![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Als mijn dochter zou vragen "Papa, waarom is gras groen?", dan zou ik ook niet weten wat zeggen, maar daarom ben ik nog niet tegen gras.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Zeg nu zelf: jongens die zich opmaken en sminken en gedragen en wandelen zoals een vrouw... tollereren is 1 ding maar overdrijven is wat anders!!
Jongens die zich perse willen gedragen als vrouwen moeten maar een geslachtsverandering uitvoeren, dan ZIJN ze een vrouw! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het feit dat een homo zich daar wel iets van aantrekt, is niet noodzakelijk het bewijs dat hij iets verkeerds doet of overdrijft. Mischien zijn wij "echte" mannen wel verkeerd en gedragen we ons als gestampte boeren. Mannen die graag de flair lezen, of die graag een baileys drinken, of die graag breien, moeten toch ook geen geslachtsverdandering ondergaan omdat hun gedrag niet in jouw wereldbeeld past? Misschien is die Baileys wel gewoon lekker?
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 8 juli 2009 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baileys? Das zoeten wijvendrank
![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 8 juli 2009 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tot 5 �* 10j geleden had ge gelijk maar toen kregen schoonheidsbedrijven in mot dat er nog een halve markt onontgonnen bij lag. dankzij hun reclame beginnen meer en meer mannen ruggen, benen, borsthaar en oksels te scheren en zich in te smeren met allerlei beautyrommel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens dezelfde logica mogen we van jou dan een lobotomie verwachten?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Europees Commissaris
|
![]() LOL
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() Het is ook de reclamewereld die inspelen of (lees: afbraak) doen aan het mannelijk geslacht! De echte man "moet" vervrouwelijken, zich scheren, cremes gebruiken, de was doen... uiteindelijk blijkt uit enquete bij de vrouwen dat de vrouw een echte man wil, geen nieuwe man! Met mannelijke uitstraling,macho,baardje,stoer. Geen verwijfde nieuwe man dus!
Mannen zijn mannen-vrouwen zijn vrouwen, we gaan geen combinatie van de 2 ontwerpen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
hint: in een israelische kolonie op de westelijke jordaanoever gaat ge dit wsl wat minder tegenkomen. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 10 juli 2009 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oh ja, na het opplooien smeer ik mijn handen in met een vochtinbrengende crème (ik heb droge handen). Daarna sleur ik mijn wijf aan haar haren naar de slaapkamer en 'ga ik er eens goed over'. Of ik geef de planten water, dat valt nog te zien hoe warm het is geweest. a man's gotta do what a man's gotta do.
![]() |
![]() |
#214 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het idee van wat "mannelijk" en "vrouwelijk" is, evolueert constant en verschilt van cultuur tot cultuur. Bij de "native americans" sminken de mannen zich als ze op oorlogspad gaan. De schotse mannen dragen een "rokje". De Romeinse mannen vonden een broek dragen barbaars of zelf verwijfd, zelf droegen ze een tunica (iets wat jij zou omgeschrijven als een "kleedje") een echte Romeinse man was trouwens glad geschoren over heel zijn lichaam. Het onderscheid man/vrouw heeft trouwens al veel ellende met zich mee gebracht en heeft geen enkel nut meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 11 juli 2009 om 22:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() Het gedrag van een dier met hondsdolheid kan enkel maar met lede ogen aanzien worden en medelijden opwekken.
Zo is het gedrag van homoseksuelen niet anders. Met dat verschil dat als de homo overgaat tot pedofilie of verkrachtingen, er onmiddelijk zou moeten kunnen ingegrepen worden. Misschien is een vorm van publieke awareness noodzakelijk?
![]() |
#217 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Homo's verkrachten en pedofileren trouwens heus niet meer dan heteroseksuelen.
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een onderschrift dat ik diwijls op deze site zag: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |