![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote="Joshua"]
Citaat:
Het 'recht' om te discrimineren of te rasciseren bv?
![]() |
![]() |
#202 |
Burger
|
![]() Het recht om belachelijk te doen kent iedereen......dat ken jij zelfs. Ik trouwens ook.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#204 |
Burger
|
![]() Dat zal wel......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Citaat:
![]() Een cordon sanitaire rondom thePiano leggen is altijd al je natte droom geweest, maar daar is tot op heden (en dit al zeven jaar lang) nog nooit niemand in geslaagd. Het recht op een vrije meningsuiting is niet alleen voorbehouden voor anti-paarsgroenen en pro-Vlaams Blokkers zoals jij hé! ![]()
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() En ook niet voor zo een linkse zakken als jij hé!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() In je dromen ja pianokopke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
Dat ze eerst eens leren eerlijk antwoord geven, dan hebben we misschien terug een basis om een zinnige discussie te voeren.
![]() |
![]() |
#210 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze vriend begint nu ook al te reageren op postings van meer dan 40 dagen oud van mensen die het forum ondertussen al verlaten hebben. Misschien een voorafspiegeling van politics.be binnen twee maanden als iedereen hier gaan lopen is en enkel thePiano nog overgebleven is terwijl hij eenzaam postings plaatst in reactie op postings van de geesten van weleer en van pure armoede onder een andere nickname reageert op postings van zichzelf ... ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Eva |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
VB doet net hetzelfde. Voor de camera's zweren ze op hun communicantenzieltje dat ze geen racisten zijn maar in de achterzaal van café Odal wordt de ene Turkenmop na de andere verteld. Het VB heeft het misschien nog niet opgemerkt, maar hier lopen nogal wat Engelsen, Amerikanen,Duitsers rond die ook in aparte wijken wonen en hun kinderen naar aparte scholen sturen en geen Vlaams spreken. Wat maakt hen dan zo verschillend volgens het VB?[/quote] Het is een kwestie van sukkelaars die denken dat ze rijk zijn tegen een groep die sociaal nog zwakker staat. Zogezegd de rijken tegen de armen. Dyab heeft niet opgeruid. Hoe zou hij dat moeten doen in het Arabisch tegen gasten die alleen Vlaams verstaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Partijlid
|
![]() Moet ge een emmerke hebben?!
![]() ![]()
GEBED VOOR HET VADERLAND: Heer,laat het prinsenvolk der oude nederlanden ,niet ondergaan in haat,in broedertwist en schande. Maak dat uit d'oude bron nieuw leven nogmaals vloeit. Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen. Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
IK kan voor mezelf al bijvoorbeeld zeggen dat telkens ik een djelaba, wit potske of hoofddoek zie ik kotsneigingen krijg. Ik ga u maar niet beschrijven wat ik voel als ik een zwarte boerka zie passeren in de winkelstraten van Antwerpen. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk het niet, ik denk het niet dat u goed over ONS,
Vlaams Blokkers geïnformeerd bent... Dan zou u hier niet zo liegen en zeveren... Wij willen geen vreemdelingen die zich aanpassen, buiten uit Vlaanderen! Iedereen die zich hier assimileert mag blijven, de anderen hand in hand terug naar eigen land! Ah en meneer de the piano als u nog eens over ons "mestkevers" wilt oordelen... kijk dan es op onze site, alvast bedankt www.vlaamsblokblankenberge.org www.vlaamsblok.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Assimileren of aanpassen aan wat, beste cindy?
Assimileren aan Onze westerse waarden? Inderdaad, in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens EN DE GRONDWET zijn die waarden vastgelegd. En ik wil eens zien in hoeverre het vlaams blok zich aan die westerse waarden assimileert via haar programma: Artikel 1 ALLE mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Tegenover Marokkanen, Turken e.a. gedraagt het vlaams blok zich allicht niet in een geest van broederschap! Artikel 18 van de uvrm: Een ieder (ook jij!!) heeft recht op vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst; dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen, hetzij met anderen zowel in het openbaar als in zijn particuliere leven zijn godsdienst of overtuiging te belijden door het onderwijzen ervan, door praktische toepassing, door eredienst en de inachtneming van de geboden en voorschriften. Dit recht wil het blok bij een groep van mensen in onze samenleving ontnemen. Niet bij de Joden, wel bij Turken en Marokkanen. Allen zijn gelijk voor de wet en hebben zonder onderscheid aanspraak op gelijke bescherming door de wet. Allen hebben aanspraak op gelijke bescherming tegen iedere achterstelling in strijd met deze Verklaring en tegen IEDERE OPHITSING TOT EEN DERGELIJKE ACHTERSTELLING. Ook hier assimileert het blok zich in haar programma niet aan onze westerse normen en waarden! Je had het over het alsielcentrum in Bredene? artikel 14 Een ieder heeft het recht om in andere landen asiel te zoeken en te genieten tegen vervolging. Op dit recht kan geen beroep gedaan worden ingeval van strafvervolgingen wegens misdrijven van niet-politieke aard of handelingen in strijd met de doeleinden en beginselen van de Verenigde Naties. (over dat laatste wordt zeer streng gewaakt door de dienst vreemdelingenzaken) Het vlaams blok wil enkel bij mensen van NIET-Europese afkomst hun Belgische nationaliteit gaan herbekijken...?!! Artikel 15 Een ieder heeft recht op een nationaliteit. Aan niemand mag willekeurig zijn nationaliteit worden ontnomen, noch het recht worden ontzegd om van nationaliteit te veranderen! Artikel 30 Geen bepaling in deze Verklaring zal zodanig worden uitgelegd, dat welke Staat, groep of persoon dan ook, daaraan enig recht kan ontlenen om iets te ondernemen of handelingen van welke aard ook te verrichten, die vernietiging van een van de rechten en vrijheden, in deze Verklaring genoemd, ten doel hebben. Overwegende, dat terzijdestelling van en minachting voor de rechten van de mens GELEID HEBBEN TOT BARBAARSE HANDELINGEN, die het geweten van de mensheid geweld hebben aangedaan ...
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat is "totale assimilatie"? Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() [quote="Raf
Natuurlijk wel, we stammen uiteindelijk toch allemaal af van Adam en Eva, of niet soms? Dat zal wel een zijtak zijn! ![]() Dat uitschot? Je bedoelt het Vlaams Blok? Neen hoor de moslims uiteraard! ![]() ![]() [jaja ![]() Alweer een doorslaggevend argument... A ge weet het! Leer toch eens lezen mens! Hij zegt toch dat de dienst vreemdelingenzaken zeer streng waakt over de legitimiteit van de aanvragen. Maar bij lange nog niet streng genoeg persoontje! Waarom logisch? Simpel alles wat buiten de europese unie komt heeft hier niets te zoeken en zeer zeker niet in grote getale! Leer dan om te beginnen je eigen taal maar eens; je hebt al omstandig aan iedereen duidelijk gemaakt dat je niet kan lezen of schrijven. Wat is "totale assimilatie"? Zeg zeikschuit het kan best zijn dat ik vooral dt fouten maak ,maar het is en blijft een gegeven dat ik hier in mijn eigen land ben en niet elke dag van mijn leven bruine smoelen wil tegenkomen. En niet mijn en andere kinderen de multicul wil opdringen! ![]() Toon er eens een paar. Of nee, ik zal het je niet te moeilijk maken; toon er eens EENTJE. Het laat toe iedere vreemdeling zijn ding hier te doen daar moet paal en perk aan gesteld worden! Dat is inderdaad zo. Kijk maar eens naar de schrijnende toestanden in Palestina, waar de "brave" Joden nu dezelfde blinde haat aanwenden als de Nazi's in WO II om ongestoord heelder gezinnen uit te roeien. Als je zou denken dat er één volk uit de geschiedenis iets geleerd heeft...[/quote] Ik heb het hier al verkondigd als ik moet kiezen tussen de beide ik kies voor de joden hun kant. |
![]() |
![]() |