Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 oktober 2008, 16:17   #201
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jedd Bekijk bericht
valse vergelijking.
daarbij nemen de maatschappij het recht op leven over van het individu, terwijl in de haidr-case, het de crimineel is die zichzelf om zeep helpt.

Geen appelen met peren vergelijken rundmans.
Even volledig off-topic. Dit maar om enigzins wat moeite te doen om uw redenering te volgen, wat met allochtonen criminelen die zoals ovr een paar jaar terug zijn omgekome tijdens hun vlucht voor de politie en de daarop volgende weken van straatterreur. wat met illegale asielzoekers die zich verstoppen in de ruimte van het landingsgestel van een vliegtuig, hierbij omkomen en waar de progressieve dan medelijwekkend over doen. Of wat met asielzoekers die hun asielcentrum (Nederland) in de fik steken en omkomen, pyromaan staat toch gelijk aan crimineel nietwaar. De vraag is in feite, wat is voor u allemaal criminaliteit en waar maakt u uitzonderingen voor.

Dit maar aangezien u een hardrijder veroordeelt tot crimineel, terwijl de dood van "echte" criminelen uw persoontje misschien dan wel raakt. Dus waar zijn voor u de appelen?

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2008, 16:20   #202
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Fortuyn is niet verongelukt en er waren wél getuigen bij. Sterker nog, er is zelfs één getuige aanwezig op dit forum.
Dus u heeft inderdaad iets gemist.
Bovendien gebeurde het ongeval van Haider net n�* een inhaalmanoeuvre. Ook hier dus getuigen ...

EDIT: of wat De_Laatste_Belg hierboven schreef ...

Laatst gewijzigd door Firestone : 12 oktober 2008 om 16:21.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2008, 16:20   #203
ZERO
Gouverneur

ZERO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Elk weekend lezen we over de meestal jonge verkeersslachtoffers. Vanaf nu mogen we die doden dus gewoon als criminelen beschrijven vermits ze te rap, dronken of gedrogeerd achter het stuur zaten? "Madam, uw dochter is vannacht verongelukt maar gezien ze teveel gedronken had, is ze geen slachtoffer maar een crimineel die haar verdiende straf heeft gekregen. Tant pis."
U verwart "de waarheid" met "tact", iemand die te rap en zat achter het stuur zit is een potentiele moordenaar en dus een crimineel.

Dat wil daarom nog niet zeggen dat je het nieuws ook op die manier aan de nabestaanden moet mededelen.
Oud 12 oktober 2008, 16:26   #204
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
En dat zouden dan onze grote politieke voorbeelden moeten zijn. Ja, de voorbeelden van naïeve mensen, dat zou kunnen. Maar goed, de man is dood en we zullen er maar niet teveel meer over zeggen. Zand erover. Het ga hem goed waar hij ook moge wezen. Overigens, zo belangrijk was hij nu ook weer niet. Voor nostalgische personen misschien. Maar dat soort mensen zijn en blijven de eeuwige losers. Want nostalgie is V.V.T., ofte: Voltooid Verleden Tijd.
Kunt misschien eens naar één van de politieke voorbeelden kijken in uw belgenland, vb: Verhofstadt over de kop, verhofstadt geflitst tegen wat was het 170km/h omdat hij volgens zijn zeggen optijd op de vergadering moest zijn.

Oud 12 oktober 2008, 16:31   #205
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Kunt misschien eens naar één van de politieke voorbeelden kijken in uw belgenland, vb: Verhofstadt over de kop, verhofstadt geflitst tegen wat was het 170km/h omdat hij volgens zijn zeggen optijd op de vergadering moest zijn.
Bron ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2008, 16:32   #206
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor Verhofstadt het zelfde. Onverantwoord rijgedrag. Verhofstadt heeft enkel 't geluk dat hij er nog van kan bijleren.
Oud 12 oktober 2008, 16:38   #207
ZERO
Gouverneur

ZERO's schermafbeelding

Standaard

Hij heeft toch nog een plezante laatste avond gehad.

Oud 12 oktober 2008, 16:42   #208
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Bron ??
Bron, kan er geen jaartal opplakken maar u gaat dit voorval zeker kunnen teugvinden in kranten. Is destijds nog wat stof door opgedwarrelt aangezien dat men rond die periode een Arts op weg naar een spoedgeval had geflitst en deze zou mogen dokken. Terwijl verhofstad's argument was, moest dringend op een vergadering zijn. Dus deze bron gaat u zeker in de ene of andere oude krant kunnen terugvinden. Misschien zelfs op ons aller internet.

Bent u nu echt zo simpel pietje te denken dat zulke zaken niet gebeuren in uw pc kringen.

Oud 12 oktober 2008, 16:45   #209
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZERO Bekijk bericht
U verwart "de waarheid" met "tact", iemand die te rap en zat achter het stuur zit is een potentiele moordenaar en dus een crimineel.

Dat wil daarom nog niet zeggen dat je het nieuws ook op die manier aan de nabestaanden moet mededelen.
Was er sprake van drank? Hetgeen ik tot hiertoe heb gelezen en ervan heb gehoord, niets drank. Overdreven snelheid, ja.

Oud 12 oktober 2008, 16:46   #210
Jedd
Banneling

Standaard

Citaat:
Ieder zijn mening. U vindt hardrijders crimineel, wat vindt u van Haiders politieke standpunten?
die ken ik niet.
Enfin, ik weet uiteraard wel dat hij in het extreem-rechtse kamp zit, maar hoe Haider's versie daarvan zich verhoudt tot dat van LePen of het VB is me onbekend.
Haider was dan ook, tot de verkiezingsuitslag van onlangs, dan ook een beetje een has-been.
Jedd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2008, 16:51   #211
Jedd
Banneling

Standaard

Citaat:
Even volledig off-topic. Dit maar om enigzins wat moeite te doen om uw redenering te volgen, wat met allochtonen criminelen die zoals ovr een paar jaar terug zijn omgekome tijdens hun vlucht voor de politie
dat woordje allochtone had je net zo goed kunnen weglaten, niet ?
en geen medelijden. Geen seconde.

Citaat:
en de daarop volgende weken van straatterreur. wat met illegale asielzoekers die zich verstoppen in de ruimte van het landingsgestel van een vliegtuig, hierbij omkomen en waar de progressieve dan medelijwekkend over doen.
dat lijkt me nog net iets anders dan een crimineel. En ik geloof ook nooit dat die doorhadden dat ze door die locatie te kiezen, ze zichzelf om zeep zouden helpen.
wel medelijden om hun dood.
maar als ze levend hier waren geraakt zou ik ze teruggestuurd hebben. Maar wel niet in het landingsgestel.
Citaat:
Of wat met asielzoekers die hun asielcentrum (Nederland) in de fik steken en omkomen, pyromaan staat toch gelijk aan crimineel nietwaar.
nietwaar. lijkt eerder te wijzen op geestesziekte. ik zet dan ook mijn joker in.

Citaat:
De vraag is in feite, wat is voor u allemaal criminaliteit en waar maakt u uitzonderingen voor.
Dit maar aangezien u een hardrijder veroordeelt tot crimineel, terwijl de dood van "echte" criminelen uw persoontje misschien dan wel raakt. Dus waar zijn voor u de appelen?
ik vind het niet netjes dat je me dingen tracht toe te dichten om je eigen inconsequenties toe te dekken.
Jedd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2008, 16:51   #212
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Bron ??
Er staan wat verhalen over op Net, voor wat die waard mogen zijn; hier eentje:

http://www.hbvl.be/dossiers/-v/verke...erhofstadt.asp
Oud 12 oktober 2008, 16:52   #213
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
bruin zijn = crimineel zijn ?
is het dat wat je insinueert ?

De bruinen in België zijn dikwijls crimineel, maar ik geef toe : niet allemaal, en niet altijd
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2008, 16:57   #214
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Erger dan die ene Haider.
Vindt u zulks erg? Geen water, geen voeding maar wapens en oorlog �* volanté. Misschien allemaal betaalt met hier in het rijke Europa op de mensen hun gemoed te komen werken met, geen water, geen eten.

Oud 12 oktober 2008, 16:58   #215
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
jedd = 100% hamburgervrij

jedd

diegenen die in de jungle leven, hebben junglefood.slimmeke
Apenvlees ? En daar krijg je aids van...Ga je niet dood van de honger, maar van de ziekte...terwijl jij je in luilekkerland vol frieten , mayonnaise, fricadellen en bier vreet en zuipt. Lekker egoïstisch.
Oud 12 oktober 2008, 17:03   #216
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Bovendien gebeurde het ongeval van Haider net n�* een inhaalmanoeuvre. Ook hier dus getuigen ...

EDIT: of wat De_Laatste_Belg hierboven schreef ...
Omgekocht door de Mossad An offer you can not refuse ...$$$ or ....Wat denk je ervan ?
Oud 12 oktober 2008, 17:04   #217
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZERO Bekijk bericht
Hij heeft toch nog een plezante laatste avond gehad.

En daarna werd hij "gezelfmoord"...
Oud 12 oktober 2008, 17:07   #218
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
die ken ik niet.
Enfin, ik weet uiteraard wel dat hij in het extreem-rechtse kamp zit, maar hoe Haider's versie daarvan zich verhoudt tot dat van LePen of het VB is me onbekend.
Haider was dan ook, tot de verkiezingsuitslag van onlangs, dan ook een beetje een has-been.
Gewoon een gezonde Oostenrijkse jongen, die vind dat Oostenrijk een beetje te veel in de mode word bij ontzettend veel vervelende en opdringerige allochtonen allerhande...
Oud 12 oktober 2008, 17:07   #219
ZERO
Gouverneur

ZERO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
En daarna werd hij "gezelfmoord"...
Ja, na JFK, Princess Di opnieuw iemand die de NWO in gevaar bracht
Oud 12 oktober 2008, 17:08   #220
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
dat woordje allochtone had je net zo goed kunnen weglaten, niet ?
en geen medelijden. Geen seconde.

dat lijkt me nog net iets anders dan een crimineel. En ik geloof ook nooit dat die doorhadden dat ze door die locatie te kiezen, ze zichzelf om zeep zouden helpen.
wel medelijden om hun dood.
maar als ze levend hier waren geraakt zou ik ze teruggestuurd hebben. Maar wel niet in het landingsgestel.

nietwaar. lijkt eerder te wijzen op geestesziekte. ik zet dan ook mijn joker in.

ik vind het niet netjes dat je me dingen tracht toe te dichten om je eigen inconsequenties toe te dekken.
Dank u voor deze reactie. Illegaal is gelijk aan crimineel. Juist zoals men zegt, illegale praktijken dedze zijn ook crimineel en dus geen uitzondering.

Het woordje allochtoon had ik beter kunnen weglaten, waarom? Bedoelt u dat in zulke gevallen dit niet meer vermeld hoeft te worden aangezien het klaar en duidelijk is om welke personen het gaat?

Is met zulke personen dat Haider afgelopen week de krant nog heeft gehaald. Zijn voorstel om in dit geval "criminele" asielzoekers uit de Oosterijkse samenleving te verwijderen en deze van deze samenleving weg te houden. Misschien voor een persoon als u juist zoals voor de heren/dames van amnestie international een probleem, maar voor de Oostenrijkse samenleving een opluchting. Respect voor mogelijke slachtoffers en geen medelijden met tuig dat Europa uitkiest om leeg te roven onder het voorwendsel van, oei heb medelijden ik ben een sukkelaar.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be