Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2009, 22:37   #201
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Ben bijna de enige op dit forum die nooit van identiteit veranderd ben, iedereen mag weten wie ik ben, en teken openlijk verantwoordelijk voor alles wat ik schrijf.

In tegenstelling met al die anonieme helden met hun grote bek die zomaar wat uit hun nek kletsen. Op een zéér schaarse uitzondering na durft hier niemand verantwoordelijkheid nemen voor de misleiding, de halve leugens en verdachtmakingen, de lasterpraat die hier de meeste topics om zeep helpen. Verachting en misprijzen is hier op zijn plaats...
Je hebt hier wel een punt.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2009, 22:40   #202
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je hebt hier wel een punt.
wie ligt hier nu van wakker van,het is maar internet
Oud 14 juli 2009, 22:59   #203
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben bijna de enige op dit forum die nooit van identiteit veranderd ben, iedereen mag weten wie ik ben, en teken openlijk verantwoordelijk voor alles wat ik schrijf.

In tegenstelling met al die anonieme helden met hun grote bek die zomaar wat uit hun nek kletsen. Op een zéér schaarse uitzondering na durft hier niemand verantwoordelijkheid nemen voor de misleiding, de halve leugens en verdachtmakingen, de lasterpraat die hier de meeste topics om zeep helpen. Verachting en misprijzen is hier op zijn plaats...
Zoals gij - insinuaties maakt over Morel en Vanhecke - hebt ge harde bewijzen voor Uw 'misleiding', 'halve leugens', 'verdachtmakingen' en 'lasterpraat' dat die 2 wat met mekaar hebben omdat ze samen naar de efteling geweest zijn?

het lijkt erop dat ge vroeger zelf een VB'er geweest zijt en nu alles afkakt wat met VB te maken heeft, kwam ge niet in aanmerking voor promotie ofzo?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2009, 23:58   #204
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
=Rr00ttt;4230031]Ja, omdat wat hij zegt in lijn is met hoe BVL zich gedraagt op het forum
Niet alleen op het forum.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=132

En hij is precies nog fier op zijn gedrag ook.

Laatst gewijzigd door daiwa : 15 juli 2009 om 00:02.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2009, 06:59   #205
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zoals gij - insinuaties maakt over Morel en Vanhecke - hebt ge harde bewijzen voor Uw 'misleiding', 'halve leugens', 'verdachtmakingen' en 'lasterpraat' dat die 2 wat met mekaar hebben omdat ze samen naar de efteling geweest zijn?

het lijkt erop dat ge vroeger zelf een VB'er geweest zijt en nu alles afkakt wat met VB te maken heeft, kwam ge niet in aanmerking voor promotie ofzo?
Afkakken, het blijft een mooie term.

Laatst gewijzigd door Henri1 : 15 juli 2009 om 06:59.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2009, 08:02   #206
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ach zo, de leiders zijn onaantastbaar ! Het Gespuis mag wel de top van alle andere partijen 'afkakken'. De laatste jaren van vooral de LDD en de N-VA, als groot gevaar voor 'het eigen profijt'. Zie maar het aantal topics dat hier werd geopend om ze de grond in te boren.
Nu begrijp ik het !
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2009, 08:57   #207
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odoric Bekijk bericht
't is ne schone die 't zegt... amai...
Hij verbergt tenminste niet zijn ware identiteit.
Niets houdt u tegen, als u oprecht bent.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2009, 11:13   #208
Odoric
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hij verbergt tenminste niet zijn ware identiteit.
Niets houdt u tegen, als u oprecht bent.
Jack, ik heb een beter idee. Misschien schaffen we best gans het systeem van pseudoniemen af en laten we iedereen enkel nog inloggen via zijn identiteitskaart?
Sowieso, al zeg ik hier nu mijn naam of dat ik Joske Vermeulen noem of Patrick Debruyn, Lucientje gaat er toch niet wijzer uit worden. Hij kent me namelijk niet persoonlijk noch ben ik ook maar ergens een prominent figuur van. Ik ben echter wel tamelijk bekend met de handel en wandel van mijnheer BVL.
@Lucien, ja Dewinter heeft vooral de top van LDD erg "afgekakt"... Hij zou niets liever willen dan in bed kruipen met nog een stel liberalen dat nationalisme misbruikt voor hun eigen portemonnee te vullen.
Oud 15 juli 2009, 12:50   #209
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odoric Bekijk bericht
Jack, ik heb een beter idee. Misschien schaffen we best gans het systeem van pseudoniemen af en laten we iedereen enkel nog inloggen via zijn identiteitskaart?
Sowieso, al zeg ik hier nu mijn naam of dat ik Joske Vermeulen noem of Patrick Debruyn, Lucientje gaat er toch niet wijzer uit worden. Hij kent me namelijk niet persoonlijk noch ben ik ook maar ergens een prominent figuur van. Ik ben echter wel tamelijk bekend met de handel en wandel van mijnheer BVL.
@Lucien, ja Dewinter heeft vooral de top van LDD erg "afgekakt"... Hij zou niets liever willen dan in bed kruipen met nog een stel liberalen dat nationalisme misbruikt voor hun eigen portemonnee te vullen.

Bedankt om uzelf nu te kakken te zetten. Ik ken u niet, maar gij kent me wel. Van horen zeggen natuurlijk. Er is daar een naam voor: roddelaar.

Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 15 juli 2009 om 12:50.
Oud 15 juli 2009, 12:58   #210
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Bedankt om uzelf nu te kakken te zetten. Ik ken u niet, maar gij kent me wel. Van horen zeggen natuurlijk. Er is daar een naam voor: roddelaar.
Ik weet het niet hoor, zonder odoric (die ik totaal niet ken) te verdedigen. Dat is toch eigen aan politiek ? Als je op kieslijsten staat, geregeld in de lokale pers komt, een mandaat hebt, kortom een publiek figuur bent, dan is het toch logisch dat velen jou kennen zonder dat jij ze persoonlijk kent ?
Als lokale politicus loop je nu eenmaal niet in een zak, wordt je rapper ergens opgemerkt, wordt er meer over je gepraat. Soms roddels, soms waarheid. Dat is eigen aan de politiek. Het is dus best mogelijk dat in kringen van lokale politiek en Vlaamse Beweging zaken over jou gekend zijn die je liever ontkent, of dat nu bewezen wordt of niet. Niet alles kan juridisch bewezen worden, maar daarom is al wat niet bewezen kan worden nog geen leugen.

Verder houd ik niet van persoonlijke kwesties op politieke forums en hoort dat hier allemaal niet thuis. Maar je geeft wel de aanleiding tot actie-reactie met jouw stijl van berichten, of ontken je dat ook ? Durf je beweren dat je nooit eens provoceert ? Wie provoceert, krijgt altijd reactie.

Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 15 juli 2009 om 13:01.
Blauwzwart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2009, 12:59   #211
Another Jack
Banneling

Standaard

De man kent u niet, maar jij kent hem wel, zelfs zijn privéleven?
Bent u dan geen stalker?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 juli 2009 om 13:00.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2009, 13:42   #212
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwzwart Bekijk bericht
Ik weet het niet hoor, zonder odoric (die ik totaal niet ken) te verdedigen. Dat is toch eigen aan politiek ? Als je op kieslijsten staat, geregeld in de lokale pers komt, een mandaat hebt, kortom een publiek figuur bent, dan is het toch logisch dat velen jou kennen zonder dat jij ze persoonlijk kent ?
Als lokale politicus loop je nu eenmaal niet in een zak, wordt je rapper ergens opgemerkt, wordt er meer over je gepraat. Soms roddels, soms waarheid. Dat is eigen aan de politiek. Het is dus best mogelijk dat in kringen van lokale politiek en Vlaamse Beweging zaken over jou gekend zijn die je liever ontkent, of dat nu bewezen wordt of niet. Niet alles kan juridisch bewezen worden, maar daarom is al wat niet bewezen kan worden nog geen leugen.

Verder houd ik niet van persoonlijke kwesties op politieke forums en hoort dat hier allemaal niet thuis. Maar je geeft wel de aanleiding tot actie-reactie met jouw stijl van berichten, of ontken je dat ook ? Durf je beweren dat je nooit eens provoceert ? Wie provoceert, krijgt altijd reactie.
Wie provoceert mag dus gepakt worden met leugens en roddels ?
Met provoceren gaat het hier altijd om het in vraag stellen van de geloofwaardigheid van politieke topmensen. Nooit rechtstreeks aan het adres van de partijslaven op deze site, kan ook moeilijk omwille van de anonimiteit. Ze zijn ook niet belangrijk, hebben niks te zeggen.
Dan maar onder de gordel meppen. Is het nonsens en onzin dan maakt dit geen verschil, er zal wel iets blijven plakken... Hoe grover hoe beter. Op zijn Bloks.
Oud 15 juli 2009, 14:06   #213
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Wie een jonge vrouw met 2 kindjes, die kanker heeft, vecht voor haar leven, onder de gordel mept is nóg lager dan het laagste uitschot van het VB, als je écht helemaal niemand anders kan vinden binnen die partij om te viseren, dan is het al erg gesteld, dat zegt dan meer over de persoon die 'aanvalt' dan over de 'aangevallene'!
Oud 15 juli 2009, 14:08   #214
globalmedia
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wie een jonge vrouw met 2 kindjes, die kanker heeft, vecht voor haar leven, onder de gordel mept is nóg lager dan het laagste uitschot van het VB, als je écht helemaal niemand anders kan vinden binnen die partij om te viseren, dan is het al erg gesteld, dat zegt dan meer over de persoon die 'aanvalt' dan over de 'aangevallene'!
In de efteling
Oud 15 juli 2009, 14:16   #215
Minister-President

Standaard

Citaat:
SDX, weeral bedrog en misleiding. Ik spot niet met zieke personen. Ik heb het gewoon over de onwaarheden die rond de relatie blijven hangen, én de politieke recuperatie van de ziekte. De ene leugen wordt aan de andere geplakt door de beide koningskinderen (lief hé van mij). Zo komt het dat ik (en al wie wat verstand heeft) van beiden geen gebenedijt woord meer geloof.
Oud 15 juli 2009, 14:16   #216
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
In de efteling
Acjha, hoe dom kan ik zijn, een mens die zoveel weken chemo achter de rug heeft, tussen hoop en wanhoop geleefd heeft, kotsmisselijk en ziek, bang en doodmoe geweest is - mág natuurlijk geen verzetje meer hebben als ze zich wat beter voelt - stomstomstom van me.

Wéét jij wat kanker is jongentje???
Je weet maar nooit of het jou op een dag treft - kom dan nog eens terug om erover te praten!

(why do I even bother - het woord 'empathie' heb je zeker ook nog nooit gehoord of de betekenis ervan?)
Oud 15 juli 2009, 14:22   #217
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
SDX, weeral bedrog en misleiding. Ik spot niet met zieke personen. Ik heb het gewoon over de onwaarheden die rond de relatie blijven hangen, én de politieke recuperatie van de ziekte. De ene leugen wordt aan de andere geplakt door de beide koningskinderen (lief hé van mij). Zo komt het dat ik (en al wie wat verstand heeft) van beiden geen gebenedijt woord meer geloof.
Ik meen me te herinneren dat ik je gevraagd had of jij 'klinkende bewijzen ' hebt voor de 'vermeende' relatie?

Niemand verplicht je trouwens om er een 'gebenedijt' woord van te geloven, laat haar gewoon met rust, laat haar beter worden, zodat ze sterk genoeg is om zichzelf te verdedigen - ofwel haalt ze het niet - en wat heb je dan bereikt met je hetze tegen een ziek mens?

Wat die 'politieke recuperatie' betreft, jij doet hier hetzelfde, maar dan andersom - begrijp je wat ik bedoel? Ik zou daar boven staan, jij niet blijkbaar, dat kenmerkt je als 'mens'.

Meestal neemt men een evenwaardige tegenstander, een ziek mens (met kanker) is zeer zeker niet evenwaardig, even sterk!

Laatst gewijzigd door SDX : 15 juli 2009 om 14:23.
Oud 15 juli 2009, 14:22   #218
globalmedia
Minister-President

Standaard

Citaat:
Acjha, hoe dom kan ik zijn, een mens die zoveel weken chemo achter de rug heeft, tussen hoop en wanhoop geleefd heeft, kotsmisselijk en ziek, bang en doodmoe geweest is - mág natuurlijk geen verzetje meer hebben als ze zich wat beter voelt - stomstomstom van me.

Wéét jij wat kanker is jongentje???
Je weet maar nooit of het jou op een dag treft - kom dan nog eens terug om erover te praten!

(why do I even bother - het woord 'empathie' heb je zeker ook nog nooit gehoord of de betekenis ervan?)
Heb je nooit een job bij een eindredactie geambieerd?
Dan kregen je alvast van jouw pakkende koptittels zoals "
Ze vecht voor haar leven in de efteling"
Oud 15 juli 2009, 14:23   #219
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Het interesseert me werkelijk geen fluit dat Frank en Marie-Rose met haar kinderen in de Efteling zitten. En het stoort me geweldig dat de denigrerende, mensverlagende paperazzicultuur ook hier toegang vindt, alsof het niveau van onze maatschappij nog niet laag genoeg gezakt is.

Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 15 juli 2009 om 14:24.
Blauwzwart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2009, 14:24   #220
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
Heb je nooit een job bij een eindredactie geambieerd?
Dan kregen je alvast van jouw pakkende koptittels zoals "
Ze vecht voor haar leven in de efteling"
Djeezes
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be