![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan me geen bal schelen welk imago die vlag heeft. 't Is de Vlaamse en daarmee is de kous af. Hoe meeeer hoe liever
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, mensen die in een schaamtecultuur leven en hun gedrag volledig laten bepalen door dat van anderen zijn inderdaad bijzonder meelijwekkend. Mensen zonder pit zie ik wel eens zo redeneren.
![]() |
#203 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() P.S. Ja, dit is allemaal off-topic. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ken een man die door zijn vrouw wordt afgetuigd. Daaruit besluit ik nog niet dat de stelling, dat mannen vaker hun vrouw aftroeven dan omgekeerd, onjuist is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
|
![]() Voorts maak ik de lieden die er niets beters op vonden dan mij in te schalen bij de "belgicisten" erop attent dat ik hoegenaamd niet gekant ben tegen een staatshervorming, i.c. een verdere bevoegdhedenoverdracht naar de gewesten en gemeenschappen. N�* de uitbreiding van Brussel welteverstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
Wedden dat de Vlaamse slaven er nog mee akkoord gaan ook? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
|
![]() Ja, zolang de Vlaamse slaven maar redelijk zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 april 2009 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Brussel-fetish van DDD is gebaseerd op slechts één doel: zoveel mogelijk grondgebied van Vlaanderen afnemen om het territoriaal zodanig in te krimpen opdat de Vlaamse natievorming erdoor zou gebroken worden en eventuele Vlaamse zelfstandigheid zo nefast mogelijk zou uitvallen. De meest efficiënte en perfide garantie voor het behoud van België, met andere woorden. Je mag over hem vinden wat je wilt, maar hij weet verdomd goed hoe het spelletje gespeeld moet worden, hoor.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 15 april 2009 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() Ik zie een zeker nut in het organiseren van "de politiek" op basis van het concept "staat". Als je dat per se "nationalistisch" wil noemen, feel free.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
Tot zover de hoge principes van "zelfbeschikking"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Parlementslid
|
![]() De Rand is Vlaams, ik zie niet in waarom die bij een onafhankelijk Vlaanderen zou achter blijven (hoogstens die 3 paljassen van FDF burgemeesters misschien).
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goe weer aan de Zuid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat er voor de volgende verkiezingen één Vlaamse politieker zijn die gaat zeggen dat je op hem/haar moet stemmen, als je wil dat Vlaams grondgebied afgegeven moet worden aan Brussel ? Neen. Ga dus maar voor een ander hol gaan keffen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je door een corridor toe te staan tussen Brussel en Wallonië en een aantal randgemeenten over te hevelen waar een grote meerderheid Franstaligen wonen naar Brussel echt dat de onafhankelijkheid van Vlaanderen daardoor moeilijker zal verlopen. Wel integendeel zou ik zo zeggen. |
|
![]() |
![]() |