![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan steunt U een apartheidsregime mijn beste..... Hier in belgië kan elke inwoner bij alle instanties terecht en is het justitioneel recht gelijk voor iederéén ,ongeacht welke nationaliteit er ook op het paspoort staat.... |
|
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom antwoordt U niet op mijn vraag, een beetje te moeilijk soms.... Laatst gewijzigd door Svennies : 17 maart 2009 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
#204 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp wel dat u een diepe minachting hebt voor elementair internationaal recht. |
|
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#208 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voila, precies wat ik zeg. Citaat:
Citaat:
Bedankt om het nog maar eens in de verf te zetten, dat uw eigen link, mijn gelijk bevestigt. Paulus. |
||||||
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En alle burgers hebben dezelfde rechten en plichten. Begint het te dagen? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe ze zijn geen burgers? Ze hebben toch de Israelische nationaliteit en ze wonen in Israel? Natuurlijk zijn ze burgers vermits ze een Israëlisch paspoort hebben. -Vandaag, dinsdag 17 maart-Het Nieuwsblad. Populistisch regeringslid wil Israël etnisch zuiveren. Avigdor Lieberman stapt in de Israëlische regering. De extreemrechtse populist wil het Joodse grondgebied etnisch zuiveren. .../... Zo verkondigde hij meermaals dat hij Israël etnisch wil zuiveren door alle Arabische Israëli's te deporteren naar de Westelijke Jordaanoever. Ik denk dat dit de uiteindelijke bedoeling is van de Israelische joden. Niet meer en niet minder. Laatst gewijzigd door system : 17 maart 2009 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar ze verzaken aan hun plichten (oa legerdienst), verliezen ze ook een hoop rechten. Hetzelfde geldt voor zowel Joden als Palestijnen. Trouwens toen de legerdienst in België nog niet was opgeschort en je weigerde om deze of de vervangende gewetensbezwaardendienst, te vervullen, verloor je ook je burgerrechten. Zo vreemd is dat dus allemaal niet. Dus blijft de stelling dat alle Israëli dezelfde rechten en plichten hebben. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 maart 2009 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 17 maart 2009 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit uw eigen link: Palestijnen hebben dus de keuze. Als ze kiezen voor legerdienst, krijgen ze toegang tot heel wat maatschappelijke voordelen. In ruil geven ze hun identiteit op en lopen ze het (grote) risico dat ze tegen hun eigen volk moeten optreden, denken we maar aan de legerdienst die vele soldaten naar de bezette gebieden voert. Logisch dat dit voor de Palestijnen een weinig aanlokkelijke, zelfs verwerpelijke optie is. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#217 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 17 maart 2009 om 18:37. |
||
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar u moet alles citeren uit de tekst. Ook dit: Sinds 1967 hebben zo al meer dan 8500 Palestijnen hun Jeruzalem-verblijfskaart verloren. Verhuist een man of vrouw illegaal naar Jeruzalem, dan leeft die onder de voortdurende dreiging uitgewezen te worden. Palestijnse kinderen in Oost-Jeruzalem worden bij geboorte geregistreerd onder de nationaliteit van hun vader. Heeft die geen verblijfsrecht in Jeruzalem en de moeder wel, dan kan zij nog een jarenlange procedure starten om zelf haar kind te registeren. In de tussentijd is het kind niet geregistreerd en heeft het geen sociale rechten zoals toegang tot gezondheidszorg of onderwijs. Dit druist regelrecht in tegen de rechten van het kind. Etnic cleansing noem ik dit. |
|
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U valt in herhaling, dus moet ik dat ook doen.
Het gaat daar in d�*t geval om Palestijnen die geen Israëli zijn. Wat begrijp je daar eigenlijk niet aan? Ik zet het eens op een rijtje voor je. In Israël wonen:
Ik hoop dat het eindelijk begint te dagen... Paulus. |
![]() |
![]() |
#220 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 maart 2009 om 18:48. |
||
![]() |