![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() PS: Als ik dan boos werd dan werd ze ook boos. ![]() Handleiding vrouwen aub? ![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
|
![]() Citaat:
"Jennifer Lopez - Love Don't Cost a Thing" Nu is ze "pissed". Morgen is ze happy. Doe gewoon je eigen ding.... Hij is een "sense offender"; hij is degene die voelt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
|
![]() Computer uit.
Gewoon gaan. Als de vis bijt, moet de computer weer aan. Relaties. Gemekker hoort erbij. Waar je over praat, dat heb je niet. Onthoud dat. Als je heel de tijd seks in je bek hebt, weet dan dat er geen seks van komt. Faam, roem, status, titels, geld. Waar het vandaan komt? Vrouwen interesseert het niet. "Never ask me about my business." Het grotere geheel. Sorry, maar dan ga ik naar een man. https://www.youtube.com/watch?v=Ig6X...el=MustafaAnan Zo, zit het nu eenmaal in elkaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vonk er in houden?
![]() |
#206 |
|
![]() Comfort zonder vragen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=sKu4...nnel=IonMolina
"On a consistent basis. U need to have sex." Otherwise it won't wash. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik moet doen, weet ik niet.
Wat zij moet doen, weet ik wel: ladies, make his dick hard, not his life then he will make your pussy wet and not your eyes.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
![]() Altruïsme, hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=I0E-...nel=Movieclips
"Gain courage...." Behulp jezelf van moed. Kom terug als je als je moed hebt vergaard. |
![]() |
![]() |