![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Minister-President
|
![]() wie ligt hier nu van wakker van,het is maar internet
![]()
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() het lijkt erop dat ge vroeger zelf een VB'er geweest zijt en nu alles afkakt wat met VB te maken heeft, kwam ge niet in aanmerking voor promotie ofzo? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=132 En hij is precies nog fier op zijn gedrag ook. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 15 juli 2009 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 15 juli 2009 om 06:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu begrijp ik het ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Sowieso, al zeg ik hier nu mijn naam of dat ik Joske Vermeulen noem of Patrick Debruyn, Lucientje gaat er toch niet wijzer uit worden. Hij kent me namelijk niet persoonlijk noch ben ik ook maar ergens een prominent figuur van. Ik ben echter wel tamelijk bekend met de handel en wandel van mijnheer BVL. @Lucien, ja Dewinter heeft vooral de top van LDD erg "afgekakt"... ![]()
![]() |
![]() |
#209 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bedankt om uzelf nu te kakken te zetten. Ik ken u niet, maar gij kent me wel. Van horen zeggen natuurlijk. Er is daar een naam voor: roddelaar. ![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 15 juli 2009 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als lokale politicus loop je nu eenmaal niet in een zak, wordt je rapper ergens opgemerkt, wordt er meer over je gepraat. Soms roddels, soms waarheid. Dat is eigen aan de politiek. Het is dus best mogelijk dat in kringen van lokale politiek en Vlaamse Beweging zaken over jou gekend zijn die je liever ontkent, of dat nu bewezen wordt of niet. Niet alles kan juridisch bewezen worden, maar daarom is al wat niet bewezen kan worden nog geen leugen. Verder houd ik niet van persoonlijke kwesties op politieke forums en hoort dat hier allemaal niet thuis. Maar je geeft wel de aanleiding tot actie-reactie met jouw stijl van berichten, of ontken je dat ook ? Durf je beweren dat je nooit eens provoceert ? Wie provoceert, krijgt altijd reactie.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 15 juli 2009 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() De man kent u niet, maar jij kent hem wel, zelfs zijn privéleven?
Bent u dan geen stalker? Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 juli 2009 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Met provoceren gaat het hier altijd om het in vraag stellen van de geloofwaardigheid van politieke topmensen. Nooit rechtstreeks aan het adres van de partijslaven op deze site, kan ook moeilijk omwille van de anonimiteit. Ze zijn ook niet belangrijk, hebben niks te zeggen. Dan maar onder de gordel meppen. Is het nonsens en onzin dan maakt dit geen verschil, er zal wel iets blijven plakken... Hoe grover hoe beter. Op zijn Bloks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie een jonge vrouw met 2 kindjes, die kanker heeft, vecht voor haar leven, onder de gordel mept is nóg lager dan het laagste uitschot van het VB, als je écht helemaal niemand anders kan vinden binnen die partij om te viseren, dan is het al erg gesteld, dat zegt dan meer over de persoon die 'aanvalt' dan over de 'aangevallene'!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#215 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Acjha, hoe dom kan ik zijn, een mens die zoveel weken chemo achter de rug heeft, tussen hoop en wanhoop geleefd heeft, kotsmisselijk en ziek, bang en doodmoe geweest is - mág natuurlijk geen verzetje meer hebben als ze zich wat beter voelt - stomstomstom van me.
Wéét jij wat kanker is jongentje??? Je weet maar nooit of het jou op een dag treft - kom dan nog eens terug om erover te praten! (why do I even bother ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand verplicht je trouwens om er een 'gebenedijt' woord van te geloven, laat haar gewoon met rust, laat haar beter worden, zodat ze sterk genoeg is om zichzelf te verdedigen - ofwel haalt ze het niet - en wat heb je dan bereikt met je hetze tegen een ziek mens? Wat die 'politieke recuperatie' betreft, jij doet hier hetzelfde, maar dan andersom - begrijp je wat ik bedoel? Ik zou daar boven staan, jij niet blijkbaar, dat kenmerkt je als 'mens'. Meestal neemt men een evenwaardige tegenstander, een ziek mens (met kanker) is zeer zeker niet evenwaardig, even sterk!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 15 juli 2009 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dan kregen je alvast van jouw pakkende koptittels zoals " Ze vecht voor haar leven in de efteling"
![]() |
![]() |
#219 |
Burgemeester
|
![]() Het interesseert me werkelijk geen fluit dat Frank en Marie-Rose met haar kinderen in de Efteling zitten. En het stoort me geweldig dat de denigrerende, mensverlagende paperazzicultuur ook hier toegang vindt, alsof het niveau van onze maatschappij nog niet laag genoeg gezakt is.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 15 juli 2009 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |