Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2008, 22:48   #201
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
*ik loop de bergen in, schuilen in een grot*
Samen met Mieke wil je je gaan verstopen in een grot ? Een love-story in uw geliefde Baskische Pyrenëen ? Juist naast Biarritz ken ik een grot die "Chambre d'Amour" genoemd word.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 22:49   #202
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Helemaal mee eens, Groentje.

Wat ik vaak zo gek vind, is toch dat we als mensen de mogelijkheid hebben zo'n decadentie niet toe te laten? Anders gezegd: er is toch geen vraag naar zo'n robots, dus waarom wil men ergens dan toch een aanbod en markt ervoor maken? Dat snap ik echt niet.
Dat is eigenlijk wel zo. Het is voor geen enkel individu van onze soort een compliment. (Hoewel je zoiets nooit weet. ) Maar als massa zijn we vrij moeilijk mobiliseerbaar denk ik.
Ik denk verder dat dit aanbod voorafgegaan en gestuurd is door uitgebreid marktonderzoek en de vaststelling dat bv opblaaspoppen verkopen en de ander dus niet per se een levend iemand hoeft te zijn... als je er maar heu ... je ding mee kunt doen bleek voor velen al genoeg. Dan is de stap naar een nog mooiere opblaaspop niet zo groot meer denk ik. Zeker als je in het achterhoofd houdt dat er heel veel mensen een druk leven hebben, single zijn, weing tijd hebben voor het zoeken en kennismaken met een partner, maar nog steeds de behoefte aan seks hebben, en liefst met een ander individu (of bij gebrek daar aan: iets dat er zo goed mogelijk op lijkt )? :-/

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 oktober 2008 om 22:49.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 22:49   #203
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik geloof daar trouwens niet van. Mensen zullen zich altijd geliefd willen voelen (niet iedereen, maar de meerderheid wel). Een robot kan geen liefde geven. Dat een robot handiger is om het huishouden te doen dan een partner, ja. Maar dat kan liefde niet vervangen.
Als die robot beter neukt dan jou, zou je nogal eens kunnen verschieten, denk ik
Oud 6 oktober 2008, 22:50   #204
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
En wat doen wij als mensen dan ondertussen?
Jij gebruikt die robotten.
Oud 6 oktober 2008, 22:51   #205
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"de ideale vrouw", en 't gaat over auto's
Sommige auto's zijn dan ook een "zij" ...

manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 22:51   #206
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is echt een knappe foto...
Ik heb ooit eens een boek gehad van een of andere fotografiecollectie en daar stonden zo veel fotos in. oa nog van Argento, maar ook deze van Maggie Gyllenhaal.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Maggie-Gyllenhaal-21.jpg‎
Bekeken: 71
Grootte:  33,0 KB
ID: 39463  

Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 22:51   #207
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Samen met Mieke wil je je gaan verstopen in een grot ? Een love-story in uw geliefde Baskische Pyrenëen ? Juist naast Biarritz ken ik een grot die "Chambre d'Amour" genoemd word.
Mieke, niks te Mieke. Asia...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 22:52   #208
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Echt? Ok, ik vertrek richting Asia Argento...
Goed idee, ik begrijp je Maar zal Asia Argento van jou willen weten ? RealDols zeggen nooit "Nee".
Oud 6 oktober 2008, 22:52   #209
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En zo komen we bij een van mijn andere favorieten, die ik ooit eens hoop te mogen regisseren

Oud 6 oktober 2008, 22:53   #210
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Dat is eigenlijk wel zo. Het is voor geen enkel individu van onze soort een compliment. (Hoewel je zoiets nooit weet. ) Maar als massa zijn we vrij moeilijk mobiliseerbaar denk ik.
Ik denk verder dat dit aanbod voorafgegaan en gestuurd is door uitgebreid marktonderzoek en de vaststelling dat bv opblaaspoppen verkopen en de ander dus niet per se een levend iemand hoeft te zijn... als je er maar heu ... je ding mee kunt doen bleek voor velen al genoeg. Dan is de stap naar een nog mooiere opblaaspop niet zo groot meer denk ik. Zeker als je in het achterhoofd houdt dat er heel veel mensen een druk leven hebben, single zijn, weing tijd hebben voor het zoeken en kennismaken met een partner, maar nog steeds de behoefte aan seks hebben, en liefst met een ander individu (of bij gebrek daar aan: iets dat er zo goed mogelijk op lijkt )? :-/
Weet ik niet. Geef mij toch maar "the real thing"
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 6 oktober 2008, 22:54   #211
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goed idee, ik begrijp je Maar zal Asia Argento van jou willen weten ? RealDols zeggen nooit "Nee".
Och, ik heb al zo vaak risico's gelopen in mijn leventje, op eentje meer of minder komt het niet... Ik mag toch mee op uwen boot als dat nodig zou zijn?

Go Txiki Go
Oud 6 oktober 2008, 22:55   #212
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of iemand nu zijn hand gebruikt om te masturberen of een pop, wat maakt het uit.
Er zijn zoveel mensen die behoefte hebben aan seks maar er geen hebben. Ik denk niet dat die pop hen gelukkig gaat maken, maar blijkbaar zijn er helaas mensen die het daarmee moeten stellen. Dat is al pijnlijk genoeg, laat staan dat er mensen moeten gaan oordelen over hoe zielig zoiets wel niet is.

En er zullen nog wel tal van redenen zijn waarom mensen zo'n pop willen. Er vallen geen slachtoffers, dus laat ze doen, denk ik dan.
Oud 6 oktober 2008, 22:55   #213
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
En zo komen we bij een van mijn andere favorieten, die ik ooit eens hoop te mogen regisseren
En waar kunnen we die vinden? Alé, ik trek richting Asia he..
Oud 6 oktober 2008, 22:56   #214
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als die robot beter neukt dan jou, zou je nogal eens kunnen verschieten, denk ik
ik denk bij seks niet in termen van beter en slechter.
Oud 6 oktober 2008, 22:56   #215
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Ik geloof daar trouwens niet van. Mensen zullen zich altijd geliefd willen voelen (niet iedereen, maar de meerderheid wel). Een robot kan geen liefde geven. Dat een robot handiger is om het huishouden te doen dan een partner, ja. Maar dat kan liefde niet vervangen.
Daarin heb je gelijk. Maar ik denk niet dat een robot wordt gekocht met als doel liefde te krijgen. Ik denk dat de mensen die dit kopen sowieso een partner missen, iets wat geen enkel object (hopelijk) wat wij creëren anders dan een menselijk individu ooit volledig kan vervangen. De robot kan dit in dit geval wel gedeeltelijk. En we hebben liever 'iets', dan 'niets'. Misschien wordt het vanuit die optiek bekeken.
Mijn vrees is, dat er dankzij de vooruitgang in de neurogerelateerde wetenschappen er ooit medicijnen op de markt komen, die je kan nemen waardoor je het gevoel krijgt lief gehebben te worden bijvoorbeeld, ... Op zo'n moment zijn we heel ver van huis lijkt me.

(Misschien ligt er nog een andere afzetmarkt van dit soort robots bij de zakenman die vaak reisjes maakt ver van huis en die natuurlijk niet mag vreemdgaan en die hoopt dat zijn partner thuis een robot gebruiken niet als vreemdgaan aanziet ...)
Oud 6 oktober 2008, 22:57   #216
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

niks van.

Asia Argento en Maggy Gyllenhaal worden gecast voor mijn versie van Mullholland Drive
Oud 6 oktober 2008, 22:57   #217
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

zeg mannekes post zo rap eens ni.
Oud 6 oktober 2008, 22:59   #218
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Of iemand nu zijn hand gebruikt om te masturberen of een pop, wat maakt het uit.
Er zijn zoveel mensen die behoefte hebben aan seks maar er geen hebben. Ik denk niet dat die pop hen gelukkig gaat maken, maar blijkbaar zijn er helaas mensen die het daarmee moeten stellen. Dat is al pijnlijk genoeg, laat staan dat er mensen moeten gaan oordelen over hoe zielig zoiets wel niet is.

En er zullen nog wel tal van redenen zijn waarom mensen zo'n pop willen. Er vallen geen slachtoffers, dus laat ze doen, denk ik dan.
Dat het zielig is ... ik zie zoiets niet meteen als een kwaal van de persoon waarbij de oorzaak bij de persoon ligt (), maar wel als personen die het slachtoffer zijn van een systeem dat hun heel ver overstijgt en waar zij niet zoveel invloed (meer) op hebben. Ik zie de individualisering bv als een gevolg van het kapitalisme waarin we allemaal moeten strijden om mee te kunnen met de rat race, waardoor andere dingen dan op de achtergrond komen te staan want ieder mens heeft maar een beperkte tijd. Ik leg daar veeleer de oorzaak van dit fenomeen dus ik bestempel het niet direct als zielig ofzo.
Verder ben ik het wel eens met je post.
Oud 6 oktober 2008, 22:59   #219
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
zeg mannekes post zo rap eens ni.
Ok, als gij die twee gaat casten, dan moet ik niet op tocht gaan richting Asia. Des te beter. Nogmaals merci he Pelgrim.
Oud 6 oktober 2008, 23:00   #220
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat het zielig is ... ik zie zoiets niet meteen als een kwaal van de persoon waarbij de oorzaak bij de persoon ligt (), maar wel als personen die het slachtoffer zijn van een systeem dat hun heel ver overstijgt en waar zij niet zoveel invloed (meer) op hebben. Ik zie de individualisering bv als een gevolg van het kapitalisme waarin we allemaal moeten strijden om mee te kunnen met de rat race, waardoor andere dingen dan op de achtergrond komen te staan want ieder mens heeft maar een beperkte tijd. Ik leg daar veeleer de oorzaak van dit fenomeen dus ik bestempel het niet direct als zielig ofzo.
Verder ben ik het wel eens met je post.
Doe dan zoals ik, en zet je een beetje buiten dat systeem. Geen last van stress, rat races, individualisering... alleen maar van muggen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be