Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 november 2008, 14:24   #201
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Alice, wanneer vertel je hoe je weet dat de dader van het platteland afkomstig is?
Weet je dan ook uit welke streek?
Of is dit pure speculatie, zoals de rest van je theorie?
Weet u met zekerheid te zeggen dat hij niet van het platteland afkomstig is? Het lijkt me een gevolgtrekking die toch echt wel logisch is.
Ik wil hier toch even duidelijk stellen dat ik helemaal niets tegen Turken heb. Hier in mijn dorp woont een tamelijk grote Turkse gemeenschap, nooit problemen gehad met die mensen, integendeel, ze zijn vriendelijk en beleefd tegen iedereen. Ik heb nooit iets verkeerds over ze gehoord.
Maar in dit geval - en dan vooral met het oog op het feit dat de islamaanhangers de laatste jaren veel uiting geven van groeiend fanatisme - ben ik bijna zeker dat de dader uit een strenge bekrompen omgeving afkomstig is waar niemand openstaat voor andere levensbeschouwingen. Noem het intuïtie voor mijn part.
Jij bent zo eerlijk toe te geven dat het pure speculatie is.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 14:37   #202
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is toch geen antwoord op mijn vraag!
oh jawel maar u antwoord niet op mijn vraag niet waar
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 14:42   #203
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
oh jawel maar u antwoord niet op mijn vraag niet waar
Nee, ik antwoord niet op je vraag, ik wil eerst een antwoord op mijn vraag.

Citaat:
Over deze specifieke zaak geef je volgende uitleg

"Oorspronkelijk geplaatst door shaddy
het is duidelijk religieus gebonden, zonder dat gif van de koran in zijn hoofd zou hij deze misdrijven niet plegen."

Omdat ik niet direct akkoord ga met je uitleg vraag ik je :
Je weet ongetwijfeld dat er ook niet-moslims zijn die verkrachten?
Waarvan zijn zij het product? Welk gif zit er in hun hoofd?

Als je geen antwoord kan geven, hoef je niet te reageren.
Nogmaals je theorie over de Islam verkondigen is geen antwoord op mijn vraag.
Oud 30 november 2008, 19:37   #204
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

nee Filo; u ontkent merkwaardig vasthoudend dat deze elementen niet in overweging genomen mogen worden!
U wil eigenlijk wat beweren Filo?
Iedereen die beroepsmatig bezig is met deviant gedrag zal kijken naar omgevingsfactoren, in dit geval een Turkse jongen van zeventien die blijkbaar uit Turkije komt en hier de ene na de andere vrouw heeft lastig gevallen.
Blijkbaar heeft Mrie een meer open geest dan u zelf heeft.
Hotsch; knap hoor dat je me die eigenschap toedicht, merci! telepatisch; zal ik je even de lotto voorspellen?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 20:57   #205
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
... telepatisch; zal ik je even de lotto voorspellen?
Nee, je hoeft de lotto niet te voorspellen.
Ik ben content als je eindelijk zou willen zeggen waar je de informatie vandaan hebt dat de dader van het platteland afkomstig zou zijn.
Of heeft Marie gelijk, en is het "intuïtie"?
Oud 30 november 2008, 21:11   #206
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, ik antwoord niet op je vraag, ik wil eerst een antwoord op mijn vraag.

Nogmaals je theorie over de Islam verkondigen is geen antwoord op mijn vraag.
enfin u wilt mijn antwoord niet horen omdat het niet in uw politiek correct stramien past, stel dan geen vragen he
Oud 30 november 2008, 21:11   #207
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
nee Filo; u ontkent merkwaardig vasthoudend dat deze elementen niet in overweging genomen mogen worden!
U wil eigenlijk wat beweren Filo?
Iedereen die beroepsmatig bezig is met deviant gedrag zal kijken naar omgevingsfactoren, in dit geval een Turkse jongen van zeventien die blijkbaar uit Turkije komt en hier de ene na de andere vrouw heeft lastig gevallen.
Blijkbaar heeft Mrie een meer open geest dan u zelf heeft.
Hotsch; knap hoor dat je me die eigenschap toedicht, merci! telepatisch; zal ik je even de lotto voorspellen?
artisjok=filo
Oud 30 november 2008, 21:21   #208
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
enfin u wilt mijn antwoord niet horen omdat het niet in uw politiek correct stramien past, stel dan geen vragen he
Ik zou graag je antwoord horen op mijn vraag.

Om uit te leggen wat de verkrachters onder de joden, hindoes, christenen, atheïsten,... drijft tot hun daden, moet je niet naar de Koran grijpen.
Oud 30 november 2008, 21:32   #209
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

Om uit te leggen wat de verkrachters onder de joden, hindoes, christenen, atheïsten,... drijft tot hun daden, moet je niet naar de Koran grijpen.
Het gaat over dit geval u dwaalt af - vandaar dat ik vraag : geef me een voorbeeld van een persoon die op 72 uur tijd 20 onbedekte vrouwen heeft genomen. maar daar zal u niet op antwoorden immers u weet dat ik gelijk heb en dat de koran er voor alles tussen zit. Tja alleen moedige mensen zien in dat de islam verdedigen niet mogelijk is wegens het niet humane aspect ervan.
Oud 30 november 2008, 21:36   #210
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vraag eens een link aan Filo naar een Pastoor de 20 vrouwen op één week verkrachte.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 21:36   #211
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Het gaat over dit geval u dwaalt af - vandaar dat ik vraag : geef me een voorbeeld van een persoon die op 72 uur tijd 20 onbedekte vrouwen heeft genomen. maar daar zal u niet op antwoorden immers u weet dat ik gelijk heb en dat de koran er voor alles tussen zit. Tja alleen moedige mensen zien in dat de islam verdedigen niet mogelijk is wegens het niet humane aspect ervan.
Citaat:
Over deze specifieke zaak geef je volgende uitleg

"Oorspronkelijk geplaatst door shaddy
het is duidelijk religieus gebonden, zonder dat gif van de koran in zijn hoofd zou hij deze misdrijven niet plegen."

Omdat ik niet direct akkoord ga met je uitleg vraag ik je :

Als je geen antwoord kan geven, hoef je niet te reageren.
Oud 30 november 2008, 21:40   #212
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Kan je voorbeelden geven waar deze mensen in ons land op 72 uur 20 niet bedekte vrouwen hebben genomen. Met dank
Oud 30 november 2008, 21:41   #213
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Vraag eens een link aan Filo naar een Pastoor de 20 vrouwen op één week verkrachte.
awel mischien vind hem dat nog ergens ook ... leuke uitdaging voor hem
Oud 30 november 2008, 21:45   #214
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:

Verkrachting komt onder alle volkeren en groeperingen voor, maar onder leden van een bepaalde sekte beduidend vaker dan gemiddeld, en beduidend vaker dan wat men op basis van hun aantal zou kunnen verwachten.

Dáár gaat het om.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 21:52   #215
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Staat het in de bijbel dat de vrouwen moeten ingepakt worden ?
Mo had blijkbaar minder vertrouwen in zijn snuiters.
Waarom ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 21:54   #216
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Staat het in de bijbel dat de vrouwen moeten ingepakt worden ?
Mo had blijkbaar minder vertrouwen in zijn snuiters.
Waarom ?
omdat hij een krijgsheer was niet iemand die een boodschap van liefde en vrede had zoals boeddha...mo de pedo krijgsheer wilde zijn mannen het recht geven vrouwen te pakken maar niet die van vrienden dus alleen de onbedekte

maar ik denk niet dat doorsnee pocos nog gaan antwoorden ze staan weeral klem ; met de rug tegen de muur
Oud 30 november 2008, 21:59   #217
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, je hoeft de lotto niet te voorspellen.
Ik ben content als je eindelijk zou willen zeggen waar je de informatie vandaan hebt dat de dader van het platteland afkomstig zou zijn.
Of heeft Marie gelijk, en is het "intuïtie"?
Platteland of niet, speelt eigenlijk weinig rol. Islamietische achtergrond , dat volstaat als verklaring. Wie onder de talrijke allochtonen aanwezig in Europa verkracht het meest ? Valt het meest vrouwen lastig ? Steelt het meest ? Maakt zich schuldig aan gewelddaden allerhande, aan vandalisme, brandstichting en noem maar op ? 3 x raden...Juist, de moslims ! Oververtegenwoordigt in de media, rubriek "faits divers" zoals onze vriend filosoof zo vriendelijk was ons opmerkzaam te maken, net zoals in de gevangenisbevolking , zijn zij zeker de onbetwiste kampioenen misdaad-allerhande...
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 22:04   #218
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
omdat hij een krijgsheer was niet iemand die een boodschap van liefde en vrede had zoals boeddha...mo de pedo krijgsheer wilde zijn mannen het recht geven vrouwen te pakken maar niet die van vrienden dus alleen de onbedekte
maar ik denk niet dat doorsnee pocos nog gaan antwoorden ze staan weeral klem ; met de rug tegen de muur
Beter en simpeler kan men het niet uitleggen. Daar zit het hem : vrouwen die alleen op de openbare weg wandelen, zonder volledige verpakking zijn zoals loslopend wild in het jachtseizoen voor de islamietische jagers : die mogen zonder boe of ba gepakt worden.
Oud 30 november 2008, 22:35   #219
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zoals Mozes? Je moet dit écht eens lezen:
http://www.statenvertaling.net/bijbel/nume/31.html
Of zo?:
http://www.statenvertaling.net/bijbel/matt/10.html
21 En de ene broeder zal den anderen broeder overleveren tot den dood, en de vader het kind, en de kinderen zullen opstaan tegen de ouders, en zullen hen doden.

34 Meent niet, dat Ik gekomen ben, om vrede te brengen op de aarde; Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard.
35 Want Ik ben gekomen, om den mens tweedrachtig te maken tegen zijn vader, en de dochter tegen haar moeder, en de schoondochter tegen haar schoonmoeder.
36 En zij zullen des mensen vijanden worden, die zijn huisgenoten zijn.
37 Die vader of moeder liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig; en die zoon of dochter liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig.

http://www.statenvertaling.net/bijbel/matt/11.html
Mat 11.
20 Toen begon Hij de steden, in dewelke Zijn krachten meest geschied waren, te verwijten, omdat zij zich niet bekeerd hadden.
21 Wee u, Chorazin! wee u Bethsaida! want zo in Tyrus en Sidon de krachten waren geschied, die in u geschied zijn, zij zouden zich eertijds in zak en as bekeerd hebben.
22 Doch Ik zeg u: Het zal Tyrus en Sidon verdragelijker zijn in den dag des oordeels, dan ulieden.
23 En gij, Kapernaum! die tot den hemel toe zijt verhoogd, gij zult tot de hel toe nedergestoten worden. Want zo in Sodom die krachten waren geschied, die in u geschied zijn, zij zouden tot op den huidigen dag gebleven zijn.
24 Doch Ik zeg u, dat het den lande van Sodom verdragelijker zal zijn in den dag des oordeels, dan u.

Zoiets bedoelde je, Shaddy?

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 november 2008 om 22:38.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 23:02   #220
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Zoals Mozes? Je moet dit écht eens lezen:
http://www.statenvertaling.net/bijbel/nume/31.html
Of zo?:
http://www.statenvertaling.net/bijbel/matt/10.html
21 En de ene broeder zal den anderen broeder overleveren tot den dood, en de vader het kind, en de kinderen zullen opstaan tegen de ouders, en zullen hen doden.

34 Meent niet, dat Ik gekomen ben, om vrede te brengen op de aarde; Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard.
35 Want Ik ben gekomen, om den mens tweedrachtig te maken tegen zijn vader, en de dochter tegen haar moeder, en de schoondochter tegen haar schoonmoeder.
36 En zij zullen des mensen vijanden worden, die zijn huisgenoten zijn.
37 Die vader of moeder liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig; en die zoon of dochter liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig.

http://www.statenvertaling.net/bijbel/matt/11.html
Mat 11.
20 Toen begon Hij de steden, in dewelke Zijn krachten meest geschied waren, te verwijten, omdat zij zich niet bekeerd hadden.
21 Wee u, Chorazin! wee u Bethsaida! want zo in Tyrus en Sidon de krachten waren geschied, die in u geschied zijn, zij zouden zich eertijds in zak en as bekeerd hebben.
22 Doch Ik zeg u: Het zal Tyrus en Sidon verdragelijker zijn in den dag des oordeels, dan ulieden.
23 En gij, Kapernaum! die tot den hemel toe zijt verhoogd, gij zult tot de hel toe nedergestoten worden. Want zo in Sodom die krachten waren geschied, die in u geschied zijn, zij zouden tot op den huidigen dag gebleven zijn.
24 Doch Ik zeg u, dat het den lande van Sodom verdragelijker zal zijn in den dag des oordeels, dan u.

Zoiets bedoelde je, Shaddy?
Mozes kan de pot op ...en met de bijbel zijn gat afkuisen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be