![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() om op mijn negerlijst te geraken moet je toch wel straffere dingen doen
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat groentje en ik verkeerd zijn begrepen en dat het om een groot misverstand gaat. Groentje heeft gelijk dat er een vlies kan zitten terwijl ik hamerde dat het een mythe is vanwege de rechten van de vrouw met name de moslima die moet bloeden van de man bij de eerste keer. Dus ik vrees dat het een misverstand is. Ik vrees dat je groentje misbegrepen hebt in mijn context. en dat groentje mij verkeerd begreep vanwege mijn context naar vrouwenrechten toe. maaar groentje en ik hebben het allebei al door waar we over bezig waren dus euh terug vriendjes .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#206 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 15 september 2008 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
#207 |
|
![]() Wat Shaddy zegt kan ik perfect onderschrijven.
Datzelfde geldt mijns inziens ook voor Kim, Duupje, Manta en alle anderen die mee op de kar gesprongen zijn... Uit jullie berichten valt duidelijk op te maken dat jullie de context totaal (bewust) niet gezien hebben..................... Dat maakt het zo genant pijnlijk, mij zo pissed en mij mijn excuses eisen over al die laster en eerroof die hier over mij geschreven is door bepaalde personen. @ Hertog van Gelre: Shaddy kan daar niets aan doen hé. Zij heeft geen stuk tekst verborgen ofzo. De tekst was voor iedereen zichtbaar en is dat nog steeds. Maar plots heeft iemand het verkeerd geïnterpreteerd en uit zijn context gerukt en daardoor heb ik inderdaad half het forum tegen me en een rechtszaak aan mij n been. :-/ Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 september 2008 om 18:32. |
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zo is het nooit bedoeld geweest !!!!! De bedoeling is niet dat vrouwen op elkaar gaan catfighting doen maar dat we samen opkomen voor de vrouwenrechten over heel de wereld door de juiste informatie te geven. Laatst gewijzigd door shaddy : 15 september 2008 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door shaddy : 15 september 2008 om 18:34. |
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() Daar gaat het niet over.
Kijk eens wat voor een eigen leven berichten op een forum kunnen gaan leiden als ook maar één iemand het fout interpreteert, genoeg vriendjes heeft die het komen herhalen en iedereen steevast weigert te lezen waarover het echt gaat. Daar gaat het wel over en ik wou nu voorkomen dat dat weer gebeurde en dat iemand anders de volle laag kreeg. @ Shaddy: Bedankt om dat hier te komen zeggen. ![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus hopelijk begrijpt iedereen elkaar nu .. en kunnen we lekker verder debatteren hehe ..... over hete hangijzers ......hihi |
|
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles terug in kannen en kruiken? Goed zo
![]()
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() LOL!
![]() Inderdaad. Maar ze moeten de weg naar dit topic wel nog vinden. Al zal iedereen u allicht plots afwezig blijken waarschijnlijk. Zo gaat dat meestal. De ander verrot schelden en hem of haar alle hoeken laten zien, maar als dan blijkt dat dat allemaal was gebaseerd op verkeerde veronderstellingen, ho maar. Edit: Dit bericht typte ik voordat dronkoers hier arriveerde. ![]() @ Dronkoers: Shaddy en ik hadden al snel ingezien dat we langs mekaar door waren aan het praten. Desondanks hielden andere mensen vast aan hun misinterpretatie, concludeerden hier vanalles uit en bliezen het uit over het forum, tot het waanzinnige proporties aannam. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 september 2008 om 19:40. |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 15 september 2008 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() Het blijft hier opvallend stil zoals te verwachten was... zelfs geen mug dus.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 september 2008 om 21:27. |
![]() |
![]() |
#219 | |||
Gouverneur
|
![]() is
Citaat:
--- is Citaat:
--- is Citaat:
Laatst gewijzigd door Dope : 15 september 2008 om 21:52. |
|||