![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Nee, ik antwoord niet op je vraag, ik wil eerst een antwoord op mijn vraag.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee Filo; u ontkent merkwaardig vasthoudend dat deze elementen niet in overweging genomen mogen worden!
U wil eigenlijk wat beweren Filo? Iedereen die beroepsmatig bezig is met deviant gedrag zal kijken naar omgevingsfactoren, in dit geval een Turkse jongen van zeventien die blijkbaar uit Turkije komt en hier de ene na de andere vrouw heeft lastig gevallen. Blijkbaar heeft Mrie een meer open geest dan u zelf heeft. Hotsch; knap hoor dat je me die eigenschap toedicht, merci! telepatisch; zal ik je even de lotto voorspellen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() Nee, je hoeft de lotto niet te voorspellen.
Ik ben content als je eindelijk zou willen zeggen waar je de informatie vandaan hebt dat de dader van het platteland afkomstig zou zijn. Of heeft Marie gelijk, en is het "intuïtie"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet ongetwijfeld dat er ook niet-moslims zijn die verkrachten? Waarvan zijn zij het product? Welk gif zit er in hun hoofd? Om uit te leggen wat de verkrachters onder de joden, hindoes, christenen, atheïsten,... drijft tot hun daden, moet je niet naar de Koran grijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dáár gaat het om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mo had blijkbaar minder vertrouwen in zijn snuiters. Waarom ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik denk niet dat doorsnee pocos nog gaan antwoorden ze staan weeral klem ; met de rug tegen de muur ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() Platteland of niet, speelt eigenlijk weinig rol. Islamietische achtergrond , dat volstaat als verklaring. Wie onder de talrijke allochtonen aanwezig in Europa verkracht het meest ? Valt het meest vrouwen lastig ? Steelt het meest ? Maakt zich schuldig aan gewelddaden allerhande, aan vandalisme, brandstichting en noem maar op ? 3 x raden...Juist, de moslims ! Oververtegenwoordigt in de media, rubriek "faits divers" zoals onze vriend filosoof zo vriendelijk was ons opmerkzaam te maken, net zoals in de gevangenisbevolking , zijn zij zeker de onbetwiste kampioenen misdaad-allerhande...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.statenvertaling.net/bijbel/nume/31.html Of zo?: http://www.statenvertaling.net/bijbel/matt/10.html 21 En de ene broeder zal den anderen broeder overleveren tot den dood, en de vader het kind, en de kinderen zullen opstaan tegen de ouders, en zullen hen doden. 34 Meent niet, dat Ik gekomen ben, om vrede te brengen op de aarde; Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard. 35 Want Ik ben gekomen, om den mens tweedrachtig te maken tegen zijn vader, en de dochter tegen haar moeder, en de schoondochter tegen haar schoonmoeder. 36 En zij zullen des mensen vijanden worden, die zijn huisgenoten zijn. 37 Die vader of moeder liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig; en die zoon of dochter liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig. http://www.statenvertaling.net/bijbel/matt/11.html Mat 11. 20 Toen begon Hij de steden, in dewelke Zijn krachten meest geschied waren, te verwijten, omdat zij zich niet bekeerd hadden. 21 Wee u, Chorazin! wee u Bethsaida! want zo in Tyrus en Sidon de krachten waren geschied, die in u geschied zijn, zij zouden zich eertijds in zak en as bekeerd hebben. 22 Doch Ik zeg u: Het zal Tyrus en Sidon verdragelijker zijn in den dag des oordeels, dan ulieden. 23 En gij, Kapernaum! die tot den hemel toe zijt verhoogd, gij zult tot de hel toe nedergestoten worden. Want zo in Sodom die krachten waren geschied, die in u geschied zijn, zij zouden tot op den huidigen dag gebleven zijn. 24 Doch Ik zeg u, dat het den lande van Sodom verdragelijker zal zijn in den dag des oordeels, dan u. Zoiets bedoelde je, Shaddy? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 30 november 2008 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |