, teneinde een onafhankelijke moslimstaat op te richten. (dit in een notedop)
Oud 5 april 2004, 18:11   #216
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De huidige spanningen die zich in Kosovo (opnieuw) voordoen, vloeien voort uit van het feit dat de aldaar woonachtige Serviers door de ethnische albanesen worden geterorriseerd, enkel en alleen met het doel hen weg te jagen, zodat Kosovo onafhankelijk kan worden en men aldaar een moslim-staat kan oprichten.
Ik vroeg me altijd al af wat die "etnische Albanezen" daar deden in Kosovo? Ooit ingeweken? niet willen integreren? een aparte status willen hebben? Nooit gemengd met de autochtone bevolking? Eigen scholen en instellingen willen oprichten? Eigen taal willen behouden?
En dan zeuren dat ze niet onafhankelijk mogen zijn????

Waar heb ik dat nog gezien?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 18:23   #217
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Ik vroeg me altijd al af wat die "etnische Albanezen" daar deden in Kosovo? Ooit ingeweken? niet willen integreren? een aparte status willen hebben? Nooit gemengd met de autochtone bevolking? Eigen scholen en instellingen willen oprichten? Eigen taal willen behouden?
En dan zeuren dat ze niet onafhankelijk mogen zijn????

Waar heb ik dat nog gezien?

Die zijn daar gekomen voor econimische doeleinden he! Omdat het in hun staat zo slecht gaat. Dat komt, als een sprinkhanen plaag, en vreet alles kaal, waarna het in het gastland even slecht, zoniet slechter gaat, dan in dat van hun. kosovo is daar 'n goed voorbeeld van.
En dan de Shaaria willen invoeren. .. En de autochtone bevolking die niet akkoord gaat wordt stelselmatig gepest, tot ze zelf weggaan. Wat te vergelijken valt met onze vlucht uit de steden.
Oud 5 april 2004, 18:32   #218
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

Och, wat ene zever tocj allemaal.

't Is heel eenvoudig, als je een religie hebt die verspreid is over het grootste deel van de wereld. En overal heb je geweld... kom, dan gaan we niet te naief zijn, he. Je kan nu nog voor alles een uitvluvht proberen te zoeken, maar als ze er overal tussenzitten dan moet je niet komen zeveren, he.

Zelfs in justitie geldt de regel: ben je éénmaal betrokken bij een geschil, ok. Tweemaal? Goed. Maar de derde maal hang je mee, he.

Of al die terrorisyten wereldwijd zijn weer eens betaald door extreem rechts, zeker? Of door de VS? Die arme moslims toch hebben geen keuze. Blablabla.

Tot ze eens een nucleaire aanslag plegen en dan is de halve wereld naar de kloten. Wel, ik hou links hiervoor verantwoordelijk. En neem me op m'n woord, veel langer zal het niet meer duren. Ik gok op Miami. Nucleaire aanval. In de naam van Allah en de Islam. En vandaag verklaar je me gek; maar de komende vijf jaar hebben we het aan onze broek.

De wereld dankt je voor je kortzichtigheid, linkiewinkies. Jullie hebben al veel doden op je geweten.
Werkslaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 19:11   #219
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Politie en Justitie houden er zich wel mee bezig, maar ze mogen het niet vertellen aan de pers.
Ah, en om te compenseren voor het feit dat ze niets mogen vertellen aan de pers, hebben ze het dan maar aan jou verteld? Wat vreemd toch weer dat politie en justitie zulke "geheime" informatie alleen maar schijnt door te spelen aan de extreem-rechtse medemens...

Citaat:
Oud 5 april 2004, 19:16   #220
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Politie en Justitie houden er zich wel mee bezig, maar ze mogen het niet vertellen aan de pers.
Ah, en om te compenseren voor het feit dat ze niets mogen vertellen aan de pers, hebben ze het dan maar aan jou verteld? Wat vreemd toch weer dat politie en justitie zulke "geheime" informatie alleen maar schijnt door te spelen aan de extreem-rechtse medemens...
Dat is omdat 't geen zin heeft om t aan de mensen te vertellen die t al lang weten en de boel verzwijgen... We worden namelijk door links geregeerd en die doet er weinig aan, dus zeggen ze 't maar tegen rechts he
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be